لیزر موتوس چیست؟ + ویژگی‌ها و برتری آن نسبت به کندلا

لیزر موتوس چیست؟ + ویژگی‌ها و برتری آن نسبت به کندلا

مشاوره رایگان لیزر موهای زائد

لطفا شماره همراه خود را ارسال نمایید. کارشناسان جهت ارائه مشاوره تخصصی در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

چند سالی است که لیزر موهای زائد مردان و زنان بسیار پرطرفدار شده است و بسیاری از مردم متقاضی دریافت این خدمات برای حذف موهای زائد بدن خود می‌باشند. دستگاه‌های زیادی در ایران وجود دارند که برای لیزر موهای زائد مورد استفاده قرار می‌گیرند که از جمله آن‌ها می‌توان به لیزر موتوس اشاره کرد. لیزر الکساندرایت موتوس یکی از دستگاه‌های لیزر موهای زائد است که می‌تواند به راحتی موهای زائد بدن را حذف کرده و باعث کاهش نیاز افراد به صرف هزینه برای از بین بردن موهای زائد شود.

اگرچه لیزر موهای زائد لوتوس میان برخی از افراد فعال در این حرفه شناخته شده است؛ اما بسیاری از مشتریان اطلاعات کافی در مورد این دستگاه لیزر، میزان اثربخشی و همچنین ویژگی‌های آن ندارند. به همین خاطر در ادامه این مقاله قصد داریم شما را بیشتر با این لیزر و ویژگی‌های آن آشنا کنیم.

لیزر موتوس چیست؟

لیزر الکساندرایت موتوس، یک دستگاه جدید ایتالیایی است که در کشورهای دیگری نیز تولید می‌شود و می‌تواند با طول موج ۷۵۵ نانومتر، به عمق پوست نفوذ کرده و ریشه فولیکول‌های مو را از بین ببرد. این دستگاه در حال حاضر جایگزین بسیاری از دستگاه‌های لیزر قدیمی شده است. به کار رفتن فناوری مووئو در این دستگاه لیزر باعث شده تا شاهد حرکت روان، ساده و یکنواخت روی پوست به واسطه این لیزر باشیم. سرعت العمل دستگاه لیزر موتور برای از بین بردن موهای زائد بسیار زیاد است که این موضوع باعث شده تا افرادی که این دستگاه را تهیه می‌کنند، بتوانند به مشتریان بیشتری در زمان کوتاهی خدمات ارائه کنند.

دستگاه لیزر موتوس، لیزر را روی ناحیه مورد نظر به صورت پیاپی عبور می‌دهد. این کار باعث می‌شود که گرمای ایجاد شده توسط لیزر، بخش اصلی مو یا همان پیاز مو را از بین ببرد و به تدریج بالا رود و مو به روشی کاملا ایمن و بدون درد از بین برود.

لیزر موتوس برای چه نوع پوستی مناسب است؟

لیزر موتوس برای چه نوع پوستی مناسب است؟

لیزر الکس موتوس، جزء دستگاه‌های باکیفیت است که امکان حذف موهای زائد را برای افراد فراهم می‌کند. اگر تا به حال برای لیزر موهای زائد صورت خود مراجعه نکرده‌اید، چون حذف آن‌ها به دلیل کرکی بودن امکان پذیر نیست، لیزر موی موتوس می‌تواند این مشکل را برطرف کند. در واقع این دستگاه برای انواع رنگ و نوع پوست مناسب است. حتی می‌توان برای از بین بردن موهای زائد نازک و کرکی و یا رفع موهای زائد در پوست‌های تیره، از این دستگاه لیزر استفاده کرد.

سیستم خنک کننده قوی لیزر موتوس به اپراتور این امکان را می‌دهد تا به راحتی دستگاه را برای حذف موهای زائد استفاده کند، بدون اینکه نگران سوختگی پوست باشد. نرم افزار قوی این دستگاه لیزر باعث می‌شود تا بتوان بر اساس شرایط پوست و مو، انرژی لیزر را تنظیم کرد.

ویژگی‌های لیزر موتوس

لیزر موتوس در حال حاضر به عنوان یکی از جدیدترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد شناخته می‌شود که عملکرد بسیار مناسبی را برای حذف موهای زائد بدن دارد. این لیزر به دلیل داشتن طول موج مناسب، سیستم کولینگ قوی، اثربخشی عالی برای انواع پوست، می‌تواند طیف وسیعی از مشتریان خود را راضی نگه دارد. از جمله سایر ویژگی‌های این دستگاه لیزر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

· بدون درد و سوختگی

هندپیس لیزر الکساندرایت موتوس نسبت به سایر دستگاه‌های لیزر بزرگ تر است. از این رو اپراتور می‌تواند بدون نیاز به تکرار مجدد، ریشه مو را در سطح وسیعی مورد هدف قرار بدهد. به همین خاطر دستگاه در مدت زمان طولانی روی پوست باقی نمی‌ماند و فرد درد و سوزشی را احساس نخواهد کرد. سیستم کولینگ قوی این دستگاه نیز روی کاهش درد و سوزش افراد بی تاثیر نمی‌باشد.

· بدون نیاز به ژل

· بدون نیاز به ژل

تجربه ژل زدن روی پوست و حرکت هندپیس لیزر روی این ژل‌ها چندان برای خانم‌ها و آقایان خوشایند نیست. لیزر موتوس بدون اینکه نیاز به ژل داشته باشد، به راحتی موهای زیر پوست را مورد هدف قرار می‌دهد. سیستم کولینگ قوی این دستگاه بهتر از ژل عمل می‌کند و مانع از سوختگی پوست می‌شود.

· مناسب انواع تیپ پوستی

دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس به دلیل داشتن قابلیت تنظیمات حرفه‌ای، امکان از بین بردن موهای زائد را برای انواع تیپ‌های پوستی فراهم می‌کند. در واقع همه افراد با تیپ پوستی ۱ تا ۶ با موهای نازک تا ضخیم می‌توانند از این دستگاه لیزر استفاده کنند.

لیزر موتوس بهتره یا کندلا؟

شاید برای بسیاری از افرادی که قبلا از لیزر الکساندرایت کندلا استفاده می‌کردند این سوال مطرح شود که لیزر موتوس بهتره یا کندلا؟ واقعیت این است که هر دوی این دستگاه‌ها اثربخشی بسیار خوبی روی حذف موهای زائد دارند و نسبت به یکدیگر یک سری معایب و مزایا را به وجود آورده‌اند. به طور کلی، لیزر مو موتوس لیزری جدید است که برای انواع پوست قابل استفاده می‌باشد. میزان اثربخشی این لیزر به واسطه نورهای ساطع شده از آن و گرمایی که در پوست بدون هیچ آسیبی تولید می‌کند، بسیار زیاد است.

از طرفی دستگاه لیزر موهای زائد موتوس دستگاهی کوچک تر با هندپیس بزرگ تر است. به همین خاطر اکثر مراکز لیزر که نیاز به دستگاه‌های کوچک دارند و می‌خواهند در زمان کوتاه تری بسیاری از مشتریان را لیزر کنند، از این دستگاه استفاده می‌کنند. چرا که هندپیس دستگاه بزرگ تر است و اجازه می‌دهد تا بخش زیادی از پوست در هر شات تحت تاثیر قرار بگیرد. از طرفی تعداد شات دستگاه لیزر مو لوتوس ۷ میلیون بار در نظر گرفته شده که این مورد برای دستگاه لیزر مو کندلا ۱ میلیون است.

کلینیک آی گل؛ بهترین ارائه دهنده خدمات لیزر موتوس در تهران

کلینیک آی گل؛ بهترین ارائه دهنده خدمات لیزر موتوس در تهران

در صورتی که قصد استفاده از لیزر الکساندرایت موتوس را دارید، باید به بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در تهران مراجعه کنید. کلینیک زیبایی آی گل، ارائه دهنده بهترین خدمات لیزر آقایان و خانم‌ها است که از دستگاه‌های بروز و مطابق با نیاز مشتریان خود استفاده می‌کند. برای لیزر موهای زائد با کمک دستگاه موتوس، می‌توانید با کارشناسان مجموعه آی گل در ارتباط باشید تا نوبت شما ثبت شود. پس از مراجعه حضوری و انجام چند جلسه لیزر، متوجه عملکرد این لیزر روی حذف موهای زائد خود خواهید شد.