بهترین نوع فیلر زیر چشم‎ چیست؟ معرفی برندها

بهترین نوع فیلر زیر چشم‎ چیست؟ معرفی برندها

وجود حلقه های تیره رنگ و همچنین بافت ناهموار زیر چشم می‌تواند مستقیما روی زیبایی چهره شما تاثیر بگذارد. در چنین شرایطی ظاهر افراد مسن تر و خسته تر خواهد بود. شما می‌توانید یک روش غیر جراحی را برای درمان انجام دهید و آن استفاده از بهترین نوع فیلر زیر چشم‎ است.

فیلرها یا پر کننده های پوستی زمانی استفاده می‌شوند که حجم قابل توجهی از یک ناحیه از صورت از دست رفته است. با تزریق فیلر چهره شما جوان و زیبا خواهد شد. با توجه به آنکه برندهای مختلفی از این فیلرها برای تزریق وجود دارد زیباجویان کنجکاو هستند که بدانند چه ویژگی های مشترک و تمایز هایی بین آنها وجود دارد. در این مقاله می‌خواهیم دقیقا به همین موضوع بپردازیم.

بهترین نوع فیلر زیر چشم چه ویژگی هایی دارد؟

از آنجاییکه کشورهای مختلف در حوزه تولید انواع فیلر و پر کننده های پوستی فعال هستند باید در مورد برند و ویژگی های آنها و شدت تاثیری که دارند اطلاعات خوبی را بدست آورید. این سوال همواره مطرح می‌شود که بهترین نوع فیلر زیر چشم چه ویژگی هایی دارد و آیا انتخاب آن بر عهده فرد زیباجو است یا اینکه پزشک نوع مناسب را برای شما گزینش می‌کند؟

برای پاسخ به این سوالات باید بگوییم که بهترین فیلر محصولی است که ماندگاری خوبی دارد و از همه مهمتر کمترین عارضه را برای افراد ایجاد می‌کند. هرچقدر فیلر مورد نظر پایداری مناسبی داشته باشد دوره های درمانی کوتاه تر خواهد شد. از طرفی نوع فرمولاسیون و ترکیبات ساختاری آن نیز باید کاملا از هر لحاظ سازگاری مناسب با بافت طبیعی بدن داشته باشد تا زیبا جویان پس از درمان عوارض خاصی را تجربه نکنند. پزشک و متخصص زیبایی پوست بهترین برند‌ها را به شما معرفی می‌کند و براساس بودجه و مشاوره نمونه مناسب را انتخاب می‌کنید.

بهترین نوع فیلر زیر چشم چه ویژگی هایی دارد؟

علت بروز کیسه‌ها و ناهمواری های تیره در زیر چشم چیست؟

اگرچه انتخاب بهترین نوع فیلر زیر چشم اهمیت دارد اما اغلب زیباجویان می‌خواهند بدانند که چه دلایلی باعث بروز تیرگی و ناهمواری در زیر چشم می‌شود. دلایل بسیار زیادی برای بروز این عارضه وجود دارد که می‌توان به مشکلات مرتبط با خواب، نداشتن تغذیه مناسب، استرس، قرار گرفتن طولانی مدت در برابر نور خورشید اشاره کرد. در کنار این‌ها افزایش سن نیز بیشترین تاثیر را دارد. این دلایل منجر به آن خواهد شد تا ما با تغییر سبک زندگی بتوانیم تا حدی این عارضه را در زیر چشم‌ها کنترل کنیم.

نوع عملکرد فیلرهای پوستی چیست؟

نوع عملکرد بعد از تزریق فیلر زیر چشم و فیلرهای پوستی به این شکل است که نواحی فرورفته را یک حجم طبیعی می‌دهد. لذا زیر چشم‌ها دچار گود رفتگی نمی شود. از طرفی این ژل‌ها می‌تواند به افزایش سطح کلاژن در زیر پوست کمک کند. در نتیجه پوست شما صاف تر و پر دیده می‌شود. البته از این ترکیبات به عنوان فیلر خط خنده، فیلر لب، فیلر زاویه سازی فک و چانه، فیلر شقیقه نیز استفاده می‌شود.

ترکیبات اسید هیالورونیک از جمله مواد اصلی این فیلرها محسوب می‌شود. اصولا اسید هیالورونیک میزان مولکولهای آب یا رطوبت را افزایش می‌دهد و باعث می‌شود صورت قدری آب دار بنظر برسد. لذا همیشه رطوبت پوست را پایدار نگه می‌دارد. بهترین نوع فیلر زیر چشم معمولا از برندهای Juvederm ، Restylane، Versa می‌باشد که در ادامه هر یک را بطور مفصل توضیح می‌دهیم.

نوع عملکرد فیلرهای پوستی چیست؟

بهترین مارک فیلر زیر چشم از برند Restylane

برند رستیلن یک فیلر تزریقی محصول سوئد است که ماده اصلی آن هیالورونیک اسید می‌باشد. این فیلر نتایج طبیعی و خوبی را به زیباجویان ارائه می‌دهد. در حال حاضر این برند سابقه بسیار بلند مدتی دارد. از لحاظ ساختار حاوی مقداری لیدوکایین می‌باشد که منجر به کاهش درد و سوزش در حین کار خواهد شد.

از این نوع فیلر برای قسمت هایی که بافت طبیعی یا چربی از دست رفته است جهت افزایش حجم استفاده می‌شود. از طرفی می‌تواند خط و خطوط عمیق را نیز برطرف کند. فیلر رستیلن باعث سفت تر شدن و حفظ بافت کشسانی زیر چشم می‌شود. لذا در کنار حجیم کردن به عنوان یک ماده جوان ساز نیز بکار گرفته می‌شود. مدت زمان تزریق بیش از یک ساعت نخواهد شد و نتایج آن را در همان روزهای اولیه خواهید دید. میزان ماندگاری فیلر زیر چشم از این برند حدودا تا ۱۰ ماه به طول می‌انجامد. در نتیجه در گروه بهترین نوع فیلر زیر چشم قرار دارد.

بهترین نوع فیلر زیر چشم از برند Juvederm

این نوع فیلر نیز از محصولات شرکت های فرانسوی محسوب می‌شوند که در گروه بهترین نوع فیلر زیر چشم جایگاه ویژه دارند. برند رستیلن در قیاس با فیلرهای ژوویدرم از غلظت کمتری برخوردار است. یعنی فیلرهای ژوویدرم قدری غلیظ تر هستند. ماده اصلی آنها هیالورونیک اسید است و ترکیب شده با لیدوکایین می‌باشند. این نوع فیلر به خوبی می‌تواند کیسه‌ها و حلقه های تیره پایین چشم را اصلاح کن.د میزان قدرت این فیلر بهتر است و از لحاظ طول ماندگاری نیز ۱۲ ماه یا بیش از آن نیز گزارش شده است. این محصول توسط سازمان غذا و داروی آمریکا یا FDA تایید شده می‌باشد.

بهترین نوع فیلر زیر چشم از برند Juvederm

 فیلرهای Versa

فیلرهای ورسا محصول کشور کانادا می‌باشند و جزو پرطرفدارترین فیلرها محسوب می‌شوند. این محصول نه تنها در پایین چشم بلکه می‌توان آن را بر روی گونه، لب، پیشانی و شقیقه نیز مورد استفاده قرار داد. برای اصلاح قوز یا ناهمواری های بینی نیز استفاده می‌شوند. مهمترین امتیاز این فیلرها این است که تورم کمتری ایجاد می‌کنند. بنابراین پزشک متخصص با تسلط و دقت بیشتری می‌تواند عملیات تزریق را انجام دهد. بعد از تکمیل تزریق یک ظاهر و فرم بسیار طبیعی و ایده آلی را بوجود می‌آورند.

بهترین برندهای فیلر در کلینیک آی گل

کلینیک آی گل برای دریافت نتایج ایده آل در فرایند تزریق فیلر سعی می‌کند از بهترین برندها استفاده کند. آنچه که برای ما اهمیت دارد سلامت زیباجویان و همچنین رضایت کامل آنها است. در کنار این‌ها این کلینیک سعی می‌کند قیمت های مناسبی را برای فرآیندهای درمانی در نظر بگیرد تا زیباجویان با اطمینان خاطر به تکمیل درمان های زیبایی خود بپردازند. علاوه بر تزریق فیلر می‌توانید به تزریق بوتاکس و دیگر عمل های زیبایی مانند بلفاروپلاستی و لیزر موهای زائد نیز بپردازید. جهت دریافت مشاوره و وقت ملاقات با ما در تماس باشید.