لیزر الکساندرایت کندلا چیست و چه مزیت هایی دارد؟

لیزر الکساندرایت کندلا چیست و چه مزیت هایی دارد؟

مشاوره رایگان لیزر موهای زائد

لطفا شماره همراه خود را ارسال نمایید. کارشناسان جهت ارائه مشاوره تخصصی در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

یکی از برندهای بسیار معتبری که در طراحی و ساخت دستگاههای لیزر حوزه زیبایی و درمانی فعالیت می کند برند کندلا از کشور امریکا می باشد. لیزر الکساندرایت کندلا یکی از محصولات بسیار پرفروش و محبوب می باشد که تا به امروز طیف گسترده‌ای از پزشکان و متخصصان برای مقاصد متعددی مانند لیزر موهای زائد، درمان واریس، برداشت تتو و خال و غیره از این دستگاه ها استفاده می کنند. ایمنی بالا، اثربخشی فوق العاده زیاد، ساختار پیشرفته و همچنین قیمت مقرون به صرفه از امتیازات این دستگاه ها می باشد. با توجه به آنکه شرکت کندلا سابقه به نسبت قدیمی دارد توانسته است نمایندگی های زیادی را در نقاط مختلف دنیا داشته باشد.  مزیت های بسیار زیادی را میتوان برای لیزر الکساندرایت کندلا برشمرد که در این مقاله قصد داریم به برخی از مهمترین آنها اشاره کنیم.

استفاده از سیستم خنک کننده در دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا

برای بسیاری از افرادی که به دنبال لیزر موهای زائد در نقاط مختلف بدن خود هستند همواره این سوال مطرح می شود که آیا روند درمان درد و سوزشی دارد یا خیر؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که بستگی به نوع دستگاه و تکنولوژی ساخت آن دارد. طبیعتا اگر بخواهیم به مجموعه ها و کلینیک های غیر تخصصی که از دستگاه های قدیمی استفاده می کنند مراجعه کنیم بروز درد و سوزش در سطح پوست شما در عملیات لیزر کردن  امری محتمل خواهد بود.

اما کلینیک هایی که از آخرین تکنولوژی دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا استفاده می کنند شرایط سهل و آسانی را در روند درمان برای فرد زیباجو فراهم خواهند کرد. این دستگاه ها از سیستم های خنک کننده اسپری کریژون و همچنین جریان هوای سرد روی پوست بهره می برند. این المان های ارزشمند در زمان تابش اشعه لیزر به سطح پوست باعث کاهش و در مواردی حذف درد و سوزش می شوند.

استفاده از سیستم خنک کننده در دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا

 تکنولوژی تابشی متفاوت در لیزر الکساندرایت کندلا

یکی از مزیت های بسیار ارزشمندی که لیزر الکساندرایت کندلا دارد این است که تابش لیزر با پالس های بسیار سریع و همچنین کوتاه می باشد. این ویژگی ساختاری فرایند از بین بردن ریشه موهای زائد را تسریع می بخشد. در واقع همان طور که می‌دانید در عملیات لیزر موهای زائد هدف اصلی تاثیر مستقیم بر روی ریشه و فولیکول های مو می باشد تا از این طریق بتوانیم ساختار شاخه مو ها را سست و باعث ریزش آن ها شویم. دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا این قابلیت را دارد که به ازای هر ۳ میلی ثانیه به ارسال پالس ها بپردازد. در نتیجه قدرت تاثیر آن فوق العاده بیشتر از نمونه دستگاه های قدیمی می باشد.

دارای تاییدیه از سازمان های بین المللی

سازمان FDA یا غذا و داروی ایالات متحده آمریکا در یک بخش خاص مسئولیت تایید دستگاه‌ها و تجهیزاتی که برای درمان در حوزه پزشکی استفاده می شود را بر عهده دارد. البته یکی از وظایف این مجموعه موارد مذکور می باشد چرا که تاییدیه های گسترده ای به منظور شناسایی و دفع عوارض جانبی المان های مختلف بر سلامت افراد و بیماران صادر می شود. خوشبختانه دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا می تواند در فرآیند لیزر موهای زائد با ایمنی بسیار بالا مورد استفاده قرار گیرد. بنابراین این دستگاه کمترین و در مواردی هیچگونه عارضه خاصی را برای فرد زیبا جو به همراه ندارد. البته با توجه به نوع پوست فرد و برخی بیماری‌های زمینه‌ای ممکن است موارد استثنایی وجود داشته باشد.

عدم آسیب به بافت های مجاور ریشه مو

عدم آسیب به بافت های مجاور ریشه مو

 دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا به گونه‌ای طراحی شده است که مستقیماً و تنها بر روی فولیکول های مو اثر می گذارد چرا که هدف اصلی برای لیزر موهای زائد تاثیر بر ریشه مو است نه بافت های اطراف پوست سر! این مزیت مهم منجر به آن خواهد شد تا ریسک عمل به شدت کاهش پیدا کند. لذا با اطمینان خاطر می توانید عملیات لیزر کردن نقاط مختلف بدن را طی جلسات متعدد انجام دهید.

کاهش زمان و تعداد جلسات در فرایند لیزر

کاهش زمان درمان برای بسیاری از افراد اهمیت دارد. در واقع آن ها تمایل دارند در یک مدت زمان کوتاهی نتیجه بسیار ایده آلی را دریافت کنند. در گذشته فرایند لیزر با فواصل زمانی مشخص تا ۱۰ جلسه نیز به طول می انجامید. اما استفاده از دستگاه های الکس می تواند تعداد جلسات درمان را کاهش دهد و در مواردی به ۴ یا ۶ جلسه برساند.

البته با توجه به نوع پوست و مو دفعات مراجعه متغیر خواهد بود و برای همه افراد یکسان نیست. از طرفی زمان درمانی در هر جلسه کاهش پیدا کرده است. به عنوان مثال برای حذف موهای زائد صورت برای بانوان زمان تقریبی ۵ دقیقه کافی خواهد بود. در ارتباط با لیزر پاها نیز این مدت زمان به ۲۵ دقیقه افزایش پیدا میکند. اما اگر بخواهید کل بدن را در یک جلسه لیزر کنید حدودا به زمان تقریبی ۴۰ دقیقه نیاز خواهد بود.

آیا استفاده از لیزر الکساندرایت کندلا عوارض خاصی دارد؟

آیا استفاده از لیزر الکساندرایت کندلا عوارض خاصی دارد؟

همانطور که پیش تر ذکر شد دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا فرآیند درمان را با حداقل عوارض تکمیل می کند. اما نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه کنیم این است که افرادی که دارای پوست های بسیار تیره و یا سبزه تیره هستند کاندید مناسبی برای انجام عمل لیزر خصوصا در ناحیه صورت نخواهند بود. چرا که این دستگاه ها می توانند رنگدانه پوست را تحت تاثیر قرار دهند و باعث تغییر رنگ یا روشن تر شدن آن شوند.

پس افراد دارای پوست روشن به آسودگی خاطر می توانند نسبت به این عمل اقدام کنند. برای آنکه بتوانید نتیجه ایده آلی را پس از درمان کسب کنید و همچنین عوارض را نیز به حداقل برسانید لازم است مراقبت های مناسبی مانند عدم تعریق شدید پس از درمان، قرار نگرفتن در معرض تابش نور خورشید و برخی اقدامات توصیه شده توسط پزشک را در دستور کار قرار دهید. چرا که در مراحل اولیه پس از درمان پوست حساس است و به عوامل محیطی واکنش نشان می دهد. پس از سپری شدن دوران بهبودی شرایط به حالت عادی باز میگردد و پوست شما طراوت و زیبایی قبل را به دست خواهد آورد.

عمل های زیبایی متعدد در کلینیک آی گل

در کلینیک آی گل علاوه بر لیزر موهای زائد عمل های دیگری از جمله تزریق فیلر لب، فیلر شقیقه، فیلر گونه، فیلر خط خنده، کاشت مو، کاشت ابرو، بلفاروپلاستی پلک پایین ،لیپو غبغب توسط پزشکان متخصص و باتجربه انجام میشود. شما میتوانید جهت دریافت اطلاعات تکمیلی و همچنین وقت مشاوره با کلینیک در تماس باشید.