مزیت های لیزر موهای زائد با الکساندرایت

مزیت های لیزر موهای زائد با الکساندرایت

مشاوره رایگان لیزر موهای زائد

لطفا شماره همراه خود را ارسال نمایید. کارشناسان جهت ارائه مشاوره تخصصی در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

حتماً تا به حال با لیزر موهای زائد با الکساندرایت و دستگاه مربوطه آشنایی دارید. چرا که در میان عموم غالباً با عنوان لیزرهای سری الکس معروف هستند. این تجهیزات به عنوان یکی از پیشرفته ترین دستگاه‌ها در حوزه لیزر موهای زائد تلقی می شوند. رویکرد بسیار مهمی که در استفاده از لیزرهای الکساندرایت دنبال می شود در وهله اول نتیجه مطلوب و همچنین داشتن آرامش بالای فرد زیباجو در فرایند لیزر می باشد. بروز درد و سوزش شایع ترین عوارضی بود که در گذشته به منظور استفاده از دستگاه لیزر قدیمی رخ می داد. اما در ارتباط با نمونه امروزی و جدید به هیچ عنوان این گونه نیست.

به همین دلیل است که همواره تاکید می کنیم کلینیک هایی که مجهز به لیزرهای الکساندرایت هستند شرایط ایده آلی را برای متقاضیان فراهم کرده اند. مهم ترین تاثیری که دارند این است که شما تا پایان عمل لیزر بدون استرس می توانید مراحل عمل خود را تکمیل کنید و بهترین نتیجه را نیز دریافت کنید.  مزیت های بسیار زیادی را می توان برای لیزر موهای زائد با الکساندرایت ذکر کرد. بازگو کردن  این مطالب باعث می‌شود تا افرادی که قصد انجام لیزر موهای زائد را دارند با اطمینان خاطر نسبت به این عمل اقدام کنند.

لیزر موهای زائد با الکساندرایت چیست؟

قبل از اینکه بخواهیم در مورد مزیت های لیزر موهای زائد با الکساندرایت صحبت کنیم، باید بیشتر در مورد این دستگاه بدانیم. دستگاه لیزر الکساندرایت، شناخته شده ترین دستگاه های موجود در بازار است. این دستگاه می تواند با کمک طول موج کوتاه تر از ۷۵۵ نانومتر که نزدیک به طول موج مادون قرمز است، کار کند. این طول موج به راحتی به عمق پوست نفوذ پیدا کرده و می تواند فولیکول های مو را به طور کامل از بین ببرد.

لیزر موهای زائد با الکساندرایت می تواند برای هر نوع پوست و مویی انجام شود و نتایج خوبی نیز خواهد داشت. طبق آمار و شواهد افرادی که از این طول موج برای لیزر موهای زائد بدن خود استفاده می کنند، پس از گذشت چند جلسه ابتدایی شاهد از بین رفتن بیش از ۷۰ درصد از موهای بدن خودشان هستند و در نهایت پس از ۸ تا ۱۲ جلسه بیش از ۹۰ درصد موهای بدن از بین خواهند رفت. از این رو این دستگاه می تواند به عنوان یکی از بهترین دستگاه ها برای لیزر انواع موهای زائد کرکی، ضخیم و نازک محسوب شوند؛ هر چند که طبق عقیده متخصصین، این دستگاه برای موهای ضخیم و تیره تر جوابدهی نسبتا بهتری دارد.

میزان تاثیر لیزر موی الکساندرایت

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که باید در هنگام انتخاب بهترین دستگاه لیزر موهای پا و دست به آن توجه داشته باشید، میزان تاثیر و اثربخشی هر یک از این دستگاه ها است. به طور کلی، هیچ دستگاهی را نمی توان به عنوان بهترین دستگاه لیزر موهای زائد معرفی کرد. چون هر یک از افراد بر اساس شرایط پوستی متفاوت خودشان، اثربخشی متفاوتی را از این لیزرها مشاهده می کنند؛ اما به طور کلی، لیزر الکساندرایت برای پوست های نسبتا روشن و گندمی و موهای ضخیم مانند موهای ما ایرانیان بسیار خوب جواب می دهد. به همین خاطر است که این دستگاه در میان ایرانیان بسیار محبوب و معروف شده است.

اثربخشی بسیار بالای لیزر موهای زائد با الکساندرایت

یکی از اولویت های بسیار مهمی که هم برای زیباجویان و هم برای پزشکان متخصص حوزه پوست، مو و زیبایی اهمیت دارد این است که لیزر موهای زائد با الکساندرایت اثربخشی بالایی را داشته باشند. هرچه قدر که لیزرها نتوانند باعث سست شدن فولیکول های مو و در نهایت ریزش آنها شوند حتماً لازم است که جلسات درمان افزایش پیدا کند تا از این طریق بتوان به پوست صاف دست پیدا کرد. خوشبختانه لیزر الکساندرایت کندلا و سایر مدلهای موجود تاثیر بسیار عمیق و زودهنگامی را دارند. این ویژگی ارزشمند باعث می‌شود تا پروسه ریزش موهای زائد زودتر اتفاق بیفتد و نیاز به طولانی شدن جلسات لیزر نباشد.

لیزرها با یک طول موج استاندارد و مشخص و به صورت متمرکز در بافت پوست نفوذ می کنند و بر روی ریشه های مو اثر می گذارند. همانطور که می دانید موهای زائد از لحاظ ضخامت در نقاط مختلف بدن با یکدیگر فرق دارند. در نتیجه این موضوع کاملاً طبیعی است که روند ریزش نیز در نواحی گوناگون بدن متفاوت باشد. به عبارت ساده تر ریزش موهای زائدی که ضخیم تر هستند ممکن است دیرتر از موهای زائد نازک تر اتفاق بیفتد.

اثربخشی بسیار بالای لیزر موهای زائد با الکساندرایت

لیزر موهای زائد با الکساندرایت در نقاط مختلف بدن

ممکن است تصور داشته باشید که لیزر موهای زائد تنها مختص نقاط مختلف بدن غیر از سطح پوست صورت می باشد. چرا که صورت یک ناحیه بسیار حساس و با بافت ظریف می باشد که هر نوع تنش خارجی می تواند اثرات منفی روی آن بگذارد. اما این موضوع در ارتباط با دستگاه های سری الکس صدق نمی کند. در واقع این تجهیزات این قابلیت را دارند که به عنوان لیزر موهای زائد صورت نیز مورد استفاده قرار گیرند. البته این نوع لیزر بیشتر برای خانم ها پر طرفدار و محبوب می باشد.

از طرفی آقایان نیز برای ایجاد خط ریش و همچنین مرتب و آنکارد کردن ریش های صورت خود از این دستگاه ها برای لیزر کردن موهای زائد زیر گردن و ناحیه گونه استفاده می کنند. بنابراین شما دیگر نیازی نیست که زمان زیادی برای مرتب کردن صورت خود صرف کنید.  لیزر موهای زائد با الکساندرایت می‌تواند برای ناحیه سینه و پشت، شکم، دستها، ناحیه بیکینی و کل پاها انجام شود. به واسطه اثربخشی بسیار بالایی که این لیزر ها دارند غالباً نتیجه همیشگی را خواهند داشت.

آرامش و اطمینان خاطر زیباجویان در عمل لیزر

آرامش و اطمینان خاطر زیباجویان در عمل لیزر

عملیات لیزر یعنی سوزاندن رشته موهای زائد در سطح پوست، طبیعتاً این نوع عمل می تواند درد و سوزش خاصی را داشته باشد که همین عاملی خواهد شد تا زیباجویان استرس و اضطراب بالایی را داشته باشند. از طرفی می توان این عامل را به عنوان یک موضوع بازدارنده تلقی کرد چرا که هر فردی اگر ببیند که عمل لیزر همراه با درد و سوزش است ممکن است کاملا منصرف شود.

اما لیزر موهای زائد با الکساندرایت کاملا بدون درد و سوزش می باشد. این ویژگی ارزشمند مرتبط با سیستم هوشمند و خنک کننده در این دستگاه است که باعث می شود افراد بدون استرس پزشک را تا تکمیل درمان همراهی کنند. طبیعتا اگر درد و سوزشی را در مراحل مختلف عمل تجربه کنید ممکن است که حتی جلسات بعدی را نیز مراجعه نکنید و از این طریق نتیجه خوبی را نیز دریافت نخواهید کرد.

حذف هزینه های مرتبط با اصلاح بدن

برای حذف موهای زائد بدن شما می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید که هرکدام یک رویکرد تکراری را برای شما به همراه دارد. برخی از این روش‌ها شامل استفاده از تیغ، ژیلت و همچنین اپیلاسیون می باشد. همان طور که می دانید این کارها به صورت مداوم بوده و شما باید برای همیشه این کار را تکرار کنید. تهیه وسایل اصلاح برای شما هزینه بر خواهد بود. اگر بخواهید یک محاسبه ساده انجام دهید شاید حتی از مقدار هزینه ای که برای لیزر موهای زائد با الکساندرایت صرف می کنید بسیار بیشتر باشد.

از طرفی اگر بخواهید از روش اپیلاسیون نیز استفاده کنید تنها بعد از ۴ تا ۶ هفته مجبور خواهید شد که مجددا این عمل را تکرار کنید. چرا که این متد فقط موهای زائد را از ریشه خارج می کند اما پس از مدتی بدن این قابلیت را دارد که مجددا خود را ترمیم کرده و روند رشد موها تکرار می شود. بنابراین کاملا عاقلانه است که لیزر موهای زائد با الکساندرایت هزینه بسیار کمتری نسبت به موارد مذکور دارد.

لیزر موهای زائد در کلینیک آی گل

لیزر موهای زائد در کلینیک آی گل

در کلینیک آی گل عمل لیزر موهای زائد با استفاده از آخری سری دستگاه لیزر الکساندرایت کلاریتی انجام می شود. این کلینیک همواره سعی می‌کند تجهیزات و ابزارهای مورد استفاده در هر نوع عملی را به صورت مستمر بروز و جایگزین کند. در نتیجه کارهای انجام شده با بهترین و جدیدترین تجهیزات روز دنیا انجام میشود. شما می توانید جهت دریافت وقت به منظور حضور در کلینیک و کسب مشاوره با ما در تماس باشید.