هر آن چیزی که باید در مورد بلفاروپلاستی چشم گربه ای بدانید

هر آن چیزی که باید در مورد بلفاروپلاستی چشم گربه ای بدانید

یکی از فرم های زیبای چشم که بسیاری از جوانان و نوجوانان به آن علاقه مند هستند، فرم چشم گربه ای است. چشم گربه ای شادابی فوق العاده ای به صورت می دهد و جذابیت صورت را چندین برابر افزایش خواهد داد. بلفاروپلاستی چشم گربه ای روشی ایمن برای تغییر ظاهر چشم ها است که در آن با کمک پزشک می توان گوشه چشم را به سمت بالا لیفت کرد تا ظاهر چشم زیباتر و در عین حال کشیده تر شود. اگر علاقه مند به انجام چشم گربه ای با بلفاروپلاستی هستید، این مقاله را بخوانید تا بیشتر در مورد این روش زیبایی صحبت کنیم.

بلفاروپلاستی چشم گربه ای چیست؟

بلفاروپلاستی یک عمل زیبایی و درمانی چشم است که برای رفع افتادگی پلک بالا و پایین مورد استفاده قرار می گیرد. در این عمل زیبایی بخشی از عضلات و تاندون های بالا یا پایین چشم به همراه چربی های اضافه برداشته می شوند تا ظاهر چشم ها سرحال تر و جذاب تر باشد. این عمل در اکثر مواقع به دلایل درمانی انجام می شود. چرا که افتادگی پلک های بالا و پایین روی بینایی نیز تاثیرگذار است.

بلفاروپلاستی چشم گربه ای، یک روش زیبایی برای فرم دادن به چشم ها است. در این روش گوشه چشم ها به سمت بالا هدایت می شود تا هم افتادگی پلک برطرف شود، هم بتوان شاهد کشیده شدن چشم ها به سمت بالا بود. در واقع ظاهر چشم، به شکل چشم های گربه در می آید. این روش با نام کانتوپلاستی چشم گربه ای نیز شناخته می شود که فقط کاربرد زیبایی دارد و برای درمان انجام نخواهد شد.

کاندیدای مناسب برای کانتوپلاستی چشم گربه ای

جراحی پلک افتاده یکی از روش های زیبایی چهره است. اگر قصد انجام بلفاروپلاستی به روش چشم گربه ای را دارید، باید در ابتدا تعیین کنید که آیا شما کاندیدای خوبی برای انجام این عمل هستید یا خیر؟ افرادی که چشمان افتاده و خسته دارند که باعث می شود چهره آن ها همیشه خسته به نظر برسد، می توانند کانتوپلاستی چشم گربه ای را انجام دهند و چهره خود را شاداب تر و جوان تر کنند. با این حال افراد زیر ۱۸ سال و افراد دارای بیماری های زمینه ای، باید برای انجام این عمل احتیاط کنند.

بلفاروپلاستی چشم گربه ای چیست؟

مراقبت های قبل از بلفاروپلاستی به روش چشم گربه ای

عمل بلفاروپلاستی چشم گربه ای یکی از عمل های زیبایی است که با بیهوشی عمومی انجام می شود. در موارد محدودی پزشک ترجیح می دهد که با بی حسی موضعی این عمل را انجام دهد. از این رو باید حتما برای بیهوشی عمومی خود به یک سری نکات توجه داشته باشید. قبل از هر نوع عمل جراحی بلفاروپلاستی، از بیمار خواسته می شود که نکات خاصی را رعایت کند. بنابراین مشاوره بلفاروپلاستی را قبل از انجام این عمل جدی بگیرید و نکات زیر را حتما رعایت کنید.

  • ۲ هفته قبل از بلفاروپلاستی چشم گربه ای، از مصرف داروهایی مانند ایبوپروفن و آسپرین که رقیق کننده خون هستند و از لخته شدن طبیعی خون جلوگیری می کنند، خودداری کنید.
  • چند ساعت قبل از جراحی چیزی نخورید و حتما شب قبل از انجام این عمل را با یک وعده غذایی سبک سپری کنید.
  • بهتر است که بعد از نیمه شب (شب قبل از عمل)، چیزی نخورید و ننوشید.
  • اگر هر گونه دارویی برای درمان بیماری های مختلف خود استفاده می کنید، چند هفته قبل از این عمل جراحی با پزشک برای ادامه مصرف آن ها مشورت کنید.

مراقبت های بعد از کانتوپلاستی چشم گربه ای

مراقبت های بعد از عمل بلفاروپلاستی می تواند عوارض ناشی از انجام این عمل را به حداقل برساند و به شما کمک کند تا چشم های زیبا و جذاب داشته باشید. اگر پزشک توصیه ای پس از انجام این عمل زیبایی دارد، حتما با او مشورت کنید و مطابق با دستورالعمل های پزشک اقدام کنید. داروهای مورد نیاز باید در زمان مناسب مصرف شوند. رعایت نکات زیر بعد از انجام عمل بلفاروپلاستی چشم گربه ای، می تواند حائز اهمیت باشد.

  • برای درمان و کاهش تورم و قرمزی اطراف چشم باید ۱ هفته تا ۱۰ روز صبوری کنید.
  • حتما با توجه به نظر پزشک از آنتی بیوتیک ها، پمادهای چشمی و قطره چشم استفاده نمایید.
  • پس از گذشت ۲ هفته پس از عمل، از مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند ایبوپروفن خودداری کنید.
  • کشیدن سیگار بعد از بلفاروپلاستی چشم گربه ای ممنوع است.
  • حداقل تا ۱ ماه بعد از انجام این عمل، به استخر یا سونا نروید.
  • تا ۱ ماه پس از انجام این عمل زیبایی، مجاز به استفاده از لنز نخواهید بود.

مراقبت های قبل از بلفاروپلاستی به روش چشم گربه ای

عمل زیبایی چشم گربه ای برای آقایان

به طور کلی، انجام عمل بلفاروپلاستی پلک بالا و پایین برای آقایان و خانم ها امکان پذیر است. پروسه انجام این عمل زیبایی چشم در میان خانم ها و آقایان تفاوتی ندارد. می توان با برش در ناحیه گوشه چشم، تغییراتی را در ساختار تاندون ها و عضلات ایجاد کرد که گوشه چشم به سمت بالا هدایت شود. با این حال به دلیل اینکه طبیعی بودن ظاهر آقایان بیشتر از خانم ها اهمیت دارد، باید حتما به نتیجه نهایی کانتوپلاستی در آقایان توجه زیادی شود. حتما به یک متخصص باتجربه برای انجام این عمل مراجعه کنید تا شاهد نتیجه دلخواه و طبیعی در چشم های خود باشید.

انجام بلفاروپلاستی چشم گربه ای در کلینیک زیبایی آی گل

برای انجام بلفاروپلاستی چشم گربه ای ، حتما باید به یک کلینیک معتبر با پزشکان متخصص و باتجربه مراجعه کنید. چرا که هر گونه خطا در هنگام انجام بلفاروپلاستی می تواند روی زیبایی چهره شما تاثیر منفی داشته باشد. کلینیک زیبایی آی گل، یکی از بهترین کلینیک ها برای انجام بلفاروپلاستی و لیفت چشم است که با متخصصین خبره و نمونه کارهای حرفه ای، خیال شما را از انجام این عمل زیبایی راحت می کند. بلفاروپلاستی به صورت چشم گربه ای، می تواند باعث افزایش شادابی چشم های شما شود. به شرطی که در یک محیط استریل این روش زیبایی را انجام دهید تا شاهد عوارض نگران کننده بلفاروپلاستی نباشید.