تزریق ژل لب مدل عروسکی؛ ماندگاری، عوارض و قیمت

تزریق ژل لب مدل عروسکی؛ ماندگاری، عوارض و قیمت


اگر جلوی آینه ایستاده اید و پس از زدن رژ لب احساس می کنید که لب های شما زیبایی که باید را ندارند، وقت آن رسیده که مراحل تزریق فیلر لب را انجام دهید. مدل های مختلفی برای تزریق فیلر لب وجود دارند که شما می توانید بر اساس فرم چهره و سلیقه خودتان، یکی از انواع مدل های تزریق ژل را انتخاب کرده و از پزشک بخواهید که دقیقا همین مدل را روی لب های شما ایجاد کند. تزریق ژل لب مدل عروسکی یکی از روش های تزریق ژل است که می تواند زیبایی فوق العاده ای به لب های شما بدهد و زیبایی آن ها را چندین برابر کند.

تزریق ژل به لب مدل عروسکی

تزریق ژل به لب مدل عروسکی، یکی از روش های تزریقی ژل در لب ها است که از فرم لب های باربی نشات گرفته است. اگر با دقت به فرم لب های باربی های خوش ساخت دقت کرده باشید، حتما متوجه شده اید که لب های این عروسک ها فوق ‎العاده جذاب هستند و با ظرافت خاص خودشان، زیبایی چهره را چندین برابر کرده اند.

ژل لب مدل عروسکی نیز بر اساس همان فرم لب های باربی در لب ها تزریق می شود. به طوری که می توانید با یک بار مشاهده لب های طراحی شده با فرم عروسکی، متوجه زیبایی این لب ها شوید. از نظر ظاهری ژل لب مدل عروسکی مشابه با تزریق ژل مدل روسی است؛ اما فاصله میان لب های بالایی و پایینی در مدل عروسکی کمتر از مدل روسی است و حتی در برخی از موارد این فاصله وجود ندارد.

تزریق ژل به لب مدل عروسکی

ژل لب مدل عروسکی مناسب چه افرادی است؟

ژل لب مدل عروسکی مناسب افرادی است که می خواهند فرم لب جذاب و طبیعی داشته باشند. در واقع هر فردی که به دنبال تزریق فیلر لب طبیعی است، می تواند این فرم را انتخاب کند که هم زیبایی فوق العاده ای دارد، هم باعث برجسته شدن لب ها بیش از مقدار نمی شود.

فرم لب عروسکی بیشتر به دختر خانم های جوان که چهره ظریف و جذابی دارند، توصیه می شود. در این صورت یک بخش v شکل در لب ها در نظر گرفته می شود و مراحل تزریق ژل لب نیز در همان بخش از لب انجام می شود. شاید برجستگی و برآمدگی لب ها در این فرم کم باشد، اما قطعا زیبایی لب های شما چندین برابر می شود.

مدت زمان ماندگاری ژل لب مدل عروسکی

بسیاری از افراد در مورد اینکه مدت زمان ماندگاری تزریق ژل لب مدل عروسکی چقدر است سوال می پرسند. واقعیت این است که تفاوتی میان ماندگاری ژل لب فرم نچرال با فرم عروسکی یا هر فرم دیگری وجود ندارد. میزان ماندگاری بستگی به ژل استفاده شده، تبحر پزشک و میزان مراقبت های شما دارد.

اگر بتوانید به درستی از ژل تزریق شده در لب های خودتان مراقبت کنید، ممکن است حتی تا ۲ سال شاهد ماندگاری این فرم در لب های خودتان باشید. اما گاهی اوقات افراد به دلیل شرایط خاص بدنی و متابولیسم زیادی که دارند، حداکثر تا ۶ ماه شاهد ماندگاری ژل لب مدل عروسکی در لب های خودشان هستند.

مقاله پیشنهادی: کاشت مو شقیقه ؛ علت ریزش مو و تکنیک عمل

مدت زمان ماندگاری ژل لب مدل عروسکی

برای کاهش ورم پس از تزریق ژل لب عروسکی چه کار کنیم؟

اگر پس از تزریق ژل به لب مدل عروسکی احساس می کنید که لب های شما به شدت ورم کرده اند، نگران نباشید. چون این ورم طبیعی بوده و به مرور زمان از بین خواهد رفت. فقط کافیست که برای کاهش تورم از کمپرس آب سرد استفاده کنید. معمولا پس از گذشت ۲ روز، این تورم کاهش پیدا می کند و کم کم می توانید فرم واقعی لب های خودتان را مشاهده کنید.

اگر احساس می کنید که تورم ایجاد شده پس از تزریق فیلر در لب طبیعی نیست، می توانید به کلینیک زیبایی که تزریق ژل را در آن جا انجام داده اید مراجعه کنید تا لب های شما بررسی شوند؛ اما به شما اطمینان می دهیم که در اکثر موارد هیچ مشکلی وجود ندارد و فقط واکنش بدن شما موجب بروز ورم در لب های شما شده است.

آیا تزریق ژل به لب با مدل عروسکی عوارض دارد؟

تزریق ژل به لب مدل عروسکی جزء روش های زیبایی کم عارضه است. اگر تمامی نکات مراقبتی و بهداشتی در یک مجموعه رعایت شوند، نیازی نیست که نگران عوارض ناشی از تزریق فیلر لب طبیعی و مدل عروسکی باشید. چون به هر حال اگر پزشک تخصص کافی برای تزریق داشته باشد، می تواند از بهترین فیلرها برای لب استفاده کند و از عفونت در لب ها به علت تزریق جلوگیری کند.

تنها عارضه ای که ممکن است پس از تزریق ژل به لب با هر فرمی مانند ژل لب مدل روسی و عروسکی تجربه کنید، کمی احساس درد و تورم در ناحیه مورد نظر است که این درد و تورم به مرور زمان از بین می روند و می توانید لب های جذاب و فوق‎العاده داشته باشید.

آیا تزریق ژل به لب با مدل عروسکی عوارض دارد؟

قیمت تزریق ژل لب مدل عروسکی

قیمت تزریق ژل لب مدل عروسکی به دلیل حساسیتی که این فرم تزریق ژل دارد، کمی بالاست. با این حال نوع ماده تزریقی در لب نیز می تواند تاثیر زیادی روی قیمت تزریق فیلر لب داشته باشد و حتی باعث افزایش قیمت نیز شود. اگر می خواهید از قیمت تزریق ژل لب مدل عروسکی استعلام بگیرید، بهتر است که به ارائه دهنده این خدمات مراجعه نمایید. با توجه به فرم لب و میزان ژلی که برای تزریق مورد نیاز می باشند، قیمت تزریق ژل لب مدل عروسکی به شما اعلام خواهد شد.

کلینیک زیبایی آی گل؛ بهترین کلینیک برای تزریق ژل لب با فرم دلخواه شما

کلینیک زیبایی آی گل، یکی از کلینیک های تخصصی زیبایی است که می تواند به شما برای زیباتر شدن کمک کند. در این کلینیک زیبایی امکان تزریق ژل لب با هر مدلی که شما درخواست دارید، فراهم شده است. تزریق ژل لب مدل عروسکی و تزریق ژل لب مدل نچرال دو نمونه از محبوب‌ترین خدمات این مجموعه محسوب می شوند. شما عزیزان می توانید برای دریافت خدمات تزریق ژل در لب و فیلر در صورت، با کارشناسان کلینیک زیبایی آی گل در ارتباط باشید تا بهترین خدمات در این زمینه به شما ارائه شوند.