آیا اشعه لیزر برای موهای زائد ضرر دارد؟

ایا اشعه لیزر برای موهای زائد ضرر دارد؟

مشاوره رایگان لیزر موهای زائد

لطفا شماره همراه خود را ارسال نمایید. کارشناسان جهت ارائه مشاوره تخصصی در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

با استفاده از لیزر موهای زائد میتوانید به یک سطح پوست زیبا دست پیدا کنید. همانطور که می‌دانید موهای زائد در صورت و بدن خانم‌ها به عنوان المان منفی تلقی می‌شود. در مورد آقایان نیز موهای زائد به غیر از صورت در نقاط مختلف بدن وجود دارد. اصلاح آنها بسیار خسته کننده است خصوصا اگر شما بخواهید این کار را به صورت منظم انجام دهید. زمان و هزینه شما با تکرار اصلاح در بلندمدت هدر میرود. ممکن است با مشکلات پوستی مختلفی مانند قرمزی، التهاب، زخم شدن در اثر تماس تیغ های اصلاح با پوست و غیره مواجه شوید.

پزشکان یک روش ایمن و کاربردی را پیشنهاد کردند که برای همیشه میتوانید موهای زائد را از روی پوست خود حتی صورت کاملا حذف کنید. این روش تجربه چند جلسه لیزر روی پوست است. یک عمل بسیار سبک و کارساز که زیباجویان براساس شرایط پوست و موی مناسبی که دارند می‌توانند نسبت به این عمل اقدام کنند. ممکن است در این تصور باشید که لیزر موهای زائد عوارض سنگینی دارد اما به هیچ عنوان اینگونه نیست. البته برای افرادی که کاندید مناسبی برای این عمل نیستند امکان دارد یک سری عوارض بوجود آید که در این مقاله می‌خواهیم به آن‌ها بپردازیم.

آیا لیزر موهای زائد برای همه افراد قابل انجام است؟

آیا لیزر موهای زائد برای همه افراد قابل انجام است؟

لیزر موهای زائد یک مکانیزم عملکردی خاصی دارد یعنی همه افراد بدون استثنا نمیتوانند برای این عمل اقدام کنند. علت آن نیز شرایط پوست و موی فرد است. همانطور که میدانید رنگدانه پوست های افراد با یکدیگر تفاوت دارد. برخی دارای پوست روشن و برخی دیگر دارای پوست تیره هستند. عده ای موهای کاملا تیره و مشکی دارند حال آنکه عده ای دیگر دارای موهای زائد بور و با رنگدانه روشن میباشند.

همانطور که می‌بینید این افراد یکسان نیستند. بنابراین کاملا طبیعی است که لیزر موهای زائد روی همه اثر یکسانی را نداشته باشد و یا در مواردی مضر نیز باشد. هیچ یک از ما نمی خواهیم که بعد از انجام عمل لیزر با عوارض ناراحت کننده آن روبرو شویم و نه تنها از عمل نتیجه مطلوبی را دریافت نمی کنیم بلکه باید مدتی نیز با آسیب های بوجود آمده مواجه باشیم.

چه زمانی لیزر موهای زائد می‌تواند آسیب زا باشد؟

نوع طراحی و ساختار لیزر موهای زائد به شکلی است که می‌تواند بهترین عملکرد را روی پوست‌های روشن و همچنین موهای تیره و مشکی داشته باشد. بنابراین اگر جزو این دسته از افراد هستید که پوست تیره و برنزه‌ای ندارید و همچنین موهای شما نیز کاملا تیره هستند می‌توانید امیدوار باشید که لیزر موهای زائد برای شما آسیب زا نخواهد بود.

از طرف دیگر افرادی که دارای پوست‌های تیره هستند و موهای آنها نیز قدری روشن یا بور می‌باشد در آن صورت احتمال بروز سوختگی پوست و دیگر آسیب‌ها وجود دارد. عوارض دیگری همچون تغییر رنگ پوست، بروز آکنه و لک از دیگر مواردی است که غالبا روی پوست‌های غیر روشن به وجود می‌آید.

پس لیزر موهای زائد مردان و زنان و عملکرد مثبت و موفقیت آمیز بودن آن و همچنین بدون عارضه بودن عمل همگی به نوع پوست و موی افراد یا زیباجویان بستگی دارد البته اگر به یک کلینیک تخصصی مراجعه کرده باشید. در حال حاضر یکسری دستگاه‌ها و تجهیزات جدید و مدرن طراحی و ساخته شدند که عملکرد کاملاً متفاوتی دارند و حتی می‌توانند روی پوست و موهایی که دارای رنگدانه نزدیک به هم هستند عملکرد خوبی داشته باشند.

لیزر موهای زائد آسیب زا است اگر به کلینیک‌های تخصصی مراجعه نکنید!

لیزر موهای زائد آسیب زا است اگر به کلینیک‌های تخصصی مراجعه نکنید!

تخصصی بودن یک کلینیک پوست و مو و مرکزی که عمل لیزر موهای زائد را انجام می‌دهد بسیار اهمیت دارد. حال اگر شما بدون توجه به این موضوع و اینکه از دستگاه‌های استاندارد و کاملاً جدید در کلینیک استفاده می‌شود یا خیر؟ به مرکز مراجعه کنید احتمال بروز آسیب پوستی وجود دارد. اصولاً دستگاه‌های قدیمی هم تعداد جلسات بیشتری را متحمل زیباجویان می‌کنند و همین که در روند درمان امکان دارد شما درد و سوزش زیادی را احساس کنید. دستگاه‌های جدید و مدرنی که برای لیزر موهای زائد امروزه در کلینیک‌های تخصصی و پربازدید استفاده می‌شوند لیزر موهای زائد الکساندرایت کلاریتی است که هر چقدر سری ساخت آن جدیدتر باشد به همان نسبت بهترین نتیجه را بعد از عمل ایجاد خواهد کرد. از طرفی دستگاه‌های جدید دارای تکنولوژی هستند که باعث خنک شدن سطح پوست و حذف درد و سوزش در عمل می‌شوند. این موضوع نیز در نوع خود یک عارضه محسوب می‌شود. چرا که باعث ایجاد استرس و از بین بردن آرامش خاطر زیباجو در مراحل لیزر دائمی کل بدن می‌شود.

توجهی به شایعات خطرناک بودن لیزر موهای زائد نکنید!

امروزه اگر گروهی از افراد یک موضوعی را در ارتباط با یک اقدام یا عمل پزشکی مطرح کنند چه درست یا اشتباه، آن موضوع در یک مدت زمان کوتاهی بسط داده می‌شود و ممکن است حجم زیادی از افراد جامعه آن را به عنوان یک چالش ذهنی در نظر بگیرند و تا حدودی قبول کنند. در ارتباط با عمل لیزر موهای زائد نیز دقیقاً همین موضوع صدق می‌کند. یعنی اگر افرادی به طور مثال عنوان کنند که لیزر موهای زائد سرطان زا است پس از مدتی شاهد خواهید بود که اغلب زیباجویان بنا به همین شایعه از انجام عمل سر باز می‌زنند و به نوعی منصرف می‌شوند.

ممکن است به دنبال پاسخ آن و اینکه آیا واقعیت دارد یا خیر باشند. اما در مجموع در ضمیر ناخودآگاه آنها قرار می‌گیرد و تصور می‌کنند عمل لیزر موهای زائد برای آنها عوارض خطرناکی دارد. در چنین شرایطی به شما پیشنهاد می‌کنیم که فقط صحبت‌ها و اطلاعاتی را در مورد یک عمل پزشکی قبول کنید که حتماً از زبان یک فرد متخصص شنیده باشید.

بنابراین اگر یک پزشک متخصص حوزه پوست مو و زیبایی عنوان می‌کند که عمل لیزر موهای زائد ضرری برای همه افراد ندارد باید آن را بپذیریم. بالاتر از آن این عمل توسط سازمان‌های بین‌المللی غذا و دارو مانند اف دی ای کاملا تایید شده است. در نتیجه از مزایای ایده آل این عمل جذاب و ایده‌آل بهره‌مند شوید و به یک سطح پوست زیبا و مورد انتظار خود دست یابید.

کلینیک آی گل یک مرکز تخصصی پوست و مو در تهران

کلینیک آی گل یک مرکز تخصصی پوست و مو در تهران

آی گل به عنوان بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در تهران با استفاده از بهترین دستگاه‌های روز دنیا و همچنین طبق استانداردهای تعریف شده پزشکی و در تعداد جلسات اندک، بدون درد و سوزش عمل لیزر را برای زیباجویان انجام می‌دهد. تمرکز اصلی ما دستیابی به یک نتیجه مطلوب و عدم بروز هیچگونه عارضه خطرناک است. چرا که سلامت زیباجویان برای ما همواره در اولویت قرار دارد و آن را به عنوان یک اصول پزشکی زیبایی پذیرفته‌ایم. جهت دریافت وقت برای حضور در کلینیک با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.