آشنایی با اندولیفت، جدیدترین روش جراحی افتادگی پلک و مزایای آن

آشنایی با اندولیفت، جدیدترین روش جراحی افتادگی پلک و مزایای آن

افتادگی پلک یکی از شایع ترین مشکلاتی است که بر اثر افزایش سن، ژنتیک، تصادف و … به وجود می آید. گاهی اوقات افتادگی پلک به اندازه ای است که کیفیت بینایی را کاهش داده و نیاز به درمان خواهد داشت. با این حال برخی افراد برای زیبایی و جذاب شدن چشم های خود، اقدام به جراحی پلک می نمایند. در واقع هنگامی که چربی اطراف چشم افزایش یافته و پلک به حالت شل و افتاده در می آید، چهره فرد خسته تر و مسن تر از حالت معمولی نشان داده می شود. کسانی که دچار افتادگی پلک می باشند، با هر بار نگاه کردن در آینه انرژی منفی دریافت کرده و از پژمردگی چشم های خود ناراضی خواهند بود.

با کمک جراحی پلک، جذابیت به چهره فرد بازگشته و اعتماد به نفس شخص افزایش خواهد یافت. به طور کلی جراحی پلک با روش های متعددی انجام می شود که هر یک از آنها مزایا و معایبی به همراه دارد. ما در این مقاله، جدیدترین روش جراحی افتادگی پلک یعنی روش اندولیفت را به شما معرفی کرده و مزایای استفاده از آن را برای شما بیان خواهیم کرد.

اندولیفت، جدیدترین روش جراحی افتادگی پلک

اندولیفت یکی از روش های غیرتهاجمی برای جراحی افتادگی پلک می باشد. برای زیباسازی پلک در این روش از دستگاه اندولیفت استفاده می شود؛ این دستگاه به کمک لیزر مادون قرمز با طول موج ۱۴۷۰ نانومتر، به درمان افتادگی پلک می پردازد. برای این کار، فیبر نازکی را به ناحیه درم پوست وارد کرده و در ادامه آن، اشعه لیزر سلول های چربی پوست را انتخاب و آنها را از بین می برد. در نتیجه این روش غیرتهاجمی، پوست کشیده شده و به حالت سفت در می آید. در واقع سلول های چربی در نقاط مختلفی از بدن وجود دارند؛ با از بین رفتن این سلول ها، پوست حالت محکم تر و جوانتری خواهد گرفت.

اندولیفت علاوه بر از بین بردن این سلول ها، کلاژن را تحریک کرده و از این طریق، موجب بازسازی و احیای پوست خواهد شد. همچنین این روش موجب کند شدن روند پیری شده و چهره شما را جوانتر و شاداب تر نشان خواهد داد. با توجه به اینکه در روش اندولیفت نیازی به برش پلک وجود نداشته، روی پلک جای بخیه ایجاد نخواهد شد. از این رو، اندولیفت را به عنوان جدیدترین روش جراحی افتادگی پلک می نامند که مزایای بیشتری نسبت به روش های قدیمی خواهد داشت.

مزایای درمان افتادگی با جدیدترین روش جراحی افتادگی پلک (اندولیفت)

  • استفاده از روش اندولیفت برای رفع افتادگی پلک، مزایای زیر را به همراه خواهد داشت:
  • برای درمان افتادگی پلک با اندولیفت، به یک جلسه درمان نیاز خواهید داشت
  • اندولیفت روشی کم تهاجمی است
  • دوره نقاهت و ریکاوری پس از اندولیفت کوتاه می باشد
  • در این روش، نیازی به برش پوست پلک نبوده و در نتیجه جای بخیه روی پلک مشاهده نخواهد شد
  • اندولیفت روشی بدون خونریزی می باشد
  • هزینه کمتری نسبت به جراحی پلک داشته و مقرون به صرفه خواهد بود
  • این روش بدون بیهوش کردن فرد انجام خواهد شد؛ بنابراین زیباجو تحت تاثیر مضرات بیهوشی قرار نخواهد گرفت

اندولیفت، جدیدترین روش جراحی افتادگی پلک

نتیجه اندولیفت چه مدت پس از درمان قابل مشاهده خواهد بود؟

فرد زیباجو بلافاصله پس از انجام این عمل، می تواند نتایج قابل توجهی را در تغییر حالت پلک مشاهده نماید. با این حال، به دلیل اینکه تولید کلاژن در لایه های عمیق پوست صورت می پذیرد، پس از گذشت ۶ ماه، نتایج عمل به طور کامل قابل مشاهده خواهند بود. لازم به ذکر است مواردی مانند سن، جنسیت، سلامت جسمی، نوع تغذیه و سوابق بیماری و پزشکی بیمارجو، تاثیر قابل توجهی در روند درمان فرد خواهند داشت. با این وجود اگر جدیدترین روش جراحی افتادگی پلک (اندولیفت)، توسط پزشک متخصص و ماهر و در یک کلینیک مجهز انجام شود، نتایج بهتر و رضایت بیشتری به همراه خواهد داشت.

چه کسانی نیاز به جراحی پلک دارند؟

ممکن است این سوال برای شما هم به وجود بیاید که چه کسانی می توانند جراحی پلک انجام دهند؟ در صورتی که فرد با موارد زیر درگیر باشد، می تواند از جراحی افتادگی پلک استفاده نماید:

  • پف زیر چشم
  • افتادگی پلک مادرزادی
  • تشکیل توده چربی در نواحی اطراف چشم
  • افتادگی پلک بالا
  • افتادگی ابرو
  • تشکیل چین و چروک در زیر چشم

چرا به جای بلفاروپلاستی از جدیدترین روش جراحی افتادگی پلک استفاده نماییم؟

در واقع رایج ترین روش جراحی پلک در چند سال اخیر، بلفاروپلاستی بوده است اما با گذر زمان و مشاهده عوارض این روش، افراد زیادی طرفدار اندولیفت پلک شده اند. به طور کلی نتایج، مزایا و عوارض بلفاروپلاستی به میزان درگیری پلک بالا و پایین، نیاز به بازسازی عضلات و حذف چربی زیر پوستی بستگی خواهد داشت. با این حال، موارد زیر باعث شدند تا برخی زیباجویان جدیدترین روش جراحی افتادگی پلک یا اندولیفت را به بلفاروپلاستی ترجیح دهند:

در انجام بلفاروپلاستی، برش پوست پلک ضروری می باشد. با وجود اینکه متخصص سعی می کند برش ها را در چین های طبیعی پلک بالا و پایین مخفی کند، اما در اکثر موارد جای بخیه قابل مشاهده خواهد بود. همچنین در برخی موارد، آسیب های کوچکی که به عضلات پلک وارد می شوند، نقصی دائمی در چشم ها ایجاد خواهند کرد. علاوه بر این، خشکی چشم، استاندارد نبودن بسته شدن پلک ها، قرینه نبودن چشم ها و عوارض ناشی از داروی بیهوشی از جمله دلایلی هستند که افراد را از بلفاروپلاستی منصرف خواهند کرد. خوشبختانه روش اندولیفت به گونه ای است که کمترین عوارض را برای زیباجو داشته و بدون نیاز به برش و خونریزی، لیفت پلک را انجام خواهد داد.

چرا به جای بلفاروپلاستی از جدیدترین روش جراحی افتادگی پلک استفاده نماییم؟

اندولیفت پلک در درمانگاه آی گل

درمانگاه تخصصی آی گل، انواع خدمات زیبایی از جمله اندولیفت، بلفاروپلاستی، کاشت ابرو و مو، لیزر موهای زائد، زاویه سازی فک و … را با کمک پزشکان متخصص و دستگاه های پیشرفته انجام می دهد. امکانات و تجهیزات موجود در این درمانگاه باعث شده تا زیباجویان بهترین نتایج را در زمان استاندارد به دست آورند. در صورتی که قصد دارید با کمک جدیدترین روش جراحی افتادگی پلک یعنی اندولیفت، به زیباسازی چشمان خود بپردازید، درمانگاه تخصصی آی گل را انتخاب نمایید.

سخن آخر

جدیدترین روش جراحی افتادگی پلک یا اندولیفت، روشی غیرتهاجمی برای لیفت، جوانسازی و درمان افتادگی پلک می باشد. برای دریافت نتایج بهتر از این روش، لازم است به درمانگاهی مجهز با کادر درمان مجرب و متخصص، مراجعه نمایید.