بالا بردن ابرو با بوتاکس؛ یک تکنیک غیر جراحی ایده آل

بالا بردن ابرو با بوتاکس؛ یک تکنیک غیر جراحی ایده آل

بالا بردن ابرو با بوتاکس یک تکنیک غیرجراحی است که می‌تواند یک فرم بسیار زیبا به ابروها ببخشد. البته با تزریق بوتاکس چین و چروک های پوست در اطراف چشم و همچنین روی پیشانی کاملاً صاف خواهد شد. اگر این روش به صورت کاملا اصولی انجام شود می‌تواند منجر به بلند شدن بیشتر ابروهای افتاده شود. معمولاً لیفت ابرو با بوتاکس روی هر نوع پوستی قابل اجرا است. با این روش می‌توان یک قوس طبیعی و ایده آلی را در ناحیه ابروها ایجاد کرد.

با این تکنیک می‌توان روی ماهیچه های متصل به ابروها کارکرد تا آنها را به طور موقت در جایی که می‌خواهیم قرار دهیم. لذا تا زمانی که اثر تزریق بوتاکس باقی بماند این حالت ابرو نیز پایدار خواهد ماند. اما در مجموع لازم است که تزریق های مجدد در بازه زمانی سه تا چهار ماه تکرار شود تا بتوانید از فرم زیبای ابروهای خود در بلند مدت لذت ببرید. در این مقاله قصد داریم جزئیات بسیار مهم و کاربردی را ذکر کنیم. قطعاً برای شما نیز جالب توجه خواهد بود. البته اگر کنجکاو هستید که از مطالب بیشتری آگاه شوید می‌توانید مقاله بوتاکس دور چشم و پیشانی را نیز مطالعه فرمایید.

آیا بوتاکس ابرو را بالا می‌برد؟ (نوع عملکرد تزریق)

همانطور که گفته شد بالا بردن ابرو با بوتاکس یک رویکرد موقتی است. به این صورت که عضلات در یک بخشی از ابرو به اصطلاح فریز یا منجمد می‌شوند. در نتیجه دیگر شاهد فرم افتاده ابروهای خود نخواهید بود. تزریق بوتاکس باعث می‌شود تا یک ابروی افقی برجسته، کمانی و بسیار زیبایی را داشته باشید. اصولاً ترکیبات بوتاکس به شکل موضعی عضلات درگیر پیرامون ابرو را تحت تاثیر قرار می‌دهد. میزان تزریق به قدری اندک است که هیچگونه اثر منفی یا آسیب زایی ایجاد نخواهد شد. البته اگر شما به یک پزشک با تجربه و متخصص مراجعه کنید.

اصولاً تزریق بوتاکس اگرچه مزیت های فراوانی دارد اما اگر در چارچوب خاص خود انجام نشود می‌تواند به‌شدت فرد زیباجو را درگیر کند. این قاعده در مورد دیگر عمل‌ها مانند تزریق فیلر لب، فیلر شقیقه، فیلر خط خنده و غیره نیز صدق می‌کند. از طرفی قرینه بودن ابروها نیز بسیار حائز اهمیت است.

به همین دلیل میزان حجم تزریق باید در دو طرف ابرو در یک نقطه صحیح انجام شود. معمولاً افتادگی ابروها بنا به دلایل مختلفی مانند ضعیف شدن عضلات همبند و شل شدگی پوست اتفاق می‌افتد که با تزریق بوتاکس این مشکل برطرف خواهد شد.

آیا بوتاکس ابرو را بالا می‌برد؟ (نوع عملکرد تزریق)

نقاط تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو

یکی از سوالات بسیار مهمی که در مورد عمل بالا بردن ابرو با بوتاکس مطرح می‌شود این است که نقاط تزریق دقیقا کجاست؟ دریافت پاسخ این سوال باعث می‌شود تا زیباجویان یک آمادگی ذهنی در ارتباط با این عمل داشته باشند.

البته پزشک متخصص سعی می‌کند مشاوره‌های دقیقی را قبل از عمل ارائه دهد تا شما با آرامش بیشتری بتوانید به تکمیل فرایند عمل همراه با پزشک بپردازید. اصولاً تزریق بوتاکس با هدف از بین بردن چین و چروک‌ها در نقاط مختلف صورت انجام می‌شود. اما در قسمت ابرو باید به شکلی کاملا استراتژیک تزریق شود تا شما بتوانید یک تاثیر مثبت و بدون ضرری را داشته باشید.

محل تزریق معمولاً در قسمت انتهای کمان ابرو می‌باشد که غالبا بین دو تا سه واحد تزریق انجام می‌شود. بعد از تزریق حدود ۲ تا ۳ میلی متر می‌تواند باعث بلند شدن کمان ابرو شود. البته ممکن است حجم بسیار کمی نیز در ناحیه پیشانی به منظور فریز کردن عضلات متصل به ابرو و همچنین رفع چین و چروک‌ها تزریق شود. مدت زمان عمل بسیار کوتاه است به طوریکه حداکثر ۱۵ دقیقه طول می‌کشد تا عملیات تزریق به اتمام برسد.

بالا بردن ابرو با بوتاکس چه مدت زمان پایدار است؟

این سوال نیز به وفور توسط زیباجویان مطرح می‌شود. در واقع ما تصمیم به بالا بردن ابرو با بوتاکس می‌گیریم اما نمی دانیم که چه مدت زمان اثر می‌گذارد و مراحل تکرار تزریق را چگونه برنامه ریزی کنیم. پاسخ این سوالات به طور کامل توسط پزشک داده خواهد شد. بنابراین شما نگران دریافت این اطلاعات نباشید.

اما به عنوان یک قاعده کلی بالا بردن ابرو با بوتاکس در بدن های مختلف اثربخشی گوناگونی دارد. به عنوان مثال در برخی افراد ممکن است تا سه ماه پایدار باشد اما در برخی دیگر این احتمال وجود دارد تا چهار ماه نیز به طول بیانجامد. بعد از تزریق اولیه نتیجه نهایی با گذشت حدود ۱۰ تا ۱۴ روز قابل رویت خواهد بود.

بالا بردن ابرو با بوتاکس چه مدت زمان پایدار است؟

قبل و بعد از عمل بالا بردن ابرو با بوتاکس

زیباجویانی که به دنبال انجام عمل بالا بردن ابرو با بوتاکس هستند سعی می‌کنند با یک جستجوی ساده نتایج عمل را قبل و بعد از کار مشاهده کنند. البته داخل کلینیک نیز در زمان مشاوره توسط کارشناس مربوطه ممکن است برخی نمونه کارها نیز ارائه شود تا شما بهتر بتوانید یک آشنایی نسبی داشته باشید.

معمولاً تصاویر بوتاکس ابرو قبل و بعد از عمل باعث افزایش رغبت افراد خواهد شد. این اقدام هوشمندانه در اغلب کلینیک‌ها انجام می‌شود. از طرفی می‌توانید با مراجعه به وب سایت کلینیک نیز نمونه کارهای مختلفی را مشاهده کنید.

مراقبت های بعد از بالا بردن ابرو با بوتاکس

اگر می‌خواهیم یک نتیجه مطلوبی از عمل بالا بردن ابرو با بوتاکس داشته باشیم یکسری مراقبت‌ها و المان های ضروری را باید انجام دهیم که شامل موارد ذیل است:

  • پس از تزریق از فعالیت های شدید ورزشی اجتناب کنید
  • هیچگاه ناحیه ابرو را لمس یا ماساژ ندهید حتی اگر دارای یک درد جزئی باشید
  • انجام آرایش بعد از عمل به هیچ عنوان توصیه نمی شود
  • می‌توانید از کمپرس های یخ برای کاهش سوزش احتمالی استفاده کنید
  • مراقب باشید ضربه یا نیروهای کششی مختلف به ناحیه ابرو وارد نشود

مراقبت های بعد از بالا بردن ابرو با بوتاکس

هزینه لیفت ابرو با بوتاکس

هزینه لیفت ابرو با بوتاکس بستگی به تعداد واحدهای تزریق دارد که چه میزان تزریق در ناحیه مورد نظر انجام شود. واحد تزریقی توسط پزشک تشخیص داده خواهد شد. در برخی موارد دو واحد تزریق کافی خواهد بود. حال آنکه میزان افتادگی ابرو می‌تواند به قدری شدید باشد که تعداد واحدهای تزریق را تحت تاثیر قرار دهد.

در مجموع هزینه بالا بردن ابرو با بوتاکس در کلینیک های تخصصی چندان بالا نیست و شما می‌توانید با نازلترین قیمت یک عمل موفقیت آمیز و مطلوبی را تجربه کنید. از طرفی اطلاعات مرتبط با هزینه نیز در زمان ارائه مشاوره به فرد زیباجو ارائه خواهد شد تا متناسب با بودجه خود تصمیم گیری کند.

تزریق فیلر و بوتاکس در کلینیک زیبایی آی گل

کلینیک آی گل با استفاده از بهترین و معتبرترین برندهای فیلر و بوتاکس می‌تواند نتایج فوق العاده ایده آل و دقیقا مورد انتظار شما را رقم بزند. پزشکان ما تخصص و تجربه لازم در این حوزه را دارند و همواره در تلاش هستند تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهند. جهت تعیین وقت برای حضور در کلینیک و کسب مشاوره با کارشناسان ما در تماس باشید.