کاشت ابرو در تهران؛ با ایجاد قاب مناسب و خواب ابروی ایده آل

کاشت ابرو در تهران؛ با ایجاد قاب مناسب و خواب ابروی ایده آل

کاشت ابرو در تهران به عنوان یکی از عمل های با متقاضی بالا از طرف بانوان و حتی آقایان می باشد. به دلیل پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن تجهیزات نوین در حوزه کاشت ابرو و کاشت مو و همچنین استفاده از تکنیک های ایده آل و تاثیر گذار در روند درمان قطعاً می توان به نتایج مطلوبی پس از عمل های مذکور دست یافت.

آنچه که برای کلینیک های تخصصی فعال در زمینه پوست، مو و زیبایی بالاخص کاشت ابرو در تهران اهمیت دارد این است که بتوانند منحصراً در این نوع عمل یک قاب مناسب، دقیقاً بر اساس درخواست و سلیقه زیباجو و خواب ابروی ایده آل و کاملاً طبیعی ایجاد کنند. معمولا در گذشته به جهت برخی محدودیت ها، فرم و سطح ابرو بعد از کاشت، آن حالت طبیعی و مناسب را نداشت. بطوریکه در مواردی حالت سیخ یا مسواکی پیدا می کردند. اما در کلینیک های تخصصی به واسطه ی اجرای متد و تکنیک های استاندارد کاشت مو می توان یک خواب ابروی بی نظیری را به وجود آورد. در ادامه مقاله المان های بیشتری را در ارتباط با این عمل مورد بررسی قرار می دهیم.

کدام کلینیک را برای کاشت ابرو در تهران انتخاب کنیم؟

انتخاب کلینیک کاشت ابرو در تهران و همچنین دیگر عمل های مرتبط مانند کاشت مو فوق العاده اهمیت دارد. با توجه به آنکه دستیابی به یک نتیجه مطلوب و رضایت بخش از این عمل برای زیبا جویان در اولویت قرار دارد بنابراین شما حتماً باید در انتخاب کلینیک مورد نظر حساسیت بالایی به خرج دهید. اولین موضوعی که همواره مد نظر قرار می گیرد این است که مرکز درمانی مورد نظر از یک تیم متخصص و باتجربه و پزشکان سطح اول تشکیل شده باشد.

طبیعتاً اینگونه افراد به جهت حجم کاری بالا و همچنین انجام عمل های متعدد تجربه لازم در حوزه کاشت ابرو برای حصول نتیجه مطلوب را دارند. علاوه بر این کلینیکهای رسمی همراه با مجوز در شهر تهران به جهت استفاده از تجهیزات کاملا بروز، ابزارها و همچنین دستگاه‌های پیشرفته سعی می کنند روند درمان را سهل و آسان و از همه مهمتر بدون درد برای زیباجویان انجام دهند.

بهترین روش کاشت ابرو در تهران

یکی از رایج ترین متد هایی که برای کاشت ابرو در تهران استفاده می‌شود تکنیک fut است. قطعاً افرادی که متقاضی این عمل زیبایی هستند تا حدودی تحقیقات گسترده ای را انجام دادند و اطلاعاتی را هر چند جزئی در مورد این روش به دست آورده اند. در کاشت ابرو به روش fut یک نوار باریک از قسمت بانک مویه برداشت می‌شود تا مراحل آماده سازی گرافت‌ها برای پیوند به ناحیه گیرنده دنبال شود.

موضوع اصلی در جداسازی گرافت‌ها این است که روند کار با ظرافت بسیار بالا انجام می‌شود. به این صورت که هر گرافت همراه با بافتهای سالم پیرامون خود که نقش مهمی در رشد آن دارند جدا می‌شوند. در چنین شرایطی آسیب به فولیکول های مو به حداقل خواهد رسید و می‌توان این امید را داشت که پس از کاشت نتیجه مطلوبی را شاهد خواهیم بود.

تعداد گرافت هایی که برای پیوند آماده می‌شوند بر اساس میزان ریزش موهای ابرو می‌باشد. بنابراین نمی توان یک قاعده و شمار کاشت یکسانی را برای افراد مختلف تعیین کرد. نوار یا فلپ کوچکی که از ناحیه پشت سر یا بانک مویه جدا شده است از طریق بخیه بسته می‌شود. اگرچه در مورد کاشت مو به روش fut که بر روی پوست سر انجام می‌شود این اقدامات مذکور صدق می‌کند. اما در فیلد مرتبط با ابروها هم حجم کاشت کمتر است و هم اینکه نیاز به ظرافت و دقت بیشتری داریم تا دقیقاً یک قاب طبیعی و رشد ایده آلی را ببینیم.

لذا پزشکان از ابزار دقیق های پیشرفته استفاده می‌کنند که می‌تواند نتیجه کار را دقیقاً مطابق با انتظارات شما رقم بزند. شما نباید نگران جراحی و برش کوچکی که در قسمت پشت سر انجام می‌شود باشید چرا که با بخیه زدن این ناحیه زخم مورد نظر کاملا ترمیم می‌شود. بعد از حدود دو هفته می‌توان بخیه‌ها را کشید. رعایت نکات ایمنی و توصیه های پزشک برای بهبودی سریعتر کمک کننده خواهد بود.

قرینگی مناسب و عدم بروز ناهمسانی در فرآیند کاشت ابرو

قرینگی مناسب و عدم بروز ناهمسانی در فرآیند کاشت ابرو

یکی از دغدغه های اصلی و مهمی که هم زیباجویان و هم متخصصین دارند این است که آیا روند کاشت ابرو به صورتی است که در پایان درمان یک قرینگی و همسانی ایده آلی ایجاد شود؟ برای پاسخ به این سوال چند نکته مهم را باید به آن توجه کنیم. در وهله اول آنکه اصولاً موضوع ناهمسانی در بدن یک قاعده ذاتی می باشد. یعنی اغلب افراد تفاوت‌های مشهودی را به عنوان مثال در فرم ابروی خود در دو طرف مشاهده می کنند.

به طور کلی نمی توان گفت که این نوع ناهمسانی یا غیر قرینگی ناهنجاری محسوب می‌شود بلکه این مورد کاملا طبیعی میباشد و میتوان آن را حتی به عنوان یک المان خاص و زیبا در چهره در نظر گرفت. اما این بدان معنا نیست که در روند کاشت ابرو موضوع ناهمسانی و غیر قرینگی در نظر گرفته نشود. چرا که برعکس، اغلب متخصصان همواره سعی میکنند فرم و قاب ابروی شما را و همچنین میزان خواب آن را به گونه ای طراحی کنند که عملاً در دو طرف تفاوت زیادی از لحاظ شکل و نمای ظاهری ایجاد نشود. لذا شما این اطمینان را داشته باشید که کاشت ابرو در تهران با اصل همسان بودن انجام می شود.

هزینه کاشت ابرو در تهران

هزینه کاشت ابرو در تهران یکی از چالش‌ برانگیزترین موضوعاتی است که زیباجویان همواره به دنبال اطلاع از آن می باشند. اما در ارتباط با این موضوع باید بگوییم که هزینه نهایی این عمل بستگی به چند عامل مهم دارد. یکی از عوامل تعداد پیوند های مورد نیاز است که در ناحیه ابرو انجام میشود. علاوه بر این حجم عمل و همچنین مدت زمان صرف شده برای رسیدن به یک قاب ابروی مناسب می‌تواند بر هزینه نهایی تاثیر گذار باشد.

موارد مهم دیگری همچون محل زندگی و همچنین کلینیک مورد نظر که در آن درمان را انجام می دهید نیز دخیل هستند. در شهر تهران به جهت آنکه یک جو رقابتی خوبی میان کلینیک های مختلف وجود دارد متخصصین این حوزه همواره سعی می کنند قیمت مقرون به صرفه و مناسبی را برای زیباجویان در نظر بگیرند تا شما بتوانید با یک مدیریت بودجه ای صحیح نسبت به این عمل اقدام کنید.

عوارض احتمالی کاشت ابرو

عوارض احتمالی کاشت ابرو

کاشت ابرو مانند هر عمل زیبایی دیگری به صورت احتمالی عوارض جزئی و برخی مواقع مهمی را ایجاد می‌کند که اجتناب ناپذیر می باشد. البته بروز این عوارض بسیار نادر هستند. به طوری که اگر روند درمان طبق اصول و ضوابط تعیین شده و توسط متخصص های با تجربه انجام شود عملاً هیچ ناراحتی و عوارضی را بعد از عمل نخواهید داشت. بلکه برعکس طبق آمارهای منتشر شده بالای ۹۰ درصد از زیباجویان یا اکثریت رضایت بسیار بالایی از کاشت ابروی خود خواهند داشت. به طور کلی اگرچه این عوارض مطرح شده ممکن است رخ ندهد اما بنا به برخی ضوابط پزشکی و احتمالات باید از آن آگاه باشید. این عوارض شامل موارد ذیل است.

  • بروز عفونت در ناحیه ابرو و همچنین اطراف چشم
  • التهاب در قسمت فولیکول های مو همچنین عفونی شدن آن
  • ایجاد تورم یا کبودی در قسمت ابرو و همچنین قرمزی بیش از حد
  • به وجود آمدن زخمهای کوچک و یا اسکار

همانطور که گفته شد اکثریت افرادی که متقاضی این نوع عمل هستند کاملا رضایت خوبی از نتیجه کار خواهند داشت. به طوری که در همان دو سال اول می توانید رشد ایده آل و مناسب ابروهای خود و همچنین حجم و تراکم موها را در ناحیه ابرو مشاهده کنید. از طرفی بروز برخی عوارض کاملا موقتی بوده و پس از مدت کوتاهی از بین میرود. نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه کنیم این است که مراقبت های خوبی برای بهبود هرچه زودتر ناحیه ابرو انجام دهید.

کلینیک آی گل یک مرکز تخصصی کاشت ابرو در تهران

در کلینیک آی گل به جهت آنکه روند کاشت ابرو و کاشت مو و همچنین دیگر عمل ها مانند بلفاروپلاستی، تزریق فیلر لب، لیزر موهای زائد و غیره توسط متخصصان و پزشکان فعال در این حوزه انجام می شود، بنابراین نتیجه عمل کاملا رضایت بخش خواهد بود. شما می توانید جهت دریافت وقت مشاوره با کارشناسان این کلینیک در تماس باشید.