لیزر موهای زائد پا با جدیدترین دستگاه دنیا

لیزر موهای زائد پا با جدیدترین دستگاه دنیا

مشاوره رایگان لیزر موهای زائد

لطفا شماره همراه خود را ارسال نمایید. کارشناسان جهت ارائه مشاوره تخصصی در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

قطعاً همه ما به فکر حذف موهای زائد بدن خود هستیم. چرا که آنها مشکلات زیادی را برای ما ایجاد می کنند. خوشبختانه با ظهور دستگاه ها و تجهیزات فوق العاده ایمن و بسیار پیشرفته به راحتی می توان موهای زائد کل بدن را در چند جلسه لیزر حذف کرد. لیزر موهای زائد پا و دیگر نقاط بدن هیچگونه آسیب و صدمه ای را از لحاظ سلامتی برای شما ایجاد نمی کند. چرا که کاملاً توسط سازمان های بین المللی تایید شده هستند. این وسایل فقط با هدف حذف موهای زائد و برخی درمان های پزشکی مورد استفاده قرار می گیرند. در این مقاله منحصراً در مورد دستگاه مورد استفاده در فرایند لیزر، ویژگی ها و مزیت های آن ها و برخی نکات مرتبط صحبت می کنیم.

لیزر موهای زائد پا چگونه انجام می شود؟

بعد از لیزر موهای زائد زیر بغل، لیزر موهای زائد پا طرفداران بسیار زیادی دارد. به طوری که اکثر مراجعه کنندگان ترجیح می دهند از پاهای خودشان برای لیزر کردن شروع کنند و در صورتی که نتیجه خوبی دیدند بخش های دیگر بدن خود را لیزر کنند. لیزر موهای زائد هر دو پا به سادگی و با کمک دستگاه های مخصوص قابل انجام است.

این دستگاه ها می توانند یک طول موج مشخصی را تولید کنند و به فولیکول های مو آسیب وارد کنند. این فولیکول ها هستند که می سوزند و دیگر رشد نمی کنند. به همین خاطر افرادی که لیزر موهای زائد را انجام می دهند دیگر شاهد رشد موهای جدید در پاهای خودشان نیستند یا حداقل اگر هم مویی رشد می کند، به اندازه قبل تراکم ندارد و ضخیم نیست.

چه افرادی کاندیدای خوبی برای لیزر موهای پا هستند؟

شواهد نشان می دهند که بیشتر مراجعه کنندگان به مرکز لیزر آی گل، از انجام لیزر موهای زائد پا راضی هستند. چرا که موهای پا ضخامت مناسبی برای لیزر کردن دارند و معمولا پس از ۳ الی ۸ جلسه، حداکثر موهای پا به صورت دائمی از بین می روند. بنابراین، همه افراد در هر بازه سنی و با هر شرایطی می توانند از این روش برای حذف موهای زائد پای خود استفاده کنند. مگر اینکه دارای شرایط خاصی باشند و نتوانند از لیزر برای رفع موهای زائد استفاده کنند. به طور مثال بانوان باردار مجاز به لیزر کردن موهای زائد پاهای خودشان نیستند.

ممنوعیت لیزر موهای زائد پا

همانطور که توضیح دادیم، در اکثر موارد هیچ مشکلی برای لیزر کردن موهای زائد پا نیست؛ اما در صورت وجود شرایط خاص سلامتی، باید حتما از سایر روش ها برای رفع موهای زائد پا کمک گرفت. افراد زیر مجاز به استفاده از خدمات لیزر موهای زائد پا نیستند:

  • افراد دارای بیماری های پوستی شدید
  • مادران باردار
  • مادران شیرده (فقط با نظر پزشک)
  • افراد دارای پوست بسیار تیره و موهای بو (با مشورت پزشک)

لیزر موهای زائد پا با دستگاه الکساندرایت کلاریتی

دستگاه الکساندرایت کلاریتی به عنوان جدیدترین تکنولوژی برای لیزر دائمی کل بدن خصوصاً ناحیه پا مورد استفاده قرار می گیرند. سیستم هوشمندی که این دستگاه دارد شرایطی را فراهم می کند تا در حین کار با لیزر هیچگونه سوزش یا درد ناراحت کننده را نداشته باشید. بنابراین با اطمینان خاطر می توانید جلسات تکمیلی خود را به پایان برسانید. مهمترین نکته ای که در لیزر موهای زائد با الکساندرایت می توان ذکر کرد تاثیرگذاری بالا و عدم نیاز به تعداد جلسات طولانی می باشد.

در واقع این مشکل در سایر دستگاه ها وجود دارد که ممکن است افراد نیاز باشد در یک بازه زمانی بلند مدت و جلسات طولانی به نتیجه مطلوب دست یابند. اما در ارتباط با این نمونه از لیزر به هیچ عنوان اینگونه نیست. در نهایت می توان بین ۴ تا ۶ جلسه به نتیجه نهایی رسید. اما اگر به هر دلیلی نیاز به تکرار فرایند لیزر موهای زائد پا باشد با تشخیص پزشک موارد تکمیلی نیز اجرا خواهد شد.

لیزر موهای زائد پا با جدیدترین دستگاه دنیا

لطافت پوست بالا بعد از لیزر موهای زائد پا

از طریق لیزر موهای زائد پا دیگر نیازی نیست که نگران تراشیدن هر روزه پای خود باشید. اغلب افراد ممکن است به فکر اپیلاسیون و موارد مشابه باشند که بسیار دردناک و ناراحت‌کننده است. اما با لیزر کردن پاها می توانید پس از پایان کار و رسیدن به نتیجه نهایی پوستی نرم و کاملاً صاف را داشته باشید. از طرفی اغلب افراد وجود زبری را به دلیل ته ریش های ریز روی پای خود احساس می کنند که بسیار ناخوشایند می باشد. چرا که ممکن است باعث ایجاد سوزش، زخم و مواردی از این قبیل شود. با بهره گیری از لیزر تمام مشکلات ذکر شده برطرف خواهد شد.

لیزر موهای زائد پا برای مردان

با توجه به آنکه یک تفاوت هورمونی میان آقایان و بانوان وجود دارد. در نتیجه آقایان تراکم و حجم موهای زائد بالایی به خصوص در ناحیه پا دارند. به همین دلیل آقایان نیز بنا به دلایل بسیار منطقی به دنبال لیزر موهای زائد پا می باشند. به جهت حجم بالای موها ممکن است فرایند لیزر قدری طولانی تر نسبت به بانوان باشد. به همین دلیل حتما باید تعداد جلسات تعریف شده برای درمان را به طور مرتب دنبال کنید تا در نهایت بیشترین تاثیر را از لیزر دریافت کنید. اگر می خواهید در مورد مزیت های لیزر بدن آقایان اطلاعات مفیدی را کسب کنید این مقاله را مطالعه فرمایید. چرا که به طور کامل در مورد مزیت ها و امتیازات آن برای مردان نکات مهمی ذکر شده است.

لیزر موهای زائد پا با دستگاه الکساندرایت کلاریتی

عوارض لیزر پا

عوارض لیزر پا چندان ناراحت کننده و آزاردهنده نیست. بروز قرمزی و برآمدگی های جزئی کاملا طبیعی بوده و پس از مدت زمان مشخصی برطرف می شوند. در واقع قرمزی ها بلافاصله پس از تکمیل لیزر ایجاد می شود که در مواردی ممکن است تا دو ساعت نیز طول بکشد. همانطور که گفته شد هیچ جای نگرانی نیست چرا که سطح پوست شما تا حدی یک حالت آفتاب سوختگی جزئی را پیدا می کند که می‌توانید با یک کمپرس سرد این موارد را کاملاً برطرف کنید. البته در این خصوص شما می توانید مقاله معایب و مزایای لیزر موهای زائد را نیز مطالعه کنید که به طور گسترده و جزئی تر در مورد پیامدهای این عمل توضیح داده شده است.

قیمت لیزر پا

قیمت لیزر پا و همچنین هزینه های مربوطه بستگی به تعداد جلسات و کلینیک مربوطه دارد. طبیعتا اگر بنا به تشخیص پزشک نیاز باشد که جلسات شارژ برای شما در نظر گرفته شود ممکن است تا یک محدوده خاصی هزینه مضاعفی را پرداخت کنید. اما در مجموع با توجه به آنکه کلینیک های حوزه زیبایی پوست و مو در تهران همواره به دنبال جلب رضایت مشتریان خود هستند. قیمت متعارفی را در نظر می گیرند تا شما به راحتی بتوانید تعداد جلسات خود را تا پایان کار تکمیل کنید.

لیزر موهای زائد پا با دستگاه الکساندرایت کلاریتی

علت افزایش تراکم مو بعد از لیزر چیست؟

بعد از لیزر موهای زائد پا و دیگر نقاط بدن ممکن است در یک بازه زمانی یک تا سه هفته ای بعد از جلسات لیزر متوجه شوید که تراکم موهای پای شما بیشتر شده است. این موضوع کاملاً طبیعی است. چرا که موها در یک فرایند مشخصی پس از رشد دچار ریزش می شوند. به عبارت ساده‌تر فولیکول ها زمانی ضعیف می شوند و ریزش پیدا می کنند که در چرخه رشد قرار بگیرند. به همین دلیل همواره توصیه می شود از لایه برداری پوست در نقاطی که لیزر انجام شده است استفاده کنید. این کار می تواند سریعتر باعث ریزش موها شود و پوست را صاف تر کند.

حساس شدن پوست پس از لیزر موهای زائد پا

حتی زمانی که شما لیزر موهای زائد پا انجام نداده‌اید و سعی می کنید از طریق وسایل و ابزارهای موجود به حذف موهای زائد خود بپردازید پوست شما تا چند ساعت حساسیت های متعددی را تجربه می کند. ممکن است دچار جوش های ریز شوید یا اینکه قرمزی و سوزش جزئی را تجربه کنید. در ارتباط با فرآیند لیزر نیز دقیقاً همین موضوع صدق می کند. اما موضوع اصلی که باید به آن توجه کنید این است که تمامی حساسیت‌های ایجاد شده کاملا موقتی بوده و تا هفته اول به طور کامل برطرف خواهند شد.

لیزر موهای زائد بدن در کلینیک آی گل

کلینیک آی گل با استفاده از بروزترین و جدیدترین دستگاه های لیزر می تواند بهترین خدمات را در جهت حذف موهای زائد شما ارائه دهد. این مجموعه کاملا مجهز بوده و با بهره مندی از پزشکان متخصص و با سابقه بهترین نتایج را در عمل های زیبایی برای شما به ارمغان می آورد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.