انتخاب کلینیک مناسب برای عمل کاشت موی طبیعی

انتخاب کلینیک مناسب برای عمل کاشت موی طبیعی

کاشت موی طبیعی یکی از دغدغه‌های اصلی و مهم برای افرادی است که بنا به دلایل مختلف دچار ریزش موضعی موی سر خود شده اند. در واقع آنها می خواهند بهترین روش و متد درمانی با کم ترین عوارض برای ایجاد حجم موی متراکم و از همه مهم تر خوش حالت روی سر پیاده سازی شود. در حال حاضر روش های مختلفی برای عمل کاشت موی طبیعی انجام می شود که از جمله آن می‌توان به تکنیک های FIT، FUT و ترکیبی و همچنین  کاشت مو به روش سلولهای بنیادی اشاره کرد. البته تکنیک سلول های بنیادی در حال حاضر در فاز تحقیقات تکمیلی قرار دارد و هنوز به طور همه گیر و گسترده عملیاتی نشده است.

اما سه متد اولیه جزو روش هایی است که همواره توسط پزشکان و متخصصین حوزه پوست، مو و زیبایی انجام می شود. نکته بسیار مهمی که همواره لازم است به آن توجه کنیم این است که چگونه می توانیم یک کلینیک مناسب برای عمل کاشت موی طبیعی پیدا کنیم. آنچه که برای ما اهمیت دارد در مرحله اول کسب نتیجه مطلوب و ایده آل بعد از کاشت مو می باشد. از طرفی جلوگیری از عوارض بعد از عمل نیز بسیار حائز اهمیت می باشد. در این مقاله قصد داریم چند نکته مهم در ارتباط با انتخاب کلینیک ها ارائه دهیم.

کاشت موی طبیعی در یک کلینیک مجهز

با توجه به آنکه ممکن است در فرایند کاشت موی طبیعی پزشک متخصص از یکسری متد های تهاجمی مانند برش در ناحیه پشت سر انجام دهد.  در نتیجه مجهز بودن کلینیک می تواند از بسیاری از عواقب احتمالی مانند خونریزی های شدید و دیگر مشکلات پیش آمده برای فرد زیباجو جلوگیری کند. آنچه که در عمل کاشت مو همواره در اولویت قرار دارد حفظ سلامت فرد و دستیابی به نتیجه مطلوب می باشد. در بسیاری از رفرنس های بین المللی متد ها و تکنیک های کاشت مو کاملا مشخص و تعیین شده می باشد. اما آنچه که همواره در راس امور قرار دارد نحوه پیاده سازی و اجرای عمل می باشد.

از طرفی در فرایند کاشت موی طبیعی لازم است که با استفاده از ابزارهای خاص ارزیابی ها و بررسی های بسیار دقیقی در ناحیه سر انجام شود. به عنوان مثال لازم است که بانک مویه افراد مورد بررسی قرار بگیرد تا از این طریق بتوان شمار گرافت ها برای ناحیه گیرنده سر را تخمین زد. در چنین شرایطی می توانید اطمینان داشته باشید که نتیجه کار مورد انتظار شما خواهد بود .همه اینها زمانی محقق خواهد شد که کلینیک مورد نظر از لحاظ تجهیزات در رده بالا قرار داشته باشد.

کاشت موی طبیعی در یک کلینیک مجهز

کاشت موی طبیعی با بهره گیری از یک تیم کاملا متخصص

تخصص و داشتن تجربه لازم در هر نوع عمل زیبایی اعم از کاشت مو، کاشت ابرو و دیگر عمل ها همواره جزء اولویت‌های کار می باشد. پزشک متخصص با انجام جراحی های متعدد و با شمار بالا می تواند به سابقه خود بیفزاید. شما نیز به عنوان متقاضی عمل کاشت مو باید این موضوع را جزو اولویت‌های خود قرار دهید که زمانی می توانید کاشت موی طبیعی و مورد انتظار خود را داشته باشید که این عمل را نزد یک جراح متخصص حوزه پوست، مو و زیبایی انجام دهید. البته فرایند جراحی یک شاخه جداگانه محسوب می شود و گستره وسیعی دارد.

متخصص کاشت مو با توجه به تجربه بالایی که دارد سعی می‌کند تکنیک‌های را در عمل پیاده سازی کند که شما بعد از اتمام کار دچار عوارضی مانند عفونت، اسکار، وجود جای زخم و موارد مشابه نشوید. از طرفی به جهت کاشت غیر استاندارد این احتمال وجود دارد که گرافت های کاشت شده در ناحیه گیرنده سر دچار ریزش شوند. لذا شما مجبور خواهید شد یک هزینه مجددی را برای تکرار عمل صرف کنید. پس حتماً موضوع سابقه و تخصص را در کلینیک و پزشک مربوطه جویا باشید.

ارائه نمونه کار

پزشکان و جراحان حوزه زیبایی صورت و همچنین کاشت موی طبیعی دارای نمونه کارهای بسیار متعددی هستند. درواقع شما کافی است به وب سایت کلینیک های مربوطه مراجعه کنید تا بتوانید نمونه کارهای گوناگون عمل ها را ببینید. هر مجموعه درمانی یا کلینیک تخصصی قطعاً به منظور جلب رضایت زیباجویان و همچنین افزایش رضایت آنان مجموعه ای از تصاویر مختلف که غالباً شامل قبل و بعد از عمل هستند را ارائه می‌دهند. شما با مشاهده آنها اطمینان پیدا می کنید که روند عمل کاملا ایده آل و با نتیجه ایده آل خواهد بود.

هزینه عمل کاشت موی طبیعی

هزینه عمل از چالش‌ برانگیزترین مواردی است که همواره توسط زیباجویان و متقاضیان عمل کاشت مو مورد سوال قرار می گیرد. در ارتباط با هزینه باید بگوییم که بستگی به تخصص و سابقه کلینیک و همچنین موقعیت کلینیک و متد درمان دارد. افرادی که دچار ریزش موی شدید در ناحیه جلوی سر شده اند نسبت به افرادی که دارای ریزش موی موضعی هستند از لحاظ شدت کار و همچنین زمان عمل کاملا با یکدیگر متفاوت می باشند. از طرفی هزینه نهایی نیز متناسب با موارد مذکور تعیین می شود.

به عنوان یک قاعده کلی می توان این موضوع را عنوان کرد که با توجه به فعالیت گسترده کلینیک های حوزه پوست، مو و زیبایی در پایتخت و همچنین وجود جو رقابتی میان همکاران معیار بر این است که یک هزینه مناسب و متعادل در نظر گرفته شود. طبیعتاً افراد اگر بدانند که هم کیفیت کار بالا می باشد و هم هزینه معقولی را متحمل خواهند شد در نتیجه به کلینیک مربوطه برای ادامه فرایند درمان مراجعه می کنند. البته برای بسیاری از کلینیک های حوزه زیبایی موضوع هزینه جزو المان های آخر محسوب می‌شود چرا که نتیجه ایده آل و رضایت بخش مهم تر از هزینه می باشد.

هزینه عمل کاشت موی طبیعی

انجام عمل کاشت مو در کلینیک آی گل

آنچه که برای کلینیک آی گل در وهله اول اهمیت دارد و همه پرسنل و همکاران نیز تمرکز خود را بر آن معطوف داشته اند جلب رضایت فرد زیباجو در حین عمل و بعد از عمل می باشد. البته قبل از شروع فرایند عمل کاشت مو نیز یکسری مشاوره های تخصصی ارائه می شود تا شما به طور کامل با روند کار آشنا شوید. لذا شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین مراجعه به کلینیک با کارشناسان ما در تماس باشید.