انتخاب بهترین دکتر و جراح بلفاروپلاستی در تهران

بهترین دکتر بلفاروپلاستی در تهران کیست؟

مشاوره رایگان بلفاروپلاستی

لطفا شماره همراه خود را ارسال نمایید. کارشناسان جهت ارائه مشاوره تخصصی در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

جراحی بلفاروپلاستی با لیزر و بدون لیزر، از جمله اقدامات ضروری برای لیفت پلک بالا است. گاهی اوقات افراد آنقدر با مشکل افتادگی پلک پایین مواجه می شوند که حتی قادر به مشاهده محیط اطراف خودشان نیز نیستند. در واقع افتادگی پلک روی بینایی آن ها تاثیر گذاشته است. برای درمان افتادگی پلک، هیچ راهی بهتر از مراجعه به بهترین دکتر بلفاروپلاستی در تهران نیست تا به شما این امکان را بدهد این عمل را بدون دغدغه و با کمترین عوارض انجام دهید.

عمل بلفاروپلاستی در کلینیک آی گل

اهمیت مراجعه به بهترین دکتر بلفاروپلاستی در تهران

متاسفانه این روزها برخی از مردم برای اینکه بتوانند هزینه بلفاروپلاستی بدون جراحی و یا با جراحی را کاهش دهند، به مراکزی که هیچ نام و نشانی ندارند مراجعه می کنند و کار خودشان را به پزشکان غیر متخصص و یا حتی افراد غیر پزشک می سپارند. متاسفانه اگرچه عمل بلفاروپلاستی یک عمل ایمن و بدون دردسر است؛ اما اگر توسط پزشکان متخصص انجام نشود، می تواند ضرر و زیان زیادی را برای شما به همراه داشته باشد.

در واقع عمل بلفاروپلاستی یا لیفت پلک پایین و بالا در اطراف چشم انجام می شود. چشم نیز یک ارگان حساسی است که اگر فقط یکی از عصب های منتهی به آن در هنگام جراحی دچار مشکل شود، می تواند تاثیر بسیار بدی روی بینایی افراد داشته باشد. به همین خاطر اگر هدف شما این است که این عمل را انجام دهید، حتما به بهترین دکتر برای عمل بلفاروپلاستی در تهران مراجعه کنید.

کدام تخصص مرتبط با جراحی بلفاروپلاستی است؟

اولویت اصلی این است که شما باید ببینید آیا جراح برای این عمل آموزش دیده است یا خیر؟ معمولا پزشکانی همچون جراحان پلاستیک صورت و جراحانی که دارای فلوشیپ تخصصی هستند میتوانند یک عمل زیبایی دقیق و بدون عوارض را انجام دهند. جراحان عمومی نیازمند گذراندن یک دوره تکمیلی مبنی بر عمل های پلاستیک صورت هستند تا از این طریق بتوانند جراحی مربوطه را متناسب با المان های زیبایی شناختی روی صورت انجام دهند. پس مراقب باشید که پزشک در گروه جراحان عمومی نباشد.

چه عواملی در تعیین هزینه عمل بلفاروپلاستی موثرند؟

عوامل مختلفی وجود دارند که تعیین کننده هزینه بلفاروپلاستی خواهند بود. ما در ادامه این موارد را برای شما بیان می کنیم تا بتوانید حدود هزینه های جراحی خود را محاسبه نمایید.

خصوصیات فردی

یکی از عوامل موثر در تعیین هزینه بلفاروپلاستی، خصوصیات پلک فرد است. مقدار افتادگی پلک ها، چین و چروک، مقدار پوست و چربی های اضافی، جراحی پلک بالا یا پایین و …، ویژگی های متفاوتی در هر شخص بوده و هزینه جراحی را متفاوت خواهند کرد.

از طرفی ممکن است فرد زیباجو به عمل های زیبایی دیگری در ناحیه چشم و ابرو نیاز داشته باشد. در این مواقع پزشک برای کاهش هزینه های بیمار، برخی عمل های دیگر را در کنار بلفاروپلاستی انجام داده تا بیمار یکبار هزینه اتاق عمل را پرداخت کند. برخی از این عمل ها عبارتند از: لیفت ابرو، فیکس کردن ابرو، بوتاکس، پیوند چربی، فیکس کردن غده اشکی و … .

تکنیک استفاده شده برای جراحی

انجام عمل بلفاروپلاستی با لیزر، جراحی یا تکنیک پلاسما جت متفاوت بوده و هر یک از آنها هزینه های مختلفی در بر خواهند داشت. فرد زیباجو باید از ماندگاری عمل بلفاروپلاستی در هر یک از این روش ها آگاه باشد و با در نظر گرفتن هزینه آن، تکنیک مورد نظر خود را انتخاب نماید.

دستمزد جراح

یکی از مهمترین عوامل مشخص کننده هزینه عمل، دستمزد جراح می باشد. تجربه جراح در انجام بلفاروپلاستی و دیگر جراحی های زیبایی، نوع تخصص، مقدار معروفیت، سابقه کار و …، همگی مشخص کننده دستمزد جراح خواهند بود. با این حال، عمل پلک نیاز به ظرافت زیادی داشته و با یکی از مهمترین اعضای بدن یعنی چشم، در ارتباط است. از این رو توصیه می کنیم این عمل مهم را به بهترین جراح بلفاروپلاستی بسپارید تا دچار آسیب های مربوط به بینایی نشوید.

هزینه های کلینیک

یکی دیگر از عوامل موثر در هزینه های بلفاروپلاستی، هزینه های مربوط به کلینیک و کادر درمان است. این هزینه ها شامل دستمزد پزشک، پرستاران، دستیار پزشک، لوازم جراحی (مانند روپوش، سوزن، دستکش)، اتاق عمل، هزینه بیهوشی و … می باشند. علاوه بر این، میزان شهرت کلینیک، تجهیزات، کادر پزشکی مجرب، منطقه جغرافیایی و رعایت موارد بهداشتی، تاثیر مستقیمی در هزینه های کلینیک خواهند داشت. طبیعتا کلینیک هایی که در مناطق لوکس شهر قرار داشته و از امکانات بهتری برخوردارند، هزینه بیشتری از زیباجو دریافت می نمایند.

هزینه های جانبی

علاوه بر هزینه های جراحی، مواردی به عنوان هزینه جانبی اضافه خواهند شد. معمولا پزشک قبل از عمل، آزمایشاتی برای بررسی سلامت عمومی بدن و چشم ها تجویز می کند که برخی از آنها عبارتند از: عملکرد تیروئید، سلامت قلب، مقدار تولید اشک. علاوه بر این المان هایی مانند میزان خشکی چشم، گلوکوما، مشکلات گردش خون و آلرژی نیز توسط جراح به دقت بررسی خواهند شد. در کنار این موارد، هزینه داروهای قبل و بعد از عمل و رفت آمد (در صورت مراجعه از شهر یا کشور دیگر) به هزینه های جانبی زیباجو اضافه خواهند شد.

بهترین جراح بلفاروپلاستی نمونه کارهای بسیار قوی دارد

بهترین دکتر بلفاروپلاستی در تهران همواره سعی میکند از طریق ارائه نمونه کارهای قوی موفق از جراحی بلفاروپلاستی، زیباجویان جدید را که اخیرا به کلینیک مراجعه کرده اند را راهنمایی کنند. در واقع با دیدن نمونه کارها شما میتوانید متوجه شوید که پزشک مربوطه تا چه حد توانسته عمل های ایده آل و رضایت بخش را تکمیل کند. این نمونه کارها تنها در مرکز کلینیک قابل رویت نیستند بلکه تنها شما کافی است وب سایت کلینیک را باز کنید تا در بخش گالری و همچنین در بین مقالات در قالب ویدیو و تصویر به مشاهده زیباجویان قبلی که این عمل را انجام داده اند بپردازید.

این کار قطعا روی نوع تصمیم گیری شما موثر خواهد بود. میتوان گفت در کنار دانش علمی بالا، تجربه و مهارت یکی از المان هایی که باعث متقاعد کردن مشتریان یا مراجعین می‌شود. نمونه عمل های از پیش انجام شده برای سایر افراد است. نه تنها در زمینه زیبایی صورت بلکه در سایر درمان‌ها نیز بسیاری از جراحان این کار را برای افزایش اطمینان انجام میدهند. طبیعتا هرچقدر مراحل عمل بلفاروپلاستی طبق استانداردهای تعریف شده انجام شود همه زیباجویان یک عمل موفقی را تجربه خواهند کرد.

بهترین جراح بلفاروپلاستی نمونه کارهای بسیار قوی دارد

بهترین پزشک بلفاروپلاستی در دوران نقاهت نیز پشتیبان زیباجو است

بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران تنها خدمات خود را در زمان مشاوره و پیش از جراحی و در حین جراحی ارائه نمیدهد. بلکه بعد از آنکه شما از کلینیک مرخص می‌شوید و به منزل میروید در یک مدت کوتاهی باید مجددا به کلینیک بازگردید تا جراح ارزیابی های تخصصی خود را انجام دهد. در واقع پزشک می‌خواهد ببیند که چه نتیجه ای حاصل شده است و آیا تکنیک های به کار رفته برای رفع ناهنجاری های پلک موثر بوده اند یا خیر؟

این کارها چندین مزیت عمده دارد اول اینکه جراح متوجه می‌شود سبک جراحی خود چه فرمی را در پلک‌ها ایجاد کرده است. همین تجربه مضاعفی خواهد بود تا برای زیباجویان بعدی تکرار شود. اگرچه استاندارد جراحی بلفاروپلاستی کاملا مشخص است. اما هر فرد از لحاظ حجم ناهنجاری نیاز به اصلاح فرم متفاوتی دارد. پس میتوان گفت که جراحان دائما در حال بروز رسانی دانش خود و به دست آوردن تجربه بیشتر هستند. از طرفی حتی پس از ماه‌ها که عمل بلفاروپلاستی شما تکمیل شده است میتوانید باز هم به کلینیک مراجعه داشته باشید تا جزئیات بیشتری همچون ارزیابی جای بخیه بعد از عمل بلفاروپلاستی را مشاهده کرد.

آیا عوارض جراحی بلفاروپلاستی قابل جبران است؟

زمانی که می‌گوییم به بهترین دکتر برای عمل بلفاروپلاستی مراجعه کنید دقیقا به این دلیل است که عوارض جبران ناپذیر آن کاملا حذف شود. یکی از عوارض بسیار خطرناکی که ممکن است بنا به دلایل مختلف اتفاق بیفتد آسیب به اعصاب و عضلات بالا برنده پلک است. امکان دارد تا حدودی با عمل پتوز چشم آشنایی داشته باشید. این عمل به دلیل افتادگی پلک و ناشی از آسیب در عضلات بالابرنده پلک اتفاق می‌افتد و ارتباطی به چربی‌ها و پوست های اضافه پلک ندارد.

اینکه شما چرا به این عمل احتیاج پیدا میکنید یکی از آنها ناشی از عمل بلفاروپلاستی ناموفق است. بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران و مراکز دیگر شهرهای بزرگ در سایر استان‌ها در کلینیک هایی فعالیت میکنند که دارای بهترین و بروز ترین امکانات و تجهیزات مدرن جراحی هستند.

در نتیجه همواره سعی میکنند از این ابزارها به بهترین نحو استفاده کنند و باعث حذف عوارض جبران ناپذیر شوند. اگر شریان‌ها، تاندون‌ها و اعصاب پیرامون پلک‌ها دچار آسیب شوند شاید لازم باشد هزینه های بسیار سنگینی را مبنی بر ترمیم آنها صرف کنید. معمولا ورم بعد از عمل بلفاروپلاستی جزو عوارض شدید نیست و به تدریج بهبود می‌یابد. اما دیگر عوارض بسیار ریسک بالاتری دارند. پس تمرکز خود را بر انتخاب بهترین دکتر بلفاروپلاستی در تهران معطوف کنید.

آیا عوارض جراحی بلفاروپلاستی قابل جبران است؟

چرا قبل از عمل باید هر نوع بیماری زمینه ای زیباجو ارزیابی شود؟

بهترین متخصص بلفاروپلاستی در تهران قبل از آنکه بخواهد برنامه ریزی دقیق مبنی بر انجام عمل بلفاروپلاستی داشته باشد سلامت پوست زیباجو را مورد ارزیابی قرار میدهد. یکی از واقعیت هایی که در کلینیک های مختلف وجود دارد این است که جراحان جنبه های مالی عمل را در اولویت قرار میدهند و سعی میکنند براساس تمهیدات مضاعفی حتی الامکان این عمل را برای افراد انجام دهند حتی اگر شخص با یکسری مشکلات فیزیولوژی دست به گریبان باشد.

افرادی که دارای بیماری های قلبی عروقی هستند یا از فشار خون بالا رنج میبرند امکان دارد عمل پر ریسکی را داشته باشند. این تجربه پزشک است که تشخیص میدهد برای این افراد خاص چه تکنیک جراحی را استفاده کند تا عوارض خطرناکی به وجود نیاید. بنابراین حتما باید هر نوع بیماری که فرد با آن سرو کار دارد در نظر گرفته شود.

بهترین دکتر بلفاروپلاستی در تهران براساس استانداردها عمل جراحی را انجام می‌دهد

جراحان بلفاروپلاستی نوع سلیقه زیباجو را در نظر میگیرند. اما این موضوع یک محدودیت خاصی دارد. به این مفهوم که زیباجویان نمی توانند بخش زیادی از نقطه نظرات و سلایق شخصی خود را به پزشک تحمیل کنند و شرایطی را فراهم کنند که جراح براساس خواسته فرد عمل را انجام دهد. چرا که عمل بلفاروپلاستی استانداردهای تعریف شده ای دارد و بر اساس المان های زیبایی شناختی انجام می‌شود. پس در نظرگیری نظرات زیباجو تمام عملکرد جراح را دربر نمی گیرد بلکه درصدی از آن را تحت تاثیر قرار میدهد.

زیرا بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران چندین سال بعد از عمل را میبیند. اینکه به دلیل تغییرات پوستی مشکلات بیشتری در پلک‌ها بوجود نیاید. پس بهتر است بر نحوه عملکرد جراح اعتماد کامل داشته باشیم. این در زمانی صدق میکند که شما تحقیقات و ارزیابی های پیش از مراجعه به کلینیک را مبنی بر انتخاب بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران انجام داده باشید و نسبت به درجه علمی، سابقه، کیفیت عمل جراح مطمئن باشید.

اهمیت مراجعه به بهترین دکتر بلفاروپلاستی در تهران

مزایای مراجعه به بهترین دکتر بلفاروپلاستی در تهران

انتخاب یک پزشک متخصص در زمینه بلفاروپلاستی پلک بالا و پایین شما را از دغدغه عوارض ناشی از این عمل زیبایی دور می کند. مزایای زیادی برای مراجعه به بهترین پزشک متخصص بلفاروپلاستی در تهران وجود دارند که توجه به آن ها خالی از لطف نیست. به خصوص شمایی که هم به زیبایی خودتان اهمیت می دهید، هم می خواهید در کنار روش های زیبایی، سالم بمانید.

۱- انجام عمل بلفاروپلاستی بدون عارضه

عوارض ناشی از عمل بلفاروپلاستی می توانند از یک عفونت کوچک شروع شوند و در نهایت به ایجاد نقص در بینایی شما بینجامند. اگر به بهترین دکتر عمل بلفاروپلاستی پلک بالا در تهران مراجعه کنید، دیگر دغدغه ای در این مورد نخواهید داشت.

۲- مشاهده بهترین اثربخشی این عمل

اثربخشی عمل بلفاروپلاستی تحت تاثیر نحوه انجام این عمل است. بخیه هایی که توسط پزشک در پشت پلک زده می شوند، نشان دهنده کیفیت این عمل هستند. پس حتی با مشاهده نتایجی که در مراجعین قبلی قابل بررسی اند، می توانید متوجه شوید که پزشک کار خود را به صورت تخصصی انجام داده است یا خیر. بخیه تنها یک کار ساده است که توسط پزشک انجام می شود. خارج کردن بافت و چربی اضافه پشت پلک نیز می تواند روی اثربخشی این عمل تاثیرگذار باشد که همگی تحت تاثیر تخصص پزشک هستند.

۳- کاهش نگرانی و استرس در حین عمل

بهترین دکتر بلفاروپلاستی در تهران به شما این امکان را می دهد تا خیلی راحت روی تخت دراز بکشید و این عمل جراحی را انجام دهید. خیلی از افراد به دلیل استرس و نگرانی که دارند زیر بار انجام این عمل نمی روند. ولی خوشبختانه با وجود پزشکان متخصص و حاذق کشور ایران، می توان بدون دغدغه در مطب این پزشکان حاضر شد و عمل بلفاروپلاستی پلک پایین و بالا را انجام داد.

بهترین دکتر بلفاروپلاستی (انتخاب روش تهاجمی یا غیرتهاجمی )

قطعا می‌دانید که برای انجام عمل بلفاروپلاستی روش های تهاجمی و غیرتهاجمی مشخص تعریف شده است. هر کدام از این‌ها بر اساس شرایط پلک زیباجو انتخاب می‌شود. اینکه کدام روش می‌تواند برای شما موثر واقع شود جزو وظایف پزشکان و جراحان زیبایی محسوب می‌شود. اما نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشیم این است که بهترین دکتر بلفاروپلاستی در تهران شخصی است که استقبال خوبی از روش های غیرتهاجمی می‌کند.

در مواردی دیده شده است که برخی از این زیباجویان هیچ نیازی به عمل های تهاجمی ندارند و می‌توانند با تکنیک‌ها و متدهای که در این زمینه تعریف شده است یک عمل غیرتهاجمی با نتیجه بسیار خوب و تاثیر گذار را تجربه کنند. این کار چندین مزیت مهم دارد اول آنکه دوران نقاهت پس از عمل کاهش پیدا می‌کند و فرد میتواند در مدت کوتاهی استراحت به فعالیت روزمره خود بپردازد.

از طرف دیگر هزینه فرد نیز محفوظ میماند و نیازی ندارد که پس از تکمیل عمل های جراحی متحمل هزینه های بالا شود. اما روش هایی که بهترین دکتر بلفاروپلاستی در تهران برای عمل تهاجمی و غیرتهاجمی انتخاب می‌کنند شامل موارد ذیل است که به توضیح هر کدام می‌پردازیم:

  • عمل های تهاجمی بلفاروپلاستی

در این نوع عمل پزشک سعی می‌کند با انجام برش هایی که در پلک بالا انجام میدهد و دسترسی به بافت زیرین پوست توده های چربی و المانهای اضافی را خارج کند. از طرفی پوست های اضافی نیز برش داده می‌شوند تا کاملا از روی چشم به سمت بالا لیفت داده شوند. برای آنکه این عمل جراحی با سهولت و امنیت بالا انجام شود لیزرها جایگزین تیغ های جراحی یا اسکالپل می‌شود.

البته برخی از دستگاه های لیزر به صورت چند کاره هستند و علاوه بر برش می‌توانند باعث تصعید پوست شوند. کاربری آن‌ها بسیار پیشرفته خواهد بود. این لیزرها تمامی شریان‌ها و ارگان های حساس که می‌تواند باعث خونریزی شوند را مسدود می‌کنند و از این طریق امنیت جراحی را تضمین خواهند کرد.

  • عمل غیرتهاجمی لیفت پلک بالا با پلاسماجت

زمانی که میخواهید یک عمل لیفت پلک بدون جراحی انجام دهید بهترین دستگاه‌ها پلاسماجت‌ ها هستند. در واقع این ابزار از طریق تصعید و ایجاد سوختگی نقطه ای باعث جمع شدن پوست های اضافه می‌شود. بنابراین اگر پلک بالا و پلک پایین افتادگی خفیف دارد و دارای چین و چروک می‌باشد پلاسماجت‌ها علاوه بر آن که هزینه پایین تری نسبت به جراحی دارند میتوانند فرم ایده آلی که دوست دارید را بوجود آورد.

این روش غیر جراحی بسیار مورد استقبال زیباجویان قرار می‌گیرد. چرا که نه استرس و اضطراب جراحی را دارند و نه اینکه احتیاج به تحمل ورم های بعد از عمل های جراحی را خواهند داشت. اما باید بدانیم که بهترین دکتر بلفاروپلاستی در تهران در همه موارد نمی تواند این تکنیک را به کار بگیرد. اگر تشخیص بر این باشد که روش جراحی اقدام مناسبی است زیباجویان باید کاملا آن را بپذیرند. در مورد روش های غیر جراحی نیز به همین صورت باید عمل کرد.

ویژگی های بهترین دکتر بلفاروپلاستی تهران

ویژگی های بهترین دکتر بلفاروپلاستی تهران

حالا که متوجه شدید مراجعه به بهترین دکتر عمل بلفاروپلاستی در تهران چقدر است، احتمالا این ابهام برای شما ایجاد شده که یک دکتر خوب برای عمل بلفاروپلاستی در تهران باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ اگر به بهترین دکتر جراحی بلفاروپلاستی در تهران مراجعه کنید، می توانید به راحتی با رعایت نکات مراقبت های بعد از عمل بلفاروپلاستی از نتیجه این عمل رضایت داشته باشید و به بهترین نتیجه برسید.

یک پزشک خوب برای عمل بلفاروپلاستی در تهران، باید بتواند تمامی مراحل عمل را به صورت حرفه ای برای شما انجام دهد. نتیجه عمل توسط این پزشک بسیار عالی خواهد بود و می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن، به زندگی روزمره خودتان برسید. تشخیص پزشک در همان قدم اول برای انتخاب بهترین روش جهت انجام جراحی بلفاروپلاستی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. به همین خاطر، توصیه می کنیم که حتما برای انجام این عمل به پزشکانی مراجعه کنید که دارای شرایط زیر می باشند:

۱- داشتن تخصص در زمینه جراحی های زیبایی

یکی از مهم ترین ویژگی های بهترین دکتر بلفاروپلاستی تهران، داشتن تخصص در زمینه جراحی های زیبایی است. جراحی های زیبایی همگی با پوست و ارگان های خارجی سر و کار دارند و البته نیاز به تخصص و تجربه نیز خواهند داشت. اگر می خواهید از نتیجه جراحی های زیبایی نهایت لذت را ببرید، کافیست که این کار را به پزشکان متخصص بسپارید.

بهترین دکتر بلفاروپلاستی در ایران باید جراح پلاستیک و زیبایی باشد. در این صورت دقیقا تجربه جراحی های پوست را داشته و می توانید با کمترین عوارض، مراحل انجام بلفاروپلاستی پلک پایین و بالا را انجام دهید. هرگز به پزشکانی که در این زمینه متخصص نیستند، اعتماد نکنید.

۲- داشتن تجربه در زمینه بلفاروپلاستی

گاهی مطالعه و داشتن دانش برای انجام یک کار کافی نیست. عمل بلفاروپلاستی از جمله عمل های زیبایی است که در کنار اینکه نیاز به دانش تخصصی دارد، نیاز به تجربه هم خواهد داشت. به طوری که اگر افراد تجربه ای در این زمینه نداشته باشند، نمی توانند به راحتی از پس انجام آن بر بیایند.

حتما قبل از انتخاب بهترین دکتر بلفاروپلاستی در تهران، به تجربه پزشک هم توجه داشته باشید. شمار پزشکانی که در این زمینه متخصص هستند، کم نیست؛ اما تنها برخی از آن ها دارای کارنامه حرفه ای می باشند و بیماران آن ها نیز از کارهای انجام شده توسط پزشکان راضی اند. می توانید با یک پرس و جوی ساده و مشاهده نظرات بیماران قبلی یک پزشک، متوجه شوید که چقدر پزشک در زمینه بلفاروپلاستی متخصص و باتجربه است.

۳- آشنایی پزشک با آخرین روش های جراحی بلفاروپلاستی پلک پایین و بالا

دکتر بلفاروپلاستی، باید همیشه اطلاعات خودش را آپدیت و بروز کند. استفاده از تکنیک ها و روش های قدیمی برای انجام بلفاروپلاستی می تواند باعث شود تا مراحل انجام بلفاروپلاستی پیش بروند، اما موضوع اینجاست که اگر پزشک همیشه بخواهد از همان روش های قدیمی استفاده کند، کیفیت کار پایین می آید.

بهترین دکتر برای بلفاروپلاستی در تهران به شما این امکان را می دهد تا از آخرین متدها و روش های جراحی بلفاروپلاستی استفاده کنید. پس حتما در مورد این موضوع که از آخرین تکنولوژی ها و روش ها برای بلفاروپلاستی توسط پزشک انجام می شود یا خیر اطلاعات کافی کسب کنید.

شنایی پزشک با آخرین روش های جراحی بلفاروپلاستی پلک پایین و بالا

عوارض عدم مراجعه به پزشک متخصص برای بلفاروپلاستی

مراجعه به پزشک غیر متخصص برای انجام لیفت پلک بالا می تواند خطرات بسیار زیادی را به همراه داشته باشد. همانطور که اشاره کردیم، حتی اگر یک عصب بسیار کوچک در بالای پلک و زیر چشم شما آسیب ببیند، با مشکلات بسیار مختلفی مواجه می شوید که غیر قابل جبران نیز هستند. عدم مراجعه به پزشک متخصص برای بلفاروپلاستی می تواند شما را با مشکلات زیادی مواجه کند که فقط یکی از آن ها این مشکل است.

حتی اگر پزشک بدون هیچ عارضه خاصی مراحل انجام بلفاروپلاستی را انجام دهد، اما بخیه مناسبی را روی پوست شما نزد ممکن است جای بخیه باقی بماند و زیبایی شما تحت تاثیر قرار گیرد. پس اگر به یک پزشک غیر متخصص برای انجام بلفاروپلاستی مراجعه کنید، ممکن است با مشکلات زیر مواجه شوید:

  • عفونت های پوستی
  • خونریزی های شدید
  • باقی ماندن جای زخم و بخیه
  • عدم لیفت مناسب پلک پایین و بالا
  • کیفیت پایین کار و افتادگی مجدد پلک ها

کلینیک زیبایی آی گل؛ بهترین پزشکان برای انجام بلفاروپلاستی پلک پایین و بالا

کلینیک آی گل، یکی از کلینیک های تخصصی در زمینه اقدامات زیبایی در تهران است. اگر هدف شما مراجعه به بهترین کلینیک بلفاروپلاستی است، می توانید به کلینیک زیبایی آی گل مراجعه نمایید. در این کلینیک بهترین دکتر جراحی بلفاروپلاستی در تهران در کنار شماست تا بتوانید بلفاروپلاستی را با کمترین هزینه و عوارض انجام دهید.