تزریق فیلر برای چاقی صورت در کلینیک آی گل

ارائه انواع خدمات زیبایی پوست و مو در کلینیک آی گل

کسانی که دارای صورت لاغر و استخوانی هستند، همیشه به دنبال روش هایی برای چاقی صورت خود می گردند. درمان های مختلفی برای لاغری صورت مانند تزریق فیلر برای چاقی صورت وجود دارد که انتخاب بهترین درمان به عهده پزشک می باشد. برای چاقی و پر کردن صورت نیازی نیست با مواد غذایی و چربی، چربی را به بدن خود اضافه کنید. علاوه بر چاقی به کمک تغذیه، روش های دیگری نیز برای تپل کردن صورت وجود دارد. در کلینیک آی گل علاوه بر خدماتی مثل لیزر موهای زائد، بلفاروپلاستی، تزریق ژل، مزوتراپی، تزریق فیلر نیز برای حجم دهی و چاقی صورت انجام می شود.

با افزایش سن، کلاژن پوست کاهش پیدا کرده، پوست حجم خود را از دست داده و در نتیجه صورت لاغر می شود. تزریق فیلر می تواند گودی های صورت را پر کرده و علائم پیری را کاهش دهد. بوتاکس حجم از دست رفته صورت بر اثر افزایش سن و یا کاهش وزن را پر کرده و چهره ای زیبا را به شما هدیه می دهد.

تزریق فیلر برای چاقی صورت، یکی از رایج ترین و راحت ترین روش ها برای حجم دهی صورت می باشد. روزانه افراد زیادی به کلینیک های زیبایی مراجعه می کنند تا با استفاده از بوتاکس، از لاغری صورت رها شوند. تزریق فیلر چاقی، یک روش ایمن و موثر می باشد که در کنار رژیم غذایی مناسب و ورزش، حجم مناسب را به صورت داده و برجستگی های صورت را بهبود می بخشد.

تزریق فیلر برای چاقی صورت مناسب افرادی می باشد که از استخوانی و لاغر بودن صورت خود رنج می برند. این افراد با مراجعه کلینیک این روش را با تایید پزشک انتخاب می کنند. تزریق فیلر باید مناسب پوست و فرم صورت شما بوده تا بتوانید بهترین نتیجه را پس از تزریق دریافت کنید.

تزریق فیلر برای چاقی صورت چه زمانی استفاده می شود؟

تزریق فیلر برای چاقی صورت برای افراد خاصی استفاده می شود. معمولا افرادی که لاغری صورت آنها به دلیل افتادگی و شل شدگی پوست می باشد، از تزریق فیلر استفاده می کنند. شل و چروک شدن پوست صورت به دلیل افزایش سن، صورت را لاغرتر نشان می دهد. چنین افرادی به پزشک مراجعه کرده و با تزریق فیلر شل و افتادگی پوست را درمان می کنند. تزریق فیلر صورت را پر و چاق تر نشان داده و چهره را جوان تر می کند.

خاصیت لیفت در تزریق فیلر دور چشم و پیشانی | تزریق فیلر برای چاقی صورت

مزایای تزریق فیلر برای چاقی صورت

تزریق فیلر برای چاقی صورت یک روش نوین و سریع ترین روش برای پر کردن و حجم دهی صورت می باشد. بوتاکس نواحی گود شده صورت را پر کرده و خستگی ظاهری چهره را از بین می برد. با تزریق فیلر شل شدگی و چروک های پوست از بین رفته و حجم از دست رفته بازگردانده می شود. با تزریق فیلر گونه ها برجسته تر شده و چهره پرتر نشان داده می شود.

تزریق فیلر چهره را به صورت یکنواخت پر کرده و یک فرم طبیعی را به چهره شما می دهد. تزریق فیلر باید توسط یک متخصص انجام شود تا نتیجه خوبی حاصل شود. این روش یک روش ایمن و بدون عارضه برای چاقی و پر نشان دادن صورت می باشد. تزریق فیلر درد بسیار ناچیز و قابل تحملی داشته و نتایج قابل توجهی را ارائه می دهد.

مقاله پیشنهادی: عوارض بوتاکس بعد از چند سال در صورت استفاده بیش از حد

نواحی مناسب صورت برای تزریق فیلر چاقی

تزریق فیلر برای چاقی صورت به یک ناحیه ختم نشده و در نواحی مختلف صورت، تزریق می شود. تزریق فیلر به نواحی مختلف باعث می شود که چاقی صورت یکنواخت و زیباتر شده و چهره طبیعی به نظر برسد. گونه ها اولین ناحیه برای تزریق فیلر هستند، به دلیل اینکه برجستگی گونه، تاثیرگذارترین قسمت برای چاقی صورت می باشد. پر کردن آرواره ها و زیر چشم نواحی دیگر هستند که دچار کاهش حجم شده و با تزریق فیلر حجم دهی در این نواحی صورت می گیرد.

تزریق فیلر در چین و چروک های اطراف دهان، لب ها و خطوط خنده از دیگر نواحی هستند که با رفع شل شدگی و پر کردن خطوط، صورت را پر و جوان نشان می دهند. تزریق فیلر در نواحی مختلف باید با دقت و ظرافت کافی انجام شود تا نتیجه طبیعی حاصل شود.

بوتاکس یک ماده شل کننده عضلات محسوب می شود که امروزه کاربرد های بسیار بالایی برای رفع چین و چروک ها و خطوط موجود در نقاط مختلف صورت دارد. این ماده از لحاظ علمی از بوتولینوم توکسین نوع A به خصوص OnabotulinumtoxinA برای از کار انداختن یا فلج موقت و موضعی ماهیچه استفاده می کند. | تزریق فیلر برای چاقی صورت

نحوه انجام تزریق فیلر

تزریق فیلر برای چاقی صورت یک روش ساده و سریع بوده که به دقت و مهارت نیاز دارد. برخی از بیماران که به بی حسی موضعی احتیاج دارند، کرم بی حسی را به نواحی مورد نظر زده و برای تزریق آماده می شوند. بر روی ناحیه مورد نظر پک های یخ قرار داده شده و سپس ژل مناسب با دقت زیاد تزریق می شود. ژل با استفاده از سوزن های ریز به زیر پوست و نواحی دارای چروک و کم حجم تزریق می شود.

این روش حدود ۴۰ دقیقه طول می کشد و دوره بهبودی پس از درمان وجود ندارد. معمولا نتایج همان لحظه قابل مشاهده می باشد. در نواحی تزریق شده ورم های مختصری ایجاد می شود که پس از مدت کوتاهی از بین می رود. در برخی موارد کبودی های جزئی نیز پدیدار می شود که به سرعت محو می شوند.

بوتاکس مناسب برای تزریق

بوتاکس های تزریقی معمولا بر پایه هیالورونیک اسید می باشند. هیالورونیک اسید با جذب مولکول های آب و نگه داشتن آنها، پوست را پر و شاداب نشان می دهد. محصولات مختلفی برای تزریق فیلر برای چاقی صورت وجود دارد که پزشک با توجه به ناحیه تزریق، نوع مناسب را انتخاب می کند. برای نواحی اطراف لب باید از محصولات و برند هایی که نرم تر هستند استفاده شود تا نتایج طبیعی و بسیار ظریفی حاصل شود.

برای برجسته کردن گونه و حجم دهی آنها نیاز به تغییرات ساختاری می باشد، به همین دلیل در این نواحی از محصولات غلیظ تر استفاده می شود. انتخاب برند مناسب و نوع مناسب ژل را به عهده پزشک قرار دهید تا با انتخاب بهترین محصول بر اساس تجربه، بهترین نتایج حاصل شود.

کاربردهای تزریق فیلر در پزشکی | تزریق فیلر برای چاقی صورت

بهترین کلینیک برای تزریق فیلر برای چاقی صورت

برای تزریق فیلر برای چاقی صورت باید به بهترین کلینیک ها مراجعه کنید. کلینیک تخصصی آی گل یکی از بهترین و شناخته شده ترین کلینیک ها برای انجام و تزریق فیلر می باشد. این کلینیک دارای یک تیم حرفه ای، متشکل از بهترین پزشکان، بهترین متخصصان و مشاوران پوست می باشد. کلینیک آی گل در حوزه پوست، مو و زیبایی فعالیت کرده و بهترین خدمات در زمینه زیبایی را ارائه می دهد. این کلینیک از به روزترین و پیشرفته ترین دستگاه ها برای انجام خدمات خود بهره می گیرد.