از بین بردن موهای زائد برای همیشه؛ یک تبلیغ یا واقعیت؟

از بین بردن موهای زائد برای همیشه

مشاوره رایگان لیزر موهای زائد

لطفا شماره همراه خود را ارسال نمایید. کارشناسان جهت ارائه مشاوره تخصصی در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

قطعاً همه ما زمان، هزینه و انرژی به نسبت زیادی را برای اصلاح موهای زائد بدن صرف می کنیم. از طرفی همواره به دنبال راه های کاملا استاندارد و علمی هستیم که بتوانیم کاملاً موهای زائد بدن خود را حذف کنیم. در حال حاضر بهترین و ایمن ترین روش که برای از بین بردن موهای زائد استفاده می شود دستگاه های لیزر می باشد. در واقع این تجهیزات بروز و هوشمند می توانند موثرترین تکنیک به منظور ریزش موهای زائد باشند.

نکته بسیار مهمی که وجود دارد این است که اغلب افراد به دنبال روش های دائمی هستند. یکسری از دستگاه های جدید که عملکرد متفاوتی دارند به طور کامل می توانند ریشه موها را غیر فعال و یا ضعیف کنند. در نتیجه شما تاثیر بلندمدتی را شاهد خواهید بود. در ادامه مقاله اطلاعات مفیدی را در رابطه با لیزر موهای زائد ارائه می دهیم تا اگر قصد انجام آن را دارید بهتر بتوانید تصمیم گیری کنید.

لیزر موهای زائد در کلینیک آی گل

عوارض از بین بردن موهای زائد از طریق لیزر

شما می توانید در مقاله معایب و مزایای لیزر موهای زائد به طور کامل در این خصوص اطلاعات مهمی را کسب کنید. اما اگر دارای پوست روشن و موهای تیره هستید قطعا مناسب ترین گزینه برای این عمل خواهید بود. اگر روند از بین بردن موهای زائد با استفاده از دستگاههای تعریف شده اورجینال انجام شوند چندان نمی توان عوارض خاصی را مطرح کرد. اما یکسری عوارض به صورت کلی وجود دارد که شامل قرمزی سطح پوست، تغییر رنگدانه های پوستی و افزایش حساسیت پوست در برابر عوامل محیطی مانند گرد و غبار، خورشید و غیره می باشد.

عوارض از بین بردن موهای زائد از طریق لیزر

نوع دستگاه لیزر برای از بین بردن موهای زائد

نوع دستگاه لیزر موهای زائد فوق العاده اهمیت دارد. دستگاه لیزر الکساندرایت با عنوان دستگاه سری الکس معروف هستند. یکی از بهترین و بروزترین تجهیزاتی هستند که می توانند برای عمل لیزر موهای زائد مورد استفاده قرار گیرند. بنابراین اگر شما می بینید که در یک کلینیک تخصصی از دستگاه الکساندرایت استفاده می شود بدون تردید برنامه ریزی های خود را برای تعیین وقت به منظور عمل لیزر انجام دهید.

چرا که لیزر الکساندرایت عوارض کمتری دارد و هم اینکه شما با آرامش بیشتری می توانید پزشک را تا اتمام کار همراهی کنید. سیستم هوشمندی که این لیزرها دارند تنها بر روی موهای زائد اثر می گذارند در نتیجه به بافت همبند پیرامون هیچگونه آسیبی نخواهد رسید.

آیا از بین بردن موهای زائد برای همیشه امکان پذیر است؟

فولیکول های مو در مرحله رشد و استراحت در حال تغییر هستند. در یک زمان خاص برخی از موهای بدن در حالت استراحت هستند و برخی دیگر در حالت رشد. رفع موهای زائد بدن به صورت دائمی زمانی امکان پذیر است که همه موها در فاز رشد باشند تا بتوان با نور لیزر ریشه آن ها را سوزاند و از رشد مجدد این موها جلوگیری کند. به دلیل اینکه این موضوع امکان پذیر نیست، پس احتمال احتمال شما با لیزر موهای زائد از شر تمامی موهای زائد بدن خودتان خلاص شوید، کم است.

با این حال از بین بردن موهای زائد برای همیشه تا حدی با لیزر کردن امکان پذیر است. چون اگر لیزر به پوست و موی شما پاسخ بدهد، بیش از ۹۰ درصد از موهای بدن شما از بین می روند. حتی موهایی که در بدن باقی می مانند، بسیار نازک و کم رنگ هستند و قابل مقایسه با موهای بدن شما قبل از لیزر نخواهند بود. بنابراین برای از بین بردن موهای زائد به صورت دائمی، هیچ راهی بهتر از لیزر و مراجعه منظم برای لیزر کردن وجود ندارد. فقط کافیست که بهترین دستگاه و اپراتور را برای لیزر کردن موهای زائد خود انتخاب کنید.

بهترین دستگاه لیزر برای حذف موهای زائد بدن به صورت دائمی

بسیاری از افراد در مورد بهترین دستگاه لیزر برای از بین بردن موهای زائد برای همیشه سوال می پرسند. به طور کلی هر یک از انواع دستگاه های لیزر مانند دستگاه لیزر تیتانیوم، دایود، الکس و …، عملکرد خوبی برای حذف موهای زائد بدن دارند. با این حال باید توجه کنید که برخی از این دستگاه ها، زمانی جواب دهی خوبی دارند که متناسب با نوع پوست و مو باشند. در واقع طول موج ارسال شده در هر یک از این دستگاه ها با هم متفاوت است.

ممکن است برخی از افراد به دستگاه های لیزر تیتانیوم پاسخ خوبی بدهند و با چند جلسه به نتیجه خوبی برسند، ولی برخی از افراد نیز ممکن است به دستگاه های الکس پاسخ بدهند. بهتر است که با توجه به نوع پوست و شرایط موهای خودتان، بهترین نوع دستگاه لیزر موهای زائد را انتخاب کنید. قطعا شما بدون داشتن تخصص، قادر به انتخاب بهترین دستگاه نیستید. از این رو می توانید با مراجعه حضوری به کلینیک پوست و مو و زیبایی آی گل، در مورد انتخاب بهترین دستگاه برای لیزر موهای خود مشاوره دریافت کنید.

از بین بردن موهای زائد برای همیشه؛ یک تبلیغ یا واقعیت؟

اولویت اول سلامت پوست زیباجویان است!

در همه موارد نتیجه کار برای تیم پزشکی و در کلینیک هایی که مسئولیت لیزر موهای زائد را برعهده دارند اولین اولویت نیست. یعنی ابتدا باید سلامت پوست زیباجویان حفظ شود تا از این طریق بتوان از نتیجه کار لذت برد. پس زمانی که عملیات از بین بردن موهای زائد برای همیشه توسط دستگاه لیزر انجام می‌شود باید شرایط پوستی فرد، نوع موها و این که آیا کاندید مناسبی برای این عمل هست یا خیر؟ بررسی کامل شود.

اگر شما به بهترین مرکز لیزر موهای زائد که از بروز ترین تجهیزات بهره میبرند مراجعه کنید این اطمینان را خواهید داشت که هیچ نوع عوارض جدی مبنی بر تهدید سلامت پوست شما بوجود نمی آید. این موضوع برای افرادی که یک نوع استرس یا دغدغه ذهنی در این عمل دارند بسیار سودمند است. پس با این اطلاعات ذکر شده است خیالتان از بابت این عمل آسوده خاطر خواهد شد. مهمترین نکته اینکه انجام لیزر توسط سازمان های بین المللی پزشکی تایید شده است و نباید نگرانی خاصی داشته باشید.

اهمیت تکرار جلسات لیزر در بازه های زمانی تعیین شده

زمانی که پزشک متخصص پوست و مو پیش از شروع عمل یک ارزیابی دقیق نسبت به پوست و موی شما انجام میدهد میتواند تا حدودی تعداد جلسات مورد نیاز برای دریافت نتیجه ایده آل را بگوید. اما شما به عنوان یک متقاضی عمل لیزر موهای زائد باید این نکته را در نظر داشته باشید که زمانی مراحل ریزش موها به بهترین شکل و به طور طبیعی ایجاد می‌شود که شما جلساتی که تعیین شده اند را تکرار کنید.

این احتمال وجود دارد که بعد از جلسه دوم یا سوم ببینید که بخش بسیار زیادی از موها دچار ریزش شده اند و این احساس را داشته باشید که دیگر نیازی به تکرار جلسات نیست! اما اگر تعداد جلسات لیزر تکمیل نشوند ممکن است پس از مدتی شاهد رشد دوباره موها در سطح پوست خود باشید. از همه مهمتر آنکه بر اساس نتیجه ای که در هر مرحله لیزر ایجاد خواهد شد پزشک تصمیم میگیرد که تا چه حد این عملیات را تکرار کند. حتی براساس نتیجه ایجاد شده امکان دارد که جلسات شارژ که بیش از تعداد درمان های تعیین شده است نیز بنا به صلاح دید اضافه شود.

دستگاه لیزر موهای زائد چه کارکردی دارد؟

زیباجویانی که برای از بین بردن موهای زائد برای همیشه به کلینیک های زیبایی مراجعه می‌کنند کنجکاو هستند که بدانند دستگاه های لیزر چگونه کار میکند و اینکه چه تاثیری روی پوست دارند و چگونه باعث ریزش موها می‌شوند؟ مهمترین مکانیزم عملکردی که دستگاه های لیزر موهای زائد دارند اشعه های پرقدرت لیزر است.

این نور پرانرژی توسط ملانین مو جذب می‌شود و به واسطه گرمایی که به وجود می‌آورد مستقیما روی ریشه یا فولیکول مو اثر مخرب می‌گذارد. وقتی که فولیکول های مو ضعیف می‌شوند یا اینکه ساختار سالم خود را از دست میدهند نمیتوانند پایدار باقی بمانند. به همین دلیل سست می‌شوند. کمترین اثر این لیزرها این است که موها را ظریف تر و نازک تر میکنند.

این انرژی در تعداد جلسات متعدد روی پوست اعمال می‌شود و تراکم بالای موها را از بین میبرد. نکته فوق العاده مهمی که در جلسه مشاوره مورد ارزیابی قرار می‌گیرد نوع موها و سطح پوست فرد است. اگر شما می‌بینید که موهای بدن کاملا مشکی هستند و یک پوست سفید دارید پس منعی برای انجام عمل نخواهید داشت.

زیرا لیزرها زمانی عملکرد ایده آلی دارند که نوع رنگ مو با پوست یک تضاد رنگدانه ای داشته باشد. بنابراین اگر پوست شما سبزه است یا تیره و موهای نزدیک به رنگ پوست خود دارید شاید فرایند عمل قدری سخت و در مواردی غیر ممکن باشد. به همین دلیل است که پزشکان پیش از انجام عمل لازم است به معاینه پوست ما بپردازند تا بتوانند عمل را انجام دهند.

آیا سطح هورمون های بدن روی تعداد جلسات لیزر اثر دارد؟

آیا سطح هورمون های بدن روی تعداد جلسات لیزر اثر دارد؟

هورمون هایی که مرتبط با رشد مو در بدن آقایان است بسیار بیشتر از بانوان می‌باشد. پس می‌توانیم به این نتیجه برسیم که فرآیند درمان، تعداد جلسات و نتیجه ایجاد شده بین آقایان و بانوان تفاوت دارد. به بیان ساده تر هر چقدر سطح هورمون های بدن بیشتر باشد و بدن تراکم بالایی از مو داشته باشد لازم است تعداد جلسات بیشتری را تجربه کنیم.

روند درمان روی سطح هورمون های بدن دخالتی ندارد بنابراین زیباجویان نباید نگران سلامت خود باشند. از طرفی اگر بنا به همین دلیل پس از تکمیل جلسات لیزر مجددا شاهد رشد موها بودید باز هم میتوان با تشخیص پزشک روند درمان یا از بین بردن موهای زائد را از سر گرفت. اما در مرحله بعدی شدت کار کمتر است و جلسات نیز کاهش می‌یابد. در چنین شرایطی انجام شیو بعد از لیزر نیز مشکلی را ایجاد نمی کند.

افزایش رشد مو پس از بین بردن موهای زائد با لیزر

در برخی از مواقع مشاهده شده است که زیباجویان پس از آنکه جلسات اول یا دوم لیزر را انجام میدهند شاهد رشد موهای بیشتر هستند. این موضوع در موارد نادر اتفاق می‌افتد. چرا که یک نتیجه عکس ایجاد شده است. البته امکان دارد این اتفاق نیز بخشی از درمان باشد. زیرا موها معمولا در مرحله رشد، پسرفت ، استراحت بعد از آن ریزش قرار میگیرند. لذا اگر شما به تدریج عمل لیزر را تکرار کنید و صبور باشید میتوانید ببینید که کم کم تراکم مو کاهش می‌یابد و به یک سطح پوست صاف میرسید.

استفاده از تجهیزات خود ایمنی در عملیات لیزر موهای زائد

یکی دیگر از موارد بسیار مهمی که در کلینیک های مجهز و تخصصی پوست و مو همواره مدنظر قرار می‌گیرد استفاده از لوازم و تجهیزات خود ایمنی برای زیباجویان است. اگرچه پزشکان به عنوان کاربر از لوازمی مانند دستکش و عینک استفاده می‌کنند. اما برای زیباجویان نیز اگر قرار است فرآیند لیزر در نزدیکی اندام های حساس مانند چشم‌ها انجام شود زدن یک عینک محافظ بسیار حیاتی است. برای تمامی بانوانی که متقاضی لیزر موهای زائد صورت هستند همچنین آقایانی که ممکن است در بخش گونه‌ها و همچنین زیر گردن جهت ایجاد خط ریش های صاف این عمل را انجام دهند باید از این عینک‌ها استفاده شود.

از بین بردن موهای زائد صورت

صورت یک ناحیه بسیار حساس و تحریک پذیری است که در برابر عوامل محیطی واکنش نشان می دهد. طول موجی که دستگاه لیزر برای حذف موهای زائد صورت دارند کاملا کنترل شده و مناسب می باشد. اغلب خانم ها بیشترین متقاضی لیزر موهای زائد صورت هستند. اما آقایان نیز به منظور ایجاد خط ریش های کاملا صاف ممکن است در ناحیه گونه و زیر گردن این عمل را انجام دهند. در مقابل برای خانمها می تواند در ناحیه روی لب و نقاط مختلف صورت انجام شود.

انجام مراقبت های اصولی پس از اتمام کار می تواند عوارض این عمل را به حداقل و یا کاملاً حذف کند. بروز حساسیت‌های جزئی در روزهای اولیه کاملاً طبیعی می باشد و به مرور بر طرف خواهد شد. در روزهای اولیه پوست حساسیت بالایی دارد در نتیجه بهتر است تا چند روز از مواد آرایشی در صورت استفاده نکنید. پس از سپری شدن دوران نقاهت وضعیت پوست به حالت عادی خود باز می گردد.

از بین بردن موهای زائد صورت

تاثیر واقعی در کوتاه ترین زمان

همه افراد و متقاضیان عمل لیزر تمایل دارند که فرآیند از بین بردن موهای زائد آنها پایدار و تاثیر آن یک بازه زمانی بلند مدت باشد. هیچ فردی دوست ندارد تعداد جلسات بالایی را برای عمل لیزر تجربه کند. معمولا در گذشته به دلیل استفاده از دستگاه های قدیمی لازم بود که چندین مرتبه لیزر روی بدن انجام شود تا در نهایت بتوانیم تاثیر مناسبی را شاهد باشیم.

اما زمانی که از دستگاه سری الکس استفاده می شود می توان بین ۴ تا ۶ جلسه به نتیجه مطلوب دست پیدا کرد. البته تعداد جلسات عمل لیزر بستگی به نوع پوست و تراکم موها دارد. از طرفی در صورتی که در بازه زمانی مذکور نتوانیم نتیجه خوبی را کسب کنیم لازم است عمل لیزر مضاعفی نیز انجام شود.

آرامش فوق العاده بالای فرد در حین کار

زیباجویانی که برای از بین بردن موهای زائد خود با استفاده از دستگاه های لیزر اقدام می کنند در حین عمل آرامش بسیار بالایی دارند. بنابراین این ذهنیت که شما سوزش و درد بسیاری را تجربه خواهید کرد کاملا از ذهن خارج کنید. چرا که دستگاه الکساندرایت کلاریتی به واسطه سیستم هوشمند خود هیچ گونه درد یا سوزشی را نخواهد داشت.

این ویژگی شرایطی را فراهم می‌کند تا در آن مدت زمانی که در معرض عمل لیزر قرار دارید بدون استرس و اضطراب باشید. در چنین شرایطی پزشک نیز با آسودگی خاطر می تواند سطح پوست را لیزر کند. در عمل لیزر بدن آقایان که فرایند کار قدری طولانی است این موضوع اهمیت بیشتری را دارد.

ماندگاری همیشگی

از بین بردن موهای زائد با لیزر زمانی دائمی خواهد بود که فولیکول مو کاملا از بین رفته باشد. اما اگر در فرایند لیزر آسیب جزئی به ناحیه فولیکول مو وارد شود این احتمال وجود دارد که بدن به ترمیم ناحیه مربوطه بپردازد. در نتیجه پس از مدتی شاهد رشد مجدد موها خواهید بود. به همین دلیل باید عمل را نزد پزشک متخصص که با اصول اولیه کار کاملاً آشنا است انجام دهید تا از این طریق شاهد رشد مجدد موهای خود نباشید.

کلینیک آی گل ارائه دهنده طیف گسترده ای از خدمات زیبایی پوست و مو

قیمت لیزر موهای زائد

قیمت لیزر موهای زائد به المان های مختلفی بستگی دارد. اگر شما می خواهید به لیزر موهای زائد پا بپردازید غالباً هزینه کمتری را نسبت به لیزر موهای زائد کل بدن پرداخت خواهید کرد. پس عمل لیزر در نقاط مختلف بدن متفاوت خواهد بود. اما کلینیک های تخصصی فعال در این حوزه سعی می کنند به منظور کسب رضایت مشتری نازلترین قیمت را در نظر بگیرند.

کلینیک آی گل ارائه دهنده طیف گسترده ای از خدمات زیبایی پوست و مو

کلینیک آی گل طیف گسترده از عمل های زیبای نظیر کاشت مو، کاشت ابرو، لیزر موهای زائد کل بدن، بلفاروپلاستی، تزریق ژل را با بالاترین کیفیت انجام می دهد. مهمترین مزیتی که این کلینیک دارد این است که از پزشکان و متخصصین باتجربه و باسابقه بالا بهره می‌برد. در نتیجه هر عمل زیبایی که انجام می شود با ایمنی بالا و حفظ سلامت کامل شما خواهد بود. شما می توانید جهت دریافت اطلاعات تکمیلی با کارشناسان ما در تماس باشید.