نقش و تاثیر مزوتراپی بر رشد مو

آیا درمان مزوتراپی دردناک است؟

مزوتراپی مو چیست؟

مزوتراپی مو یک روش پیشرفته و حرفه ای برای درمان ریزش مو و تقویت فولیکول های مو می باشد. بسیاری از افراد هستند که از ریزش موی خود رنج می برند و کم پشت شدن مو، اعتماد به نفس را از آنها گرفته است. راه های مختلفی برای درمان ریزش مو وجود دارد که با توجه به نوع و علت ریزش باید راه مناسب را انتخاب کرد. پزشکان پس از معاینه و بررسی وضعیت و سابقه بیمار، بهترین راه درمان ریزش و تقویت موی سر را پیشنهاد می کنند. ریزش مو یک مشکل بسیار جدی می باشد که برای درمان آن باید به دنبال راه های حرفه ای و اثر بخش باشید. تاثیر مزوتراپی بر رشد مو پس از گذشت حدود ۳ تا ۴ هفته مشخص می شود.

این روش مدرن با داشتن نتایج مثبت، به محبوبیت زیادی دست یافته است. این روش پرطرفدار مشکلات اساسی پوست و مو را برطرف کرده و حتی برخی بیماری های مربوط به پوست سر را نیز درمان خواهد کرد. به کمک این روش سلامت و رشد موها بهبود یافته، ریزش مو درمان شده و موها براق و مقاوم می شوند.

مزوتراپی یکی از روش های نوین و رایج درمان ریزش مو می باشد. در این روش درمانی، ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز به پوست سر تزریق می شود. مزوتراپی با تزریق ویتامین ها، فولیکول ها را تقویت کرده و از ریزش مو جلوگیری می کند. این روش با توجه به تشخیص پزشک در چندین جلسه انجام می شود تا تاثیر آن برای مدت طولانی باقی بماند.

مزوتراپی مو روشی است که به دقت و مهارت پزشک متخصص نیاز دارد. در کلینیک آی گل علاوه بر خدماتی مثل لیزر موی زائد، تزریق بوتاکس، بلفاروپلاستی و تزریق ژل، مزوتراپی مو نیز توسط بهترین و مجرب ترین پزشکان انجام می شود.

مزایای مزوتراپی مو

  • مزوتراپی مو ویتامین ها و مواد مغذی را به ریشه مو رسانده و موها را تقویت می کند.
  • تاثیر مثبتی بر فعال کردن رشد مو داشته و سبب کاهش ریزش مو می شود.
  • سبب افزایش گردش خون در پوست سر شده و در اکسیژن رسانی نقش بسیار موثری دارد.
  • فولیکول مو را تغذیه کرده و از تخریب آن جلوگیری می کند.
  • به کنترل فعالیت غدد چربی در پوست سر می پردازد.
  • بر سرعت رویش مو تاثیر گذاشته و حجم مو را افزایش می دهد.
  • یک روش ایمن، موثر و قابل اعتماد می باشد.
  • التهاب پوست سر را کاهش داده و به سلامت آن کمک می کند.

مزوتراپی روی چه افرادی انجام میشود؟ | مزایای مزوتراپی مو

تاثیر مزوتراپی بر رشد مو

تاثیر مزوتراپی بر رشد مو بر کسی پوشیده نیست و تمام افرادی که از این روش بهره برده اند، تاثیر آن بر رشد مو را مشاهده کرده اند. این روش شناخته شده فولیکول های مو را تحریک کرده و با فعال کردن آنها، به رشد مجدد موها کمک می کند. این تکنیک کارآمد و بدون درد، با افزایش گردش خون در پوست سر، فولیکول ها را تغذیه می کند. تقویت و تغذیه فولیکول ها سبب تقویت ساقه مو شده و رشد موها افزایش پیدا می کند. تزریق ویتامین ها و مواد مغذی در این روش محبوب، ریزش مو را متوقف کرده و تمرکز خود را بر رشد و افزایش موها قرار می دهند.

تاثیر مزوتراپی بر رشد مو پس از انجام جلسات و به مرور قابل مشاهده خواهد بود. این روش برای تاثیر بهتر، نیاز به ترمیم دارد تا نتایج برای مدت طولانی باقی مانده و سلامت موها حفظ شود.

ترکیبات دارویی مزوتراپی

مزوتراپی مو یک روش پیشرفته و موثر است که دارای ترکیبات بسیار ارزشمندی برای تقویت و سلامت موها می باشد. این روش درمان زیبایی، سرشار از انواع ویتامین ها، مواد معدنی و اسیدهای آمینه می باشد. وجود ویتامین های بسیار مفید گروه B، تاثیر بسیار چشمگیری در رشد و ترمیم موها دارد. دیگر ترکیبات مفید این روش در ادامه ذکر شده است.

  • هیالورونیک اسید: این ماده ریشه و ساقه مو را تغذیه کرده و سبب افزایش سریع رشد موها می شود.
  • اسیدهای آمینه: از مواد بسیار ضروری برای تقویت موها می باشند که کمک می کنند تا الیاف کراتین تشکیل شده و مو تقویت شود.
  • مس و زینک: این دو ماده برای درمان ریزش موهای ارثی بسیار موثر می باشند. مس و زینک موها را تقویت کرده و از ضعیف شدن آنها جلوگیری می کنند.
  • فاکتورهای رشد: فاکتورهای رشد گردش خون در پوست سر را افزایش داده و با تقویت فولیکول ها به پر پشت شدن موها کمک می کنند.
  • کوآنزیم: کوآنزیم ها ساختار مو را بهبود بخشیده و باعث افزایش شادابی در پوست سر می شوند.

مزوتراپی و مزونیدلینگ مو و صورت | تاثیر مزوتراپی بر رشد مو

نحوه انجام مزوتراپی مو

مزوتراپی مو توسط پزشکان متخصص، مجرب و با تجربه انجام می شود. در این روش کاربردی به تشخیص پزشک، تعدادی از مواد معدنی و ویتامین ها با یکدیگر ترکیب شده و به پوست سر تزریق می شود. قبل از تزریق، پوست سر بی حس می شود، به همین دلیل در این روش دردی را حس نخواهید کرد.

این روش بسیار موثر با توجه به منطقه مورد نظر در مدت زمان کوتاهی و بین ۱۰ تا ۳۰ دقیقه انجام می شود. مواد به طور مستقیم به فولیکول های مو رسیده و آنها را تغذیه می کنند. با توجه به شرایط فرد و به تشخیص پزشک، تعداد جلسات تکرار مزوتراپی مشخص می شود. پس از چند جلسه نتایج بهبود قابل مشاهده خواهد بود.

مراقبت های بعد از انجام مزوتراپی

  • با انجام مزوتراپی مو زخم های بسیار کوچکی روی پوست سر ایجاد می شود که پس از مدت کوتاهی بهبود پیدا می کنند.
  • پس از انجام مزوتراپی، تا چند روز موها نباید با شامپو و دیگر مواد شسته شود تا نتایج بهتری حاصل شود.
  • مناطق تحت درمان به مدت ۱۰ ساعت باید خشک بماند، به همین دلیل از دوش گرفتن خودداری کنید.
  • تا مدت زمان یک هفته شنا، استخر و سونا ممنوع می باشد.
  • تا زمان بهبودی کامل از ماساژ دادن پوست سر خودداری شود.
  • پس از انجام مزوتراپی از نوشیدن الکل خودداری کنید، به دلیل اینکه الکل نتایج را تحت تاثیر قرار می دهد.

دیگر درمان های مرتبط با مزونیدلینگ

مزوتراپی مو در کلینیک آی گل

مزوتراپی مو به دلیل اینکه به دقت و مهارت نیاز دارد، باید در بهترین کلینیک ها و توسط پزشکان ماهر و متخصص انجام شود. کلینیک آی گل را می توان به عنوان یکی از بهترین کلینیک ها برای انجام مزوتراپی معرفی کرد. این کلینیک با بهره گیری از یک تیم حرفه ای از بهترین پزشکان و مشاوران پوست، بهترین خدمات را به مراجعه کنندگان ارائه می دهد. ای کلینیک شناخته شده و معروف، از بهترین و پیشرفته ترین دستگاه ها در حوزه پوست، مو و زیبایی استفاده می کند.