تزریق ژل لب مدل قلبی + نکات مراقبتی و قیمت

تزریق ژل لب مدل قلبی + نکات مراقبتی و قیمت

این روزها بسیاری از خانم ها به دنبال روش های کم تهاجمی و ارزان قیمت برای زیباسازی چهره خودشان هستند. تزریق فیلر لب، یکی از روش های ارزان قیمت، ایمن و در عین حال متنوع است که می تواند زیبایی لب های شما را چندین برابر کند. با این حال انتخاب بهترین فرم لب برای تزریق نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. تزریق ژل لب مدل قلبی یکی از روش های تزریق ژل در لب ها است که می تواند لب های شما را به شکل یک قلب جذاب و خاص کند.

تزریق ژل لب مدل قلبی چیست و چگونه انجام می شود؟

تزریق ژل لب مدل قلبی، یکی از روش های فوق العاده جذاب برای زیباسازی لب ها است که به شما این امکان را می دهد تا لب هایی جذاب و منحصر به فرد داشته باشید. اگر می خواهید با فرم لب قلبی آشنا شوید، یک قلب قرمز را تصور کنید. قلب دارای دو وجه بالایی برآمده است و بخش پایینی آن نیز به شکل یک v می باشد. برای اجرای لب های قلبی، کافیست که دو بخش بالایی لب به شکل قلب برآمده شود و بخش پایینی نیز به شکل v نوک تیز در بیاید.

تزریق ژل لب مدل قلبی طبق اصول خاصی انجام می شود. ابتدا لازم است که پزشک لب های شما را بی حس کند تا احساس درد زیادی در هنگام تزریق نداشته باشید. پس از بی حس شدن لب های شما، پزشک می تواند سرنگ را وارد دو تاج بالایی لب ها کند و مقداری ژل در آن نواحی تزریق نماید. سپس با ماساژ آن ناحیه، حالت لب ها را طبیعی تر خواهد کرد.

برای بخش v شکل لب ها نیز از مقداری ژل استفاده می شود تا فرم پایینی لب ها جذاب تر و خاص تر شود. برخی از پزشکان بر اساس نظر افراد یک نخ در میان خط تقارن لب پایینی قرار می دهند و سپس ژل را تزریق می کنند. در این صورت یک چاک جذاب روی لب ها ایجاد می شود. البته این روش تزریق ژل بیشتر با نام تزریق ژل مدل چاک دار شناخته می شود؛ ولی اگر فرد درخواست داشته باشد، امکان اجرای آن روی لب های قلبی نیز وجود دارد.

تزریق ژل لب مدل قلبی چیست و چگونه انجام می شود؟

تفاوت میزان ماندگاری ژل مدل قلبی با مدل های دیگر

یکی از نگرانی های افراد برای تزریق ژل لب مدل قلبی، میزان ماندگاری آن است. خدمات زیبایی که در کلینیک ها انجام می شوند، عمدتا موقتی هستند. اگر هم تبلیغات خاصی در مورد دائمی بودن ژل های تزریقی در لب شنیده اید، باید کمی واقع بینانه تر عمل کنید. چون به هر حال ژل های ماندگار نمی توانند برای شما گزینه خوبی محسوب شوند؛ چون امکان خارج کردن آن ها از لب به راحتی وجود ندارد.

موضوع و نکته دیگر اینکه ماندگاری ژل لب مدل قلبی تحت تاثیر متابولیسم و شرایط بدن شما نیز هست. اگر یکی از دوستان شما دو سال است که بدون شارژ ژل، لب هایی با مدل قلبی دارد نشان دهنده این نیست که شما هم می توانید از این فرم لب ها تا ۲ سال رضایت داشته باشید! به هر حال ممکن است متابولیسم بدن شما اجازه دهد ژل به مدت ۱ سال در زیر لب های شما باقی بماند.

استاندارد میزان ماندگاری ژل لب مدل قلبی ۶ ماه تا ۲ سال است که بر اساس شرایط خود فرد، فرم لب ها، نوع ژل استفاده شده، مراقبت های انجام شده و … تعیین می شود. میزان ماندگاری تزریق ژل لب مدل نچرال، عروسکی، باربی و … نیز مشابه با ژل لب مدل قلبی می باشد.

نکات مراقبتی برای افزایش ماندگاری ژل مدل قلبی

تزریق ژل لب مدل قلبی حساسیت بالایی دارد. پس حیف است اگر به نکات مراقبت از این فرم لب توجه نداشته باشید و کیفیت ژل تزریق شده را پایین بیاورید. مهم ترین نکته مراقبتی برای افزایش ماندگاری ژل لب مدل قلبی، ماساژ ندادن ناحیه تزریق شده است. باید حداقل به مدت ۲ روز ناحیه تزریق شده را ماساژ ندهید. چون در این صورت ژل به راحتی پخش شده و دیگر فرم لب های شما تغییر پیدا می کنند.

دوری از مصرف دخانیات و سیگار کشیدن نیز تا ۲ هفته پس از انجام تزریقات ژل در لب توصیه می شود. بهتر است که از داروهای ضد انعقاد خون نیز برای جلوگیری از خونریزی در لب ها استفاده نکنید تا زمانی که پزشک این اجازه را به شما بدهد.

تفاوت میزان ماندگاری ژل لب مدل قلبی با مدل های دیگر

قیمت تزریق ژل مدل قلبی

قیمت تزریق ژل لب مدل قلبی، بر اساس عوامل بسیار متنوعی محاسبه می شود. به طور کلی، فرم لب های فعلی شما و فرم نهایی لب هایی که مد نظر دارید، روی میزان ژل مورد نیاز برای تزریق بسیار موثر هستند. هر چقدر میزان ژل تزریقی بیشتر باشد، باید هزینه بیشتری را نیز برای تزریق ژل مدل قلبی پرداخت کنید.

به همین خاطر معمولا افرادی که دارای لب های به شدت ظریفی هستند و از آن طرف می خواهند که لب های برامده و حجیم داشته باشند، هزینه بیشتری جهت تزریق ژل مدل قلبی پرداخت می کنند. البته نوع ژل استفاده شده نیز تاثیر بسیار زیادی روی قیمت دارد. در اکثر کلینیک ها، بهترین ژل هیالورونیک اسید است که می تواند کارایی فوق العاده ای داشته باشد و بدون ضرر رساندن به لب ها، مورد استفاده قرار گیرد.

بهترین کلینیک زیبایی برای تزریق فیلر لب مدل قلبی

تمایل به زیبایی در فطرت تمامی انسان ها وجود دارد. برخلاف باور بسیاری از ما و شما که خدمات زیبایی ما را از حالت طبیعی خارج می کنند، باید بگوییم که اگر بتوانید از این خدمات نزد افراد حرفه ای استفاده کنید فقط به زیبایی خودتان می افزایید. بهترین کلینیک زیبایی برای تزریق فیلر لب مدل قلبی، کلینیکی است که از متدها و روش های بروز برای تزریق استفاده کند.

کلینیک زیبایی آی گل، بهترین کلینیک برای تزریق فیلر لب مدل قلبی است. پرسنل با تجربه این کلینیک به شما امکان تزریق ژل با هر فرم دلخواهی را می دهند. حتی اگر فرم قلبی را انتخاب کرده اید، می توانید به فرد تزریق کننده بگویید که دوست دارید کجاهای لب های شما برآمده تر و کجاها ساده تر باشند. حتی اگر به دنبال تزریق فیلر لب طبیعی و نچرال هستید، باز هم می توانید این موضوع را با کارشناسان ما در میان بگذارید.