با عمل چشم روباهی زیبایی و جذابیت چشمان خود را دو برابر کنید

با عمل چشم روباهی زیبایی و جذابیت چشمان خود را دو برابر کنید

عمل چشم روباهی یکی از روش های زیباسازی دائمی چشم ها بوده که شادابی و جذابیت چهره شما را دوچندان خواهد کرد. این عمل که با نام های عمل چشم گربه ای یا چشم طراح نیز شناخته می شود، روی انتهای چشم و پلک تمرکز دارد. دلایل مختلفی از جمله افزایش سن، افتادگی پلک، پف زیر چشم یا دلایل ژنتیکی، حالت چشم را پیرتر از حالت استاندارد نشان داده و اعتماد به نفس فرد را کاهش می دهند. با انجام این عمل، می توان شادابی و طراوت چشم ها را افزایش بخشید و حتی در برخی موارد، میدان دید فرد را گسترش داد. با ما همراه باشید تا با روش انجام این عمل، مزایا و معایب آن آشنا شوید.

عمل چشم روباهی چیست؟

در این عمل، پلک به طرز مخصوصی لیفت داده می شود تا چشم ها را کشیده تر نشان دهد؛ همچنین انتهای چشم به طرف بالا کشیده شده تا چشم ها به اصطلاح، حالت بادامی بگیرند. با انجام این کار، حالت چشم جذاب تر و شاداب تر از قبل شده و چهره فرد جوانتر به نظر خواهد رسید. امروزه افراد زیادی سعی بر این دارند که با کمک روش های غیر جراحی مانند میکاپ، بوتاکس، لیفت با نخ، چشم های خود را به حالت کشیده در بیاورند؛ با این حال، تنها روش دائمی و ماندگار برای ثابت نگه داشتن حالت چشم، جراحی چشم روباهی می باشد. توجه داشته باشید که این عمل به دلیل تاثیر مستقیم روی چشم، از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است؛ به همین دلیل لازم است برای انجام آن، به یک متخصص با تجربه و ماهر مراجعه کرده و در کلینیکی مجهز جراحی را انجام دهید؛ در این صورت از نتیجه عمل رضایت داشته و دچار عوارض جراحی نخواهید شد.

انجام لیفت چشم روباهی برای چه کسانی مناسب است؟

به طور کلی سلامت عمومی فرد، باید در حالت استاندارد قرار داشته باشد تا با انجام جراحی، آسیب جدی به او وارد نشود. علاوه بر این، فرد درمانجو نباید نسبت به مواد بیهوشی در بی حسی موضعی و بیهوشی عمومی، حساسیت داشته باشد؛ همچنین در صورت مصرف داروی خاص، لازم است پزشک را از این جریان مطلع سازد.

انجام این عمل با روش کانتوپلاستی برای کسانی که پلک های پف دار، افتاده یا بیش از اندازه چروک داشته باشند مناسب نیست؛ این افراد قبل از عمل چشم روباهی، باید به کمک روش هایی مانند بلفاروپلاستی مشکلات چشم خود را برطرف نمایند.

این عمل جراحی بر روی تمامی چشم ها قابل انجام بوده اما برای چشم های گرد، نتیجه بخشی بهتری خواهد داشت؛ با این حال، تشخیص قطعی این روش، به عهده پزشک متخصص بوده و هر فرد برای انجام این عمل، نیاز به مشاوره قبل از درمان خواهد داشت.

عمل چشم روباهی چیست؟

جراحی چشم روباهی برای چه کسانی ممنوع است؟

  • افرادی که مبتلا به دیابت کنترل شده هستند
  • کسانی که بیماری های پوستی التهابی مانند پسوریازیس یا روزاسه دارند
  • افرادی که در حال رادیوتراپی سر و گردن می باشند
  • بانوان باردار بدون اجازه متخصص زنان

عوارض جانبی لیفت چشم به روش روباهی چیست؟

معمولا دوره نقاهت جراحی پلک چشم به روش روباهی، بین ۲ تا ۴ هفته می باشد؛ در این مدت احساس درد و در برخی موارد، ایجاد کبودی و تورم در اطراف چشم امری طبیعی خواهد بود. استراحت کافی و فشار نیاوردن به چشم ها تاثیر زیادی در کاهش تورم خواهد داشت.

یکی از نادرترین عوارض جراحی زیبایی چشم، به وجود آمدن مشکلاتی در بینایی است که حداکثر تا ۲ هفته ادامه داشته و پس از آن، به طور کامل برطرف خواهد شد. استراحت کافی و تغذیه سالم، روند درمان را افزایش خواهد بخشید.

در صورتی که هنگام انجام جراحی تمامی موارد استاندارد رعایت نشوند، امکان ایجاد عفونت وجود خواهد داشت. این عارضه بسیار خطرناک بوده و در صورت بروز، نیاز به بررسی متخصص خواهد داشت.

چشم روباهی با بوتاکس

برخی افراد به جای جراحی، از چشم روباهی با بوتاکس استقبال می کنند. در این روش، ژل مخصوص بوتاکس به اطراف و گوشه های چشم تزریق شده و حالت چشم ها را کشیده تر نشان می دهد. علاوه بر این، بوتاکس باعث از بین رفتن چروک های اطراف چشم شده و مانند جراحی، زیبایی چشم ها را افزایش می بخشد. با این حال، انجام این روش عاری از عوارض نبوده و موجب قطع سیگنال های عصبی و ماهیچه های اطراف چشم خواهد شد. همچنین برای ماندگاری نتایج این روش، لازم است به طور مداوم از بوتاکس استفاده نمایید.

جراحی چشم روباهی برای چه کسانی ممنوع است؟

تاثیر تجهیزات و کادر درمان در نتیجه جراحی چشم

یکی از مهمترین نگرانی های افراد در مورد جراحی چشم روباهی، جای زخم و بخیه است. به طور معمول برای انجام این عمل، از برش های بسیار نازک در زیر خط پلک یا درون چشم استفاده می شود؛ به همین دلیل پس از بهبودی کامل، جای زخم یا بخیه مشخص نبوده و به نوعی فرد، چشم روباهی طبیعی خواهد داشت. با این حال، در صورتی که پزشک از مهارت لازم برخوردار نباشد، ممکن است عوارض جراحی و جای بخیه به حالت غیر استاندارد تبدیل شوند. مراجعه به کلینیکی مجهز، انجام عمل توسط کادر درمان مجرب و استفاده از وسایل استاندارد، مواردی هستند که تاثیر مستقیمی در نتیجه و سرعت درمان خواهند داشت. به همین دلیل توصیه می کنیم برای انجام این جراحی، کلینیکی با تجهیزات کامل و پیشرفته انتخاب نمایید.

ارائه خدمات زیبایی چشم در مجموعه آی گل

کلینیک آی گل یکی از مجهزترین مجموعه های زیبایی درمانی است که برای انجام خدمات خود، از تجهیزات مدرن و کادر درمان مجرب استفاده می نماید. در این کلینیک خدماتی مانند بلفاروپلاستی، تزریق فیلر، کاشت ابرو، لیزر موهای زائد، کاشت مو، بوتاکس و … با بهترین کیفیت انجام می شوند. در صورتی که قصد زیباسازی چشم های خود را دارید، می توانید از راهنمایی های مشاوران مجموعه استفاده کرده و بهترین روش را برای این کار انتخاب نمایید.

سخن آخر

عمل چشم روباهی یکی از روش های جذاب و در عین حال حساس برای زیباتر کردن حالت چشم ها می باشد. برای نتیجه گیری بهتر و کوتاه کردن دوره نقاهت، باید به پزشکی متخصص و مجرب مراجعه کرده و این عمل را در کلینیکی مجهز انجام دهید.