فیشیال تخصصی صورت؛ راهکاری طلایی برای جوانی و زیبایی پوست شما

فیشیال تخصصی صورت؛ راهکاری طلایی برای جوانی و زیبایی پوست شما

همه ما به دنبال راهی برای مبارزه با علائم پیری پوست هستیم. ظاهر پوست ما نشان دهنده میزان اهمیتی است که به پوست خودمان می دهیم. پس هر چقدر بیشتر به پوست و صورت خود توجه کنیم، ظاهری جذاب تر و خاص تر خواهیم داشت. یکی از بهترین تکنیک ها برای رسیدگی به پوست صورت، فیشیال تخصصی صورت است. فیشیال یکی از بهترین راهکارهای غیر تهاجمی برای کاهش چین و چروک های صورت و جوانسازی و زیبایی پوست صورت است.

بنابراین، شما می توانید به جای تزریق فیلر و ژل، از این روش برای جوانسازی و زیبایی پوست خودتان استفاده کنید. در ادامه این مقاله قصد داریم بیشتر در مورد فیشیال تخصصی صورت، مزایا و نحوه انجام آن صحبت کنیم.

فیشیال تخصصی صورت چیست؟

همه ما می توانیم در منزل از تکنیک فیشیال پوست برای حفظ زیبایی پوستمان استفاده کنیم. اما گاهی فیشیال باید به صورت تخصصی تر و با اهداف پزشکی انجام شود. فیشیال تخصصی صورت اقدامی برای رفع مشکلات پوستی است. با کمک فیشیال، می توانید زیبایی پوست خود را تضمین کنید و از بروز چین و چروک های مختلف جلوگیری کنید.

این روش که در کلینیک های زیبایی انجام می شود، تاثیر زیادی روی زیبایی چهره شما و سلامت پوستتان دارد. بنابراین، اگر همواره به دنبال تکنیک های حفظ زیبایی پوست خودتان هستید، می توانید از تکنیک فیشیال پوست صورت کمک بگیرید.

جوانسازی صورت با کمترین هزینه

تکنیک‌ها و متدهای مختلفی برای جوان سازی پوست صورت و به طور کلی چهره وجود دارد که هر کدام تاثیرات خاص خود را دارند. شما می‌توانید از مزوژل روشن کننده استفاده کنید یا اینکه به دنبال تزریق بوتاکس دور چشم و پیشانی برای از بین بردن چروک‌ها باشید. اما یک روش دیگر برای جوانسازی صورت استفاده از فشیال تخصصی صورت است.

در این روش عمدتا هیچ نوع تزریقی در بافت زیر جلدی پوستی انجام نمی‌شود. بنابراین شما می‌توانید بسیاری از مشکلات پوستی صورت خود را بدون موارد مذکور برطرف کنید. البته نمی توان استفاده از فشیال را به عنوان یک عامل جایگزین قلمداد کرد. بلکه این تشخیص پزشک است که نوع درمان را برای شما تعیین می‌کند.

در مواردی که شما ناهنجاری های خفیف در سطح پوست خود دارید فشیال تخصصی صورت بهترین تکنیک و کم هزینه ترین روش است. علاوه بر این عوارض خاصی را برای آن نمی توان برشمرد. چرا که کاملا غیر تهاجمی بوده و متخصص پوست مو و زیبایی هیچ نوع دخالتی در بافت زیرین پوست نخواهد داشت. هر کدام از مراحل فشیال صورت که شامل پاکسازی، بخاردهی، ماسک صورت و استفاده از کرم، ماساژ و لایه برداری خاصیت شگفت انگیزی را دارند که در مجموع یک پکیج تکمیل کننده برای جوانسازی صورت شما خواهد بود.

از عواملی که باعث بروز چین و چروک در پوست می‌شود شل شدگی و ضعیف شدن بافت زیر پوست است. می‌توان از طریق فشیال صورت سبب سفت شدن پوست شد. تکنیک هایی که در فرایند لایه برداری انجام می‌شود یک چهره شاداب، زیبا و روشنی را به وجود می‌آورد.

اگر شما بتوانید این متد درمانی را به طور منظم انجام دهید اثرات آن را در بلند مدت شاهد خواهید بود. همانطور که گفته شد مهمترین تاثیر آن کاهش هزینه‌های شما خواهد بود. زمانی که پوست زیبا، بدون چروک و روشنی را داشته باشید نیاز نیست که دیگر عمل های زیبایی بر روی صورت شما انجام شود.

فیشیال تخصصی صورت چیست؟

نحوه انجام فیشیال تخصصی صورت

شاید در ابتدا کار تصور کنید که فیشیال تخصصی صورت و پوست، مشابه با روش های خانگی است. اما واقعیت این است که در روش های تخصصی، از تکنیک های اصولی تر و دستگاه های پیشرفته تری استفاده می شود. به همین خاطر، می توانید با فیشیال کردن پوست خودتان شاهد مزایای زیادی باشید. قبل از اینکه بخواهیم در مورد مراحل فیشیال پوست صحبت کنیم، باید بگوییم که قبل از انجام این کار حتما با پزشک مشورت کنید تا در مورد ایمن بودن این روش، اطلاعات کافی کسب نمایید. چرا که در برخی از موارد به ویژه اگر افراد دارای بیماری های زمینه ای باشند، احتمال بروز مشکلات پوستی در اثر انجام فیشیال پوست وجود دارد.

مرحله اول: آماده سازی

در مرحله اول لازم است که پوست خود را برای انجام فیشیال تخصصی صورت آماده کنید. برای این اقدام، کار سختی را در پیش ندارید. فقط کافیست که یک تا ۳ روز قبل از انجام فیشیال، از روتین های پوستی خودتان استفاده نکنید. سعی کنید از مصرف لایه بردارهای شیمیایی قبل از انجام فیشیال پوست خودداری کنید.

مرحله دوم: پاکسازی پوست

برای انجام فیشیال تخصصی صورت لازم است که قبل از مراجعه به کلینیک پوست خود را از هر گونه آلودگی و یا آرایش پاک کنید. البته در کلینیک های زیبایی، تمامی مراحل مربوط به پاکسازی صورت به صورت تخصصی انجام می شود. هر گونه آلودگی، روغن و ناخالصی هایی که روی پوست وجود دارند از بین خواهند رفت.

مرحله سوم: استفاده از دستگاه فیشیال پوست

در این مرحله از دستگاه فیشیال پوست که قادر به رفع بسیاری از مشکلات پوستی است، استفاده می شود. این دستگاه با ایجاد مکش در پوست، تمامی آلودگی ها را از روی پوست پاک می کند. خود دستگاه فیشیال پوست دارای قابلیت های مختلفی است. بدیهی است که هر چقدر دستگاه فیشیال قدرتمندتر باشد، امکان استخراج لایه های ناخالصی از درون پوست نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

مرحله چهارم: هیدراته کردن پوست

در این مرحله پوست شما به صورت تخصصی هیدراته و آبرسانی می شود. با توجه به اینکه سلول های مرده از روی پوست شما برداشته شده اند، به راحتی می توان با مواد شیمیایی و با کمک ابزارهای مناسب، مراحل آبرسانی پوست را به صورت تخصصی انجام داد. در این مرحله می توان از مواد مغذی که کلاژن ساز و جوان کننده پوست هستند نیز استفاده نمود.

مزایای فیشیال تخصصی صورت چیست؟

مزایای فیشیال تخصصی صورت چیست؟

یکی از مزایای فیشیال تخصصی صورت این است که می تواند در هر بازه سنی انجام شود. این روش از پاکسازی پوست، فواید بسیار زیادی را به همراه دارد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

  • ایمن، ساده و راحت

فیشیال پوست جزء درمان های ایمن و ساده و راحت است. در این روش پوست شما در کمتر از ۱ ساعت پاکسازی می شود. هیچ خطری نیز برای انجام این کار شما را تهدید نخواهد کرد.

  • بهبود سلامت پوست

اگر زیبایی پوست و درخشان شدن آن اولویت شماست، این کاری است که فیشیال تخصصی صورت می کند. با فیشیال تخصصی صورت، می توانید شاهد زیبایی پوست خودتان باشید و از مشکلات رایج پوستی نیز جلوگیری کنید.

  • بهبود عملکرد محصولات مراقبت پوستی

تکنیک های لایه برداری که در خانه انجام می شوند، می توانند تاثیر زیادی روی حذف سلول های مرده داشته باشند. اما همیشه این روش ها و محصولات مراقبت پوستی، نمی توانند عالی عمل کنند. به همین خاطر، اگر از فیشیال تخصصی صورت استفاده کنید، شاهد بهبود وضعیت پوست خودتان از طریق استفاده از محصولات مراقبت پوستی خواهید بود.

  • قابل ترکیب با روش های درمانی دیگر

فیشیال تخصصی صورت می تواند با چندین روش درمانی دیگر نیز ترکیب شود. در واقع، این فیشیال است که می تواند راه را برای انجام روش های دیگر مراقبت های پوستی باز کند.

مراقبت های بعد از انجام فیشیال تخصصی صورت

مراقبت های بعد از انجام فیشیال تخصصی صورت

بعد از اینکه مراحل فیشیال تخصصی صورت را انجام دادید، باید بیشتر از قبل از پوست خودتان مراقبت کنید تا سلول های جدید روی پوست شما رشد کنند. با توجه به اینکه فیشیال پوست باعث حذف سلول های مرده می شود، استفاده از ضد آفتاب های مفید برای پوست ضروری است. بنابراین، حتما قبل از خروج از منزل از ضد آفتاب های مناسب استفاده کنید تا شاهد اثرات مخرب اشعه UV روی صورت خودتان نباشید.

کلینیک آی گل؛ ارائه دهنده انواع خدمات زیبایی به شما

فیشیال تخصصی صورت باید در یک مطب و کلینیک معتبر انجام شود تا شاهد عوارض پوستی بعد از انجام آن نباشید. کلینیک آی گل با داشتن متخصصین خبره در این حوزه، امکان انجام فیشیال پوست را به بهترین شکل ممکن برای شما عزیزان فراهم کرده است. در صورت نیاز به دریافت خدمات تخصصی برای تزریق فیلر لب، تزریق بوتاکس، فیلر خط خنده و یا لیزر موهای زائد، می توانید با ما در کلینیک آی گل همراه باشید تا بهترین خدمات را در کلینیکی معتبر دریافت کنید.