هزینه کاشت ابرو چقدر است؟ عوامل موثر بر قیمت

هزینه کاشت ابرو چقدر است؟ عوامل موثر بر قیمت

کاشت ابرو جزو عمل های زیبایی بسیار رایج محسوب می‌شود. این عمل برای بانوان و آقایان قابل انجام است و در صورت اجرای آن توسط یک متخصص با تجربه نتیجه ای بسیار ایده آل و طبیعی رقم خواهد خورد. برای اغلب زیباجویان هزینه کاشت ابرو مهم است. زیرا اکثرا به عنوان یک عادت به دنبال بهترین خدمات اما با قیمت مناسب و ارزان هستیم.

خوشبختانه کلینیک های تخصصی که در سطح شهر تهران مشغول فعالیت هستند بنا به المان های مختلفی هزینه نهایی را به فرد اعلام می‌کنند. موارد متعددی در نوسان قیمت و هزینه کاشت ابرو موثر هستند. در این مقاله منحصرا قصد داریم در ارتباط با این موضوع صحبت کنیم. اینکه ببینیم چرا این عمل با قیمتهای بسیار متفاوت در مراکز گوناگون انجام می‌شود. پس اگر دغدغه هزینه و قیمت عمل های زیبایی کاشت ابرو را دارید حتما این مقاله را تا انتها مطالعه فرمائید.

میزان تخصص، تجربه و حرفه ای بودن تیم پزشکی

پزشکان و متخصصانی که در کلینیک های زیبایی برای کاشت مو و کاشت ابرو مشغول فعالیت هستند از لحاظ درجه علمی، میزان تخصص، سابقه و تجربه ای که دارند با یکدیگر متفاوت هستند. طبیعتآ افرادی که از هر لحاظ در بالاترین سطح قرار دارند قیمت متفاوتی را نسبت به رقیبان خود به زیبا جویان اعلام خواهند کرد.

البته این موضوع یک امر منطقی است زیرا زیباجویان باید کیفیت کار را بر هزینه در اولویت قرار دهند. کاشت ابروی با قاب مناسب و خواب طبیعی و از همه مهمتر فرم استاندارد و بطور کلی متناسب با ذوق و سلیقه شما در هر کلینیکی قابل انجام نیست. چرا که عوامل مذکور باید در تیم پزشکی وجود داشته باشد تا از این طریق انتظار یک عمل موفقیت آمیز را داشت. بنابراین هزینه کاشت ابرو براساس تخصص تیم پزشکی تعیین خواهد شد.

مقاله پیشنهادی:   مراقبت‌های بعد از بوتاکس پیشانی و دور چشم

میزان ناهنجاری جزو مهمترین عوامل در تعیین هزینه کاشت ابرو

موقعیت جغرافیایی کلینیک

از عوامل مهمی که بر هزینه کاشت ابرو موثر است, موقعیت جغرافیایی کلینیک است. طبیعتا یک کلینیک تخصصی که در بهترین نقطه شهر و پایتخت قرار دارد قیمت متفاوتی نسبت به یک کلینیک در موقعیت های پایین تر دارد. شما می‌توانید این موضوع را تنها با چند تماس ساده با مراکز مختلف متوجه شوید. این موضوع برای تمام مراکز درمانی در کل دنیا صدق می‌کند و می‌توان محل کیلینیک را جزو اساسی ترین المان های موثر بر قیمت تلقی کرد. بنابراین هزینه کاشت ابرو در تهران تا حدودی با دیگر موقعیت های فرعی فرق دارد.

میزان ناهنجاری جزو مهمترین عوامل در تعیین هزینه کاشت ابرو

یکی دیگر از عوامل بسیار تاثیرگذاری که نسبت به سایر دلایل مهمتر است میزان ناهنجاری و حجم ریزش ابرو است. برخی از افراد ممکن است نیاز به ترمیم ابرو داشته باشند. حال آنکه برخی دیگر شمار بالایی از موهای ابروی خود را بنا به دلایل مختلف مانند بیماری و غیره از دست دادند. بنابراین کاملا طبیعی است که هزینه کاشت ابرو برای این ۲ قشر متفاوت باشد. پزشک با ارزیابی‌ها و بررسی های اولیه که انجام می‌دهد هزینه نهایی را نسبت به تعداد گرافت های مورد نیاز و همچنین انتخاب تکنیک عمل اعلام می‌کند.

اینکه از چه روشی عمل کاشت ابرو انجام شود و چه تعداد گرافت در ابرو پیوند زده شود همگی مستقیما روی قیمت و هزینه کاشت ابرو تأثیر می‌گذارد. تکنیک‌ها و متدهایی که امروزه برای این عمل مورد استفاده قرار می‌گیرد روشهای FUT ، FUE است. هر کدام از این‌ها با تکنیک خاصی انجام می‌شود و براساس شرایط زیباجو انتخاب خواهند شد. در روش FUT معمولا یک فلپ از پشت سر برداشته می‌شود. حال آنکه در تکنیک FUE فولیکول های مو به صورت جزء به جزء استخراج خواهند شد.

مقاله پیشنهادی:   بهترین روش از بین بردن موهای زائد چیست؟

نوع مدل و فرم ابرو

نوع مدل و فرم ابرو

برخی از زیباجویان مدل و فرم خاصی از ابرو را می‌پسندند. بنابراین در جلسه مشاوره همواره بر این موضوع تاکید دارند که یک مدل منحصر به فرد در فرایند کاشت ابرو توسط تیم پزشکی اجرا شود. با بررسی‌ها و ارزیابی هایی که توسط مشاور و پزشک انجام خواهد شد و بر اساس میزان انرژی و حجم کاری برای ایجاد مدل مورد نظر یک قیمت خاص و متفاوتی به زیباجو اعلام خواهد شد. بنابراین متقاضیان کاشت ابرو می‌توانند بدون توجه به هزینه نهایی قاب ابروی دلخواه خود را به پزشک اعلام کنند تا دقیقا همان فرمی برای ابروی شما طراحی شود که دوست دارید.

هزینه های جانبی کاشت ابرو

یک سری هزینه های جانبی برای عمل کاشت ابرو وجود دارد که در کنار هزینه اصلی بر دوش فرد زیباجو خواهد بود. اگر به هر دلیلی بنا به ارزیابی های پزشک نیاز به آزمایشات تخصصی تر برای تعیین صلاحیت عمل کاشت ابرو برای فرد باشد. در این صورت شما باید این آزمایش‌ها را بطور کامل انجام دهید.

این اقدامات پیش از عمل امنیت کار را افزایش می‌دهد و باعث می‌شود سلامت زیباجویان بعد از عمل حفظ شود. در کنار این‌ها یک هزینه جداگانه ای مبنی بر ویزیت و مشاوره تخصصی نیز در نظر گرفته خواهد شد. بعد از اتمام کار شما باید مبالغی را برای خرید داروهای مصرفی از داروخانه‌ها پرداخت کنید. در واقع این داروها برای کوتاه کردن دوران نقاهت شما و بهبود سریعتر عمل استفاده می‌شوند.

چرا بهتر است هزینه کاشت ابرو جزو اولویت های آخر باشد؟

چرا بهتر است هزینه کاشت ابرو جزو اولویت های آخر باشد؟

اگرچه هزینه کاشت ابرو بر تصمیم ما مبنی بر انجام این عمل زیبایی تأثیرگذار است. اما ما همواره باید نتیجه کار و کیفیت را مدنظر قرار دهیم. آنچه که اهمیت دارد سلامت فرد زیباجو و موفقیت آمیز بودن عمل کاشت ابرو است. چرا که این گونه مبالغ جزئی به هیچ عنوان قابل مقایسه با ارزش این نوع از عمل های زیبایی نیست.

مقاله پیشنهادی:    نحوه درمان افتادگی پوست صورت + معرفی 7 روش موثر لیفت پوست

به همین دلیل ما همواره به شما پیشنهاد می‌کنیم ابتدا یک تحقیق و بررسی همه جانبه نسبت به کلینیک مورد نظر انجام دهید تا کاملا مطمئن شوید مرکز مربوطه از یک تیم با تجربه پزشکی تشکیل شده باشد. البته شما این موضوع را در جلسه مشاوره نیز کاملا متوجه خواهید شد. پس اجازه ندهید هزینه کاشت ابرو شما را از انتخاب کلینیک های مجهز منصرف کند.

مناسبترین هزینه عمل کاشت ابروی طبیعی در کلینیک آی گل

کلینیک آی گل علی رغم آنکه از یک تیم تخصصی حرفه ای با تجربه و با درجه علمی بالا برخوردار است همواره سعی می‌کند جهت حفظ رضایت زیباجویان قیمت مناسبی را برای تمام عمل های زیبایی از قبیل کاشت ابرو، کاشت مو، بلفاروپلاستی ، تزریق فیلر ، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد و دیگر عملها در نظر بگیرد. این اقدام شرایطی را فراهم می‌کند تا زیباجویان با خیال راحت و بدون دغدغه هزینه ، متناسب با بودجه ای که دارند به انجام عمل های زیبایی خود بپردازند. جهت دریافت مشاوره تخصصی تر با کارشناسان ما در تماس باشید.