تزریق ژل لب مدل نچرال + عوارض و میزان ماندگاری آن

تزریق ژل لب مدل نچرال + عوارض و میزان ماندگاری آن

تزریق ژل لب می تواند زیبایی چهره و لب های شما را چندین برابر کند. برخلاف باور بسیاری از مردم که تزریق فیلر لب چهره شما را غیر طبیعی و نامتناسب جلوه می دهد، می توانید با روش هایی مانند تزریق ژل لب مدل نچرال زیبایی چهره خودتان را به صورت طبیعی افزایش دهید. اگر تا به حال به دلیل بزرگ شدن بیش از حد لب ها، از تزریق فیلر لب خودداری کرده اید، با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا با تزریق ژل لب نچرال و خصوصیات آن آشنا شوید.

تزریق ژل لب مدل نچرال؛ گزینه ای عالی برای خانم های خوش سلیقه

تزریق ژل لب مدل نچرال یکی از روش های تزریق فیلر لب است. همانطور که از نام این روش تزریق مشخص است، باعث ایجاد ظاهر طبیعی در لب ها می شود. بنابراین، ژل استفاده شده به مقدار بسیار کمی به لب ها تزریق می شود تا لب ها برآمده و حجیم تر شوند؛ اما این برآمدگی و حجیم بودن آنقدر نیست که احساس کنید یک ظاهر غیر طبیعی در لب ها به وجود آمده است.

شاید از ابتدای ورود فیلر برای تزریق در لب ها و بخش های مختلف چهره، برخی از افراد تصور می کردند که هر چقدر بیشتر این فیلرها را تزریق کنند، می توانند زیبایی خودشان را چندین برابر نمایند؛ اما در حال حاضر طرفداران روش های زیبایی طبیعی بسیار بیشتر از دسته اول هستند. به همین خاطر، تزریق ژل لب نچرال می تواند برای خانم های خوش سلیقه و طبیعی پسند گزینه خوبی محسوب شود.

تزریق ژل لب مدل نچرال؛ گزینه ای عالی برای خانم های خوش سلیقه

بهترین ژل برای تزریق در لب به صورت طبیعی

ژل های مختلفی برای تزریق در لب به صورت طبیعی مورد استفاده قرار می گیرند که اکثر آن ها موقت هستند. ژل های حاوی هیالورونیک اسید به دلیل اینکه هیچ ضرری برای بدن ندارند، جزء بهترین ژل های تزریقی در لب ها شناخته می شوند. می توان این ژل ها در برندهای مختلفی تهیه کرد که هر کدام خصوصیات خاص خودشان را دارند.

مزیت ژل موقتی هیالورونیک اسید برای تزریق در لب این است که امکان خارج کردن آن وجود دارد. همچنین چون هیالورونیک اسید به صورت طبیعی در بدن وجود دارد، بدن واکنش بدی به آن نشان نخواهد داد. بنابراین، این ژل تزریقی می تواند تاثیر بسیار خوبی روی زیبایی لب ها و چهره داشته باشد.

ماندگاری تزریق ژل لب نچرال چقدر است؟

ماندگاری تزریق ژل لب نچرال بر اساس عوامل بسیار مختلفی تعیین می شود. شرایط پوست، نوع مراقبت هایی که فرد انجام می دهد و کیفیت فیلر استفاده شده، همگی روی ماندگاری موثر هستند. معمولا بر اساس همین شرایط، تزریق ژل از ۶ تا ۲۴ ماه ماندگاری دارد. اگر پس از گذشت ۶ ماه احساس می کنید که برآمدگی لب های شما کاهش پیدا کرده اند، می توانید دوباره برای شارژ ژل به کلینیک های زیبایی مراجعه کنید.

ماندگاری تزریق ژل لب نچرال چقدر است؟

آیا مدل ژل لب نچرال برای همه افراد مناسب است؟

مدل ژل لب نچرال یکی از محبوب ترین روش های تزریق ژل در میان خانم ها است. دلیل این موضوع هم زیبایی طبیعی است که با این روش تزریق فیلر در لب های شما ایجاد می شود. مدل ژل لب نچرال بیشتر برای افرادی مناسب است که چهره کوچک و جمع و جوری دارند. به طور مثال، افراد دارای چشم های ریز و بینی کوچک می توانند به جای استفاده از روش های دیگر تزریق فیلر لب، از مدل نچرال کمک بگیرند.

مدل ژل لب نچرال برای افرادی که می خواهند لب های فوق العاده حجیم داشته باشند، گزینه خوبی نیست. از طرفی افرادی که خودشان دارای لب های بزرگی هستند، نمی توانند انتظار داشته باشند که با تزریق ژل، شاهد طبیعی شدن لب های خودشان باشند.

مقاله پیشنهادی: جراحی پلک با لیزر؛ روش بسیار دقیق برای اصلاح فرم پلک‌ها

عوارض تزریق فیلر لب طبیعی کمتر از دیگر روش های تزریق فیلر لب است؟

یکی از سوالات رایجی که از سوی افراد برای تزریق ژل لب مدل نچرال پرسیده می شود، میزان عوارض این کار است. یکی از کم تهاجمی ترین و کم عارضه ترین اقدامات زیبایی که می توانید انجام دهید، تزریق فیلر و ژل است. بنابراین، اگر به هر دلیلی به دنبال تزریق فیلر لب طبیعی هستید، می توانید با کمترین نگرانی این کار را انجام دهید.

البته به دلیل اینکه میزان فیلر تزریق شده به لب در این روش کمتر از روش های دیگر است، شما می توانید شاهد عوارض کمتر تزریق فیلر لب نچرال باشید. بروز تورم و التهاب پس از تزریق کاملا طبیعی بوده و به مرور زمان از بین می رود. از طرفی در همان چند ساعت اول پس از تزریق نباید انتظار داشته باشید که فرم اصلی لب ها قابل تشخیص باشند. چون به دلیل ورم، لب ها بزرگ تر و حجیم تر به نظر خواهند رسید.

قیمت تزریق ژل لب مدل نچرال

قیمت تزریق ژل لب مدل نچرال

قیمت تزریق ژل لب بر اساس میزان مواد استفاده شده جهت تزریق و نوع موادی که بدین منظور استفاده می شوند، محاسبه می گردد. قیمت تزریق ژل لب مدل نچرال، به دلیل استفاده شدن ماده کم جهت تزریق ژل، مناسب تر از قیمت تزریق ژل با روش های مختلف دیگر است. به همین خاطر افرادی که به دنبال یک روش کم تهاجمی و کم عارضه برای تزریق فیلر در لب هستند، می توانند این روش را انتخاب کنند.

کلینیک زیبایی آی گل؛ بهترین کلینیک برای تزریق ژل لب مدل نچرال
اگرچه در بسیاری از کلینیک ها ادعا می شود که تزریق ژل لب مدل نچرال به بهترین شکل ممکن صورت می گیرد، اما موضوع اینجاست که برخی از افراد فقط نظر شخصی خودشان را برای تزریق ژل به لب مورد توجه قرار می دهند. اگر خودشان به لب های برجسته و بزرگ علاقه مند باشند، با همین روش ژل به لب ها تزریق می کنند. اگر هم خودشان لب های ظریف و کوچک دوست داشته باشند، ژل لب را به همین شکل تزریق می کنند.

کلینیک زیبایی آی گل دارای پرسنل باتجربه و متخصصی است که می توانند کار تزریق ژل لب مدل نچرال را با کمترین هزینه و به بهترین شکل برای شما انجام دهند. اگر نگران این هستید که نتیجه کار تزریق ژل، باب دل شما نباشد، می توانید از پرسنل باتجربه ما کمک بگیرید. چون پرسنل تزریق ژل در کلینیک زیبایی آی گل، نظر و سلیقه مشتری را در اولویت قرار می دهند و کار خودشان را نیز بر همین اساس انجام خواهند داد.