چاق شدن صورت در یک هفته؛ ممکن یا غیرممکن؟ بهترین روش؟

چاق شدن صورت در یک هفته؛ ممکن یا غیرممکن؟ بهترین روش؟

چاق شدن صورت مزیت های بسیار زیادی دارد، خصوصاً در افرادی که وزن پایینی دارند می‌تواند باعث زیبایی و شادابی چهره شود. اما اغلب افراد بنا به دلایل مختلفی می‌خواهند این نتیجه مثبت را سریعاً در صورت خود ببینند به همین دلیل همواره این سوال را مطرح می‌کنند که آیا چاق شدن صورت در یک هفته ممکن است یا نمی‌توان به آن دست پیدا کرد.

کاملا طبیعی است که رژیم غذایی یک نتیجه تدریجی و بلند مدت دارد. یعنی شما با اصلاح روند تغذیه ممکن است یک زمان به نسبت طولانی سپری شود تا نتایج آن را در صورت خود ببینید. اما امروزه روش‌های پزشکی که با ایمنی بالا انجام می‌شوند بیشتر پرطرفدار است. یکی از آنها تزریق فیلر است. در مورد این موضوع شما می‌توانید اطلاعات مضاعفی در مقاله ماندگارترین روش چاقی صورت مطالعه فرمایید. اما در مطالب پیش رو نیز سعی می‌کنیم جزئیات بیشتری ارائه دهیم تا کاملاً با این روش آشنا شوید.

بهترین روش‌های چاق شدن صورت در یک هفته

همانطور که در مقدمه مقاله ذکر شد رژیم غذایی به صورت تدریجی عمل می‌کند. به همین دلیل بهتر است تزریق فیلرها با برندهای معتبر را نیز طبق نظر متخصص در این حوزه انجام دهید تا در نهایت شاهد تغییر اساسی و زیباتر شدن چهره شویم. فیلرها تشکیل شده از مواد و ترکیبات هیالورونیک اسید هستند که می‌توانند به تغذیه بهتر بافت صورت، سلامت پوست و آبرسانی بهتر کمک کنند.

البته مواد هیالورونیک اسید به طور طبیعی در بدن وجود دارند اما به دلیل افزایش سن به تدریج میزان آن کاهش پیدا می‌کند و ما باید از طریق تزریق آنها را مجدداً به ساختار بدن برگردانیم. بنابراین ما می‌توانیم تزریق فیلرها را به عنوان بهترین راههای چاق شدن صورت در یک هفته و حفظ سلامت پوست در دستور کار قرار دهیم. این مواد در صورت تزریق کنترل شده می‌توانند در قالب فیلر جوانساز نیز استفاده شوند.

بهترین روش‌های چاق شدن صورت در یک هفته

مزیت‌های چاق شدن فوری صورت در یک هفته با فیلر

مزیت‌های بسیار زیادی را می‌توان به منظور چاق شدن صورت یک هفته‌ای از طریق تزریق فیلر ذکر کرد که هر کدام از آنها نشان می‌دهد تا چه حد این عمل یک روش ایده‌آل، استاندارد و تخصصی می‌باشد. برخی از امتیازات شامل موارد ذیل است:

  • تزریق فیلر برای چاق شدن صورت در یک هفته دوران نقاهت بسیار پایینی دارد و شما در کمترین زمان می‌توانید نتیجه را ببینید.
  • این عمل ماندگاری به نسبت بلندی دارد به طوری که بعد از پایان عمل اول تا یک سال نتایج آن قابل رویت است. اما برای ماندگاری بیشتر حتماً باید تجدید عمل صورت گیرد.
  • فیلرها سازگاری بالایی با بافت طبیعی بدن دارند. بنابراین در صورتی که با حجم کنترل شده تزریق شوند هیچ مشکل پوستی و اثرات خطرناکی که مرتبط با بافت طبیعی بدن است ایجاد نمی‌کند.
  • فیلرهای تزریقی قابل استفاده در نقاط مختلف صورت هستند لذا می‌توان با آنها یک فرم دهی ایده آل انجام داد.

از آنجایی که موضوع اصلی مدت زمان تاثیر است و به جهت آنکه برخی افراد به دنبال چاق شدن صورت در یک هفته می‌باشند در قسمت بعد در مورد نتایج اولیه‌ای که قابل رویت هستند نکات مهمی ارائه می‌دهیم.

چاق شدن صورت در یک هفته تضمینی؛ صحت دارد؟

اصولاً زمانی که تزریق فیلر در نواحی متعدد صورت انجام می‌شود در همان لحظه شاهد افزایش حجم و تغییرات اساسی در صورت خود خواهیم بود. اما به عنوان قاعده کلی این بستگی به واکنش بافت بدن فرد دارد که تا چه حد نتایج اولیه را نشان دهد. در مجموع بسیاری از افراد ممکن است در بازه زمانی ۷ تا ۱۰ روز اثرات مطلوب را در صورت خود ببینند. از طرفی با توجه به سیستم دفاعی بدن و اینکه چه مدت طول می‌کشد تا تورم ناشی از تزریق کاهش پیدا کند زمان تاثیر می‌تواند کاهش یا افزایش یابد.

اما در حال حاضر سریع‌ترین روشی که می‌توان برای چاقی صورت در نظر گرفت دقیقاً همان تزریق فیلر با حجم کنترل شده است. نحوه مراقبت‌های شما پس از عمل نیز می‌تواند در رویت سریعتر نتیجه به شما کمک کند. در مورد سایر عمل‌ها مانند تزریق فیلر شقیقه، فیلر لب، زاویه سازی فک و چانه با فیلر، فیلر خط خنده نیز نیاز به مراقبت داریم تا نتایج بهتر خود را نشان دهند.

چاق شدن صورت در یک هفته تضمینی؛ صحت دارد؟

چه افرادی می‌توانند تزریق فیلر انجام دهند؟

زمانی که یک فرد قصد دارد تزریق فیلر را با هدف چاق شدن صورت در یک هفته یا مدت زمان اندک انجام دهد چندین المان مهم برای متخصصین اهمیت پیدا می‌کند. در وهله اول باید ببینیم که آیا فرد مورد نظر بیماری زمینه‌ای پوستی دارد یا خیر؟ در صورت سالم بودن فرد پزشکان با دست بازتری می‌توانند عمل را انجام دهند. اما اشخاصی که به سراغ تزریق فیلر می‌آیند در گروه ذیل قرار دارند:

  • صورت کاملا استخوانی و لاغر
  • گونه‌هایی که فرم طبیعی یا برآمده ندارند
  • وجود گودی در قسمت شقیقه
  • از فرم افتادگی قسمت فک و چانه‌ها
  • فرورفتگی شدید زیر چشم

همه این‌ها از عواملی است که باعث می‌شود شما به عنوان یک زیباجو به دنبال چاق شدن صورت در یک هفته باشید. البته مدت زمان نتیجه عمل تفاوتی ندارد که در یک هفته یا دو هفته قابل رویت باشد آنچه که اهمیت دارد این است که شما با تزریق فیلر با بالاترین سطح امنیت می‌توانید نتایج زود هنگامی ببینید.

هزینه تزریق فیلر چاق کننده صورت

مقدار هزینه‌ای که برای تزریق فیلر چاق کننده صورت مد نظر قرار می‌گیرد بر اساس برندهای مختلف محصول متفاوت است. در حال حاضر برندهایی که در بازار وجود دارند شامل فیلرهای کره‌ای رووفیل و نورامیس، آیدیا ایتالیا ، الانسه و برخی برندهای سوئیسی و کانادایی می‌باشند.

هر کدام از این‌ها دارای قیمت متفاوتی هستند. البته میزان کیفیت آنها نیز با یکدیگر فرق دارد و معمولاً محصولی که قدری دارای قیمت بیشتر هستند هم اثرات بهتری دارند و هم اینکه ماندگاری آنها به نسبت طولانی تر است. مورد دیگری که بر روی هزینه تزریق فیلر موثر است حجم تزریق است که بر اساس سی‌سی تعیین می‌شود.

هزینه تزریق فیلر چاق کننده صورت

ایمن‌ترین روش‌های چاقی صورت در کلینیک تخصصی آی گل

کلینیک آی گل از بهترین و معتبرترین برندهای فیلر برای چاقی صورت و اصلاح فرم استفاده می‌کند. بنابراین شما این اطمینان را داشته باشید که نتیجه در کوتاه‌ترین زمان حاصل خواهد شد. متخصصان ما به واسطه تجربه بالای خود شرایطی را فراهم می‌کنند تا روند عمل در کنار حفظ سلامت شما ادامه یابد و نتیجه‌ای که می‌خواهید همان چیزی باشد که انتظار دارید. جهت دریافت مشاوره و کسب آگاهی بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.