تزریق ژل لب مدل گرد؛ ۵ نکته بسیار مهم

تزریق ژل لب مدل گرد؛ ۵ نکته بسیار مهم

تزریق ژل لب مدل گرد یکی از خاص ترین و جذاب ترین مدل هایی است که اغلب زیباجویان به دنبال هستند. به طور کلی اصلاح فرم لب ها و همچنین حجم دهی به آن ها تا یک حد بسیار زیادی می تواند چهره شما را تغییر و به سمت زیباتر شدن سوق دهد. آنچه که در تزریق فیلر لب همواره مورد توجه پزشکان و متخصصان حوزه پوست، مو و زیبایی مد نظر قرار می گیرد ایجاد تقارن، حجم دهی طبیعی و از همه مهمتر ایجاد یک تناسب و هماهنگی میان اجزای مختلف صورت می باشد.

اصولاً هر عمل زیبایی که در نقاط متعدد  صورت شما انجام می شود باید یک هم خوانی ایده آلی را در مجموع چهره شما داشته باشد. بنابراین فرآیند تزریق ژل لب مدل گرد توسط متخصصان با تجربه به شکلی انجام می شود که در کنار زیبایی بسیار بالا کاملاً طبیعی جلوه کند. در این مقاله اطلاعات و نکات بسیار مهم و اساسی را در ارتباط با تزریق فیلر لب ارائه می دهیم تا اگر متقاضی این عمل هستید پاسخ برخی از سوالات خود را دریافت کنید.

چرا فرم لب مدل گرد برای بسیاری از افراد جذابیت دارد؟

هر فردی یک شناخت جزئی و عمیقی نسبت به ظاهر و اجزای مختلف صورت خود دارد. بنابراین زمانی که تصمیم می‌گیرد یک فرم دلخواه را در یک ناحیه خاص صورت داشته باشد حتماً دلایل موجه و قابل قبولی را دارد. تزریق ژل لب مدل گرد نیز یکی از فرم های زیبا و منحصر به فرد است که بسیاری از زیباجویان احساس می‌کنند این مدل بیشتر باعث جلوه گری و زیبایی ظاهر آن‌ها می‌شود. پزشک متخصص و همچنین جراح عمل های زیبایی صورت نیز مبنا را، در چارچوب استاندارد پزشکی، بر نوع درخواست فرد پایه گذاری می‌کند. به این معنا که پیش از شروع کار از فرد زیباجو سوال می‌شود که چه نوع فرم و مدلی را مدنظر دارد و بیشتر با آن ارتباط برقرار می‌کند؟

این موضوع نه تنها در مورد تزریق فیلر لب طبیعی بلکه در مورد سایر عمل های زیبایی مانند جراحی بینی و غیره نیز صدق می‌کند. اگر تجربه عمل زیبایی را داشته باشید می‌دانید که پزشکان تا چه حد به نظر و عقیده شما اهمیت می‌دهند. به همین دلیل پاسخ این سوالات مهم را از شما درخواست می‌کنند. تزریق ژل لب مدل گرد بر اساس معیار های گوناگونی می‌تواند باعث جذاب شدن یک چهره شود. این معیارها غالباً شامل فرم کلی صورت، ابعاد دهان، میزان فاصله بینی تا خط لب بالا، شکل و فرم گونه‌ها، فک و چانه می‌شود. همانطور که می‌بینید اجزای صورت باید با یکدیگر هماهنگی داشته باشند تا یک عضو زیبا به نظر برسد.

هیچ فردی به اندازه خود شخص نمی تواند به این نتیجه برسد که کدام مدل عمل زیبایی باعث بهتر شدن چهره او می‌شود. اگرچه استانداردها و قواعد خاصی از لحاظ پزشکی وجود دارد و متخصص این المان های جزئی را در فرایند عمل لحاظ می‌کند. اما شخص زیباجو به طور مستمر چهره خود را در آینه می‌بیند و می‌داند که اگر فرم لب مدل گرد را داشته باشد قطعاً زیباتر خواهد شد. بنا بر دلایل مذکور متخصصان زیبایی به نظر فرد زیباجو احترام می‌گذارند و مدل دلخواه را روی لب‌ها پیاده سازی می‌کنند.

تزریق ژل لب مدل گرد توسط یک متخصص با تجربه

اولین نکته بسیار مهمی که  باید به آن توجه ویژه شود تزریق ژل لب مدل گرد توسط متخصص و پزشک با تجربه فعال در این حوزه می باشد. این افراد به جهت سوابق طولانی و همچنین انجام عمل های متعدد دقیقاً مدل مورد علاقه شما را با کمترین ریسک عمل ایجاد می کند. در واقع آنچه که در تزریق فیلرها در نواحی مختلف صورت مانند فیلر شقیقه، فیلر خط خنده و همچنین زاویه سازی فک و چانه با فیلرها فوق‌العاده اهمیت دارد کنترل حجم تزریق و متناسب با مقدار ناهنجاری می باشد.

پزشکان متخصص با ارزیابی های اولیه در ناحیه صورت شما می توانند بهترین تکنیک را جهت دستیابی به نتیجه مطلوب اجرا کنند. اگرچه تزریق ژل لب مدل گرد یک عمل زیبایی روتین است که توسط  متخصص انجام می شود. اما نوع تکنیک و متد تزریق نقش تعیین کننده ای در نتیجه نهایی دارد. پس توجه به تجربه کاری پزشک می تواند یک اطمینان خاطر برای شما به جهت کم خطر بودن عمل و همچنین رسیدن به نتیجه دلخواه باشد.

تزریق ژل لب مدل گرد، یک عمل کم تهاجمی و بدون خطر

اغلب افرادی که متقاضی تزریق ژل لب مدل گرد هستند همواره این سوال را مطرح می‌کنند که آیا تزریق فیلرها عوارض خاصی دارد و میتواند خطراتی را در بلند مدت به وجود آورد یا خیر؟ معمولاً در فیلرها از اسید هیالورونیک برای حجم دهی لب ها استفاده می شود. این ماده در حال حاضر جزو پرکاربردترین ترکیباتی هستند که برای برجسته کردن لب ها استفاده می شود.

مکانیزم عملکردی آن ها به این صورت است که با قرار گرفتن در کنار مولکول های آب در بافت داخلی پوست می توانند به ضخیم کردن و برجسته سازی لب ها کمک کنند. در واقع این مواد تزریقی نوعی مواد پرکننده موقت پوستی هستند.  این عناصر به شکل کاملاً طبیعی در بدن ما وجود دارند. بنابراین شما این اطمینان را داشته باشید که تزریق فیلر هیچ ناسازگاری با بافت طبیعی بدن شما ندارد. بیشترین حجمی که از هیالورونیک اسید در بدن وجود دارد معمولا در پوست، ناحیه چشم و همچنین دیگر مفاصل بدن می باشد. وظیفه اصلی این ماده بخصوص در ناحیه پوست جذب آب و هیدراته نگه داشتن پوست برای افزایش طراوت و شادابی آن می باشد. در نتیجه شما یک ماده کاملاً بی خطر و ایمنی را در روند تزریق ژل لب مدل گرد وارد بدن خود می کنید. البته انجام عمل توسط متخصصان مربوطه  جهت کاهش عوارض احتمالی همواره تاکید می شود.

مقاله پیشنهادی: تزریق ژل لب مدل باربی (ماندگاری و تفاوت فرم عروسکی با باربی)

ماندگاری محدود تزریق ژل لب مدل گرد

به طور کلی می توان گفت که پر کننده های لب به صورت دائمی و پایدار و برای همیشه نیستند. نوع ساختاری که این ترکیبات دارند به گونه ای است که پس از مدتی جذب بافت طبیعی بدن می‌شوند. این ویژگی ارزشمند قطعاً عوارض این محصول را کمتر می کند. مدت زمان ماندگاری فیلر ها با توجه به نوع ساختار آنها متفاوت است اما به طور میانگین می توانید بازه زمانی یک سال تا نهایت ۱۸ ماه را در نظر بگیرید.

علاوه بر این نوع پوست شما و همچنین متابولیسم بدن شما در ماندگاری این فیلرها تاثیر گذار می باشد. ممکن است این سوال برای متقاضیان این عمل به وجود آید که آیا  مجدداً میتوان تزریق ژل لب مدل گرد را انجام داد یا خیر؟ با توجه به نظر پزشک این امکان وجود دارد اما تکرار این عمل در دوره‌های زمانی بعد حجم تزریق را کمتر خواهد کرد. چرا که برخی از فیلرها عملکرد متفاوتی دارند و می توانند به شکل دهی بافت درونی ناحیه لب در بلند مدت کمک کنند.

اهمیت ایجاد تقارن در فرایند تزریق فیلرها

اصولاً عدم تقارن در بدن خصوصا ناحیه صورت یک امر رایج می باشد. ممکن است که یک عدم تقارن ساختاری در صورت وجود داشته باشد. در چنین شرایطی پزشک متخصص می تواند با تکنیک های ایده آل خود این ناهمگونی را در دو طرف لب کاملا برطرف کند. بنابراین یکی از مزیت های بسیار مهمی که در تزریق ژل لب مدل گرد هم مورد توجه پزشکان است ایجاد تقارن ایده آل در لب بالا و پایین می باشد.

تاثیر مراقبت های پس از عمل بر نتیجه آن

اگرچه تزریق ژل لب مدل گرد یک روند درمانی کم تهاجمی و با نتیجه رضایت بخش خواهد بود. اما شما نیز باید پس از عمل برای آنکه این نتیجه زودتر رخ دهد و یا اینکه دچار عوارض خاصی نشوید. یکسری رفتارها و مراقبتهای تعریف شده توسط پزشک را باید انجام دهید. این اقدامات چندان پیچیده نیست. در واقع شما باید در یک مدت زمان کوتاهی ناحیه تزریق را از تماس با هرگونه تنش محیطی بدور نگه‌ دارید. رعایت بهداشت همواره در اولویت قرار دارد. با انجام دادن توصیه هایی که متخصص به شما گوشزد می کند قطعاً سریعتر دوران بهبودی کامل را طی خواهید کرد.

تزریق فیلر با نتیجه ایده آل در کلینیک آی گل

تزریق فیلر با نتیجه ایده آل در کلینیک آی گل

در کلینیک آی گل تیمی متشکل از پزشکان با تجربه، پرستاران و همچنین کارشناسان گرد هم آمده اند تا در کنار یکدیگر بهترین خدمات را در حوزه زیبایی پوست و مو به شما ارائه دهند. اولویت اصلی این کلینیک کسب رضایت و خشنودی شما پس از عمل میباشد. جهت دریافت اطلاعات تکمیلی و کسب مشاوره با کارشناسان ما در تماس باشید.