لیزر بدن آقایان؛ ۵ دلیل مهم که مردان به این عمل فکر میکنند

لیزر بدن آقایان؛ 5 دلیل مهم که مردان به این عمل فکر میکنند

مشاوره رایگان لیزر موهای زائد

لطفا شماره همراه خود را ارسال نمایید. کارشناسان جهت ارائه مشاوره تخصصی در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .


لیزر بدن آقایان با توجه به مزیت های بسیار زیادی که دارد همواره توانسته است رضایت مردان را به جهت ایجاد نتیجه مطلوب جلب کند. ممکن است این ذهنیت برای شما به وجود آید که اغلب خانم ها زمان زیادی را برای از بین بردن موهای ناحیه پاها، قسمت بیکینی، زیر بغل، بازوها و صورت خود صرف می کنند. لذا این عمل را به یک فرایند ایده آل برای رسیدن به یک سطح پوست صاف و بدون مو در نظر می‌گیرند.

در ارتباط با لیزر دائمی کل بدن برای بانوان صحبت های زیادی شده است. اما شمار بالایی از مردان نیز هستند که می خواهند از موهای ناخواسته و بسیار پراکنده نقاط مختلف بدن خود رهایی یابند. لذا در این مقاله منحصراً قصد داریم چندین نکته مهم را در قالب ۵ دلیل که باعث می شود  آقایان به فکر این عمل باشند ارائه دهیم.

لیزر بدن آقایان به منظور رسیدن به ظاهری زیبا

شاید این ژنتیک آقایان باشد که موهای بسیار پراکنده در نقاط  مختلف بدن خود دارند. از طرفی حجم و تراکم آنها نیز در مواردی فوق العاده بالا می باشد. موهای ریز می تواند در ناحیه پشت، شانه ها، قسمت سینه، ناحیه شکم و همچنین کشاله ران و کل سطح پا باشد. این موها اگرچه به عنوان یک المان مردانه و جذاب تلقی می شوند. اما اینها در نقاطی از بدن هستند که مانند ریش صورت قابل رویت نیستند. پس لزومی در بودن آنها در بدن نیست. همانطور که می دانید آنچه که باعث جذابیت آقایان میشود وجود ریش های پرپشت و همچنین انبوه می باشد که این موضوع نیز به صورت سلیقه‌ای می‌تواند مورد پسند برخی افراد قرار گیرد.

لیزر بدن آقایان خصوصاً در نقاط مختلفی که ذکر شد شرایطی را فراهم میکند تا شما بتوانید یک حجم بدن قابل کنترل تری را تجربه کنید. در واقع این نوع عمل می تواند نظافت شما را نیز راحت تر کند و منجر به ایجاد سطح پوست کاملا صاف شود. البته لیزر بدن آقایان تنها منحصر به نقاط مختلف بدن نیست. بلکه شما میتوانید یک خط ریش کاملا آنکارد شده و منظمی را در ناحیه زیر گردن و همچنین گونه ها داشته باشید.

لیزر بدن آقایان به منظور رسیدن به ظاهری زیبا

لیزر بدن آقایان یک شیوه سهل و آسان و پایدار می باشد

اگر بخواهیم یک قیاس کلی میان لیزر موهای زائد برای مردان و بانوان انجام دهیم باید بگوییم که این عمل ممکن است در مواردی برای مردان بسیار سریع‌تر و موثرتر واقع شود. در واقع دلیل این موضوع آن است که اغلب بانوان روش های مختلفی را برای حذف موهای زائد خود انتخاب می‌کنند که از جمله آنها می‌توان به تراشیدن، اپیلاسیون و مواردی از این قبیل اشاره کرد. به عبارت ساده تر برای آنکه لیزر موثر واقع شود لازم است که شما اجازه دهید موها در مرحله رشد قرار گیرند. در نتیجه اصلاح مکرر مو ها توسط بانوان می تواند فرآیند کار را قدری طولانی‌تر کند.

از طرفی مراحل رشد مو شامل آناژن یا در آستانه رشد، کاتاژن یا مرحله انتقال، تلوژن یا بخش استراحت و اگزوژن یا ریزش میشود. زمان میتوان از لیزر برای سطح پوست استفاده کرد که موها در مرحله آناژن یا در حال رشد باشند. لذا این نکته را باید همواره مد نظر قرار دهیم. لیزر بدن آقایان فرایند چندان پیچیده ای ندارد. به جهت استفاده از دستگاه پیشرفته مانند لیزر الکساندرایت کندلا می توان نتیجه مطلوبی را دریافت کرد. از طرفی تعداد جلسات نیز با این دستگاه ها کمتر خواهد بود و یک نتیجه پایدار و به نسبت دائمی را دارند. البته اگر تعداد جلسات را کامل کنید و همچنین طبق نظر پزشک مراحل شارژ را نیز انجام دهید.

صرفه جویی در زمان و هزینه با لیزر موهای زائد

برای خرید وسایل اصلاح متعدد مانند تیغ، افترشیو، اپیلاسیون، کرم های موبر و مواردی از این قبیل لازم است که هزینه‌های نسبت بالایی را صرف کنید. نکته مهمی که باید به آن توجه کنیم این است که این هزینه ها دائمی خواهد بود و شما باید برای تمام عمر این وسایل را برای اصلاح موهای زائد خود خریداری کنید. اما اگر یک تصمیم هوشمندانه و عاقلانه بگیرید متوجه خواهید شد که صرف هزینه جزئی برای لیزر بدن آقایان بسیار منطقی تر خواهد بود. در واقع شما یک هزینه مشخصی را برای عملیات لیزر کنار می‌گذارید. همچنین همراه با زمان مربوطه عمل را انجام میدهید. لذا نتیجه آن همیشگی خواهد بود. در مراحل بعدی دیگر شما لازم نیست زمان و هزینه خود را برای اصلاح موهای زائد خود صرف کنید.

 صرفه جویی در زمان و هزینه با لیزر موهای زائد

فعالیت ورزشی راحت تر با لیزر بدن آقایان

می توان گفت اکثر قریب به اتفاق آقایان علاقه بسیار زیادی به فعالیت های ورزشی دارند. انجام لیزر بدن آقایان یک فرصت استثنایی خواهد بود. اگر در رشته هایی مانند شنا، دو و میدانی، بدنسازی و دیگر  رشته های مشابه فعالیت می کنید برای آنکه بتوانید بهترین عملکرد را داشته باشید داشتن یک بدن بی مو قطعاً می تواند روحیه شما را برای انجام فعالیت ورزشی چندین برابر کند. همچنین تمرکز شما را برای ادامه ورزش بیشتر کند.

از بین بردن دیگر مشکلات رایج

برخی از آقایان  همواره دارای موهای زائد دردناک هستند. مخصوصاً زمانی که این رشته های نازک در معرض کشیدگی قرار می گیرند. اغلب آقایان تراکم رشد موی بالایی دارند. در نتیجه بروز مشکلات رایج بیشتر خواهد بود. بسیاری از بیماری ها مرتبط با رشد مو به گونه ای است که به جای بیرون آمدن از سطح پوست پیچ خورده و در داخل بافت بدن رشد میکنند. در چنین شرایطی بروز عفونت و التهاب حتمی خواهد بود که درمان را فوق العاده سخت و سنگین خواهد کرد. اگر یک جستجوی ساده در ارتباط با بیماری کیست مویی داشته باشید می بینید که درمان آن از طریق جراحی تا چه حد دردناک خواهند بود. پس برای کاهش این مشکلات لیزر بدن آقایان گزینه معقولی خواهد بود.

لیزر موهای زائد در کلینیک آی گل

لیزر موهای زائد در کلینیک آی گل

 لیزر موهای زائد به عنوان یک فیلد بسیار پر تقاضا در کلینیک آی گل هم برای بانوان و هم برای آقایان با بالاترین کیفیت و نتیجه مطلوب انجام می شود. در فرایند کار به دلیل استفاده از دستگاه های پیشرفته هیچ گونه درد و سوزشی را احساس نخواهید کرد. لذا با آرامش خاطر جهت انجام این عمل با کلینیک آی گل تماس حاصل فرمایید.