همه چیز در مورد تزریق ژل لب مدل سه دکمه ای + قیمت

همه چیز در مورد تزریق ژل لب مدل سه دکمه ای + قیمت

یکی از فرم های محبوب تزریق فیلر لب، فرم سه دکمه ای است. تزریق ژل لب مدل سه دکمه ای می تواند باعث زیبایی لب های شما و فرم گرفتن آن ها به شکل جذاب باشد. اگر دوست دارید لب های خاص و منحصر به فردی داشته باشید، می توانید تزریق فیلر لب به این فرم را انجام دهید؛ اما قبل از تزریق باید بدانید که چطور مراحل تزریق ژل به صورت سه دکمه ای انجام می شود و اصلا این فرم از لب برای شما مناسب است یا خیر. با ما همراه باشید تا بیشتر با این فرم تزریق ژل در لب ها آشنا شوید.

تزریق ژل لب مدل سه دکمه ای

تزریق ژل لب مدل سه دکمه ای یکی از جذاب ترین روش های تزریق ژل لب است که در سال های اخیر طرفداران بسیار زیادی را از آن خود کرده و توانسته نظر بسیاری از خانم ها را به خود جلب کند. ظاهر طبیعی که در لب ها به لطف تزریق ژل لب مدل سه دکمه ای ایجاد می شود از یک طرف و عوارض کم این روش زیبایی نیز از یک طرف دیگر باعث می شوند تا تزریق ژل مدل سه دکمه ای در لب ها مزایای زیادی را به همراه داشته باشد.

این فرم از لب مخصوص افرادی است که نه از لب های قلوه ای و برآمده خوششان می آید، نه می خواهند فرم ساده ای در لب های خودشان داشته باشند. در واقع تزریق ژل به شکل سه دکمه ای نه به اندازه تزریق فیلر لب طبیعی ساده است، نه به اندازه تزریق فیلر به شکل قلوه ای لب های شما را برآمده می کند. می توانید با مشورت پزشک و با توجه به نمونه لب های فرم داده شده به این شکل، این فرم لب را برای حجیم تر کردن لب های خودتان انتخاب کنید.

تزریق ژل لب مدل سه دکمه ای

برآمدگی های روی لب در فرم سه دکمه ای چه شکلی هستند؟

پزشک بر اساس سلیقه شخصی شما، باید سه برآمدگی روی لب های بالا و پایین ایجاد کند. به همین خاطر به این فرم لب ها، لب های سه دکمه ای گفته می شوند. گاهی اوقات بنا به درخواست افراد، می توان دو برآمدگی را در تاج بالایی لب ها ایجاد کرد. به طوری که لب بالایی به سمت بالا حجیم شده و تاج بلندتری خواهد داشت. در این صورت برآمدگی سوم در لب پایینی انجام می شود تا یک تناسب جذاب را در لب ها شاهد باشیم.

گاهی اوقات نیز برآمدگی لب ها به صورت برعکس انجام می شوند. یعنی یک برآمدگی در لب بالایی ایجاد می شود تا حجم لب بالایی افزایش پیدا کند. دومین و سومین برآمدگی نیز به شکل دکمه در لب پایینی ایجاد می شوند. در این صورت لب پایینی مانند یک قلب برآمده خواهد شد که زیبایی فوق العاده ای به چهره شما می دهد.

اگر ایده خاصی برای اجرای فرم لب سه دکمه ای در لب های خودتان دارید، می توانید از روش تزریق ژل لب مدل سه دکمه ای استفاده کنید. در این روش فرم لب های شما فوق العاده به نظر می رسند و می توانید تا مدت ها لب های برآمده و فوق العاده جذابی داشته باشید.

ماندگاری ژل لب مدل سه دکمه ای

ماندگاری ژل لب مدل سه دکمه ای بستگی به شرایط مختلفی دارد. معمولا افراد حداقل به مدت ماه شاهد ماندگاری این ژل ها در لب های خودشان هستند. حتی برخی از افراد به واسطه نوع متابولیسم بدن و شرایط جسمی که دارند، می توانند به مدت ۲ سال از ماندگاری این فرم لب لذت ببرند.

بهتر است که برای افزایش ماندگاری ژل لب مدل سه دکمه ای حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید تا بهترین ژل ها برای تزریق مورد استفاده قرار گیرند. در غیر این صورت حتی اگر شانس بیاورید و بدن شما به ژل های بی کیفیت موجود حساسیت نشان ندهد، باز هم این احتمال وجود دارد که ماندگاری ژل بسیار کاهش پیدا کند.

برآمدگی های روی لب در فرم سه دکمه ای چه شکلی هستند؟

قیمت تزریق ژل لب مدل سه دکمه ای چقدر است؟

می دانیم که یکی از فاکتورهای اصلی شما برای استفاده از خدمات زیبایی، بحث هزینه است. قیمت تزریق ژل لب مدل سه دکمه ای بر اساس عوامل بسیار متنوعی محاسبه می شود و نباید انتظار داشته باشید که همه کلینیک ها قیمت یکسانی را به شما ارائه کنند. به طور کلی، هر چقدر ژل تزریقی بیشتری برای فرم لب سه دکمه ای مورد استفاده قرار گیرد، قیمت تزریق نیز بالاتر می رود.

برندهای مختلفی از ژل هیالورونیک اسید برای تزریق در لب ها موجود می باشند که می توانید از هر کدام از آن ها استفاده کنید. هر چقدر کیفیت و ماندگاری ژل های تولید شده توسط برندهای مطرح بیشتر باشند، کلینیک زیبایی باید هزینه بیشتری برای خرید آن ها پرداخت کند. به همین خاطر در برخی از کلینیک های زیبایی، قیمت تزریق ژل لب به فرم سه دکمه ای بیشتر از کلینیک های دیگر است.

مقاله پیشنهادی: چند روز بعد از لیزر موها میریزد؟ (جدول دقیق زمانی)

اگر ژل لب را شارژ نکنیم چه اتفاقی می افتد؟

یکی از سوالات رایجی که از سوی مشتریان برای تزریق ژل لب مدل سه دکمه ای پرسیده می شود این است که اگر پس از تمام شدن ماندگاری ژل، آن را تجدید نکنیم لب ها به حالت طبیعی باز می گردند؟ بله اگر ژل مورد استفاده قرار گرفته کیفیت بالایی داشته باشد، پس از اتمام ماندگاری آن می توانید شاهد بازگشت فرم لب ها به حالت طبیعی باشید.

اگر هم به یک کلینیک نامعتبر برای تزریق ژل مراجعه کردید و از فرم لب های خودتان رضایت ندارید، می توانید با کمک پرسنل با تجربه کلینیک زیبایی آی گل، ژل را از لب های خودتان خارج کنید و دوباره لب های خودتان را به فرم دلخواه درآورید.

کلینیک زیبایی آی گل؛ ارائه دهنده خدمات تزریق ژل لب سه دکمه ای

کلینیک زیبایی آی گل؛ ارائه دهنده خدمات تزریق ژل لب سه دکمه ای

کلینیک زیبایی آی گل، بهترین کلینیک ارائه دهنده خدمات تزریق ژل لب مدل سه دکمه ای است. در این کلینیک این امکان برای شما فراهم شده تا بتوانید با خیالی راحت، زیباترین فرم را در لب های خودتان ایجاد کنید و نگران عوارض ناشی از تزریق فیلر در لب های خودتان نباشید. اگر فرم خاصی برای تزریق ژل لب مد نظر دارید، کافیست که با پرسنل ما صحبت کنید تا با مشورت یکدیگر، بهترین فرم لب را به شما پیشنهاد کنند.