ماندگارترین روش چاقی صورت چیست؟ روش‌های سنتی و پزشکی

ماندگارترین روش چاقی صورت چیست؟ روش‌های سنتی و پزشکی

چاقی صورت یکی از المان‌های مثبت برای چهره افراد محسوب می‌شود. چرا که باعث زیبایی، نشاط و جلوه گری بهتر نمای کلی صورت خواهد شد. روش های بسیار زیادی برای این کار وجود دارد اما اکثر افراد به دنبال ماندگارترین روش چاقی صورت هستند. تفاوتی ندارد که متد درمان به صورت سنتی یا پزشکی باشد. آنچه که برای ما اهمیت دارد نتیجه کار و از همه مهم‌تر سلامتی کامل بدن است.

بسیاری از اقداماتی که برای زیبایی صورت انجام می‌شود ممکن است روی سلامت افراد تاثیر بگذارد. در نتیجه سعی می‌کنیم تکنیک‌هایی را ذکر کنیم که با امنیت بالا می‌تواند بهترین نتیجه را برای شما رقم بزند. با معرفی روش های سنتی و همچنین مقایسه آن با متدهای پزشکی و ذکر مزیت‌های آن می‌توانیم در نهایت یک روش کاربردی را انتخاب کنیم.

روش‌های سنتی چاقی صورت همراه با مزایا و معایب آن

یکی از اقدامات مهمی که برای چاقی صورت انجام می‌شود استفاده از روش‌های سنتی است. از جمله آن می‌توان به رژیم‌های غذایی و همچنین استفاده از برخی مواد گیاهی اشاره کرد. در بخش ذیل به طور مفصل سرفصل کاملی از متدهای سنتی ذکر می‌کنیم و در ادامه در مورد مزیت‌ها و معایب آن نیز اطلاعات مفیدی ارائه می‌دهیم.

  • استفاده از مواد غذایی با کربوهیدرات بالا
  • مصرف سبزیجات
  • استفاده مرتب از انواع میوه‌ها خصوصاً سیب
  • خوردن آجیل و خشکبار
  • نوشیدن آب کافی در طول روز
  • قرار دادن ماسک‌های گیاهی مختلف روی صورت
  • مصرف مواد غذایی دریایی مانند ماهی
  • خوردن لبنیات سالم
  • استفاده از گیاهان با رطوبت بالا مانند آلوئه ورا
  • ماساژ صورت با روغن
  • ترک کامل دخانیات
  • ورزش منظم

همانطور که می‌بینید روش‌های سنتی بیشتر رژیم‌های غذایی و انجام ماساژ صورت با ترکیبات روغنی گیاهی است. در کنار این‌ها می‌توان ورزش را نیز چاشنی کار کرد تا به تدریج تاثیر رژیم غذایی بیشتر شود. اما نکته مهمی که وجود دارد این است که آیا روش های مذکور کارساز هستند یا خیر؟ اصولاً تکنیک های سنتی نیاز به زمان بالایی دارند بنابراین اگر صبر و حوصله زیادی دارید می‌توانید این روش را برای چاقی صورت خود انتخاب کنید. مزیت آن این است که یک روش کاملاً ایمن محسوب می‌شود اما جواب دادن آن نیازمند رژیم غذایی سخت و تغییر سبک زندگی است.

روش‌های سنتی چاقی صورت همراه با مزایا و معایب آن

ماندگارترین روش چاقی صورت با متدهای پزشکی

زمانی که روش‌ها و تکنیک‌های مرتبط با علم پزشکی را برای چاقی صورت به میان می‌آوریم همه افراد یک احساس امنیت بالایی خواهند داشت. چرا که اکثر پزشکان به واسطه تجربه و تخصص بالای خود عملیات خاصی را روی صورت انجام می‌دهند که در نهایت می‌توان به یک چهره زیبا و ایده آلی دست پیدا کرد. در حال حاضر طبق مطالعات انجام شده تزریق فیلرها یا پر کننده‌ها می‌توانند نتیجه خارق‌العاده‌ای را ایجاد کنند. این مواد از لحاظ ساختار تشکیل شده از ترکیبات هیالورونیک اسید هستند که سازگاری بسیار بالایی با بافت پوست و همچنین بدن انسان دارند.

مواد هیالورونیک اسید رطوبت طبیعی را به پوست و بافت عمقی صورت می‌گردانند و از طرفی باعث فرم دهی و اصلاح نواحی آسیب دیده صورت می‌شوند. صورت‌هایی که کاملاً غیرقرینه یا استخوانی هستند و همچنین بافت چربی خود را از دست داده‌اند با فیلرها ترمیم می‌شوند. اگر حجم تزریق به صورت کنترل شده و با ارزیابی‌های دقیق و بررسی‌های موشکافانه باشد نه تنها هیچ ضرری برای صورت شما ندارد بلکه به تدریج شاهد زیباتر شدن چهره، چاقی و پری صورت خواهید بود. در حال حاضر اگر به طور منظم و پس از تکمیل درمان عمل تکرار تزریق نیز زیر نظر متخصص انجام شود می‌توان این متد را جزو ماندگارترین روش چاقی صورت مطرح کرد.

تاثیر مثبت فیلرها روی صورت چه مدت باقی می‌ماند؟

هدف اصلی ما از مراجعه به روش‌های پزشکی برای چاقی صورت ماندگاری بالا است. اما در تزریق فیلرها یک تاثیر موقتی وجود دارد. البته تکرار درمان نه تنها حجم تزریق را کاهش می‌دهد بلکه همواره می‌توان به ماندگاری و پایداری فرم کلی صورت کمک کرد. به عنوان قاعده کلی ترکیبات فیلر که ساخته شده از مواد هیالورونیک اسید هستند می‌توانند حدود یک سال و نیم اثرات مثبت خود را روی صورت داشته باشند. بعد از سپری شدن این مدت طبق نظر پزشک می‌توان حجم کمتری نسبت به درمان اولیه تزریق کرد.

از طرفی حتی با از بین رفتن اثر ماده تزریقی عملیات کلاژن سازی تا حدود ۵ سال ادامه پیدا خواهد کرد. مهمترین مزیتی که تزریق فیلرها دارد این است که شما یک عمل غیر تهاجمی را تجربه خواهید کرد. با تزریق کنترل شده عملاً هیچ آسیبی به بافت طبیعی صورت شما وارد نخواهد شد. بنابراین می‌توانید در ماه‌های اول تغییر و دگرگونی صورت خود یا زیباتر شدن آن را ببینید.

تاثیر مثبت فیلرها روی صورت چه مدت باقی می‌ماند؟

عوارضی که برای تزریق فیلرها وجود دارد

برای تزریق فیلرها زمانی می‌توان عوارض زیادی را ذکر کرد که فرایند عمل توسط یک مرکز غیر تخصصی انجام شود. بروز تورم، کبودی، درد جزئی امری رایج است. از طرفی ممکن است تا یک مدت کوتاهی حساسیتی بالایی در ناحیه تزریق وجود داشته باشد. همه این‌ها جای نگرانی ندارد زیرا سیستم دفاعی بدن بسرعت آنها را برطرف می‌کند و سطع پوست سریعاً به حالت نرمال باز می‌گردد.

برندهای مختلف فیلرها در بازار

در حال حاضر برندهای مختلفی از فیلرها وجود دارند که هر کدام ویژگی‌های خاصی دارند و از لحاظ کیفیت تا حدودی با یکدیگر متفاوت هستند. مهم‌ترین تفاوت قیمتی است که همه آنها دارند. از جمله پرطرفدارترین برندها می‌توان به آلیاکسین سوئیس، فیلر الانسه، ریوانس کانادایی و نورامیس کره جنوبی اشاره کرد. البته نمونه های دیگری نیز هستند که عمدتاً با قیمت پایین‌تری عرضه می‌شوند.

شما می‌توانید بر اساس تشخیص پزشک از هر کدام از این فیلرها استفاده کنید و در یک مدت زمان مشخص شاهد تغییر اساسی در صورت خود باشید. به عنوان یک نتیجه کلی می‌توان ماندگارترین روش چاقی صورت را هم استفاده از روش‌های سنتی هم تکنیک‌های پزشکی دانست. در واقع این دو باید کنار همدیگر قرار بگیرند تا بتوانند بهترین تاثیر را داشته باشند.

تزریق بهترین برندهای فیلر کاملا اورجینال در کلینیک آی گل

تزریق بهترین برندهای فیلر کاملا اورجینال در کلینیک آی گل

کلینیک آی گل با داشتن تیم تخصصی به دنبال ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان خود و زیباجویان گرامی می‌باشد. برخی از خدمات مرتبط در این زمینه تزریق فیلر لب، فیلر خط خنده، فیلر شقیقه، زاویه سازی فک و چانه است. کلیه برندهایی که تحت عنوان فیلر در این مرکز مورد استفاده قرار می‌گیرند کاملاً اورجینال و معتبر هستند. به همین دلیل شما می‌توانید این اطمینان را داشته باشید که بهترین تاثیر را خواهند داشت.

عمل تزریق توسط پزشک متخصص انجام می‌شود. طبق بررسی‌هایی که صورت می‌گیرد ممکن است حجم تزریق متفاوت باشد. اما اولویت اصلی برای ما سلامت زیباجویان و کسب نتیجه مطلوب است. شما می‌توانید جهت تعیین وقت با کارشناسان ما در تماس باشید.