کاشت مو به روش BHT (طاسی سر شدید دارید؟ این مقاله را بخوانید!)

کاشت مو به روش BHT (طاسی سر شدید دارید؟ این مقاله را بخوانید!)

کاشت مو به روش bht یک تکنیک استثنایی برای ایجاد تراکم موی مطلوب در ناحیه سر است. اما روند عمل تفاوتهای بسیار زیادی را با سایر متدها دارد. پیش از آنکه بخواهیم دقیقاً به توضیح آن بپردازیم اجازه دهید در مورد انواع روش کاشت مو صحبت کنیم.

افرادی که دچار ریزش موی سر شده اند به دلیل کنجکاوی بالا سعی می‌کنند روش های مختلف درمان را به صورت اینترنتی جستجو کنند. ممکن است با کاشت مو به روش sut ، تکنیک fit و fut، میکروگرافت، سلول بنیادی و دیگر اصطلاحات رایج آشنایی نسبی داشته باشید.

همان طور که می‌دانید معمولاً پزشک سعی می‌کند از موهای باقی مانده ناحیه سر که در قسمت بانک مویه قرار دارند برای پیوند استفاده کند. اما سوال اصلی اینجاست که کاشت مو برای موهای کم پشت چگونه انجام می‌شود؟ اگر فرد مورد نظر در ناحیه سر بانک موی قابل قبولی نداشته باشد در آن صورت چگونه می‌توانیم عمل را انجام دهیم. پزشکان بنا به تحقیقات گسترده ای که انجام دادند به این نتیجه رسیدند که می‌توانند عملیات برداشت فولیکول‌های مو را از نواحی غیر از سر برداشت کنند.

قطعاً این متد شگفت انگیز برای زیباجویانی که طاسی سر شدیدی دارند بسیار مورد استقبال قرار خواهد گرفت. پس اگر جزو این گروه قرار دارید این مقاله را تا انتها مطالعه فرمایید زیرا مطالبی را ارائه می‌دهیم که باعث خوشحالی شما خواهد شد.

کاشت مو به روش bht چیست؟

کاشت مو به روش bht یا به طور دقیق تر body hair transplant به معنای استفاده از موهای بدن برای کاشت موی سر است. پس افرادی که تراکم موی سر بسیار پایینی دارند اما در عوض موهای بدن آنها فوق العاده پرپشت است گزینه مناسبی برای این عمل می‌باشند. البته باید سایر المانهای پزشکی نیز مد نظر قرار گیرد تا شخص مورد نظر بتواند این عمل را انجام دهد. در فرایند عمل کاشت مو با بانک موی ضعیف ترجیح بر این است که از موهای خود فرد استفاده شود.

چرا که از لحاظ آزمایشگاهی و همچنین موارد مرتبط با DNA سازگاری کامل با بدن شخص دارند و میزان موفقیت و همچنین درصد پس نزدن فولیکول‌ها بسیار بالا می‌باشد. اگرچه میزان رشد فولیکول موی بدن محدود است و از نظر نوع ساختار و بافت با موی سر تفاوت دارد. اما در صورت کاشت در ناحیه سر می‌توان یک نتیجه مطلوب و قابل قبولی را شاهد بود.

کاشت مو به روش bht چیست؟

برداشت مو از چه نقاطی از بدن انجام می‌شود؟

موهای بدن جزو موهای زائد تلقی می‌شود به همین دلیل در برخی موارد ممکن است به فکر لیزر موهای زائد خود باشید. اما به شکل کاملا هوشمندانه و از طریق متدهای جدید پزشکی این موها نیز قابلیت استفاده دارند. اگر بخواهیم یک مقایسه اساسی میان ساختار مو در نقاط مختلف بدن ارائه دهیم باید بگوییم که میزان ظرافت و نازکی موهای پا و دست نسبت به موهای ناحیه قفسه سینه، پشت و ناحیه کشاله بیشتر است. به همین دلیل پزشک سعی می‌کند با ارزیابی‌های دقیقی که انجام می‌دهد فولیکول‌های مویی را انتخاب کند که ضخامت مطلوبی داشته باشند و همچنین مستعد رشد بالا نیز باشند.

علاوه بر این موهای ناحیه ریش غالباً رشد مستمری را دارند. اگرچه بلند شدن آنها قدری کند است اما هم جنس ضخیم تری دارند و هم اینکه پس از کاشت درصد ریزش آنها بسیار پایین است. در نتیجه آقایانی که ریش های پرپشت دارند می‌توانند در صورت ضعیف بودن بانک مویه سر برای کاشت مو به روش bht اقدام کنند. البته این بدان معنا نیست که موهای ریش آقایان کاملاً برداشته می‌شود. بلکه فقط از ناحیه زیر گردن و نقاطی که معمولاً شما آنها را اصلاح می‌کنید استفاده می‌شود.

چه افرادی گزینه مناسبی برای عمل کاشت مو به روش bht هستند؟

همانطور که در قسمت های قبل در حین توضیحات نکاتی ذکر شد. افرادی که در قسمت سر بانک موی ضعیف دارند عملاً نمی‌توان برداشت فولیکول را از قسمتهای مختلف سر انجام داد. لذا برای این عمل مناسب هستند. از طرفی عمل کاشت مو به روش bht در یک محدوده سنی خاصی انجام می‌شود. همانطور که می‌دانید موهای بدن پس از سن بلوغ در آقایان شروع به رشد می‌کنند و بعد از سی سالگی نیز تراکم به صورت تدریجی افزایش می‌یابد.

لذا افرادی که در محدوده سنی بالای ۱۸ سال تا حداکثر ۶۵ سال هستند کاندید مناسبی برای این عمل خواهند بود. در مجموع سن ایده آل کاشت مو از بدن به سر ۲۵ تا ۳۵ سال است. بالاتر از آن نیز قابل انجام است و هیچ جای نگرانی وجود ندارد.

چه افرادی گزینه مناسبی برای عمل کاشت مو به روش bht هستند؟

میزان موفقیت کاشت مو از بدن به سر چقدر است؟

کاشت مو از بدن به سر جزو گزینه‌های نهایی محسوب می‌شود. یعنی پس از آنکه فرد زیباجو کاندید مناسبی برای کاشت مو به روش fut، کاشت مو به روش fue و دیگر متدها نبود عملا پزشک ناگزیر است از bht استفاده کند. عمل کاشت مو به روش bht در نقاط مختلف دنیا انجام می‌شود و میزان درصد موفقیت آن نیز به عوامل متعددی همچون تجربه پزشک و مجهز بودن کلینیک بستگی دارد.

طبیعتاً اگر پزشک متخصص از سابقه بالایی برخوردار باشد می‌توانید امیدوار باشید که در مدت کوتاهی شاهد رشد موهای خود به شکلی کاملاً طبیعی باشید. طبق آمارهای منتشر شده در جهان میزان موفقیت این عمل بین ۶۵ تا ۹۵ درصد است.

نتیجه نهایی کاشت مو به روش bht

اکثر افرادی که می‌خواهند عمل کاشت مو به روش bht را انجام دهند همواره این سوال را مطرح می‌کنند که پس از چه مدت زمانی می‌توانیم نتیجه را مشاهده کنیم و روند رشد موها به چه صورت خواهد بود؟ تقریباً بعد از سه ماه یا به عبارت دقیق تر ۹۰ تا ۱۰۰ روز طول می‌کشد تا موهای جدید شروع به رشد کنند.

البته میزان مراقبت های شما در دوران نقاهت نیز فوق العاده اهمیت دارد. هر چقدر به توصیه های پزشک بیشتر عمل کنید این زمان کوتاه تر خواهد بود. همچنین حدود ۶ ماه طول می‌کشد تا موهای کاشته شده یک ظاهر طبیعی و قابل قبولی را به خود بگیرند. روند رشد آنها به صورت مستمر خواهد بود و تا پایان عمر ادامه پیدا می‌کند.

نتیجه نهایی کاشت مو به روش bht

کاشت مو مطابق با جدیدترین متدهای جهانی در کلینیک زیبایی آی گل

زیباجویان گرامی جهت کسب مشاوره تخصصی و همچنین تعیین وقت برای حضور در کلینیک با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. تیم پزشکان کلینیک آی گل همواره در تلاش هستند تا بهترین تکنیک‌ها را جهت عمل کاشت مو برای متقاضیان پیاده سازی کند. به همین دلیل شما این اطمینان را داشته باشید که نتیجه کار مورد انتظار شما خواهد بود.