تزریق فیلر بینی برای بینی گوشتی مناسب نیست (مگر یک مورد!)

تزریق فیلر بینی برای بینی گوشتی مناسب نیست (مگر یک مورد!)

فیلرها یک ماده پر کننده برای بافت نرم هستند که می‌توانند حجم از دست رفته صورت را به شکلی کاملا طبیعی و زیبا برطرف کنند. یکی از سوالات مهمی که امروز مطرح می‌شود این است که آیا تزریق فیلر بینی برای بینی گوشتی امکان پذیر است یا خیر؟ با توجه به تعریفی که در ابتدا ذکر شد فیلرها زمانی استفاده می‌شوند که نقاط مختلف صورت از قبیل شقیقه، لب‌ها، گونه‌ها، دچار فرورفتگی و کاهش حجم شوند. در این مورد می‌توانید مقاله های تزریق فیلر لب، فیلر شقیقه را مطالعه فرمایید.

از نتایجی که برای این اتفاق می‌توان ذکر کرد بروز چین و چروک و لاغری صورت است. می‌توان با تزریق کنترل شده فیلرها یک چهره زیبا و شادابی را به وجود آورد. مواد اصلی تشکیل دهنده فیلرها مواد هیالورونیک اسید است که به عنوان یک ماده پلی ساکارید طبیعی در بدن وجود دارد. این ماده نقش مهمی در جوانسازی پوست، حفظ مواد مغذی و آب رسانی دارد.

به همین دلیل اگر بنا به المان های مختلف مانند افزایش سن و پیری زودرس و همچنین سبک زندگی نامناسب بخش زیادی از ترکیبات طبیعی هیالورونیک اسید را در بدن از دست بدهید اولین تاثیر آن در صورت شما خواهد بود.

در مجموع با تزریق فیلر بینی برای بینی گوشتی نمی توان یک فرم دلخواهی را در بینی بوجود آورد. البته یکسری تبصره هایی وجود دارد که به ندرت پیش می‌آید و در بخش بعدی به آن اشاره می‌کنیم.

تزریق فیلر بینی گوشتی چگونه است؟ (موارد خاص)

تزریق فیلر بینی گوشتی چگونه است؟ (موارد خاص)

تنها در یک مورد می‌توان به تزریق فیلر بینی برای بینی گوشتی اقدام کرد و آن هم ایجاد هماهنگی و سازگاری و ایجاد خطای دید است. برخی از بینی های گوشتی فقط در بخش های خاص مانند پره‌ها، نوک بینی و بطور کلی قسمت پایینی دارای افزایش حجم نامتعارف هستند. در چنین شرایطی می‌توان با یک تکنیک هوشمندانه و برای ایجاد سازگاری و آناتومی طبیعی در ساختار کلی بینی یک حجم کنترل شده از مواد فیلر را برای بخش بالایی و نقاط پیرامون و لبه‌ها تزریق کرد.

نتیجه آن ایجاد یک همخوانی در کل بینی می‌باشد. تنها در این یک مورد است که می‌توان برای بینی های گوشتی این تزریق فیلر را انجام داد. طبیعتا همه افراد این گونه نیستند. بطوریکه اغلب بینی های گوشتی در تمام قسمت های خود افزایش حجم دارند و تنها عمل جراحی است که می‌تواند تغییر اساسی بوجود آورد.

تزریق فیلر بینی برای چه افرادی مناسب است؟

از آنجایی که تزریق فیلر بینی برای بینی گوشتی مگر در یک مورد بنا بر توضیحات قسمت قبل رد شده است. اما سوال اساسی اینجاست که این فیلرها برای چه نوع بینی هایی مناسب هستند و چه افرادی می‌توانند از مزیت های فیلر بینی بهره برداری کنند.

این تزریق برای بینی های قوز دار نه چندان شدید، استخوانی و دارای انحراف جزئی مناسب است. اما این نکته را باید مدنظر داشته باشیم که اگر یک قوز یا ناهمواری شدید در حالت نیم رخ بینی وجود دارد در این شرایط هم نمی توان نتیجه ای را از تزریق فیلر دریافت کرد بلکه منظور ما فقط وجود یک قوز یا ناهمواری به نسبت جزئی در حالت نیم رخ می‌باشد.

برخی از بینی های استخوانی که حجم کمی دارند به جهت اصلاح فرم می‌توان تزریق فیلر انجام داد. در کنار اینها افرادی که گودی و فرو رفتگی و افتادگی نوک بینی دارند یا اینکه بخشهای مختلف آن نامتقارن است نیز می‌توانند برای تزریق فیلر اقدام کنند.

تزریق فیلر بینی برای چه افرادی مناسب است؟

نحوه استفاده از فیلر بینی

برای تزریق فیلر بینی لازم است یک مشاوره اساسی قبل از عمل برای ارزیابی و بررسی سلامت بدن و پوست انجام شود. در صورتی که هیچ بیماری زمینه ای خاصی نداشته باشید مراحل آماده سازی به خوبی پیش خواهد رفت. زیباجو ابتدا بر روی یک میز دراز می‌کشد تا پزشک متخصص تسلط خوبی روی صورت و بینی شما داشته باشد.

سپس از داروهای بی حسی موضعی استفاده می‌شود تا هیچ گونه درد و سوزش را احساس نکنید. بعد از آن با شناسایی نقاطی که ناهمواری و کاهش حجم نامتعارف دارند عملیات تزریق انجام می‌شود. با هر حجم تزریقی یک ماساژ کوچک انجام می‌شود تا فیلر‌ها در زیر پوست بتوانند فرم مناسبی را بوجود آورند.

تاثیر فیلر به صورت موقتی است و لازم است روند درمان در دوره های زمانی منظم تکرار شود. اما برخی از فیلرهای جدید به واسطه نوع فرمولاسیون خاص خود می‌توانند باعث ایجاد بافت شوند و کاهش حجم چندانی ندارند.

مزیت های تزریق فیلر بینی

امتیازات زیادی را می‌توان برای تزریق فیلر بینی ذکر کرد که مهمترین آن جلوگیری از روش های جراحی بینی است. یک متد درمانی کم هزینه با تاثیر سریع و بدون عوارض خاص می‌باشد که شما به راحتی می‌توانید به یک بینی زیبا دست پیدا کنید. البته زمانی می‌توان به یک نتیجه ایده آل رسید که شما به کلینیک های تخصصی و دارای پزشکان با تجربه مراجعه کنید.

مزیت های تزریق فیلر بینی

تزریق بهترین برندهای فیلر در کلینیک آی گل

در کلینیک آی گل همواره سعی می‌شود برندهای استاندارد با کیفیت از فیلرها انتخاب و تهیه شود. زیبا جویان با تزریق این فیلرها می‌توانند بهترین نتایج و اصلاح فرم زیبا و جذابی داشته باشند. در کنار اینها قیمتی که برای این عمل در نظر گرفته شده است براساس حجم تزریق متغیر می‌باشد. اما جهت حفظ رضایت شما هزینه عمل‌ها مقرون به صرفه و متعادل می‌باشد. شما می‌توانید جهت دریافت اطلاعات تکمیلی با کارشناسان ما در تماس باشید.