کاشت مو با بانک موی ضعیف چگونه انجام می شود؟

کاشت مو با بانک موی ضعیف چگونه انجام می شود؟

کاشت مو به عنوان یک فیلد بسیار پر تقاضا در بسیاری از کلینیک های فعال در حوزه پوست مو زیبایی انجام می شود. این عمل بسیار راهبردی غالباً با هدف ارتقاء ظاهر فرد انجام می شود. اصولا ریزش مو خصوصاً در آقایان بیشتر جلب توجه می کند. در نتیجه انجام عمل کاشت مو برای این قشر از افراد کمک کننده خواهد بود. از طرفی برای خانم‌ها نیز اگرچه حجم ریزش مو به اندازه آقایان نیست اما ریزش معمولا به صورت موضعی می باشد. در همه موارد امکان اصلاح وجود دارد. اما به عنوان یک سوال اساسی برای افرادی که دارای حجم تراکم کمی هستند چگونه باید این عمل را انجام داد؟ آیا کاشت مو با بانک موی ضعیف قابل انجام است یا خیر؟ در این مقاله منحصرا قصد داریم در ارتباط با این موضوع صحبت کنیم. لذا اگر احساس می کنید که در تمام ناحیه سر موهای شما بسیار کم تراکم می باشد این مقاله را تا انتها مطالعه فرمایید.

بانک موی ضعیف چیست؟

بانک مو به ناحیه ای از سر گفته می شود که غالباً از آن ناحیه عملیات برداشت مو انجام میشود تا به ناحیه گیرنده پیوند داده شوند. پزشک متخصص در واقع سعی می کند با ارزیابی ها و بررسی های دقیق در ناحیه سر نقاطی را که تراکم مناسب ی از مو را دارند شناسایی کند. این قسمت معمولا در پشت سر و ناحیه بین گوش ها می باشد و به طور کلی بانک مویه از همین ناحیه انتخاب می شود. به طور کلی پشت سر استعداد کمتری از لحاظ ریزش مو دارد. حتی افرادی که به صورت ژنتیکی موهای خود را از دست میدهند همواره مشاهده می شود که در ناحیه پشت سر تراکم مناسبی را دارند.

بانک موی ضعیف چیست؟

کاشت مو با بانک موی ضعیف به روش سلولهای بنیادی

کاشت مو با بانک موی ضعیف یکی از دغدغه‌های اصلی پزشکان و متخصصان این حوزه می باشد. یکی از روش هایی که معمولاً در رسانه‌های مختلف می شنویم استفاده از متد کاشت مو به روش سلول های بنیادی می باشد. به این صورت که از سلول های طبیعی خود فرد برای کشت و رشد مجدد فولیکول های مو استفاده میشود. البته جدا کردن سلول های بنیادی از نقاط مختلفی قابلیت انجام دارد. ممکن است این سلول ها از قسمت فولیکول های مو جدا شوند یا اینکه از بافت چربی خود فرد استفاده شود.

میتوان از سلولهای بنیادی ژله وارتون و همچنین از دیگر فراورده های سلولی مانند کاندیشن مدیوم ها، پی آر پی یا پلاسمای غنی از پلاکت و اگزوزوم ها استفاده کرد. البته این ها مطالب کاملا تخصصی است که همواره در فاز تحقیقات قرار دارند. به همین دلیل تا به اکنون روش سلولهای بنیادی به صورت عملیاتی و کاملا موثر انجام نشده است.

کاشت مو برای زنان

بانوان با توجه به آنکه از لحاظ هورمونی با آقایان متفاوت هستند در نتیجه کاشت مو برای زنان به روش‌های متداول مانند‏ fut و fit انجام می شود. کاشت مو به روش fut به این صورت است که از ناحیه پشت سر یک فلپ یا برش نواری برداشته می شود تا از این طریق سلول های مو پس از آماده‌سازی به ناحیه گیرنده پیوند داده شوند. در روش fit نیز موها به صورت تار تار برداشته میشوند. در برخی مواقع ممکن است از روش های ترکیبی نیز استفاده شود که رویکرد خاص خود را دارد. اینکه از کدام روش در فرایند کاشت مو استفاده شود بستگی به تشخیص پزشک و بانک موی فرد دارد.

کاشت مو برای زنان

کاشت مو با بانک موی ضعیف به روش bht

یکی از رویکردهای جدیدی که در فرایند کاشت مو با بانک موی ضعیف انجام میشود روش bht می باشد. در این تکنیک منحصر به فرد به جای آنکه از ناحیه پشت سر عملیات برداشت انجام شود از دیگر نقاط بدن صورت می گیرد. به این معنا که در برخی از نقاط بدن مانند ناحیه زیر گردن و قسمت سینه موهای با کیفیتی وجود دارد. البته این تکنیک زمانی قابل انجام خواهد بود که فرد مورد نظر در ناحیه های مذکور یعنی قسمت پایین ریش ها و همچنین سینه ها از تراکم موی خوبی برخوردار باشد. در چنین شرایطی می توانید امیدوار باشید که یک عمل موفق و ایده آلی را خواهید داشت. همونطور که میبینید در فرایند کاشت مو با بانک موی ضعیف پزشکان راهکارهای متفاوتی را ارائه خواهند داد چرا که برای زیباتر شدن چهره هیچ محدودیتی وجود ندارد و علم امروز قطعاً یک راه و مسیر استاندارد و ایمن را پیدا خواهد کرد.

انتخاب کلینیک مناسب برای کاشت مو با بانک موی ضعیف

کلینیک کاشت مو برای انجام این عمل بسیار حائز اهمیت می باشد. در مراکزی که از پزشکان متخصص و باتجربه بهره می‌برند قاعدتاً میتوانند بهترین خدمات را در این حوزه به زیباجویان ارائه دهند. از طرفی مجهز بودن کلینیک نیز شرایطی را فراهم می‌کند تا عوارض عمل کاملاً حذف یا به حداقل برسد. اگرچه متدهای مرتبط با کاشت مو با بانک موی ضعیف در همه جای دنیا انجام میشود اما نحوه اجرا بسیار تاثیرگذار خواهد بود و نتیجه کار را مشخص می کند.

انتخاب کلینیک مناسب برای کاشت مو با بانک موی ضعیف

هزینه کاشت مو

یکی از سوالات بسیار رایجی که همواره توسط افراد مختلف مطرح می‌شود هزینه و قیمت کاشت مو می باشد. به طور کلی نمی توان یک هزینه مشخصی را برای این عمل ارائه داد. چرا که افراد متناسب با وضعیتی که دارند این عمل را انجام می دهند. همانطور که در این مقاله ذکر شد کاشت مو روش های مختلفی دارد که هر کدام پزشک را مجاب به انجام یکسری تکنیکهای خاص می‌کند. در مجموعه  انواع کلینیک های کاشت مو در تهران به منظور جلب رضایت مشتری و همچنین ایجاد رقابت مناسب سعی می کند هزینه مطلوبی را در نظر بگیرد تا اغلب افراد که دچار ریزش موی شدید شده اند بتوانند با یک مدیریت بودجه صحیح این عمل زیبایی را انجام دهند.

کاشت مو با بهترین کیفیت در کلینیک آی گل

کلینیک آی گل با بهره مندی از متخصصین با تجربه می تواند با کیفیت ترین عمل کاشت مو با نتایج فوق العاده ایده آل را متناسب با انتظار شما انجام دهد. شما می توانید جهت دریافت مشاوره و همچنین تعیین وقت برای حضور در کلینیک با کارشناسان ما در تماس باشید.