تزریق ژل لب مدل روسی (مشخصات و کاندیدای مناسب فرم لب)

تزریق ژل لب مدل روسی (مشخصات و کاندیدای مناسب فرم لب)

یکی از عمل های جراحی زیبایی که بسیار مورد توجه خانم ها قرار گرفته است، تزریق فیلر لب طبیعی است. برای انجام این کار از چربی و یا ژل استفاده می شود که می تواند با تخصص و تجربه پزشک، در لب تزریق شود و فرم و شکل لب ها را تغییر دهد. تزریق ژل لب مدل روسی یکی از روش های تزریق فیلر لب است که مورد توجه بسیاری از خانم های خوش سلیقه قرار گرفته و توانسته محبوبیت بسیار زیادی در میان افراد پیدا کند. اگر متقاضی تزریق چربی به لب مدل روسی هستید، ولی نمی دانید که تزریق ژل لب مدل روسی چگونه است؟ با ما همراه باشید تا با این روش تزریق و تمامی جزئیات آن آشنا شوید.

تزریق ژل لب مدل روسی چیست؟

تزریق ژل لب مدل روسی، یکی از روش های تزریق لب ها است که توانسته محبوبیت بسیار زیادی در میان خانم ها داشته باشد. فرم این روش تزریق ژل، به شکل لب های خانم های روسی است و برآمدگی ها و فرم خاص خودش را دارد. برای اینکه دقیقا متوجه شوید تزریق ژل لب مدل روسی چیست، با ما همراه باشید تا مشخصه های این فرم لب را به شما توضیح دهیم.

  • وجود فرم v شکل در لب های بالایی

یکی از مهم ترین مشخصه های تزریق فیلر لب مدل روسی در لب های بالایی، به وجود آمدن فرم v در لب بالایی است. اگر با دقت به لب بالایی نگاه کنید، متوجه شکل حرف v در آن خواهید شد. در واقع، دو لبه بالایی لب ها به سمت بالا کشیده می شوند تا لب ها بلندتر نشان داده شوند.

  • حجیم تر شدن طبیعی لب ها

اگرچه در تزریق ژل لب، هدف بزرگ تر و حجیم تر کردن لب ها نیز هست؛ اما میزان حجیم تر شدن لب ها آنقدر زیاد نیست که لب از حالت طبیعی خودش خارج شود. افزایش حجم لب ها در لب های بالایی و پایینی، به طور طبیعی خواهد بود.

  • ایجاد فاصله بین لب پایینی و بالایی

اگر به فرم دقیق لب های روسی نگاه کرده باشید، حتما متوجه فاصله میان لب پایینی و بالایی خواهید شد. برخلاف لب های ما ایرانیان که معمولا آنقدر به هم نزدیک هستند که هیچ فاصله ای میان آن ها قرار ندارد، لب های روسی با فاصله از هم قرار می گیرند. یکی از جذابیت های این فرم لب نیز همین است.

  • کاهش فاصله میان بینی و لب بالایی

به دلیل اینکه دو بخش بالایی لب ها به سمت بالا کشیده می شوند، فاصله میان لب روسی با بینی کاهش پیدا می کند. این موضوع می تواند از کشیدگی صورت نیز کاهش دهد و چهره را جذاب تر و خاص تر کند.

تزریق ژل لب مدل روسی چیست؟

مدل لب روسی با تزریق ژل مناسب چه افرادی است؟

تزریق چربی به لب مدل روسی، می تواند زیبایی لب ها و چهره شما را چندین برابر کند؛ اما موضوعی که نباید فراموش کنید این است که لب های روسی به هر فرم چهره ای نمی آیند. ممکن است بتوانید مدل لب روسی با تزریق ژل را به راحتی اجرا کنید، اما آیا مطمئن هستید که این فرم لب ظاهر شما را زیباتر می کند؟

مدل لب روسی با تزریق ژل مناسب افرادی است که می خواهند لب های حجیم تر و طبیعی تر داشته باشند. افرادی که لب های کوچک و نازکی دارند، متقاضی خوبی برای استفاده از این فرم لب می باشند؛ چون لب های حجیم و بزرگ با این روش تزریق ژل در لب، بسیار حجیم به نظر می رسند و ظاهر خوبی نخواهند داشت.

از طرفی اگر افراد دارای چشم های ریز باشند، ممکن است با تزریق ژل لب روسی، چشم های خودشان را ریزتر نشان دهند. تزریق فیلر لب مدل روسی برای افرادی که دارای فاصله زیادی میان بینی و لب بالایی خودشان هستند، گزینه فوق العاده ای است. به خصوص اگر این افراد دارای چهره کشیده و بیضی شکلی باشند.

مقاله پیشنهادی: آیا لیزر موهای زائد سرطان زا است؟

مدل لب روسی با تزریق ژل مناسب چه افرادی است؟

قیمت تزریق ژل لب مدل روسی

قیمت تزریق ژل لب مدل روسی وابسته به عوامل بسیار متنوعی است. به طور کلی، مهم ترین عاملی که باعث تعیین قیمت و هزینه تزریق ژل و چربی به لب می شود، قیمت ژل خریداری شده است. متاسفانه در سال های اخیر قیمت ژل و فیلرهای طبیعی برای تزریق در پوست و لب بسیار افزایش پیدا کرده اند. این موضوع باعث شده تا کلینیک های زیبایی مجبور شوند تا قیمت خدمات خودشان را کمی بالا ببرند.

از طرفی میزان و کیفیت ژلی که برای تزریق در لب مورد استفاده قرار می گیرد نیز تا حد زیادی بر روی قیمت تزریق ژل لب مدل روسی تاثیر می گذارد. پیشنهاد می شود که برای اطلاع از قیمت تزریق چربی و ژل به لب برای رسیدن به فرم روسی، حتما از کلینیک های معتبر سوال بپرسید. هرگز به مراکز غیر معتبر که خدمات خود را با قیمت ارزان تر به شما ارائه می کنند، برای تزریق ژل لب مراجعه نکنید؛ چون کیفیت متریال های استفاده شده در کلینیک ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردارند.

قیمت تزریق ژل لب مدل روسی

کلینیک زیبایی آی گل؛ بهترین کلینیک برای تزریق ژل در لب به صورت طبیعی

یکی از چالش ها و نگرانی خانم ها برای تزریق ژل لب، عدم پیش بینی نتیجه و یا بزرگ شدن بیش از حد لب ها است. متاسفانه برخی از افراد تصور می کنند که هر چقدر ژل یا چربی بیشتری به لب های خانم ها تزریق کنند، می توانند چهره آن ها را جذاب تر و خاص تر نشان دهند؛ ولی واقعیت این است که تزریق فیلر لب به صورت طبیعی می تواند تاثیر بسیار خوبی روی زیبایی چهره خانم ها داشته باشد.

کلینیک زیبایی آی گل با بهره گیری از پرسنل متخصص و باتجربه، این امکان را به شما می دهد تا هر فرم از فیلر لب که دوست دارید را با کمترین هزینه و به شکل طبیعی در لب های خودتان اجرا کنید. در این کلینیک، بهترین روش تزریق ژل لب مدل روسی مورد استفاده قرار می گیرد تا خانم ها بتوانند پس از پایان کار، از نتیجه رضایت کافی داشته باشند.