کاشت مو به روش sut؛ تراکم بالا، بهترین نتیجه

کاشت مو به روش sut؛ تراکم بالا، بهترین نتیجه

ریزش مو یکی از شایع ترین مواردی است که در میان آقایان و بانوان اتفاق میافتد. موارد مختلفی از قبیل بیماری‌های زمینه‌ای و ژنتیکی در این موضوع دخیل است. اما برخی از افراد به دلیل انجام یکسری درمان های سنگین پزشکی موهای خود را از دست می‌دهند. در چنین شرایطی این احتمال وجود دارد که فولیکول مو کاملاً از بین برود. روش های مختلفی برای درمان وجود دارد که می‌توان به کاشت مو به روش sut، کاشت مو به روش fut اشاره کرد. در این مقاله قصد داریم در ارتباط با کاشت مو به روش sut و جزئیات آن صحبت کنیم.

کاشت مو به روش sut چیست؟

در عمل کاشت مو به روش sut با استفاده از ابزارهای مخصوصی برداشت مو به صورت گرافت از قسمت بانک مویه خواهد بود. به این صورت که پزشک با شناسایی قسمت پرتراکم پشت سر سعی می‌کند عملیات جداسازی را انجام دهد. همانطور که می‌دانید هر گرافت شامل یک یا چند فولیکول مو می‌باشد و اصولاً برداشت گرافت‌ها نیاز به برش های نواری نیست.

در نتیجه عوارض کمتری در این عمل تجربه خواهید کرد. بعد از عملیات برداشت با انجام برش های ریزی در قسمت گیرنده این فولیکول‌ها کاشت می‌شوند. تعداد گرافت‌ها و موهایی که در ناحیه گیرنده پیوند داده می‌شوند بستگی به میزان طاسی و حجم موهای از دست رفته دارد. اگر حجم ریزش بالا باشد لازم است که گرافت های بیشتری آماده‌سازی شوند.

کاشت مو به روش sut چیست؟

هزینه کاشت مو به روش sut

هزینه کاشت مو به روش sut و سایر تکنیک‌ها به المان مختلفی بستگی دارد. اولین موضوع کلینیک و تخصص پزشک می‌باشد. موضوع دوم وضعیت فرد و نحوه انجام عمل می‌باشد. طبیعتا هر چقدر روند کار طولانی تر و پیچیده تر شود ممکن است هزینه کاشت مو افزایش پیدا کند. اما در مجموع کلینیک های فعال در حوزه پوست، مو زیبایی سعی می‌کنند به منظور رضایت مشتریان و همچنین ارتقای حوزه کاری یک قیمت متعادل و مناسبی را برای خدمات خود در نظر بگیرند.

مراحل کاشت مو

مراحل کاشت مو بستگی به تکنیک و روند کار می‌باشد. همانطور که گفته شد معمولاً از روش هایی مانند sut و fut استفاده می‌شود. در روش fut لازم است یک برش نواری در قسمت پشت سر انجام شود. بعد از این کار مراحل آماده سازی گرافت‌ها آغاز و سپس در محل گیرنده پیوند زده می‌شوند. در روش sut نیز هیچ نیازی به برش های نواری نیست.

در نتیجه روند کار راحت تر خواهد بود. مهمترین مرحله ای که پیش از آغاز کار فوق العاده اهمیت دارد. این است که پزشک با ارزیابی اولیه تشخیص دهد کدام تکنیک برای کاشت مو استفاده کند. کاشت مو به روش sut به دلیل آنکه کم تهاجمی تر است بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

مراحل کاشت مو

جدیدترین روش کاشت مو

کاشت مو به روش سلولهای بنیادی که هنوز در فاز تحقیقات اولیه قرار دارد می‌تواند در آینده نزدیک به عنوان جدیدترین روش کاشت مو معرفی شود. تکنیک های fut و sut نیز هرکدام با استفاده از جدیدترین تکنیک‌ها اجرا می‌شوند. بنابراین یک نتیجه بسیار مطلوب و ایده آلی را خواهیم دید. آنچه که در عمل کاشت مو به روش sut اهمیت دارد این است که فرد بتواند پس از بهبودی کامل یک چهره جدید و بسیار زیبایی را کسب کند. در نتیجه برای فرد اهمیت ندارد که از چه روش جدیدی استفاده می‌شود بلکه تنها نتیجه کار اهمیت دارد.

عوارض کاشت مو

عوارض کاشت مو به روش sut به ندرت اتفاق می‌افتد. اما ممکن است فرد واکنش های آلرژیک را تجربه کند. موارد دیگری چون خونریزی، بروز عفونت و در موارد جزئی قرمز شدن سطح پوست و همچنین خارش از جمله مواردی است که برای برخی افراد اتفاق می‌افتد. با توجه به آنکه برداشت فولیکول‌ها از بافت عمیق پوست انجام می‌شود. امکان بروز آسیب عصبی وجود دارد. به همین دلیل پزشکان سعی می‌کنند با دقت و ارزیابی‌های بیشتری عملیات برداشت را انجام دهند. با توجه به تکنیک های جدیدی که در روند کاشت مو اجرا می‌شود بروز آسیب عصبی چندان موضوع شایعه ای نیست.

مقاله پیشنهادی: معرفی روش های غیر جراحی و تکنیک های جراحی پف زیر چشم

سن کاشت مو

با توجه به آنکه ریزش مو و کاهش تراکم مو معمولا در سنین بزرگسالی رخ می‌دهد. در نتیجه موضوع سن چندان مطرح نیست. اما به عنوان یک قاعده کلی سن کاشت مو به روش sut از ۲۵ سال تا ۷۵ سال قابلیت انجام دارد. از طرفی فرد باید از یک بدن کاملا سالم و بدون هیچ گونه بیماری پوستی و زمینه برخوردار باشد. البته متخصص سعی می‌کند با ارزیابی های دقیق در این حوزه مشاوره اصولی را ارائه دهد تا افراد بتوانند با توجه به وضعیتی که دارند نسبت به این عمل تصمیم بگیرند.

مزایای کاشت مو به روش sut

مزایای کاشت مو به روش sut

مزیت های بسیار زیادی را می‌توان برای کاشت مو به روش sut مطرح کرد. لذا بخشی از امتیازات شامل موارد ذیل می‌باشد:

  • در مراحل برداشت، فولیکول های مو به صورت کاملا دقیق از قسمت بانک مویه جدا می‌شوند لذا هیچگونه آسیبی را نمی بینند.
  • فرایند کاشت در یک بازه زمانی کوتاه مدت تکمیل خواهد شد.
  • با توجه به استفاده از دستگاه و تجهیزات مخصوص احتمال بروز عفونت بسیار کم می‌باشد.
  • هیچ نوع اسکاری در محل برداشت فولیکول‌ها ایجاد نخواهد شد.
  • رشد موها کاملا طبیعی خواهند بود.
  • یک تکنیک غیرتهاجمی و با ایمنی بالا می‌باشد. در نتیجه فرد آرامش بیشتری در حین عمل دارد.
  • این تکنیک کاملاً جدید و مطابق با رفرنس های بین المللی می‌باشد.

مراقبت های بعد از عمل کاشت مو به روش SUT

کاشت مو به روش sut از بهترین تکنیک های مطرح در دنیا می‌باشد. بنابراین هر چقدر مراقبت های بعد از عمل را رعایت کنید نتیجه مطلوبی را خواهید دید.

  • توصیه های پزشکی مبنی بر مصرف داروهای تجویز شده را رعایت کنید.
  • از بروز ضربه، کشیدگی، نیروهای سایشی به سر خود جلوگیری کنید.
  • بهتر است در روزهای اولیه در معرض نور شدید خورشید قرار نگیرید.
  • گرد و غبار پراکنده در محیط نباید با سطح سر تماس داشته باشند.
  • بهتر است تا هفته اول از تعریق و یا ورزش های سنگین دوری کنید.
  • پس از بهبود اولیه و تثبیت گرافت‌ها می‌توانید از شامپوهای ملایم برای شستشوی سر استفاده کنید.
  • در ماه اول از رفتن به استخر خودداری کنید.

کاشت مو با بهترین کیفیت در کلینیک آی گل

کلینیک آی گل با بهره گیری از بهترین متخصصان که سابقه بسیار بالایی در عمل های کاشت مو دارند ، بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهد. موضوع بسیار مهمی که همواره برای ما در اولویت قرار دارد کسب رضایت مشتریان و ایجاد یک نتیجه مطلوب می‌باشد. جهت دریافت وقت برای حضور در کلینیک با کارشناسان ما در تماس باشید.