۵ تفاوت فیشیال با پاکسازی پوست

5 تفاوت فیشیال با پاکسازی پوست

پوست ما خارجی ترین بخش از بدن ما محسوب می شود که زیبایی آن تحت تاثیر میزان مراقبتی است که از آن می کنیم. متاسفانه بسیاری از ما به دلیل مشغله های زندگی، زمان زیادی را برای مراقبت از پوست خودمان اختصاص نمی دهیم. این موضوع می تواند دلیلی برای بروز پیری پوست، چین و چروک های پوستی و بسیاری از مشکلات مشابه شود.

پاکسازی و فیشیال پوست هر دو روش های خوبی برای داشتن پوستی سالم و جوان هستند؛ اما ممکن است در هنگام انتخاب یکی از این روش ها این ابهام در ذهن شما ایجاد شده باشد که تفاوت فیشیال با پاکسازی پوست در چیست؟ با ما همراه باشید تا تفاوت های این روش مراقبت از پوست آشنا شوید.

آیا فیشیال با پاکسازی فرق دارد؟

فیشیال تخصصی صورت، یک روش خاص برای پاکسازی پوست به صورت عمقی است که با انجام اقدامات خاصی، تمامی منافذ پوست را تمیز و آبرسانی می کند. پاکسازی می تواند با کمک یک ماسک، لایه سطحی پوست را تمیز و از هر گونه آلودگی پاک کند. طبق همین تعریف می توانیم متوجه شویم که فرق فیشیال با پاکسازی پوست در اقداماتی است که برای حفظ زیبایی و شادابی پوست انجام می شوند.

پس اگر به یک کلینیک زیبایی مراجعه کرده اید و به غلط به شما توضیح دادند که فیشیال همان پاکسازی پوست است، به توضیحی که عرض کردیم توجه داشته باشید. اگرچه هر دو روش می توانند باعث حفظ زیبایی پوست شما شوند؛ اما پروسه انجام و نتیجه ای که به دنبال دارند، کاملا متفاوت است.

آیا فیشیال با پاکسازی فرق دارد؟

تفاوت فیشیال با پاکسازی پوست

تفاوت فیشیال با پاکسازی پوست از جنبه های مختلفی قابل بررسی است. اگر به هر دلیلی می خواهید یکی از این روش ها را به عنوان خدمات زیبایی پوست استفاده کنید، با ما همراه باشید تا شما را با تفاوت های فیشیال با پاکسازی پوست آشنا کنیم.

۱- تفاوت از نظر پروسه انجام

یکی از تفاوت های اصلی فیشیال با پاکسازی پوست، پروسه انجام آن هاست. پاکسازی پوست در یک یا دو مرحله انجام می شود. برای انجام آن از ماسک های خاصی استفاده می شود که روی پوست قرار می گیرند و پوست را از هر گونه آلودگی پاک می کنند. اما فیشیال پوست چندین مرحله متفاوت دارد. لایه برداری، پاکسازی پوست، ماساژ صورت و … از جمله مراحل انجام فیشیال هستند. بنابراین، پروسه انجام فیشیال بسیار طولانی تر از پروسه انجام پاکسازی پوست است.

۲- تفاوت از نظر مدت زمان

فرق فیشیال با پاکسازی پوست در مدت زمان انجام آن نیز هست. به دلیل اینکه فیشیال چندین مرحله متفاوت دارد و از دستگاه های خاص نیز برای بیرون کشیدن جوش ها و آلودگی های عمیق پوستی استفاده می شود، مدت زمان انجام طولانی تری نیز خواهد داشت. به طوری که می توانید در طی ۲ ساعت و یا حتی بیشتر این مراحل را انجام دهید. ولی پروسه پاکسازی پوست ممکن است در عرض ۳۰ دقیقه انجام شود و شما بتوانید خیلی زودتر به خانه بروید.

۳- تفاوت از نظر نتیجه نهایی

نتیجه نهایی که در اثر فیشیال در پوست خودتان مشاهده می کنید، بسیار فوق العاده تر از چیزی است که پس از پاکسازی پوست مشاهده خواهید کرد. دلیل این موضوع هم این است که در فیشیال پوست لایه برداری عمیق پوستی، حذف جوش ها، پاکسازی عمقی پوست، آبرسانی و … به صورت همزمان در یک جلسه انجام می شوند. ولی در پاکسازی پوست فقط مراحل پاکسازی پوست انجام خواهند شد. به همین خاطر، نتیجه این دو فرآیند کاملا با هم متفاوت است.

۴- تفاوت از نظر میزان کار انجام شده روی پوست

تفاوت فیشیال با پاکسازی در میزان کار انجام شده روی پوست نیز می باشد. میزان کاری که در فیشیال برای پوست انجام می شود، شاید ۵ تا ۱۰ برابر بیشتر از کاری باشد که در پاکسازی انجام خواهند شد. به همین خاطر می توان گفت که فیشیال یک کار تخصصی است که به راحتی توسط هر فردی قابل انجام نمی باشد.

مقاله پیشنهادی: آیا لیزر موهای زائد در دوران بارداری قابل انجام است؟

۵- تفاوت از نظر هزینه پرداختی

طبیعی است که هر خدمت حرفه ای و تخصصی تر، قیمت بالاتری نسبت به خدمات معمولی دارد. به همین خاطر، فیشیال جزء خدمات زیبای گران قیمت بوده، ولی پاکسازی را می توانید با صرف هزینه محدود انجام دهید. بنابراین، اگر بحث کمبود بودجه برای شما مطرح است، شاید بهتر باشد که برای اولین بار پاکسازی پوست را انجام دهید.

حالا پاکسازی بهتر است یا فیشیال تخصصی پوست؟

حالا پاکسازی بهتر است یا فیشیال تخصصی پوست؟

حال که با تفاوت فیشیال با پاکسازی صورت آشنا شدید، احتمالا این ابهام برای شما پیش آمده که کدام روش بهتر است؟ به طور کلی، هر دو روش برای داشتن پوستی سالم، شاداب و بدون چین و چروک ایمن هستند. حتی می توانید از هر دو روش در فاصله زمانی مشخص برای زیباسازی پوست خودتان استفاده کنید.

فقط نکته مهمی که نباید فراموش کنید این است که پاکسازی پوست بیشتر برای پاکسازی سطحی پوست مورد استفاده قرار می گیرد؛ ولی فیشیال تخصصی پوست تمامی منافذ و لایه های عمیق پوستی را نیز پاکسازی خواهد کرد. بنابراین، بهتر است که برای داشتن پوست شاداب و صورت جوان، از هر دو روش استفاده کنید. فقط فاصله زمانی پاکسازی پوست باید حداقل هر ۱ ماه یک بار باشد، ولی می توانید برای فیشیال هر چند ماه یک بار مراجعه کنید.

کلینیک زیبایی آی گل و حفظ زیبایی پوست شما

کلینیک زیبایی آی گل، یکی از بهترین کلینیک های زیبایی است که خدمات خود را در زمینه پوست و مو به شما عزیزان ارائه می کند. اگر به دنبال پوستی شاداب و جذاب هستید که بتوانید با کمک آن زیبایی صورت خودتان را حفظ کنید، می توانید از پرسنل متخصص کلینیک کمک بگیرید. با یک جلسه مشاوره بهترین روش برای رفع مشکلات پوستی به شما پیشنهاد می شود.

خدمات مختلفی در کلینیک زیبایی آی گل برای رفع مشکلات پوستی و جوانسازی صورت ارائه می شوند که می توانید از هر یک از آن ها کمک بگیرید. نکته مهم اینجاست که همه این خدمات با بهترین دستگاه و متخصص ترین پرسنل به شما عزیزان ارائه می شوند. پس دیگر نیازی به نگرانی در مورد عوارض این اقدامات زیبایی نیست.

حالا پاکسازی بهتر است یا فیشیال تخصصی پوست؟