آشنایی با لیزر موهای زیر بغل، عوارض، مزایا، نکات قبل و بعد از عمل

آشنایی با لیزر موهای زیر بغل، عوارض، مزایا، نکات قبل و بعد از عمل

مشاوره رایگان لیزر موهای زائد

لطفا شماره همراه خود را ارسال نمایید. کارشناسان جهت ارائه مشاوره تخصصی در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

احتمالا شما هم تا به حال روش های مختلفی را برای از بین بردن موهای زائد بدن خودتان امتحان کرده اید. کرم های موبر، پودرهای موبر، تیغ و ژیلت از جمله محصولاتی هستند که می توانند برای از بین بردن موهای زیر بغل مورد استفاده قرار گیرند. اما هر یک از این روش ها معایب خاص خودشان را به همراه دارند و مهم ترین عیب آن ها این است که دائمی نمی باشند.

لیزر موهای زیر بغل تنها روش دائمی برای از بین بردن موهای زائد زیر بغل خانم ها و آقایان است. می توان با لیزر بدن آقایان و خانم ها، دیگر از شر موهای زائدی که هر بار رشد می کنند، راحت شد. با ما همراه باشید تا متوجه شوید آیا لیزر زیر بغل درد دارد؟ و باید چه نکاتی را برای لیزر کردن موهای زیر بغل رعایت کنید.

لیزر موهای زیر بغل چیست و چگونه انجام می شود؟

دستگاه های لیزر در واقع دستگاه های خاصی هستند که می توانند با نفوذ به عمق پوست، باعث سوزاندن ریشه موهای زائد شوند. لیزر موهای زائد با جدیدترین دستگاه دنیا چند سالی است که به وفور انجام می شود تا مردم بتوانند از شر موهای زائد خودشان به صورت دائمی راحت شوند.

برای انجام لیزر موهای زیر بغل هیچ کار سختی در پیش ندارید. مهم ترین مزیت لیزر زیر بغل این است که هیچ دردی را به همراه ندارد. کافیست که بهترین مرکز را برای لیزر موهای زائد انتخاب کنید و به آن مراجعه کنید. پس از بررسی نوع و مدل موهای شما، بهترین دستگاه لیزر برای حذف موهای زائد زیر بغل شما انتخاب می شود و می توانید در چند جلسه، موهای زائد زیر بغل خودتان را از بین ببرید.

نکات قبل از انجام لیزر برای زیر بغل خانم ها و آقایان

اگر متقاضی لیزر موهای زیر بغل هستید، باید در ابتدا بدانید که قبل از مراجعه به کلینیک و مرکز لیزر باید چه کاری انجام دهید؟ به طور کلی، برای انجام لیزر برای زیر بغل خانم ها و آقایان لازم است که از قبل موهای خودتان را شیو کرده باشید. سعی کنید که با دقت این کار را انجام دهید تا هیچ موی بلندی در زیر بغل شما باقی نماند. اگر احساس درد در هنگام لیزر دارید، می تواند قبل از لیزر مقداری پماد بی حس کننده به ناحیه زیر بغل خودتان بزنید. اما باید قبل از انجام لیزر موهای زیر بغل، پوست زیر بغل خودتان را با کمک یک دستمال تمیز کنید.

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد زیر بغل

بعد از اینکه لیزر موهای زائد زیر بغل را انجام دادید، باید از مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد زیر بغل برای جلوگیری از هر گونه عارضه کمک بگیرید.

  • ممکن است پوست شما تا چند ساعت پس از لیزر موهای زیر بغل حساس شده باشد. پس سعی کنید که تا ۲۴ ساعت حمام آب گرم نگیرید و از مواد شوینده استفاده نکنید.
  • در صورتی که پس از لیزر کردن احساس سوزش زیادی در پوست زیر بغل دارید، می توانید از کرم های ترمیم کننده مخصوص بعد از لیزر موهای زیر بغل زنان استفاده کنید.
  • بهتر است تا ۲ هفته از شیو کردن موهای خودتان خودداری کنید تا موهای شما از ریشه خارج و بریزند.
  • در صورت بروز هر گونه مشکل مانند سوختگی، سیاهی زیر پوست و … با پزشک متخصص پوست مشورت کنید.

نکات قبل و بعد از انجام لیزر برای زیر بغل خانم ها و آقایان

تعداد جلسات درمانی برای لیزر زیر بغل

برخی از افراد به دلیل نداشتن اطلاعات کافی در مورد معایب و مزایای لیزر موهای زائد، تصور می کنند که می توانند طی ۱ جلسه درمانی کل موهای زیر بغل خودشان را با لیزر از بین ببرند. ولی واقعیت این است که برای رسیدن به بهترین نتیجه، باید افراد جلسات درمانی را به صورت منظم و در بازه های زمانی مشخص طی کنند.

برای رسیدن به بهترین نتیجه جهت لیزر موهای زیر بغل، لازم است که ابتدا با پزشک یا اپراتور لیزر مشورت کنید. چون بر اساس نوع پوست و میزان ضخامت موها، تعداد جلسات درمانی متفاوت خواهد بود. معمولا طی ۶ جلسه بخش زیادی از موهای زیر بغل شما به صورت دائمی از بین می روند. شما باید هر ماه یک بار برای طی کردن این ۶ جلسه درمانی به کلینیک لیزر مراجعه کنید. پس از گذشت ۶ تا ۸ جلسه، باید هر ۳ تا ۶ ماه یک بار مراجعه کنید تا مجددا برای جلوگیری از رویش مجدد زیر بغل لیزر انجام شود.

مزیت های لیزر موهای زیر بغل

لیزر موهای زیر بغل به شما این امکان را می دهد تا هر زمانی که دوست داشتید، هر نوع لباسی را بپوشید. دیگر محدودیتی برای حذف موهای زائد زیر بغل شما وجود ندارد و نیازی نیست که از روش های موقتی برای حذف موهای زائد زیر بغل خودتان استفاده کنید. از جمله مزیت های لیزر موهای زائد زیر بغل عبارتند از:

  • کاهش هزینه ها به واسطه کاهش نیاز به خرید وسایل حذف موهای زائد به صورت موقتی
  • کاهش زمان مورد نیاز برای حذف موهای زائد به صورت موقتی
  • سفید شدن پوست زیر بغل با طی کردن جلسات درمانی با لیزر
  • حذف دائمی موهای زیر بغل و نازک شدن آن ها
  • کاهش بوی نامطبوع عرق با لیزر زیر بغل برای عرق

تعداد جلسات درمانی برای لیزر زیر بغل

عوارض لیزر زیر بغل؛ آیا لیزر برای رفع موهای زیر بغل ایمن است؟

بسیاری از افرادی که قصد انجام لیزر زیر بغل را دارند، در مورد عوارض لیزر زیر بغل نگران هستند. خوشبختانه باید بگوییم که اگر بهترین دستگاه بر اساس نوع پوست شما انتخاب شود و از اپراتور حرفه ای برای لیزر موهای زیر بغل خودتان کمک بگیرید، نباید نگران هیچ عارضه ای پس از لیزر کردن موهای زیر بغل خودتان باشید. تا به امروز هیچ عارضه مشخصی برای لیزر موهای زائد زیر بغل اعلام نشده است. پس می توانید با خیالی راحت از این روش دائمی برای حذف موهای زائد خودتان استفاده کنید.

کلینیک زیبایی آی گل؛ ارائه دهنده بهترین خدمات لیزر زیر بغل

انتخاب یک کلینیک زیبایی حرفه ای برای دریافت خدمات لیزر زیر بغل زنان و مردان اهمیت بسیار زیادی دارد. کلینیک زیبایی آی گل با بهره گیری از نیروهای متخصص و باتجربه به شما امکان حذف موهای زیر بغل با جدیدترین دستگاه ها را می دهد. فقط کافیست که با این کلینیک در ارتباط باشید و برای لیزر موهای زائد خودتان وقت رزرو کنید.

عوارض لیزر زیر بغل

نتیجه گیری

با توجه به اینکه بسیاری از مردم در مورد لیزر موهای زائد زیر بغل ابهام دارند، در این مقاله در مورد تمامی جزئیات لیزر موهای زائد زیر بغل صحبت کردیم. بنابراین، می توان از این روش برای حذف موهای زائد زیر بغل به صورت دائمی و بدون عارضه استفاده کرد.