بهترین روش های پرپشت کردن ابروها و نتیجه استفاده از آنها

بهترین روش های پرپشت کردن ابروها و نتیجه استفاده از آنها

ابروهای پرپشت، متقارن و منظم، یکی از المان های زیبایی برای بانوان و حتی آقایان به شمار می آید. پرپشت بودن ابرو، چهره فرد را جوانتر و شاداب تر نشان داده و موجب افزایش اعتماد به نفس خواهد شد. معمولا سن افرادی که ابروهای کم حجم و نامتقارن دارند، بیشتر از مقدار واقعی به نظر خواهد رسید؛ از این رو اکثر افراد به دنبال راهی برای پرپشت کردن ابروها بوده تا از این طریق، جذابیت چهره خود را افزایش دهند. امروزه علاوه بر مصرف محصولات گیاهی، روش های نوینی مانند کاشت ابرو طبیعی به شدت طرفدار پیدا کرده است. با ما همراه باشید تا با روش های پرپشت کردن ابروها و نتیجه استفاده از آنها آشنا شوید.

پرپشت کردن ابروها با روش طبیعی یا غیر طبیعی؟

با وجود اینکه در گذشته ابروهای نازک و کم حجم مورد پسند افراد بود، امروزه داشتن ابروهایی استاندارد و پررنگ نشان دهنده جذابیت چهره می باشد. از زمانی که ابروهای پرپشت جزو ملاک های زیبایی شناخته شد، افراد از روش های مختلفی برای این کار استفاده کردند. روش هایی مانند تتو، استفاده از مداد و ریمل ابرو و … ظاهری غیرطبیعی به ابروها داده و تنها برای چند ساعت ابروها را زیبا خواهند کرد. همچنین این مواد پس از مدتی موجب ریزش ابرو شده و رشد موهای ابرو را کند می کنند. ابروهایی که حالت طبیعی نداشته و با مواد آرایشی حجیم شده اند، پس از مدتی قدیمی شده و زیبایی خود را از دست می دهند. از این رو توصیه می کنیم در میان روش های پرپشت کردن ابروها از مواردی استفاده کنید که نتیجه طبیعی به همراه داشته باشند.

استفاده از محصولات گیاهی، یکی از روش های پرپشت کردن ابروها

استفاده از مواد گیاهی و طبیعی برای رشد ابرو، روشی موثر و پرطرفدار می باشد. در واقع مواد گیاهی مناسب، به تغذیه فولیکول های مو کمک کرده و پس از چند بار استفاده، موجب رشد و ضخامت موهای ابرو خواهند شد. در ادامه برخی از محصولات گیاهی که نتایج موثری در پرپشتی ابرو به همراه داشته اند را معرفی خواهیم کرد:

  • روغن های گیاهی

روغن های گیاهی موثر در پرپشتی ابرو، سرشار از اسید آمینه های مفیدی هستند که نقش مهمی در تقویت فولیکول ابرو دارند. علاوه بر این، ویتامین های C، E و گروه B، امگا ۳ و امگا ۶ همگی در این روغن ها وجود داشته و به حجیم شدن ابروها کمک می کنند. از این رو می توانید این روغن ها را به عنوان سرم تقویت مو استفاده کرده و شاهد نتیجه موثر آنها باشید. روغن هایی نظیر: رزماری، فندق، کرچک، آرگان و نارگیل از موثرترین آیتم ها برای رشد ابرو خواهند بود. برای استفاده، لازم است هفته ای ۳ مرتبه و هر بار چند قطره روغن را روی ابرو ماساژ دهید. ماساژ ابرو کمک می کند تا ریشه موها، روغن را بهتر جذب نمایند.

  • ژل آلوئه ورا

این گیاه نقش موثری در زیبایی پوست و مو داشته و دارای خواص آبرسانی و ضد التهابی می باشد. مصرف ژل آلوئه ورا، موجب تغذیه بهتر فولیکول های ابرو شده، ریزش موها را قطع کرده و یکی از بهترین روش های پرپشت کردن ابروها به شمار می آید. برای استفاده از آن، روزانه تکه ای از ژل را روی ابرو ماساژ دهید.

  • آب پیاز

این ماده سرشار از گوگرد، سلنیوم و ویتامین های گروه B می باشد. از گذشته تاکنون استفاده از آب پیاز، یکی از روش های پرپشت کردن ابروها به شمار آمده و تاثیر زیادی در رشد موهای ابرو خواهد داشت. یک روز در میان مقداری آب تازه پیاز را با گوش پاک کن روی ابرو زده و پس از ۱ ساعت استراحت، شستشو دهید.

پرپشت کردن ابروها با روش طبیعی یا غیر طبیعی؟

استفاده از سرم های تقویتی، یکی از روش های پرپشت کردن ابروها

سرم ها و تونرهای تقویت کننده ابرو از مارک های معتبر، تاثیر مثبتی در رشد و تقویت ابرو خواهند داشت. این محصولات در آزمایشگاه و تحت نظر متخصص تولید شده و دارای اسید آمینه، عصاره های گیاهی، روغن و ویتامین های موثر در رشد مو می باشند. علاوه بر این، وجود بیماتوپروست در سرم های تقویتی ابرو به رشد و حجیم شدن موهای ابرو کمک شایانی خواهد کرد. تنها نکته مهم در خرید این محصولات، انتخاب برندی معتبر و دارای استاندارد خواهد بود. در این صورت نتایج رضایت بخشی دریافت خواهید نمود.

پرپشت کردن ابرو با کاشت

کاشت ابرو طبیعی یکی از روش های پرپشت کردن ابروها می باشد. استفاده از محصولات گیاهی و تقویتی نیاز به مداومت و صبر برای نتیجه گیری خواهد داشت؛ از این رو افراد زیادی، روش های سریعی مانند کاشت ابرو را به استفاده از محصولات ترجیح می دهند. با وجود اینکه روش های کاشت ابرو متفاوت می باشند، اما تعداد جلسات آنها محدود بوده و نیاز به پیگیری دائمی نخواهند داشت. از طرفی، این روش ابروهای شما را به صورت دائمی و به طور دلخواه پرپشت و حجیم خواهد کرد.

در حالی که استفاده از انواع روغن و سرم، ممکن است حاشیه ابرو را نیز تقویت کرده و نیاز به اصلاح ابرو را افزایش دهد. برخی افراد تصور می کنند هزینه کاشت ابرو تفاوت زیادی با استفاده از محصولات گیاهی خواهد داشت؛ لازم است بگوییم نیاز به مداومت در تهیه و استفاده از محصولات رشد ابرو، به مرور زمان هزینه زیادی به همراه خواهد داشت. این در حالی است که با انتخاب یک روش مناسب، می توانید با پرداخت هزینه مناسب به طور دائم ابروهایی پرپشت با زیبایی و کادر بندی دلخواه داشته باشید.

کاشت ابرو در درمانگاه آی گل

کاشت ابرو در درمانگاه آی گل

درمانگاه تخصصی آی گل با استفاده از جدیدترین متد روز، خدماتی مانند کاشت ابرو، کاشت مو، تزریق فیلر، بلفاروپلاستی، لیزر و … را برای زیباجویان انجام می دهد. علاوه بر این، آی گل از پزشکان و کادر درمان مجرب و متخصص استفاده کرده تا رضایت زیباجویان را برای انواع خدمات زیبایی به دست آورد. در صورتی که بین روش های پرپشت کردن ابروها به دنبال راهی سریع و مطمئن می باشید، توصیه می کنیم کاشت ابرو را انتخاب کرده و این عمل را در درمانگاه آی گل انجام دهید. این مجموعه به دلیل رضایت زیباجویان و نتیجه دهی موثر، یکی از بهترین مراکز کاشت ابرو در تهران شناخته شده است.

سخن آخر

روش های پرپشت کردن ابروها از مصرف محصولات گیاهی تا کاشت ابرو متفاوت بوده و هر یک از آنها به صرف زمان خاصی نیاز خواهد داشت. با این حال، کاشت ابرو روشی مطمئن و تضمینی بوده که نتیجه ای طبیعی ایجاد خواهد کرد.