بهترین و جدیدترین روش کاشت ابرو در سال ۱۴۰۲

بهترین و جدیدترین روش کاشت ابرو در سال 1402

همه ما  دوست داریم ابروهای خوش فرم و از همه مهمتر پرتراکم داشته باشیم. همانطور که می دانید ابروهای زیبا نقش بسیار زیادی در جلوه گری بهتر چهره ما دارند. به همین دلیل اگر بتوانیم یک قاب ایده آل و مناسبی را در فرایند کاشت ابرو داشته باشیم، زیبایی چهره ما نسبت به قبل فوق العاده ارتقا پیدا می کند. در این بین استفاده از جدیدترین روش کاشت ابرو برای ما در اولویت قرار دارد. ما می‌خواهیم به کلینیک های مراجعه کنیم که کاملاً از متدها و تکنیک های نوین کاشت ابرو مردانه و زنانه استفاده کنند تا نتیجه مطلوبی را ببینیم.

با توجه به روش های جدیدی که امروزه در فرایند کاشت ابرو استفاده می شود اکثر افراد قصد رویت بهترین نتیجه را دارند. به همین دلیل اگر به یک کلینیک مجهز همراه با متخصص با تجربه مراجعه کنید این اطمینان را داشته باشید که یک عمل موفقیت آمیز و رضایت بخشی را خواهید داشت. در این مقاله به منظور ارائه اطلاعات جامع سعی می کنیم در مورد بهترین و جدیدترین روش کاشت ابرو در سال جدید صحبت کنیم پس این مقاله را تا انتها مطالعه فرمایید.

انواع روش های کاشت ابرو

روشهای مختلفی برای کاشت ابروی طبیعی در کلینیک های تخصصی وجود دارد. هر کدام در نوع خود جزو جدیدترین روش کاشت ابرو تلقی می شوند. پیش از آغاز عمل ارزیابی های تخصصی برای انتخاب روش مناسب کاشت ابرو توسط پزشک انجام می شود تا بتوان متد عمل را تعیین کرد. به عنوان یک قاعده کلی نمی توان از یک روش کاشت ابرو برای همه افراد استفاده کرد. چرا که هر فردی بانک مویه خاص خود را دارد و از طرفی میزان ریزش موهای ابرو نیز با یکدیگر تفاوت دارد.

در نتیجه ممکن است متدهای درمان برای هر فردی متفاوت از دیگری باشد. اما به عنوان یک قاعده کلی روش های کاشت ابرو در انواع fut و fit انجام می شود. در ادامه به طور جداگانه در  مورد این دو روش اصلی و برخی رویکرد های مشابه توضیحاتی ارائه می دهیم.

جدیدترین روش کاشت ابرو با متد fut

جدیدترین روش کاشت ابرو با متد fut

در روش کاشت ابرو با متد fut از قسمت بانک مویه افراد عملیات برداشت مو انجام می‌شود. همان‌طور که می‌دانید بانک مو قسمتی از سر است که برداشت مو از آن ناحیه انجام می شود. این قسمت نسبت به دیگر نقاط سر از تراکم موی بهتری برخوردار است. پزشک متخصص با شناسایی ناحیه یک فلپ یا نوار کوچک با عرض مختصر جدا می کند. پس از آن ناحیه برش داده شده از طریق بخیه بسته می شود. سپس فولیکول هایی که بر روی این فلپ قرار دارند جداسازی می شوند.

غالباً این فولیکول ها در دسته های یک تا چند عددی تقسیم بندی می شوند که هر دسته با عنوان گرافت در نظر گرفته می شود. گرافت ها با ظرافت بالایی در ناحیه ابرو کاشت می شوند. خواب ابرو طبیعی و ایجاد قاب مناسب جزو اولویت های کاری محسوب می شود که پزشک متخصص کاملاً به آن واقع است.

جدیدترین روش کاشت ابرو با متد fit

در کاشت ابرو به روش fit روند سهل و آسانی را در پیش داریم. به این صورت که دیگر نیازی نیست یک برش نواری از ناحیه پشت سر برداشت کنیم. بلکه می‌توانیم فولیکول های مو را به صورت تکی جداسازی کنیم. هیچگونه جراحی و روش تهاجمی همراه با بخیه انجام نمی شود.

بطوری که پزشک با استفاده از ابزارهای ساده مخصوص برش های ریزی برای برداشت فولیکول ها انجام می دهد. البته در تکنیک کاشت مو به روش sut که مشابه همین تکنیک است از دستگاه ها و ابزارهای پیشرفته تری استفاده می شود تا بدون آسیب به بافت های مجاور فولیکول ها در مقیاس کوچکتر جداسازی شوند.

استفاده از این متد زمانی انجام خواهد گرفت که میزان ریزش ابروها کمتر از حالت معمول باشد. در نتیجه با پیوندهای جزئی نتیجه نهایی مناسب خواهد بود. اما در روش fut به یکباره می توان گرافت های بسیار بیشتری را آماده سازی کرد. لذا برای ابروهایی که کاملا از دست رفته اند این متد ایده آل است. این تکنیک نیز به عنوان جدیدترین روش کاشت ابرو نتایج بسیار رضایت بخشی را دارد. بنابراین آنچه که اهمیت دارد رضایت کامل زیباجو از فرم ابروهای خود است پس تفاوتی ندارد که پزشک از چه تکنیکی استفاده می کند.

انتخاب بهترین روش کاشت ابرو

انتخاب بهترین روش کاشت ابرو

بهترین روش کاشت ابرو تنها با نظر پزشک انتخاب می شود. در نتیجه ممکن است تکنیکی برای یک فرد دیگر مناسب باشد اما برای شما گزینه مطلوبی در نظر گرفته نشود. به همین دلیل با اعتماد کامل به پزشک خود سعی کنیم تا اتمام کار تیم پزشکی را همراهی کنیم.

آنچه که برای متخصصان اهمیت دارد تنها نتیجه کار است. پس جدیدترین روش کاشت ابرو نیز تنها زمانی استفاده می شود که پزشک تشخیص دهد کاملاً مناسب شرایط  شما خواهد بود. بنابراین نمی توان برتری خاصی را میان متدهای fut و fit و sut و دیگر روش ها میان یکدیگر در نظر گرفت. چرا که هر کدام در جایگاه خود ارزشمند و کاربردی هستند.

چرا در گذشته  نتیجه عمل های کاشت ابرو به صورت مسواکی بود؟

یکی از عوارض و نتایج نامطلوبی که در عمل کاشت ابرو ممکن است رخ دهد حالت مسواکی برای ابروها می باشد. هیچ فردی دوست ندارد یک حالت سیخ را پس از عمل پیوند فولیکول مو در ناحیه ابرو خود ببیند. حتی اگر تیم پزشکی از جدیدترین روش کاشت ابرو نیز استفاده کند اما روند کار استاندارد نباشد چنین مشکلاتی رخ خواهد داد. به همین دلیل همواره تاکید می شود با مراجعه به کلینیک های تخصصی زیر نظر پزشک متخصص نتیجه مطلوب و رضایت بخشی را پس از عمل شاهد باشید.

همچنین مراقبت های پس از عمل نیز فوق‌العاده اهمیت دارد زیرا هر چقدر شما بتوانید مراقبت های صحیحی را داشته باشید به همان نسبت نتیجه ایده آلی را می بینید. این اقدامات شامل اصلاح نحوه خواب، عدم بروز کشیدگی و ضربه در ناحیه ابرو، قرار نگرفتن در محیط های آلوده و غیره است.

کاشت ابرو با بهترین کیفیت در کلینیک آی گل

کاشت ابرو با بهترین کیفیت در کلینیک آی گل

مشتریان گرامی می توانند طیف گسترده ای از عمل های زیبایی نظیر کاشت مو، کاشت ابرو، عمل بلفاروپلاستی پلک و تزریق فیلر را با بهترین کیفیت و نتیجه ایده آل در کلینیک آی گل انجام دهند. شما این اطمینان را داشته باشید که این مجموعه بهترین خدمات تخصصی زیبایی را به شما ارائه می دهد. جهت دریافت مشاوره و وقت با کارشناسان ما در تماس باشید.