لیفت ابرو مردانه چه فوایدی داشته و با چه روش هایی انجام می شود؟

لیفت ابرو مردانه چه فوایدی داشته و با چه روش هایی انجام می شود؟

بالا رفتن سن و استرس های روزمره، تاثیر چشمگیری در حالت صورت ایجاد خواهند کرد. به مرور زمان و از دست دادن بافت چربی، کلاژن استخوان و الاستین، ماهیچه های پیشانی و ابرو استحکام خود را از دست داده و به حالت افتاده در می آیند. این موضوع باعث می شود چهره فرد، خسته، اخمو و مسن تر از حالت واقعی به نظر برسد. به همین دلیل افراد در اولین برخورد با فرد، انرژی منفی دریافت کرده و حس خوبی از همکاری با او نخواهند داشت.

معمولا اکثر بانوان علاقمند به زیبایی و جوانسازی صورت خود بوده اند اما امروزه این موضوع در میان آقایان نیز رواج بیشتری پیدا کرده است. با این حال، هدف مردان در این موضوع متفاوت بوده و بیشتر بر جنبه نتیجه طبیعی تمرکز خواهند داشت. لیفت ابرو مردانه یکی از بهترین روش هایی است که می توان ابروهای افتاده مردان را به حالت طبیعی بازگرداند. با ما همراه باشید تا با مزایا، معایب و روش های استفاده از این ترفند آشنا شوید.

چرا لیفت ابرو مردانه طرفداران زیادی دارد؟

معمولا ابروهای آقایان، پرپشت تر و تیره تر از ابروهای بانوان می باشد؛ به همین دلیل افتادگی پلک و ماهیچه پیشانی، تاثیر دوچندانی روی چهره آقایان داشته و آنها را عصبی تر از حد معمول نشان می دهد. از آنجایی که آقایان برای پیشرفت و مداومت در کار نیازمند ارتباط سازی با دیگرن هستند، پلک های افتاده و ابروهای خشن و به هم ریخته تاثیر عکسی روی این موضوع خواهد داشت. لیفت ابرو مردانه می تواند علائم پیری ایجاد شده در چهره را اصلاح نماید و چهره ای جوان و شاداب به شما هدیه دهد. علاوه بر این، با لیفت ابرو می توانید چین و چروک پیشانی و بالای چشم را از بین برده و حس طراوت و سرزندگی را به چشمان خود بازگردانید.

بروز علائم پیری در چهره آقایان، نه تنها شوق درونی آنها را پنهان کرده، بلکه موجب می شود دیگران در برخورد با آنها، تفاوت زیادی بین سن واقعی و سن چهره آنها احساس کنند. لیفت ابرو نسبت به لیفت صورت، کم تهاجمی تر بوده و مناسب کسانی است که قصد دارند علائم پیری را از قسمت های مربوط به ابرو حذف نمایند. معمولا لیفت ابرو مردانه با روش های دیگری به صورت ترکیبی انجام می شود تا نتایج بهتری به دست آید. از جمله این روش ها می توان به جراحی پلک، لیفت گردن و درمان های غیر جراحی مانند: تزریق ژل، لایه برداری و استفاده از ژل لیفت ابرو مردانه اشاره کرد.

چرا لیفت ابرو مردانه طرفداران زیادی دارد؟

لیفت ابرو برای چه آقایانی مناسب است؟

  • کسانی که ابروهای آنها به طرف پایین رشد کرده و چهره را خشن نشان دهد.
  • افرادی که ابروهای نازک و نامرتب دارند.
  • اگر فاصله بین چشم و ابرو کم باشد، لیفت ابرو مردانه چهره را شاداب تر خواهد کرد.
  • افرادی که پلک هایی با حالت افتاده دارند.
  • مردانی که ابروهایی کمرنگ دارند.
  • افرادی که قصد دارند با روش کم خطر، ابروهای خود را مرتب کنند.

لیفت ابرو مردانه با چه روش هایی انجام می شود؟

لیفت ابرو مردانه با روش های مختلفی از نوع جراحی و غیر جراحی انجام می شود که در ادامه چند مورد از رایج ترین آنها را بیان می کنیم. در نظر داشته باشید که مهمترین اصل برای انجام این کار، کیفیت و ماندگاری می باشد. بنابراین لازم است قیمت لیفت ابرو مردانه را پس از کیفیت انجام کار در اولویت قرار دهید. افرادی که برای کاهش هزینه، لیفت را در مراکز درمانی نامعتبر انجام می دهند، دچار عوارض جدی شده و مجبور به پرداخت هزینه بیشتر برای ترمیم، درمان و لیفت مجدد خواهند بود. این روش زیبایی مانند کاشت ابرو از اهمیت بالایی برخوردار بوده و تاثیر چشمگیری در چهره فرد خواهد داشت.

  • لیفت ابرو با جراحی باز: در این روش پس از اعمال بیهوشی، خط رویش موها برش داده می شود. سپس ناحیه روی پوست برداشته شده و بخیه زده می شود. این کار موجب ترمیم و صافی پوست شده و برای چین و چروک زیاد مناسب می باشد.
  • لیفت ابرو با جراحی آندوسکوپی: در این روش برش هایی روی قسمت وسط سر و شقیقه ایجاد می شود. سپس دستگاه آندوسکوپ به داخل ارسال شده تا پزشک طبق تصاویری که مشاهده می کند، به ترمیم برخی چین و چروک ها بپردازد. پس انجام اصلاحات، قسمت برش خورده بخیه زده می شود. این روش برای افرادی که چین و چروک کمتری دارند مناسب خواهد بود.
  • لیفت ابرو با لیزر هایفوتراپی: در این روش اشعه لیزر به لایه میانی پوست فرستاده می شود. با این کار، سلول های کلاژن ساز تحریک شده و شاهد صافی پوست خواهید بود. سپس با گذشت زمان، ابروها لیفت خواهند شد. لیفت ابرو با هایفوتراپی هزینه بیشتری نسبت به سایر هزینه ها خواهد داشت.
  • لیفت ابرو با بوتاکس: در این روش ابتدا محل هایی که قرار است بوتاکس انجام شود تعیین شده و بی حس می شوند؛ سپس بوتاکس انجام می شود. در این روش همه عضلاتی که به آنها بوتاکس تزریق می شود، دچار فلجی خواهند شد. در نتیجه چین و چروک صورت از بین رفته و پوست صورت صاف خواهد شد. این روش هر ۳ تا ۵ ماه نیاز به ترمیم دارد.
  • لیفت ابرو با تزریق ژل: در این روش از پرکننده های پوستی برای لیفت ابرو استفاده می شود. این مواد با تزریق زیر پوست، چین و چروک ها را از بین برده و باعث صافی پوست می شوند.

لیفت ابرو مردانه با چه روش هایی انجام می شود؟

لیفت ابرو در درمانگاه آی گل

درمانگاه تخصصی آی گل انواع خدمات زیبایی از جمله تزریق فیلر، بوتاکس، کاشت ابرو طبیعی، بلفاروپلاستی و … را با جدیدترین متد روز انجام می دهد. کادر درمانی آی گل از تخصص و تجربه بالایی برخوردار بوده و این خدمات را با کمترین عوارض برای زیباجویان انجام می دهند. دریافت نتایج دلخواه در زمان استاندارد باعث شده تا آی گل به عنوان بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران شناخته شود. شما می توانید لیفت ابرو مردانه را با مناسب ترین روش در این درمانگاه انجام داده و شاهد نتایج فوق العاده ای باشید.

لیفت ابرو مردانه باید زیر نظر پزشک متخصص و با تجهیزات پیشرفته انجام شود تا نتیجه ای طبیعی و بدون عوارض به همراه داشته باشد.