لیزر دائمی کل بدن با مدرنترین لیزر+ اقدامات پیش از عمل

لیزر دائمی کل بدن با چه دستگاهی انجام می شود؟

مشاوره رایگان لیزر موهای زائد

لطفا شماره همراه خود را ارسال نمایید. کارشناسان جهت ارائه مشاوره تخصصی در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .


لیزر دائمی کل بدن متقاضیان بسیار زیادی از طرف آقایان و بانوان دارد. با استفاده از این تکنولوژی منحصر به فرد شما می‌توانید موهای زائد کل بدن خود را حذف کنید. مزیت های بسیار زیادی را می توان برای این فرایند ذکر کرد که مهمترین آن داشتن پوست صاف و لطیف می باشد. علاوه بر این شما نیازی به انجام اصلاح به صورت مکرر نخواهید داشت. در حال حاضر دستگاه الکساندرایت کلاریتی به عنوان یکی از بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات به منظور لیزر دائمی کل بدن در کلینیک های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

فناوری نوین این دستگاه شرایطی را فراهم می‌کند تا زیباجویان آرامش بیشتری در فرآیند لیزر داشته باشند و هیچ گونه درد یا سوزشی را احساس نکنند. علاوه بر این تعداد جلسات لیزر با این دستگاه ها کمتر خواهد بود و شما می توانید در کوتاه ترین زمان به نتیجه مطلوب دست پیدا کنید. در ادامه مقاله جزئیات بیشتری را در ارتباط با این دستگاه ارائه می دهیم تا اگر قصد انجام لیزر موهای زائد را دارید با اطمینان خاطر اقدام کنید.

دستگاه الکساندرایت کلاریتی چگونه کار می کند؟

لیزر الکساندرایت کلاریتی به صورت متمرکز نور های بسیار پر انرژی را ساطع می کند. پرتوهای نور غالباً دارای طول موج ۷۵۵ نانومتر می باشند که در زمان تابش در سطح پوست می توانند علاوه بر تاثیر بر روی رنگدانه های رشته موها باعث تضعیف فولیکول های موهای زائد شوند. در نتیجه ریشه مو سست شده و منجر به از بین رفتن آن می شود. با توجه به آنکه یک تاثیر تدریجی و کاملا عمیق در زمان استفاده از این نوع لیزر رخ می دهد، به منظور کسب نتیجه نهایی لازم است که عملیات لیزر در چند جلسه دیگر تکرار شود. تشخیص تعداد جلسات مورد نیاز توسط پزشک متخصص کلینیک حوزه پوست، مو و زیبایی  صورت می گیرد.

امنیت لیزر دائمی کل بدن با استفاده از دستگاه الکساندرایت کلاریتی

دستگاه های لیزر سری الکساندرایت مورد تایید سازمان های بین المللی می باشد. در نتیجه به منظور لیزر دائمی کل بدن بسیار ایمن و موثر هستند. نوع فناوری هوشمند این دستگاه ها شرایطی را فراهم می‌کند تا عمل لیزر تنها با هدف ریزش موهای زائد انجام شود. در نتیجه هیچ گونه تاثیر سوئی بر بافت های اطراف موهای زائد ندارند. البته پس از عملیات لیزر و تکمیل فرآیند ممکن است یکسری عوارض های خفیف رخ دهد که شما می‌توانید با انجام مراقبت های بسیار ساده مجدداً به پوست کاملاً طبیعی و ایده آل خود دست پیدا کنید. همچنین با توجه به گزارش‌های اعلام شده میزان موفقیت کار با این دستگاه ها بیش از ۹۰ درصد در یک بازه زمانی کوتاه مدت می باشد.

لیزر دائمی کل بدن با چه دستگاهی انجام می شود؟

برای انجام لیزر دائمی کل بدن چه اقداماتی اهمیت دارد؟

لیزر دائمی کل بدن یک اقدام اساسی برای کاهش و حذف موهای زائد رشد کرده در نقاط مختلف سطح پوست بدن می‌باشد. بنابراین از لحاظ مدت زمان کار تفاوت بسیار زیادی با لیزرهای جزئی که در نقاطی مانند صورت و زیر بغل و غیره انجام می‌شود دارد. همه زیباجویانی که متقاضی انجام این عمل می‌باشند لازم است پیش از مراجعه به کلینیک‌ها چندین نکته مهم را در نظر بگیرند یا حداقل یکسری اقدامات را نیز انجام دهند. این موارد هم برای لیزر موهای زائد مردان و هم برای بانوان صدق می‌کند. در بخش ذیل به مهمترین آنها اشاره میکنیم:

  • دریافت مشاوره در کلینیک

معمولا اولین جلسه برنامه ریزی برای انجام لیزر دائمی کل بدن است. به این صورت که سطح پوست و نوع موهای زیباجو مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد و اینکه آیا فرد کاندید مناسبی برای عمل است یا خیر؟ نوع پوست شما باید روشن و موها یک رنگ تیره ای داشته باشد. این تضاد رنگ بین پوست و مو بهترین حالتی است که باعث می‌شود شما نتیجه خوبی را از لیزر بگیرید. این تنها یک بررسی اولیه است بلکه سلامت پوست شما و بیماری های زمینه ای نیز ارزیابی خواهد شد.

  • اصلاح بدن

بعد از انجام برنامه ریزی های لازم شما باید پیش از انجام لیزر موهای بدن را کامل بتراشید. انجام این کار مزیت های بسیار زیادی برای شما دارد. اولین مورد آن که انرژی لیزر به طور کامل توسط فولیکول های مو جذب می‌شود و نتیجه آن تخریب سریع فولیکول‌ها و ریزش بهتر خواهد بود. این دستگاهها عملکرد بسیار قدرتمندی دارند,.اما با شیو کردن پوست تاثیر آنها افزایش پیدا میکند. هیچگاه اپیلاسیون یا وکس مو انجام ندهید زیرا با کندن ریشه مو لیزرها نمیتوانند عمکلرد خوبی داشته باشند.

  • تمیز نگه داشتن سطح پوست

اگر میخواهید اشعه لیزر روی فولیکول‌ها تاثیر بگذارد نباید سطح پوست شما چرب یا دارای آلودگی باشد. به همین دلیل بهتر است چند ساعت قبل از لیزر حمام کنید تا تمام چربی‌ها و ناخالصی های پوست شما از بین برود. باید مراقب باشید که سطح پوست رطوبت نداشته باشد و سعی کنید پوست را همواره خشک نگه دارید.

  • قبل از لیزر در مقابل آفتاب قرار نگیرید

بسیاری از افراد ممکن است برنامه هایی مبنی بر برنزه کردن یا آفتاب گرفتن پوست داشته باشند. این کار باعث می‌شود تا آن رنگ روشن پوست از بین برود و موها نیز رنگدانه اصلی خود را از دست بدهند و به حالت بور دربیایند. دقیقا همین موضوع نتیجه عمل را دگرگون میکند و نمیتوان آن ریزش ایده آلی که در نظر داریم را ببینیم. پس تا مدتها قبل از لیزر اقداماتی همچون آفتاب گرفتن را انجام ندهید.

  • اقدامات مرتبط با افزایش حساسیت پوست را انجام ندهید!

برخی از اقدامات مانند داشتن تغذیه نامناسب و عدم مصرف آب کافی شرایطی را فراهم میکند تا سطح پوست شما حساس تر شود. پس انجام هر نوع تنشی مانند لیزر دائمی کل بدن درد را چندین برابر میکند. پس دقت داشته باشید که کارهایی انجام ندهید که سطح پوست شما حساس شود و نتوانید آرامش خود را در زمان لیزر حفظ کنید.

نتیجه دائمی لیزر موهای زائد

همانطور که گفته شد دستگاه های الکساندرایت که برای لیزر موهای زائد مورد استفاده قرار می گیرند با هدف از بین بردن دائمی موهای زائد می باشند. علاوه بر این، دستگاه های لیزر الکساندرایت کندلا و نمونه های مشابه توانایی آن را دارند که کلیه ضایعات رنگدانه ای مانند لکه های قهوه ای و همچنین لکه های ایجاد شده در اثر پیری در ناحیه صورت را نیز از بین ببرند. به همین دلیل این دستگاه ها دارای نتایج تایید شده بالینی می باشند. اما نکته مهمی که وجود دارد این است که هر چقدر موهای افراد تیره تر و همچنین رنگ پوست آنها روشن تر باشد قطعاً نتیجه حاصله بهتر و ایده آل تر خواهد بود.

آیا لیزر دائمی کل بدن شامل صورت هم می شود؟

دستگاه الکساندرایت کلاریتی برای لیزر دائمی کل بدن استفاده می شوند. لذا علاوه بر نواحی مختلف بدن قابلیت استفاده بر روی پوست حساس صورت را نیز دارند. همانطور که می دانید ناحیه صورت به واسطه نوع پوست خود به راحتی در برابر عوامل محیطی واکنش نشان می‌دهد. خوشبختانه این دستگاه ها قابلیت استفاده در نقاط مختلف صورت را دارند. اغلب بانوان ممکن است متقاضی لیزر موهای زائد صورت خود باشند. از طرفی آقایان نیز می‌توانند برای ایجاد خط ریش های منظم در ناحیه زیر گردن و همچنین قسمت گونه این عمل را انجام دهند.

آیا لیزر دائمی کل بدن شامل صورت هم می شود؟

لیزر دائمی کل بدن در چه شرایطی موثر خواهد بود؟

بعد از جلسات متعدد لیزر رشد موهای جدید بسیار کمتر از قبل قابل رویت خواهد بود. با این اوصاف اگر عملیات لیزر بتواند به طور کامل به فولیکول های مو آسیب برساند. ممکن است در مواردی ریشه مو کاملاً از بین نرود. درنتیجه با گذشت زمان فولیکول های آسیب دیده مجدداً بهبود می یابند و روند رشد مو تکرار می شود. در چنین مواردی لازم است که لیزر دائمی کل بدن اصطلاحا شارژ شود که به معنای تکرار عملیات لیزر می باشد.

چه زمانی بعد از لیزر می توان دوش گرفت؟

در حالت ایده آل شما می توانید پس از ۲۴ ساعت که عملیات لیزر تکمیل شد استحمام کنید. اما این شرایط وجود دارد که تنها پس از ۶ الی ۸ ساعت نیز به حمام بروید. نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که حتماً از آب ولرم استفاده کنید و وسایل خشن مانند لیف، اسفنج و مواردی از این قبیل را روی پوست خود نکشید. به همین دلیل لازم است که تا سه روز اول بالاترین حد مراقبت ها را از سطح پوست خود داشته باشید تا بهبودی کامل حاصل شود.

لیزر موهای زائد در کلینیک آی گل

 عوارض شایع لیزر دائمی کل بدن

اگر دارای یک پوست کاملا سالم و با رنگ روشن هستید نباید نگران عارضه خاصی در استفاده از دستگاه لیزر الکساندرایت کلاریتی باشید. اما ممکن است در موارد جزئی در ناحیه لیزر قرمزی خفیف ایجاد شود. از طرف بروز خارش بر روی سطح پوست خود در ساعت های اولیه ممکن است به وجود آید. در صورتی که شما بتوانید مراقبت های اولیه از قبیل عدم قرار گرفتن در معرض مستقیم نور خورشید را انجام دهید بعد از چند روز پوست شما به حالت عادی باز می گردد.

لیزر موهای زائد در کلینیک آی گل

کلینیک آی گل با بهره مندی از پیشرفته ترین دستگاه های لیزر موهای زائد می توانند بهترین خدمات و همچنین ایده آل ترین نتیجه را ارائه دهند. لذا شما می توانید در یک محیط کاملا مجهز با آرامش خاطر عمل لیزر موهای زائد را انجام دهید. جهت دریافت اطلاعات تکمیلی و همچنین وقت برای حضور در کلینیک با ما در تماس باشید.