لیزر موهای زائد صورت با دستگاه دارای سیستم خنک کننده

لیزر موهای زائد صورت

مشاوره رایگان لیزر موهای زائد

لطفا شماره همراه خود را ارسال نمایید. کارشناسان جهت ارائه مشاوره تخصصی در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

لیزر موهای زائد صورت یکی از رایج ترین عملهای حوزه زیبایی پوست می باشد. این روش به عنوان یک متد علمی و پزشکی غیر تهاجمی می تواند با استفاده از پرتوهای لیزر، موهای زائد صورت و دیگر نقاط بدن را حذف کند. در گذشته معمولا عملیات لیزر کردن موهای زائد تنها بر روی افرادی که دارای رشته موهای تیره و همچنین پوست سفید و روشن بودند کارایی داشت.

اما در حال حاضر به واسطه طراحی و تولید پیشرفته ترین تجهیزات میتوان این عمل را با نتیجه بسیار رضایت بخش و مطلوب برای همه افرادی که دارای پوست سالم هستند انجام داد. طبق آمارها و داده های انجمن های بین المللی و شناخته شده فرایند لیزر موهای زائد به عنوان یکی از برترین روش‌های غیر جراحی برای زیبایی سطح پوست می باشد.

میزان اثربخشی لیزر موهای صورت

لیزر موهای زائد صورت می تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد که مهم ترین آن رفع نیاز شما برای مراجعه منظم به آرایشگاه ها است. البته میزان اثربخشی لیزر موهای صورت تحت تاثیر نوع پوست و موهای شما است. اگر موهای صورتتان نازک هستند، شاید نتوانید طی چند جلسه اثر لیزر را ببینید و مجبور می شوید که حداقل ۸ جلسه برای رفع حداکثر موهای زائد صورت خودتان در جلسات لیزر شرکت کنید. ولی اگر شرایط پوست و موهای شما ایده آل باشد، اثربخشی لیزر بسیار افزایش پیدا خواهد کرد.

لیزر موهای زائد در کلینیک آی گل

ضخیم شدن موها پس از لیزر موهای زائد صورت حقیقت دارد؟

شاید لیزر موهای زائد صورت به اندازه لیزر موهای زائد زیر بغل و پا محبوب نباشد؛ اما این روزها بسیاری از خانم ها و آقایان از این روش برای حذف موهای اضافه و زائد صورت خودشان استفاده می کنند. یکی از ابهامات و نگرانی های افراد برای انجام این کار این است که پس از لیزر کردن موهای صورت، احتمال ضخیم شدن آن ها وجود دارد یا خیر؟

حتما همه شما هم شنیده اید که لیزر می تواند ضخامت موهای نازک و کرکی را افزایش دهد. به دلیل اینکه ساختار موهای صورت در اکثر موارد نازک است، احتمال اینکه موهای صورت پس از لیزر کمی ضخیم شوند؛ وجود دارد. البته به دلیل اینکه چندین جلسه برای لیزر مراجعه می کنید، دیگر جای نگرانی نمی ماند. چون همین موهای ضخیم شده نیز از بین خواهند رفت.

با این حال اگر احساس می کنید که موهای صورت شما به شدت ضخیم شده اند و مانند ریش مردانه در حال رشد هستند، حتما با پزشک مشورت کنید. چون در برخی از موارد افراد مشکل هورمونی دارند و از آن بی خبر هستند. این مشکلات هورمونی می توانند باعث ایجاد مشکل در حین لیزر شوند و به اشتباه به جای از بین رفتن موهای زائد به صورت دائمی، بخشی از موها دوباره در چرخه رشد قرار می گیرند.

مکانیزم عملکردی لیزر موهای زائد صورت چگونه است؟

همانطور که گفته شد لیزر موهای زائد صورت از طریق تابش پرتوهای لیزر یا نور به سطح پوست انجام می شود. روند کار به این صورت است که به جهت طول موج خاصی که پرتوهای لیزر دارند می توانند به طور مستقیم بر روی رنگدانه یا ملانین موجود در مو و از همه مهمتر قسمت فولیکول مو تاثیر بگذارند.

در زمان تابش نور لیزر، به واسطه انرژی بسیار بالایی که دارد از سطح پوست جذب شده و دقیقا باعث آسیب در نقطه هدف یعنی قسمت فولیکولهای مو می شود. به جهت آسیب دیدگی که در ریشه مو ایجاد می شود عملا ضعیف شده و دچار ریزش می شوند. توقف رشد موهای زائد مزیت های بسیار زیادی دارد که مهمترین آن انجام اپیلاسیون سهل و آسان، فشیال پوست صورت با نتیجه ایده آل و همچنین عدم صرف وقت برای اصلاح صورت و حذف موهای زائد می باشد.

در چه شرایطی لیزر موهای زائد صورت دائمی است؟

نتیجه عمل لیزر موهای زائد صورت به عوامل متعددی مانند نوع پوست و مو و همچنین تراکم آن بستگی دارد. این عمل با هدف حذف فولیکولهای مو انجام می‌شود. لذا روند اجرای لیزر به گونه ای است که ریشه مو تا درصد بسیار زیادی از بین می‌رود. در مواردی این احتمال وجود دارد که فولیکول های مو فقط آسیب ببینند. در چنین شرایطی رشد موها ممکن است مجدد تکرار شود.

پس دائمی بودن نتیجه این عمل در کنار سایر دلایل بستگی به میزان آسیب دیدگی فولیکول‌های مو دارد. پزشک متخصص با تکنیک های ایده آلی که در استفاده از دستگاه لیزر در پیش می‌گیرد قطعاً بالاترین اثر را در هر جلسه مبنی بر کاهش تراکم مو خواهد داشت. در مواردی شارژ جلسات لیزر و تکرار می‌تواند این اثربخشی را تکمیل کند. برخی از افراد به دلیل نوع موهای متفاوتی که دارند و همچنین چرخه رشد سریعتر، لازم است نسبتا مدت عمل طولانی تری را تجربه کنند.

تراشیدن مو قبل از لیزر موهای زائد ضروری است؟

زمانی که می‌خواهید به یک کلینیک مجهز که در زمینه لیزر موهای زائد صورت و بدن فعالیت می‌کند مراجعه کنید بهتر است موهای زائد بدن و نقاطی از صورت را که می‌خواهید لیزر کنید را بتراشید. به همین دلیل هیچگاه نباید با موهای بلند برای انجام لیزر اقدام کنید. زیرا لیزرها اثربخشی خوبی را نخواهند داشت و نمیتوانند باعث حذف یا ریزش موهای زائد شوند. زمانی که شما پوست خود را با ابزارهایی مانند تیغ می‌تراشید اشعه لیزر نفوذ بهتری به یک عمق مشخصی از پوست خواهد داشت.

در نتیجه تاثیری که باید روی فولیکول های مو بگذارد بسیار بالاتر می‌باشد. کلینیک‌ها زمانی که به ارزیابی پوست و موی بدن شما می‌پردازند در صورتی که کاندید مناسبی برای لیزر باشید این نکته را گوشزد خواهند کرد.

از طرفی تفاوتی ندارد که موهای صورت بانوان تا چه حد ظریف هستند یا اینکه آقایان میخواهند زیر گردن خود را لیزر کنند. در همه موارد بهتر است که سطح پوست پاکسازی شود. اما مراقب باشید که موها از ریشه کنده نشوند. زیرا اگر هیچ نوع ریشه باقی نماند در این صورت باز هم لیزرها عملکرد خوبی را نخواهند داشت. منظور ما از پاکسازی سطح پوست فقط جدا کردن ساقه بالایی در قسمت مماس سطح پوست است.

دستگاه لیزر موهای زائد صورت چگونه سوزش را از بین می‌برد؟

دستگاه لیزر موهای زائد صورت چگونه سوزش را از بین می‌برد؟

زمانی که میگوییم نسل جدید لیزر موهای زائد صورت هیچ گونه درد و سوزش را ندارد باید به بررسی و ارزیابی دقیق آن بپردازیم. اینکه این دستگاه‌ها از چه تکنولوژی بهره میبرند و چه شرایط و ویژگی هایی وجود دارد که باعث می‌شود زیباجویان هیچ نوع درد و سوزشی را احساس نکنند. لیزرهایی که از تکنولوژی مدرن بهره میبرند دارای یک دستگاه جداگانه خنک کننده هستند.

یعنی میتوانند هوای خنک یا یخ را که دمای به نسبت پایینی دارد روی پوست بدمند. دمیدن این هوای خنک قطعا آن سوزش و دردی که برای لیزر وجود دارد کاملا از بین خواهد رفت. اما یکسری از دستگاه های دیگر با استفاده از ژل خنک کننده اعمال می‌شوند. قطعا این ژل‌ها باعث بروز آلودگی های زیادی روی سطح پوست خواهند شد و زیباجویان رغبتی برای استفاده از ژل خنک کننده روی پوست خود نیستند.

به عبارت ساده تر شما باید پس از تکمیل لیزر ژل‌ها را از روی پوست خود پاک کنید. در مواردی امکان دارد که از کرم های بی حس کننده استفاده شود که پزشکان حدود ۳۰ دقیقه قبل از شروع کار این کرم‌ها را روی سطح پوست اعمال می‌کنند و بعد از آن مراحل لیزر را روی نقاطی از بدن که علامت گذاری کرده اند انجام میدهند.

اگر دقت کرده باشید پزشکان یکسری خط هایی را روی سطح پوست با ابزارهای گوناگون میکشند که باعث می‌شود نظم لیزر افزایش پیدا کند و نقاطی از پوست که لیزر شده اند مجددا در معرض لیزر قرار نگیرند. بعد از آنکه سطح پوست مورد نظر لیزر شد با یک علامت ضربدر علامت گذاری می‌شود که پوست لیزر شده فراموش نشود. در هر حال همه فرآیند کار کنترل شده است. شما میتوانید در مورد عوارض لیزر صورت زنان نیز در مقاله مربوطه به اطلاعات بیشتری دست پیدا کنید.

ایمنی بالای عمل لیزر

موضوع ایمنی و حفظ سلامتی فرد زیباجو بیش از هرچیز برای پزشک اهمیت دارد. پس کلینیک های تخصصی اقدامی را انجام نمی دهند که باعث آسیب دیدگی پوست و عوارض شدید تر شود. البته اگر شما به مراکز معتبر و مناسبی مراجعه کنید.

لیزر موهای زائد صورت از لحاظ روند اجرا در مواردی با لیزر موهای زائد پا و همچنین لیزر بدن آقایان و بانوان فرق دارد. چرا که صورت یک پوست بسیار ظریف و آسیب پذیری را دارد. از طرفی در حین عمل پزشک ممکن است از عینک های مخصوصی روی چشمان شما استفاده کند تا سلامتی ارگان های حساس صورت در هر شرایطی حفظ شود.

اگر شدت پرتوهای لیزر تنظیم نشود با عوارض جانبی بیشتر روبرو خواهیم شد. نحوه عمل بسیار کنترل شده و با قواعد و ضوابط استاندارد و تعریف شده انجام می‌شود. شما نباید نگران سلامتی و ایمنی بدن خود باشید.خوشبختانه تمام عمل هایی که تا به امروز در مجموعه های مجهز و همراه با متخصصین با تجربه انجام شده، کاملا رضایت بخش بوده است.

عمل لیزر موهای زائد صورت برای چه افرادی انجام میشود؟

لیزر موهای زائد صورت هم برای آقایان و هم برای بانوان قابل انجام می باشد. ممکن است این سوال برای شما ایجاد شود که چرا برای آقایان؟ چون وجود مو یا ریش برای آقایان کاملاً پسندیده و مطلوب است! اما نکته مهمی که وجود دارد این است که برای آقایان روند کار قدری متفاوت است. در واقع عملیات لیزر در قسمت اصلی رویش ریش صورت انجام نمی شود. ناحیه هایی که ما در صورت آقایان لیزر انجام می دهیم در قسمت گونه، خط ریش و زیر گردن می باشد. با این کار آقایان میتوانند یک صورت آنکارد و زیبایی را داشته باشند.

برای بانوان نیز لیزر موهای زائد صورت در نواحی چانه، روی لب بالا، پیشانی، گونه ها و قسمت اصلی صورت انجام می شود. اگر دقت کرده باشید در این ناحیه ها رشته موهای بسیار ریز و کم رنگ وجود دارند که از نزدیک کاملاً قابل رویت می باشند.

عمل لیزر موهای زائد صورت برای چه افرادی انجام میشود؟

لیزر موهای زائد صورت تا چه حد اهمیت دارد؟

پاسخ به این سؤال به این صورت است که میتوان گفت زیباسازی صورت و ایجاد پوست صاف و شفاف تا چه حد برای شما اهمیت دارد؟ قطعا یکی از دغدغه اساسی ما این است که بتوانیم به هر نحوی یک صورت زیبا و جذاب داشته باشیم. اقدامات متعددی در این زمینه انجام می‌شود. یکی از آنها لیزر موهای زائد صورت است.

البته به جهت موهای ظریف و نازک و کرک مانندی که بانوان در نقاط مختلف صورت دارند عمل لیزر بهترین روش خواهد بود. طبق گزارش های اعلام شده معمولا پس از گذشت ۳ ماه میتوان بیش از ۶۰ درصد ریزش موها را شاهد بود. در این بین نیز هیچ نوع مشکلی مبنی بر تهدید سلامت افراد در عمل لیزر موهای زائد صورت در یک کلینیک تخصصی گزارش نشده است. بانوانی که از رشد بیش از حد موهای زائد صورت خود رنج میبرند با انجام لیزر یک روحیه شاداب و ایده آلی را خواهند داشت.

تجهیزات پیشرفته لیزر موهای زائد مورد تأیید FDA است

زمانی که d; ارگان بین المللی مانند FDA (سازمان غذا و داروی آمریکا) تمام لوازم و تجهیزات پیشرفته ای که برای لیزر مو های زائد صورت استفاده می‌شوند را از لحاظ بی خطر بودن در صورت استفاده صحیح تأیید میکند پس این اطمینان وجود دارد که لیزرها فقط فولیکول های رشد کرده موهای صورت را هدف قرار میدهند و آسیب شدید بافتی بوجود نمی آورند.

در حال حاضر در تمام دنیا انجام لیزر صورت برای حذف موهای زائد توانسته است بیش از ۸۰ درصد رضایت زیباجویان را به دست آورد. پس برای دریافت نتیجه مطلوب همیشه به بهترین مرکز لیزر مو های زائد مراجعه داشته باشید.

آیا لیزر موهای زائد صورت باعث ایجاد لک خواهد شد؟

یکی از مهمترین سوالات دقیقا همین موضوع است. زیباجویان به دلیل استرس بالایی که دارند از پزشک می‌پرسند که احتمال وجود لک و باقی ماندن آن بر روی صورت وجود دارد یا خیر. چرا که افراد نمیخواهند زیبایی صورت آن‌ها با انجام لیزر تحت تأثیر قرار بگیرد. معمولا واکنش های پوستی نسبت به لیزر متفاوت است. اما ایجاد حساسیت های مختلف مانند تغییر رنگ در سطح پوست کاملا طبیعی میباشد که امکان دارد به صورت موضعی یا به شکل لک های کم رنگ نیز به وجود آید. اما زمانی که پس از جلسات اول و دوم پوست شما نسبت به این نوع تنش یعنی انجام لیزر سازگاری و هماهنگی پیدا میکند دیگر شاهد این عوارض نخواهید بود و هر نوع تغییر رنگ در پوست شما از بین میرود و به یک پوست صاف و زیبا خواهید رسید.

لیزر موهای زائد صورت با ایمنی بالا و اثربخشی ایده آل

دیگر روش هایی که برای حذف موهای زائد صورت استفاده می‌شود

در اغلب موارد ممکن است زیباجویان به جای انجام عملیات لیزر به دنبال اقدامات دیگری همچون اپیلاسیون و وکس موهای زائد باشند. اما این اقدامات موقتی بوده و شما نمی توانید برای همیشه موهای زائد خود را حذف کنید و پس از مدتی شاهد رشد مجدد موها خواهید بود. چرا که فولیکول‌ها کاملآ سالم هستند و چرخه ی رشد دوباره تکرار خواهد شد. پس بهترین روش دقیقا همان لیزر موهای زائد صورت در یک کلینیک مجهز است.

آیا لیزر موهای زائد صورت عوارض خاصی دارد؟

قبل از اینکه پزشک متخصص فرایند لیزر موهای زائد صورت را انجام دهد یکسری بررسی و ارزیابی های دقیق پزشکی را برای شناسایی نوع پوست شما انجام می دهد. در واقع این کار شرایطی را فراهم می‌کند تا عوارض کار بعد از عمل به حداقل ممکن و یا کاملاً حذف شود. اصولاً عوارض جانبی شدید یا عارضه ای که فرد زیبا جو بعد از عمل احساس ناراحتی کند بسیار نادر می باشد.

ممکن است یک سرخی و تحریک پوستی جزئی و بسیار کوچک را تجربه کنید که بعد از چند روز قابل رفع شدن می باشد. در واقع هر عمل زیبایی که روی سطح پوست با لیزر انجام میشود برای ارائه نتیجه مطلوب نیاز به سپری شدن زمان تا بهبود کامل دارد. پس زیبا جویان گرامی این اطمینان را داشته باشند که این عمل بدون ریسک و با ایمنی بالا انجام خواهد شد.

چه انتظاراتی را باید بعد از عمل داشته باشیم؟

پس از لیزر موهای زائد صورت می توانید انتظار داشته باشید که با یک استراحت جزئی مجددا می توانید فعالیت روزمره خود را مانند قبل دنبال کنید.  البته باید تا یک مدت کوتاهی از ورزش های سنگین که منجر به ایجاد تعریق شدید در ناحیه صورت می شود خودداری کنید. علاوه بر این نباید مستقیماً در معرض تابش مستقیم خورشید قرار بگیرید.  برخی از افراد و زیبا جویان انتظار دارند که بلافاصله پس از عمل لیزر موهای زائد صورت نتیجه مطلوب حاصل شود اما همانطور که گفته شد این یک روند درمانی نسبتا مدت دار است و لازم است که شما برای مشاهده تفاوت اساسی و کاملا محسوس یک بازه زمانی ۲ تا ۳ هفته ای را صبر کنید. با سپری شدن این زمان خواهید دید که بخش زیادی از رشته موهای ریز صورت شما کاملاً حذف می شوند.  البته بهتر است که چندین جلسه روند درمان تکرار شود تا نتیجه نهایی به صورت دائمی باقی بماند.

آیا لیزر موهای زائد صورت دردناک است؟

آیا لیزر موهای زائد صورت دردناک است؟

روند درمان با استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا که محبوب ترین آن دستگاه های الکساندرایت میباشد انجام خواهد شد. مکانیسم این دستگاه ها به این صورت است که فرد آرامش بیشتری را در طول عمل خواهد داشت و عملاً سوزش یا دردی را در سطح پوست خود احساس نخواهد کرد. علاوه بر این رنگ پوست صورت شما هیچ گونه تغییری را پیدا نمیکند و از همه مهمتر تعداد جلسات لیزر موهای زائد با این نوع از دستگاه ها به شدت کاهش می یابد.

آماده سازی قبل از انجام عمل لیزر صورت

  • قبل از عمل لیزر صورت بهتر است برنامه ریزی های خود برای برنزه کردن پوست بدن و صورت در برابر نور آفتاب را متوقف کنید.
  • از کرم های آرایشی یا هر نوع ماده ای که برای زیبایی پوست صورت استفاده میشود خودداری کنید.
  • قبل از انجام لیزر موهای زائد صورت بهتر است تحرک هایی که باعث تعریق می شوند مانند پیاده روی تند و مواردی از این قبیل را متوقف کنید تا سطح پوست شما در زمان عمل کاملا خشک باشد.
  • اگر روی صورت خود زخم خاصی را دارید بهتر است تا بهبود کامل آن صبر کنید.
  • پزشک متخصص خود را از هر نوع بیماری پوستی که قبلا مبتلا شده اید مطلع سازید.

استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های لیزر در کلینیک آی گل

استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های لیزر در کلینیک آی گل

در کلینیک آی گل علاوه بر آنکه متخصصین و پزشکان بسیار با تجربه و کارآزموده مشغول فعالیت و ارائه خدمات گسترده ای از قبیل اندولیفت، لیزر مو، کاشت مو، جراحی بلفاروپلاستی وغیره هستند، مجموعه ای از دستگاه ها و ابزار های پیشرفته و بروز مطابق با آخرین تغییرات طراحی در این کلینیک وجود دارند. با استفاده از آنها می‌توان بهترین نتایج را در روند درمان تجربه کرد. شما میتوانید جهت دریافت وقت مشاوره با کارشناسان این کلینیک در تماس باشید.