بررسی اثربخشی ۳ دستگاه از بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

بررسی اثربخشی 3 دستگاه از بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

مشاوره رایگان لیزر موهای زائد

لطفا شماره همراه خود را ارسال نمایید. کارشناسان جهت ارائه مشاوره تخصصی در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .


اگر به کلینیک های زیبایی برای لیزر موهای زائد مراجعه کرده باشید، حتما این سوال برای شما مطرح شده است که آیا دستگاه استفاده شده در این کلینیک مناسب است و اثربخشی خوبی روی موهای من دارد؟ احتمالا همه شما آرزو دارید که پس از گذشت چند جلسه شاهد از بین رفتن بخش زیادی از موهای خودتان باشید. بهترین دستگاه لیزر موهای زائد به شما این امکان را می دهد تا از شر حجم زیادی از موهای زائد خودتان راحت شوید؛ اما اینکه بهترین نوع دستگاه لیزر موهای زائد چیست، نیاز به بررسی دقیق دارد.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا انواع دستگاه لیزر موهای زائد که حتما تا به حال نام آن ها را در کلینیک های زیبایی شنیده اید را به شما معرفی کنیم.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد کدام است؟

قبل از اینکه بخواهیم انواع دستگاه لیزر موهای زائد بدن را به شما معرفی کنیم، باید یک واقعیت را برای شما بیان کنیم. هر کدام از دستگاه هایی که برای رفع موهای زائد مورد استفاده قرار می گیرند، اثربخشی خوبی دارند. اما ممکن است یک دستگاه جوابدهی بهتری برای شما داشته باشد و برعکس برای دوست شما هیچ اثربخشی خوبی نداشته باشد. این موضوع به علت تفاوت میان طول موج های موجود در دستگاه لیزر موهای زائد بدن است.

دستگاه لیزر موهای زائد یک موج با طول مشخص را به سمت زیر پوست شما ارسال می کند که می تواند توسط فولیکول های مو جذب شود. در هر یک از دستگاه هایی که برای رفع موهای زائد بدن مورد استفاده قرار می گیرند، این طول موج متفاوت است. چون ساختار هر یک از انواع موهای بدن در افراد مختلف متفاوت است، ممکن است بدن یک فرد به یک طول موج واکنش بهتری نشان دهد. پس از اینکه کدام دستگاه لیزر برای رفع موهای زائد بهتر است، بستگی به نوع پوست و موی شما دارد.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد کدام است؟

انواع دستگاه لیزر موهای زائد بدن

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد دستگاهی است که بتواند بخش زیادی از موهای شما را در طی جلسات کوتاهی از بین ببرد. انواع دستگاه لیزر موهای زائد بدن می توانند باعث کاهش رشد موها شوند؛ اما اثربخشی آن ها در هر فرد متفاوت است. شناخت مدل های مختلف دستگاه های لیزر به افرادی که قصد رفع موهای زائد بدن خودشان را دارند، کمک می کند تا بهترین این دستگاه ها را برای خود انتخاب کنند. پس با ما همراه باشید تا این دستگاه ها را به شما معرفی کنیم.

۱. دستگاه لیزر الکساندرایت

بی شک معروف ترین و بهترین دستگاه لیزر موهای زائد که از قدیم تا به امروز در مطب های مختلف مورد استفاده قرار می گرفته است، دستگاه لیزر الکساندرایت است. این دستگاه به صورت شاتی کار می کند و اپراتور برای لیزر کردن موهای زائد شما با این دستگاه، نیازی به ژل زدن روی بدن شما ندارد. به همین خاطر سرعت کار با این دستگاه کمی نسبت به دستگاه های تماسی لیزر بالاتر است. طول موج دستگاه لیزر الکساندرایت ۷۵۵ نانومتر است. برای اینکه افراد در هنگام استفاده از این دستگاه احساس ناراحتی نداشته باشند، یک سیستم کولینگ قوی در کنار دستگاه استفاده می شود.

اثربخشی دستگاه لیزر الکساندرایت به ویژه برای افرادی که موهای تیره و پوست روشنی دارند، عالی است. اما یکی از معایب این دستگاه این است که فقط یک طول موج مشخص دارد. به همین خاطر ممکن است اپراتور انعطاف پذیری زیادی برای لیزر کردن موهای شما در بخش های مختلف بدن را نداشته باشد.

دستگاه لیزر موهای زائد دایود

۲. دستگاه لیزر موهای زائد دایود

دستگاه لیزر دایود یکی از دستگاه های قدیمی و در عین حال پرطرفدار است. این دستگاه طول موج بیشتری نسبت به دستگاه الکساندرایت دارد. به طوری که طول موج آن به ۸۰۰ نانومتر می رسد. به همین خاطر عمق نفوذ نور لیزر توسط این دستگاه در پوست بیشتر از دستگاه قبلی است. این دستگاه نیز دارای قابلیت کولینگ است و بدون احساس ناراحتی روی پوست مورد استفاده قرار می گیرد. اپراتور برای استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد دایود، از ژل استفاده می کند. چرا که این دستگاه جزء دستگاه های لیزر تماسی است که فقط با کمک ژل قابلیت از بین بردن موهای زائد را دارد.

اثربخشی دستگاه لیزر دایود به ویژه برای ما ایرانیان فوق العاده است. تقریبا اکثر افرادی که از این دستگاه استفاده می کنند، از اثربخشی آن رضایت دارند. به خصوص اینکه این دستگاه دارای قابلیت تنظیم طول موج برای افرادی است که پوست تیره ای نیز دارند. از دیگر مزایای این دستگاه می توان به درد کمتر در هنگام لیزر کردن نیز اشاره کرد.  این دستگاه به عنوان بهترین دستگاه لیزر موهای زائد مردان نیز شناخته می شود.

۳. دستگاه لیزر پلاتینیوم و پلاتینیوم پلاس

دستگاه لیزر پلاتینیوم و پلاتینیوم پلاس دو دستگاه پیشرفته در زمینه لیزر موهای زائد هستند که می توانند عملکرد فوق العاده ای داشته باشند. مهم ترین مشخصه های این دستگاه ها این است که دارای ۳ طول موج متفاوت می باشند. بنابراین، اپراتور می تواند بر اساس رنگ پوست و ناحیه مورد نظر، طول موج را تنظیم کند. این دستگاه اثربخشی خوبی برای افرادی که موهای بلوند و روشن دارند نیز دارد.

اولین طول موج این دستگاه ۷۵۵ نانومتر است که برای پوست های روشن با موهای ضخیم گزینه بسیار خوبی است. دومین طول موج این دستگاه ۸۱۰ نانومتر است که می تواند برای افرادی که پوست تیره دارند، گزینه خوبی باشد. سومین طول موج این دستگاه نیز مربوط به طول موج دستگاه YAG است که بیشتر برای پوست های تیره و برنزه مورد استفاده قرار می گیرد و برابر ۱۰۶۴ نانومتر است.

اثربخشی دستگاه لیزر پلاتینیوم و پلاتینیوم پلاس روی موهای زائد بسیار عالی است. البته به دلیل اینکه امکان تنظیم طول موج برای این دستگاه ها وجود دارد، تا حدی می توان اثربخشی این دستگاه ها را وابسته به تبحر و تجربه اپراتور نیز دانست.

کلینیک آی گل؛ بهترین کلینیک برای لیزر موهای زائد با جدیدترین دستگاه های دنیا

کلینیک آی گل؛ بهترین کلینیک برای لیزر موهای زائد با جدیدترین دستگاه های دنیا

اگر متقاضی لیزر کردن موهای زائد خودتان هستید و می خواهید از بهترین نوع دستگاه لیزر موهای زائد نیز استفاده کنید، کلینیک آی گل با بهترین دستگاه ها و پرسنل باتجربه در کنار شماست. لیزر موهای زائد پا با جدیدترین دستگاه دنیا می تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد و باعث از بین رفتن حجم زیادی از موهای شما شود. فقط کافیست که برای رزرو وقت از بهترین مرکز لیزر موهای زائد، با شماره تلفن های کلینیک آی گل در ارتباط باشید.