تزریق ژل لب مدل قلوه ای (میزان ماندگاری و مراقبت های لازم)

تزریق ژل لب مدل قلوه ای (میزان ماندگاری و مراقبت های لازم)

تزریق فیلر لب، یکی از روش های کم عارضه و در عین حال با قیمت مناسب است که برای زیباتر کردن لب ها و حجیم تر کردن آن ها مورد استفاده قرار می گیرد. روش های مختلفی برای تزریق ژل در لب ها وجود دارند که افراد می توانند بر اساس سلیقه شخصی خودشان، از هر کدام از این روش ها استفاده کنند. تزریق ژل لب مدل قلوه ای یکی از روش های جدید تزریق ژل لب ها است که می تواند تاثیر زیادی در زیبایی لب های شما داشته باشد.

تزریق ژل لب مدل قلوه ای

تزریق ژل لب یکی از اقدامات زیبایی بدون ضرر است که می تواند تاثیر بسیار زیادی روی فرم لب ها و زیبایی چهره شما داشته باشد. یکی از فرم های لب که برای تزریق استفاده می شود، فرم قلوه ای است. همانطور که از نام این فرم لب مشخص است، به صورت قلوه ای و برآمده است. برای تزریق ژل لب مدل قلوه ای، به لب های پایینی و بالایی به صورت همزمان توجه می شود.

برخلاف روش های تزریق ژل دیگر مانند ژل لب عروسکی و یا روسی که بیشتر به لب های پایینی و بالایی توجه می شود، در این روش تزریق ژل هم لب بالایی، هم لب پایینی فرم داده می شود. بنابراین، افرادی که می خواهند لب های حجیم و بزرگی داشته باشند، می توانند از روش تزریق ژل لب مدل قلوه ای استفاده کنند.

تزریق ژل لب مدل قلوه ای (میزان ماندگاری و مراقبت های لازم)

عوارض تزریق ژل لب به فرم قلوه ای

عوارض تزریق فیلر لب به شکل قلوه ای، مشابه با عوارض تزریق فیلر به فرم های دیگر است. با این حال به دلیل اینکه میزان ژل بیشتری برای تزریق مورد نیاز می باشد، ممکن است احساس کنید که عوارض ناشی از این روش تزریق فیلر در لب ها بیشتر است؛ اما این موضوع واقعیت ندارد و شما می توانید با خیالی راحت تزریق ژل لب مدل قلوه ای را انجام دهید.

تورم در لب ها پس از تزریق ژل لب می تواند تا چند روز طبیعی باشد. بنابراین، پس از گذشت چند روز کمی از حجم لب های شما کاسته می شود. عوارض دیگری مانند کبودی در ناحیه تزریق و برآمدگی شدید در این نواحی می توانند کاملا طبیعی باشند و به مرور زمان از بین می روند.

ماندگاری فیلر لب قلوه ای چقدر است؟

ماندگاری فیلر لب قلوه ای بستگی به نوع متابولیسم بدن شما دارد. به طور کلی، بسته به نوع ژل استفاده شده برای تزریق و میزان مراقبت های شما، ماندگاری این روش زیبایی تعیین می شود. در اکثر موارد افراد حداقل به مدت ۶ ماه شاهد ماندگاری این فیلر در لب های خودشان هستند. پس از گذشت ۶ ماه به مرور زمان حجم لب ها کم می شود و معمولا تا ۲ سال می توانید لب های برآمده و قلوه ای داشته باشید.

در صورتی که پس از گذشت چند ماه احساس می کنید که لب های شما حالت دلخواه را ندارند، می توانید مجددا به کلینیک زیبایی مراجعه کنید تا مراحل شارژ ژل لب انجام شود. در این صورت میزان ژل کمتری در لب ها تزریق می شوند، ولی زیبایی لب ها نیز تا حد زیادی حفظ خواهد شد. بهتر است که برای جلوگیری از کاهش ماندگاری لب های قلوه ای، لب های خودتان را دستکاری نکنید و تا چند هفته پس از تزریق از سیگار کشیدن نیز خودداری نمایید.

مقاله پیشنهادی: تزریق ژل لب مدل قلبی + نکات مراقبتی و قیمت

ماندگاری فیلر لب قلوه ای چقدر است؟

مراقبت های قبل و بعد از تزریق فیلر لب به شکل قلوه ای

اگر قصد تزریق ژل لب مدل قلوه ای را دارید، بهتر است که قبل از انجام این کار با پزشک خود مشورت کنید. همانطور که اشاره کردیم در این روش مقدار زیادی ژل به لب های شما تزریق می شوند. بنابراین، پروسه انجام این روش زیبایی، کمی طولانی تر از روش های دیگر تزریق ژل در لب ها می باشد.

رعایت نکات مراقبتی قبل و بعد از تزریق فیلر لب می تواند اهمیت بسیار زیادی در کاهش عوارض این عمل زیبایی داشته باشد. توصیه می کنیم که قبل از تزریق ژل حتما از سیگار کشیدن و مصرف نوشیدنی های الکلی خودداری کنید. مصرف داروهای رقیق کننده خون نیز در قبل از عمل باید محدود شود تا عوارض تزریق ژل کاهش پیدا کند.

بعد از تزریق ژل لب به فرم قلوه ای، بهتر است که کارهای سنگین مانند فعالیت های ورزشی انجام ندهید. تا جای ممکن استراحت کنید و هرگز لب های خودتان را دستکاری نکنید. در چند روز اول مقداری تورم و درد در ناحیه تزریق شده طبیعی است و به مرور زمان این درد و ورم از بین می روند.

قیمت تزریق ژل لب مدل قلوه ای

قیمت تزریق ژل لب مدل قلوه ای می تواند بر اساس میزان ژلی که برای تزریق استفاده می شود و کیفیت آن، محاسبه گردد. به طور کلی، هر چقدر کیفیت فیلر بالاتر باشد، قیمت خرید آن نیز بالاتر می رود. به همین خاطر است که در اکثر کلینیک های زیبایی مطرح، قیمت تزریق ژل بالاتر از حد معمول می باشد.

برای اطلاع از قیمت تزریق فیلر می توانید با کلینیک های زیبایی که این خدمات را به شما ارائه می کنند، استعلام بگیرید. سعی کنید که فارغ از قیمت، به کیفیت ژل تزریقی نیز توجه داشته باشید. چون هر چقدر کیفیت این ژل ها بیشتر باشد، ماندگاری آن ها نیز افزایش پیدا می کند.

قیمت تزریق ژل لب مدل قلوه ای

تزریق ژل در لب به فرم دلخواه شما در کلینیک زیبایی آی گل

اگر فرم خاصی برای تزریق فیلر لب طبیعی و قلوه ای مد نظر دارید، باید حتما یک کلینیک که به صورت تخصصی در زمینه زیبایی به شما خدمات ارائه می کند را انتخاب کنید. کلینیک زیبایی آی گل، یکی از بهترین کلینیک های زیبایی است که به صورت تخصصی در زمینه خدمات زیبایی فعالیت می کند.

پرسنل باتجربه تزریق ژل در لب به شما کمک می کنند تا بهترین فرم لب را پس از تزریق داشته باشید و از آن لذت ببرید. می توانید نمونه کارهای کلینیک زیبایی آی گل را بررسی کنید تا در نهایت با خیالی راحت از خدمات این کلینیک برای تزریق ژل لب طبیعی و نچرال و روسی استفاده کنید.