فواید جراحی بلفاروپلاستی با لیزر

فواید جراحی بلفاروپلاستی با لیزر

مشاوره رایگان بلفاروپلاستی

لطفا شماره همراه خود را ارسال نمایید. کارشناسان جهت ارائه مشاوره تخصصی در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

بلفاروپلاستی یک عمل جراحی زیبایی برای پلک ها میباشد. این عمل می تواند باعث اصلاح فرم در پلک بالا و پلک پایین و همچنین زیبای چشم ها شود. اصولاً بلفاروپلاستی با لیزر می تواند میدان دید و بطور کلی بینایی را بهبود ببخشد به طوریکه شما تسلط بیشتری به اطراف دارید و از این منظر در ارتباط با نوع فعالیت و کاری که انجام می دهید تمرکز مضاعفی خواهید داشت. علاوه بر جنبه درمانی این عمل که بهبود بینایی می باشد اما هدف مهم دیگر آن جلوه گری بهتر چشم ها می باشد.

اگرچه جراحی بلفاروپلاستی یک عمل زیبایی می باشد و می تواند این ذهنیت را در مخاطبان به وجود آورد که یک عمل سنگین خواهد بود اما با توجه به آنکه فرآیند عمل از طریق استفاده از دستگاه لیزر انجام می‌شود در نتیجه روند کار راحت تر و ایمنی بیشتری دارد. لذا این سهولت کار به فردی که تحت عمل قرار می‌گیرد منتقل می‌شود و با اطمینان خاطر می توانید آرامش بیشتری در انجام این عمل داشته باشید.  فواید و امتیازات بسیار زیادی را میتوان برای جراحی بلفاروپلاستی با لیزر مطرح کرد که در ادامه قصد داریم به آن بپردازیم.

تفاوت بلفاروپلاستی با لیزر و جراحی

بلفاروپلاستی با لیزر یک عمل زیبایی برای خوش فرم کردن پلک‌ها و حذف توده های اضافی بر روی پلک های بالا و پایین می‌باشد. از دستگاه های بسیار پیشرفته در این عمل استفاده می‌شود که به صورت نقطه ای سوختگی های جزئی را در سطح پوست ایجاد می‌کند که باعث می‌شود پوست پلک قدری دچار لیفت شود.

از این دستگاه با عنوان پلاسما پلکسر نیز یاد می‌شود. این نقاط سوختگی به طور موازی و منظم در پلک بالا انجام می‌شود. زمانی که تعداد آن افزایش می‌یابد عملاً تاثیر مثبتی را بلافاصله بعد از عمل ایجاد می‌کند. هدف از اجرای این عمل غیر تهاجمی در واقع برطرف کردن افتادگی پوست پلک است.

اما نکته مهمی که باید مد نظر قرار دهیم این است که این عمل برای همه افراد قابل اجرا نیست. در واقع بلفاروپلاستی با لیزر تنها روی افرادی انجام می‌شود که شدت افتادگی پلک بالایی را ندارند و تنها یک شل شدگی جزئی را در پلک خود مشاهده می‌کنند. در چنین شرایطی می‌توان بدون نیاز به جراحی و برش های عمیق فرم طبیعی پلک‌ها را بازگرداند.

در طرف مقابل عمل جراحی بلفاروپلاستی با استفاده از تیغه های مخصوص انجام می‌شود. در این حالت پزشک با ایجاد برش های ظریف در پلک بالا سعی می‌کند پوست اضافه را جدا کند. این عمل زمانی انجام می‌شود که افتادگی شدیدی در پلک بالا وجود دارد.

بنابراین نمی توان این موردهای شدید را با لیزر اصلاح کرد. لیزرها تنها برای موارد خفیف کاربرد دارند. در جراحی بلفاروپلاستی بعد از جدا کردن پوست محل برش بخیه زده می‌شود. در مواردی ممکن است زیر پلک چربی هایی انباشته شده باشد که متخصص جراح کاملاً آنها را خارج می‌کند. ابزار دقیق هایی برای اندازه گیری میزان برش وجود دارد که پزشکان از آن استفاده می‌کنند. این ابزارها می‌تواند باعث قرینه شدن پلک‌ها در دو طرف چشم شود. لذا اگر به بهترین کلینیک بلفاروپلاستی مراجعه کنید یک عمل موفق و با قرینگی کامل را شاهد خواهید بود.

حداقل خونریزی در بلفاروپلاستی با لیزر

همانطور که گفته شد ایمنی عمل و کاهش عوارض برای پزشکان و متخصصین این حوزه فوق العاده اهمیت دارد. به جهت آنکه لازم است یکسری برش های خاصی جهت کاهش حجم یا برداشت پوست اضافه انجام شود طبیعتاً بروز خونریزی جزئی امری رایج در هر نوع جراحی میباشد. اما زمانی که دستگاه لیزر در این موارد استفاده می شود دقت کار در برش افزایش می یابد. شریان ها و مویرگ های ریزی که در بافت زیر پوست در ناحیه پلک قرار دارند آسیب جدی نخواهند دید.

در واقع مکانیزم عملکردی بلفاروپلاستی با لیزر به این صورت است که می تواند یک انسداد شریانی را به وجود آورد. در نتیجه خونریزی در حین عمل به حداقل ممکن خواهد رسید.  مزیت مهم دیگر آن تمرکز بیشتر جراح می باشد. زمانی که روند جراحی بدون خونریزی باشد پزشک یا متخصص تسلط بیشتری در روند کار دارد و می‌تواند تکنیک های مرتبط با درمان و جراحی را به بهترین شکل پیاده سازی کند.

 حداقل خونریزی در بلفاروپلاستی با لیزر

کاهش خطر اسکار در بلفاروپلاستی با لیزر

با توجه به اینکه بلفاروپلاستی عمل زیبایی پلک است لذا وجود هرگونه جای زخم بعد از عمل نه تنها هیچگونه زیبایی را در چشم ها به وجود نمی آورد بلکه مشکل را دو چندان میکند. استفاده از لیزر در عمل بلفاروپلاستی پلک پایین و بالا منجر به آن خواهد شد تا بروز اسکار یا جای زخم بعد از عمل کاملا از بین برود. پوست صورت جزو حساس ترین نواحی در بدن می باشد که هرگونه تحریک حاصل از جراحی می تواند اثرات آن را در سطح خود به شکل پایدار و نمایان نگه دارد. لذا بلفاروپلاستی با لیزر ایمن ترین عملی است که برای برداشت پوست اضافه پلک ها و همچنین تخلیه چربی انباشته شده در زیر پوست می باشد.

ظرافت کار بیشتر و دقت بالا در فرایند عمل

اصولاً دستگاه های لیزر شرایطی را فراهم می کنند تا پزشکان و متخصصان جراحی، ظرافت کار بیشتری داشته باشند. تیغ های جراحی اگرچه امروزه در برخی از عمل های رایج انجام می شود اما زمانی که صحبت از بافت صورت میشود باید قدری محافظه‌کارانه عمل کنیم. در واقع لیزر ها هم دقت کار را افزایش میدهند و هم اینکه بروز خطا در حین عمل کاهش می یابد. با توجه به کاربری آسانی که این دستگاه ها دارند قطعاً جراحان میانه خوبی برای کار با لیزر پیدا کرده اند.

بلفاروپلاستی با لیزر در کمترین زمان ممکن

سرعت عمل در اتمام جراحی زیبایی فوق العاده اهمیت دارد . در واقع بسیاری از افراد تصور می‌کنند که هر چقدر عمل زیبایی آنها طولانی تر و یا ساعت ها به طول بیانجامد نتیجه کار بهتر خواهد بود. اما به هیچ عنوان این گونه نیست. افزایش سرعت و اتمام کار در مواردی عوارض را کاملا از بین می‌برد و همچنین نتیجه کار نیز مطلوب تر خواهد بود. از طرفی فرد نیاز به داروهای بی حسی کمتری پیدا می کند لذا سلامتی آن نیز در بهترین شرایط حفظ خواهد شد. در واقع در عمل های زیبایی موضوع حفظ سلامتی بیمار همواره در اولویت قرار دارد. در نتیجه بلفاروپلاستی با لیزر ریسک عمل را کاهش میدهد.

بلفاروپلاستی با لیزر در کمترین زمان ممکن

بروز تورم و کبودی کمتر پس از عمل

هر عمل جراحی زیبایی که در ناحیه صورت انجام می شود هرچقدر کم تهاجمی تر باشد دوران نقاهت یا بازه زمانی برای رسیدن به بهبودی کامل کمتر خواهد شد. بسیاری از عمل های سنگینی که بدون دستگاه و تجهیزات به روز دنیا انجام می شود عملا این مشکل را دارند که پس از عمل فرد با عوارض بیشتری دست و پنجه نرم می کند. بروز تورم و کبودی و مواردی از این قبیل از جمله مشکلاتی است که همواره زیباجویان پس از هر عمل زیبایی مطرح می کنند. در ارتباط با بلفاروپلاستی با لیزر این گونه عوارض ها به حداقل ممکن می رسد و شما بدون استرس می توانید در یک بازه زمانی کمتر دوران بهبودی را سپری کنید.

عمل بلفاروپلاستی با لیزر مناسب چه افرادی می باشد؟

یکی از سوالات اساسی برای بلفاروپلاستی با لیزر این است که آیا این عمل برای من مناسب میباشد یا خیر؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که افرادی که دارای افتادگی پوست یا پف بیش از حد در ناحیه پلک بالا و پلک پایین هستند باید نسبت به این عمل اقدام کنند. علاوه بر این وجود کیسه های زیر چشم، خطوط ریز و همچنین چین و چروک های موجود در بافت زیر چشم شما را برای انجام این عمل کاندید می کند. علاوه بر این همانطور که ذکر شد وجود پوست اضافه در پلک بالا که غالباً ظاهر غمگین و چهره خسته را به شما می دهد حتماً باید از طریق بلفاروپلاستی برطرف شوند.

بلفاروپلاستی - کلینیک پوست مو و زیبایی آی گل

انجام طیف گسترده ای از عمل های زیبایی در کلینیک آی گل

علاوه بر عمل بلفاروپلاستی پلک بالا و پایین، عمل های دیگری از جمله لیپو غبغب، زاویه سازی فک و چانه با فیلر ها، تزریق فیلر شقیقه، کاشت مو و کاشت ابرو در این کلینیک انجام میشود. کیفیت کار و دستیابی به نتیجه مطلوب همواره جزو اولویت های این کلینیک میباشد. لذا با اطمینان خاطر می توانید این کلینیک را برای انجام عمل های زیبایی خود انتخاب کنید. جهت دریافت وقت مشاوره توانید با کارشناسان کلینیک آی گل در تماس باشید.