ماندگاری فیلر زیر چشم چقدر است؟ + راه های افزایش ماندگاری

ماندگاری فیلر زیر چشم چقدر است؟ + راه های افزایش ماندگاری

یکی از سوالات رایجی که از سوی افراد برای تزریق فیلر در زیر چشم پرسیده می شود، این است که ماندگاری فیلر زیر چشم چقدر است؟ اگرچه تبلیغات کاذب زیادی در این مورد وجود دارند؛ اما واقعیت این است که فیلرهای زیر چشم یک روش دائمی برای زیبایی چشم های شما نیستند و تاثیر موقتی خواهند داشت. با این حال در یک بازه زمانی مشخص می توانید شاهد اثربخشی و زیبایی فیلرها در زیر چشم های خودتان باشید. در ادامه این مقاله قصد داریم موضوع مدت زمان ماندگاری فیلر زیر چشم را به طور کامل باز کنیم.

ماندگاری فیلر زیر چشم چقدر است؟

تزریق فیلر در زیر چشم ها می تواند باعث رفع سیاهی، گودی و پف آلودگی چشم ها شود و چهره را جوان تر نشان می دهد. انتخاب یک فیلر مرغوب برای تزریق در زیر چشم، می تواند تمامی این مشکلات را به صورت موقتی حل کند و هیچ تاثیر دائمی برای آن وجود نخواهد داشت.

زمانی که شما قرار است برای تزریق فیلر زیر چشم به یک کلینیک مراجعه کنید و برای انجام این کار هزینه بپردازید، بهتر است که بدانید فیلر زیر چشم چقدر ماندگاری دارد؟ به طور کلی، عوامل بسیار زیادی روی این موضوع تاثیر می گذارند و باعث شده اند تا هر یک از افراد در مدت زمان متفاوتی شاهد ماندگاری این فیلرها باشند. به طوری که در حال حاضر ماندگاری فیلرهای زیر چشم از ۶ ماه تا ۱۸ ماه است.

اگر با عوارض فیلر زیر چشم مواجه نشوید و بتوانید به خوبی از پوست و تغذیه خودتان مراقبت کنید، نیازی به نگرانی نیست و حداقل یک سال از خواص فیلر زیر چشم بهره مند خواهید شد؛ ولی اگر به درستی از پوست خودتان مراقبت نکنید، احتمالا در کوتاه ترین زمان ممکن یعنی ۶ ماه وضعیت تیرگی و پف کردگی زیر چشم های شما به حالت اولیه باز خواهد گشت.

عوامل موثر بر روی زمان ماندگاری فیلر در زیر چشم

مدت زمان ماندگاری فیلر زیر چشم برای همه یکسان نیست. ممکن است یکی از دوستان شما بتواند تا ۱ سال شاهد ماندگاری این فیلر در زیر چشم های خود باشد؛ اما خود شما حداکثر ۶ ماه تاثیر فیلر را در زیر چشم های خودتان ببینید. اولین عاملی که روی زمان ماندگاری فیلر در زیر چشم ها تاثیر می گذارد، کیفیت فیلر است. هر چقدر فیلرهای تزریقی کیفیت بالاتری داشته باشند، ماندگاری آن ها نیز افزایش پیدا می کند و می توانند در مدت زمان بیشتری کارایی داشته باشند.

فارغ از نوع فیلر انتخاب شده و کیفیت آن ها، متابولیسم خود بدن فرد نیز روی مدت زمان ماندگاری تزریق فیلر زیر چشم تاثیر می گذارد. به طوری که هر چقدر متابولیسم بدن فرد بیشتر باشد، ماندگاری این فیلر نیز کاهش پیدا می کند. عامل دیگری که روی مدت زمان ماندگاری فیلرها تاثیر می گذارد، میزان تزریق و همچنین مراقبت پس از تزریق است. اگر بلافاصله پس از تزریق ورزش کنید و فعالیت سنگین داشته باشید، احتمالا در زمان کوتاه تری شاهد از بین رفتن اثر فیلر زیر چشم خواهید بود.

عوامل موثر بر روی زمان ماندگاری فیلر در زیر چشم

چطور می توانیم ماندگاری فیلر تزریق شده در زیر چشم را افزایش دهیم؟

برای افزایش ماندگاری فیلر زیر چشم، باید به نکات مراقبتی توجه داشته باشید. به طور کلی، باید ۱ روز پس از تزریق از انجام فعالیت های سنگین خودداری کنید. همچنین بهتر است که از روش های زیر نیز برای افزایش ماندگاری این فیلر در زیر چشم استفاده کنید:

  • هیدراته کردن پوست

ماندگاری فیلر زیر چشم با هیدراته کردن پوست افزایش پیدا می کند. اگر می خواهید پوست مرطوب و بدون مشکل داشته باشید، باید حتما هر روز از کرم های مرطوب کننده و آبرسان برای حفظ لطافت پوست خودتان استفاده نمایید.

  • محافظت از پوست در برابر نور خورشید

نور خورشید به دلیل داشتن اشعه های مضر، می تواند تاثیر بدی روی پوست و کیفیت آن داشته باشد. محافظت از پوست در برابر نور خورشید، یکی از روش های افزایش ماندگاری فیلر زیر چشم است. سعی کنید که قبل از خارج شدن از منزل، از ضد آفتاب استفاده کنید. ضد آفتاب ها می توانند پوست شما را در مقابل نور خورشید محافظت کنند و از فعالیت رادیکال های آزاد نیز جلوگیری نمایند.

  • داشتن رژیم غذایی مناسب

برای افزایش ماندگاری فیلر تزریق شده در زیر چشم، باید رژیم غذایی مناسبی داشته باشید. مصرف بیش از حد سدیم باعث پف کردن چهره شما می شود و مصرف مواد غذایی بی کیفیت نیز تاثیر منفی روی زیبایی چهره شما خواهد گذاشت. بهتر است که رژیم غذایی پر پروتئین داشته باشید تا صورت و چهره شما جذاب و منحصر به فرد باشد.

  • عدم ورزش کردن بیش از اندازه

یکی از روش های افزایش ماندگاری فیلر در زیر چشم این است که بیش از حد ورزش نکنید. داشتن فعالیت ورزشی بسیار سنگین و بیش از حد توان می تواند باعث افزایش متابولیسم و کاهش طول عمر فیلر زیر چشم شود. به همین خاطر باید حداقل تا چند هفته اول پس از تزریق فیلر، ورزش منظم و حرفه ای نداشته باشید.

مقاله پیشنهادی: آیا کاشت ابرو بدون جراحی ممکن است؟ (بهترین روش چیست؟)

پس از تمام شدن اثر فیلر زیر چشم چکار کنیم؟

پس از تمام شدن اثر فیلر زیر چشم چکار کنیم؟

اگر تاثیر فیلر زیر چشم از بین رفته است، باید مجددا آن را شارژ کنید. پیشنهاد ما این است که قبل از تغییر حالت چهره، مجددا تزریق فیلر زیر چشم را انجام دهید. معمولا اگر هر ۶ ماه یکبار مجددا مقداری فیلر و ژل به زیر چشم ها تزریق کنید، مشکلی برای شما به وجود نخواهد آمد.

تزریق فیلر زیر چشم حرفه ای و با ماندگاری بالا در کلینیک زیبایی آی گل

انتخاب یک کلینیک معتبر برای تزریق فیلر در زیر چشم ها، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و توصیه می کنیم که حتما یک کلینیک تخصصی زیبایی را برای این کار انتخاب کنید. کلینیک زیبایی آی گل از بهترین فیلر زیر چشم با ماندگاری بالا برای تزریق استفاده می کند تا بتوانید تا مدت ها بدون نگرانی از زیبایی چشم های خودتان لذت ببرید. فقط کافیست که از خدمات این کلینیک برای زیباتر کردن چهره خودتان استفاده کنید و از نتیجه بدون عوارض لذت ببرید.