کاشت ابرو مردانه و روش انجام آن

کاشت ابرو مردانه و روش انجام آن

کاشت ابرو مردانه یکی از فیلد های بسیار پر تقاضا از جانب آقایان می باشد. عوامل متعددی مانند  ژنتیک، برخی بیماری های خاص و همچنین عوامل محیطی می تواند باعث ریزش یا کم حجم شدن ابروها شوند. این موارد شرایطی را فراهم می کند تا فرم و قاب اصلی ابرو از حالت طبیعی خارج شود که نتیجه آن تاثیر روی چهره و کاهش زیبایی صورت میباشد.

با توجه به متد های درمانی ایده آلی که در این زمینه وجود دارد شما می توانید از طریق کاشت ابرو به یک چهره زیبا دست پیدا کنید. در این مقاله قصد داریم در ارتباط با روش انجام کاشت ابرو مردانه و برخی جزئیات این عمل صحبت کنیم. پس اگر به دنبال انجام این عمل زیبایی هستید پیشنهاد می‌کنیم حتما این مقاله را تا انتها مطالعه فرمایید. چرا که مطالبی را ارائه می دهیم که قطعاً برای شما کاربردی خواهد بود و می توانید پاسخ بسیاری از سوالات خود را دریافت کنید.

روش انجام کاشت ابرو مردانه

روش انجام کاشت ابرو برای آقایان از طریق تکنیک FUT می باشد. این روش جزو بهترین متد ها برای کاشت مو می باشد. چرا که در کنار عوارض کمتر نتیجه رضایت بخشی را به وجود می آورد.

پزشک متخصص با ارزیابی بانک مویه افراد سعی می کند نواحی از سر که بانک موی مناسبی دارد را شناسایی کند. بعد از آن یک فلپ یا نوار کوچکی که غالباً از ناحیه پشت سر می باشد جدا میشود. همانطور که می دانید نوع فولیکول های مو در ناحیه پشت سر به گونه ای است که مستعد ریزش کمتری می باشد. در نتیجه می توانیم این اطمینان را داشته باشیم که برداشت تارهای مو در این ناحیه جهت کاشت ابرو مردانه نتیجه ایده آلی را خواهد داشت.

پس از فرآیند برداشت مراحل آماده سازی آن تکمیل می‌شود تا قابلیت کاشت در قسمت ابرو را داشته باشد. درواقع پزشک با استفاده از پانچ فولیکول های مو را از فلپ مورد نظر جدا میکند. پس از آماده سازی گرافت ها مراحل کاشت آغاز می شود. تعداد گرافت هایی که برای کاشت استفاده میشود متناسب با حجم ریزش مو در ناحیه است. به طوری که در مواردی برای دستیابی به یک قاب ابروی مناسب پزشک سعی میکند از گرافت های بیشتری در کاشت ابرو مردانه استفاده کند. البته روش FUT در ارتباط با کاشت مو نیز استفاده می شود.

چه تفاوتی میان کاشت ابرو مردانه و زنانه وجود دارد؟

تفاوت های بسیار زیادی در عمل کاشت ابرو مردانه و زنانه وجود دارد. آقایان زمانی که ابروهای خود را بنا به دلایل مختلفی از دست می‌دهند. همواره این تصور را دارند که اگر برای کاشت ابرو اقدام کنند آیا فرم کلی یک مدل زنانه است یا خیر؟ پاسخ به این سوال قطعاً منفی خواهد بود.

چرا که پزشکان حوزه زیبایی پوست و همچنین کاشت موی طبیعی به دلیل تخصص بالایی که دارند می‌دانند چه نوع قاب و فرم ایده آلی را ایجاد کنند که مناسب صورت آقایان باشد. بنابراین شما می‌توانید این اطمینان را داشته باشید که یک مدل ابروی مردانه و مورد انتظاری را شاهد خواهید بود. اما اجازه دهید در مورد تفاوت های میان ابروهای مردانه و زنانه چند المان مهم را مطرح کنیم که به شرح ذیل است:

  • میزان انحنای ابرو

میزان انحنایی که در ابروی بانوان وجود دارد قدری بیشتر از آقایان است. اگر به فرم کلی ابروی خانم‌ها دقت داشته باشید یک حالت کمانی با شیب تندی را مشاهده می‌کنید. در واقع این یک مدل ابرو مختص خانم‌ها است که هم ظرافت بیشتری دارد و همین که باعث جذاب تر شدن چهره آنها می‌شود.

  • تراکم موها

اگرچه نمی توان تفاوت زیادی را میان تراکم موهای ابرو میان آقایان و خانم‌ها ذکر کرد. اما برخی از آقایان ممکن است کاشت ابرو مردانه با تراکم بالا را بیشتر ترجیح دهند. در چنین شرایطی گرافت های مو در فواصل مشخصی از یکدیگر کاشت می‌شوند. از طرفی میزان ضخامت و همچنین نوع گرافتها نیز باعث تغییر تراکم مو می‌شود.

  • کشیدگی و بالا بودن ابروها

میزان کشیدگی و همچنین بالا بودن کمان ابرو نسبت به چشم غالباً در صورت خانم‌ها بیشتر است. در واقع شما فاصله زیادی را بین کمان ابرو و گودی چشم می‌بینید. این موضوع نیز مرتبط با فرم کلی صورت خانم‌ها است و در مجموع منجر به جلوه گری بهتر چهره می‌شود. اما این فاصله در کاشت ابرو مردانه قطعاً کنترل شده خواهد بود.

  • ضخامت و پهنا

با توجه به آنکه آقایان آرایش خاصی را بر روی ابرو انجام نمی دهند بنابراین از پهنا و ضخامت ابروی بیشتری برخوردار هستند. این پهنا از قسمت ابتدایی ابرو شروع می‌شود و تا ناحیه میانی ادامه پیدا می‌کند. البته برخی از بانوان نیز ترجیح می‌دهند ابروهای ضخیم و با پهنای بیشتری را داشته باشند.

روش انجام کاشت ابرو مردانه

قرینگی مطلوب در فرایند کاشت ابرو مردانه

موضوع ناهمسانی در المان های مختلف صورت جزو مواردی است که همواره پزشکان با آن روبرو می‌شوند. این ناهمسانی می تواند در ناحیه ابروها نیز اتفاق بیفتد. در واقع برخی از افراد به جهت فرم صورت خاصی که دارند عملاً دارای یک غیر قرینگی یا ناهمسانی در ابروهای خود می باشند. در چنین مواردی پزشک سعی می کند با انجام تکنیک های مناسب به یک قرینگی خوبی در ناحیه ابرو برسد. در نتیجه آن ناهمگونی و غیر قرینگی که قبل از عمل وجود داشت تا حد خوبی برطرف می شود.

خواب ابروی طبیعی پس از مراحل کاشت ابرو مردانه

نکته بسیار مهمی که در کاشت ابرو مردانه توسط تیم متخصص درمان همواره به آن توجه می کنند این است که رشته موها به صورت مسواکی یا سیخ سیخ نشود. در واقع در این حالت نمای طبیعی ابروها کاملا از بین می رود و نمی توان به ظاهر زیبایی که ابروهای طبیعی دارند دست پیدا کرد. اکثر پزشک ها و متخصصان حوزه پوست، مو و زیبایی همواره سعی می‌کنند روند کاشت را به گونه‌ای دنبال کنند تا ابروها در حالت صحیح خود قرار بگیرند و یک خواب کاملاً طبیعی و انعطاف پذیری را داشته باشند.

برای آنکه ابرو یک خواب طبیعی داشته باشد علاوه بر طی مراحل روتین عمل لازم است که از یکسری تکنیک های مضاعف که متخصصان با تجربه این حوزه کاملاً به آن آگاه هستند، استفاده شود.

مقاله پیشنهادی: چاق شدن صورت در یک هفته؛ ممکن یا غیرممکن؟ بهترین روش؟

مدت زمان لازم برای رویت نتیجه کار

پس از آن که مراحل کاشت ابرو مردانه تکمیل شد لازم است که یک بازه زمانی مشخصی برای تثبیت و پایداری تارهای موی کاشته شده طی شود. در این مدت زمان فولیکول های مو برای اینکه به طور کامل در بافت عمیق ناحیه ابرو گیرایی نهایی را پیدا کنند لازم است که مراقبتهای مهم و اساسی را انجام دهید. البته این امکان وجود دارد که تعداد جزئی از رشته موهای کاشته شده دچار تغییرات ساختار و یا ریزش شوند.اما نتیجه نهایی غالباً حدود ۹ تا ۱۲ ماه به طول می انجامد. در واقع تارهای موی کاشته شده به صورت کاملاً طبیعی به رشد خود ادامه می دهند و پس از مدت زمان مذکور می توانید نتیجه کار را رویت کنید.

کاشت مو و ابرو در کلینیک تخصصی پوست، مو و زیبایی آی گل

عوارض بعد از عمل

همانطور که گفته شد فرآیند کاشت ابرو مردانه توسط پزشکان و متخصصین این حوزه به گونه ای انجام می شود که عوارض کاملاً حذف و یا به صورت حداقلی باشد. اما برخی از افراد به دلیل نوع پوست حساس و بافت بدنی  خاصی که دارند ممکن است عوارض جانبی را تجربه کنند. البته با انجام مراقبت های پس از عمل می توان در حد مطلوبی این عوارض را کاهش داد.  ممکن است مواردی مانند درد، تورم، عفونت جزئی، کبودی و یا حتی جای زخم و اسکار را ببینید. البته در مواردی در محل کاشت امکان دارد بخش زیادی از فولیکول های مو از دست برود. از طرفی پزشک متخصص قبل از شروع فرآیند کاشت توضیحات مفصلی برای رفع برخی نگرانی ها به فرد زیباجو ارائه می دهد تا با اطمینان خاطر بیشتری بتوان مراحل درمان را تکمیل کرد.

تاثیر بالای تیم متخصص برای دستیابی به نتیجه ایده آل

اگر به دنبال نتیجه ایده آل در عمل کاشت ابرو مردانه هستید حتما باید مراحل درمان توسط متخصص با تجربه در یک کلینیک مجهز انجام شود. این افراد به جهت تخصص ویژه ای که منحصرا در این فیلد زیبایی صورت دارند می توانند کم عارضه ترین مراحل درمان را پیاده سازی کنند. علاوه بر این نتیجه حاصل شده رضایت بخش خواهد بود.

کاشت مو و ابرو در کلینیک تخصصی پوست، مو و زیبایی آی گل

در کلینیک آی گل علاوه بر عمل های مرتبط با کاشت ابرو و کاشت مو طیف گسترده ای از خدمات حوزه زیبایی مانند بلفاروپلاستی، تزریق فیلر لب و دیگر عمل های زیبایی با بالاترین کیفیت انجام می شود. شما میتوانید جهت دریافت اطلاعات تکمیلی و وقت مشاوره حضوری با کارشناسان ما در تماس باشید.