انجام لیزر خط ریش برای آنکارد کردن صورت آقایان

انجام لیزر خط ریش برای آنکارد کردن صورت آقایان

مشاوره رایگان لیزر موهای زائد

لطفا شماره همراه خود را ارسال نمایید. کارشناسان جهت ارائه مشاوره تخصصی در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

بسیاری از آقایان میخواهند ته ریش مردانه و بسیار زیبا داشته باشند. برای خوش فرمی و نمای زیبای آن اقدامات متعددی را انجام میدهند که یکی از آنها لیزر خط ریش است. شاید تصور کنید که این کار یک اقدام اضافه تلقی شود. چرا که ما می‌توانیم خود نیز با وسایل اصلاحی گوناگون به مرتب کردن ریش صورت بپردازیم اما همه افراد این گونه فکر نمی کنند.

اهمیت دادن به زیبایی صورت جزء اولویت های اصلی ما محسوب می‌شود. لذا این کار بخش زیادی از ذهن ما را به خود مشغول کرده است. بهره مندی از تکنیک های تخصصی حوزه زیبایی پوست برای همه زیباجویان هیجان انگیز است. بطوریکه تمایل دارند در چارچوب حفظ امنیت و سلامت بدن عمل های زیبایی مختلفی را انجام دهند.

علم امروز نیز دقیقا این کار را برای آنها انجام خواهد داد و میتوانید پس از رویت نتیجه کاملا خشنود و خرسند به زندگی قبلی خود با روحیه بیشتر و اعتماد به نفس مضاعف ادامه دهید. از آنجایی که لیزر موهای زائد صورت در بخش خط ریش جزو پر تقاضاترین عمل های زیبایی برای صورت آقایان محسوب می‌شود در ادامه می‌خواهیم جزئیات زیادی را در مورد این عمل بگوییم.

لیزر خط ریش چیست؟

همه افرادی که بدنبال لیزر موهای زائد هستند می‌دانند که این عمل باعث از بین رفتن های موهایی می‌شود که در نقاط مختلف بدن در حال رشد هستند. اما لیزر خط ریش یک تفاوت اساسی با آن دارد. بطوریکه ما لیزر را فقط برای بخش خط ریش انجام میدهیم و هیچ سطح تماسی با موهای رشد کرده در صورت آقایان اتفاق نمی افتد. هدف اصلی آنکارد کردن و مرتب سازی صورت است. آقایان دوست ندارند زمان زیادی را برای تنظیم کردن و اصلاح خط ریش های خود صرف کنند. با انجام چندین مرحله لیزر میتوان یک صورت مرتب و زیبایی را داشت.

لیزر خط ریش مردان روی چه نقاطی از صورت انجام می‌شود؟

لیزر خط ریش مردان روی چه نقاطی از صورت انجام می‌شود؟

اینکه لیزر خط ریش روی چه بخش هایی از صورت اثر میگذارد برای آقایان کاملا مشخص است. زیر گردن درست در بخش پایینی فک شما میتوانید تراکم زیادی از موها را ببینید. اگر این موها بیشتر رشد کنند از نمای روبرو چندان خوشایند به نظر نمیرسند. آقایان همیشه با وسایل مختلف زیر گردن خود را اصلاح میکنند. این کار ممکن است باعث زخم شدن، ایجاد جوش و قرمزی شود. البته این اتفاق محتمل است و زمانی که شما از وسایل غیر استاندارد استفاده میکنید ایجاد می‌شود.

قسمت بعدی روی گونه‌ها میباشد. بسیاری از آقایان به دلیل نوع هورمون های بدن حتی برروی گونه های خود نیز تراکم بالایی از موها را دارند. این لیزرها می‌توانند با اثر بر روی آنها کاملا موهای زائد را از بین ببرند. دقت کار به قدری بالا است که میتوان متناسب با سلیقه شما در نقاطی که قصد دارید موها از بین بروند، لیزر شوند.

آیا لیزر خط ریش و گردن می‌تواند روی دیگر نقاط صورت اثر مخربی داشته باشد؟

از مزیت های مهمی که میتوان برای نسل های جدید لیزر موهای زائد همچون لیزر الکساندرایت ذکر کرد این است که این دستگاه تاثیر نقطه ای دارد. یعنی زمانی که روی یک قسمت از بافت بدن اجرا می‌شود بافت های پیرامون هیچ تأثیری را دریافت نمی کنند. زمانی که شما زیر گردن را لیزر میکنید هیچوقت سطح تماس با سایر نقاط صورت وجود ندارد. پس دلیلی نیست که موهای صورت نیز دچار ریزش شوند. بنابراین لیزر خط ریش با امنیت کامل فقط برای تنظیم خط ریش در زیر گردن و گونه‌ها انجام خواهد شد. در مواردی نیز میتوان این لیزرها را بر روی نقاط مختلف گوش‌ها نیز انجام داد که موهای ناخواسته زیادی در این بخش از بدن رشد کردند. در مقاله لیزر موهای زائد با الکساندرایت به اطلاعات جذابی دست پیدا خواهید کرد.

چه اقدامات امنیتی برای تنظیم خط ریش با لیزر انجام می‌شود؟

چه اقدامات امنیتی برای تنظیم خط ریش با لیزر انجام می‌شود؟

با توجه به توضیحات مذکور در عمل لیزر خط ریش اولویت اصلی حفظ سلامت زیباجو است. بنابراین ترجیح بر این است که حتی اگر نتیجه مطلوب نیز حاصل نشود باز هم باید سلامت پوستی و بدنی فرد محفوظ باشد. ما نمیتوانیم برای دریافت یک نتیجه شدت لیزر را افزایش دهیم و از این طریق باعث سوختگی های پوستی، لک و دیگر عوارض شویم. شما میتوانید در مقاله عوارض وحشتناک لیزر موهای زائد مطالعه بیشتری داشته باشید.

اقدامی که انجام می‌شود استفاده از عینک های مخصوص است. این لیزر در نزدیکی اندام های حساس بدن مانند چشم‌ها انجام خواهد شد. اگر این دستگاه‌ها یا نازل‌ها در زمان جابجایی روی قسمت گونه‌ها به طور اتفاقی روی چشم تابش پیدا کنند ممکن است زیباجویان دچار مشکلات بینایی شوند و آسیب های سنگین چشمی پیدا کنند. پس از عینک های مخصوصی استفاده می‌شود تا ریسک های احتمالی کاملا از بین برود.

بهترین نوع پوست و مو برای لیزر موهای زائد

شما میتوانید قبل از مراجعه به یک کلینیک لیزر موهای زائد یک نگاه به صورت خود بیاندازید و ببینید که آیا پوست روشنی دارید و در کنار آن موهای صورت نیز کاملا تیره هستند؟ اگر اینگونه بود میتوانید این امید را داشته باشید که بهترین نتیجه را از لیزر دریافت خواهید کرد. زیرا دستگاه های لیزر موهای زائد روی پوست های روشن و موهای تیره عملکرد خوبی را دارند. چرا که یک تضاد رنگدانه بین رنگ پوست و موها وجود دارد و موهای مشکی اشعه لیزر را به خوبی دریافت می‌کنند و از این طریق ریشه آن‌ها دچار آسیب و تخریب ساختاری خواهد شد.

به همین دلیل است که پزشکان همواره توصیه می‌کنند هیچگاه قبل از لیزر به دنبال برنزه کردن و تیره کردن سطح پوست نباشید. این کار میتواند موهای بدن را بور کند و پوست‌ها را از آن حالت روشن به تیره تبدیل کند که روی عدم موفقیت لیزر اثر می‌گذارد.

البته دانشمندان حوزه مهندسی پزشکی لیزرهای جدید را نیز طراحی و تولید کرده اند که می‌تواند روی طیف گسترده ای از رنگدانه های پوستی اثر مثبتی بگذارد. در مجموع نمیتوان گفت که همه افرادی که دارای پوست تیره هستند نمیتوانند برای لیزر اقدام کنند. زیرا با یکسری ترفندها و تکنیک‌ها و تنظیم طول موج این کار قابل انجام است و نباید نگران تیره بودن پوست خود باشید. به بیان دیگر روشن بودن پوست و تیره بودن موها یک حالت ایده آل محسوب می‌شود.

کلینیک آی گل بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

کلینیک آی گل بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

کلینیک آی گل با بهره مندی از آخرین تکنولوژی‌ها و فناوری های نوین توانسته است بروزترین دستگاه های لیزر موهای زائد را در کلینیک خود آماده خدمات رسانی به مشتریان کند. این دستگاه‌ها با کمترین عوارض و بدون درد و سوزش میتوانند نتیجه ایده آلی را در لیزر موهای زائد به همراه داشته باشند. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما توضیحات بیشتری در قالب یک مشاوره ارائه دهند.