تعداد جلسات لیزر موهای زائد‎ بدن و صورت؛ فاصله بین جلسات؟

تعداد جلسات لیزر موهای زائد بدن و صورت؛ فاصله بین جلسات؟

مشاوره رایگان لیزر موهای زائد

لطفا شماره همراه خود را ارسال نمایید. کارشناسان جهت ارائه مشاوره تخصصی در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .


برای تعیین تعداد جلسات لیزر موهای زائد عوامل مختلفی دخیل هستند که هر کدام در جایگاه خود باید مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرند. اصولا لیزر موهای زائد یک روش موثر، آسان و بدون هیچگونه درد به منظور دستیابی به یک پوست صاف و زیبا است. در حال حاضر استفاده از لیزرها یک روش ثبت شده در سازمان های بین المللی است که بدون ریسک و خطری برای سلامتی پوست شما می‌تواند تمام موهای زائد بدن را از بین ببرد و به آن زیبایی که مدنظر دارید برسید.

روند کار طبق اصول خود پیگیری می‌شود و نتایج تا سال های طولانی پایدار باقی می‌ماند. از آنجایی که یکی از سوالات اساسی تعداد جلسات لیزر موهای زائد است در این مقاله می‌خواهیم در مورد این موضوع صحبت کنیم و اطلاعات ارزشمند و مفیدی را به زیباجویان ارائه دهیم.

تعداد جلسات لازم برای لیزر موهای زائد

اصولا لیزر موهای زائد مردان و خانم‌ها در یک جلسه نتیجه قطعی و نهایی را نمی دهد. بنابراین شما لازم است در تعداد جلساتی که پزشک متخصص برای شما تعریف میکند در کلینیک حاضر باشید تا مراحل کار انجام شود. به عنوان یک قاعده کلی تعداد جلسات لیزر موهای زائد برای هر فرد به فرد دیگر متفاوت است. اما به عنوان یک قاعده کلی می‌توان ۴ تا ۶ جلسه را برای درمان در نظر گرفت. البته این زمانی صدق میکند که شما از مدرن ترین دستگاه های لیزر دنیا با عنوان الکساندرایت کلاریتی استفاده کنید.

علت اینکه باید در تعداد جلسات مختلف این درمان انجام شود به جهت مراحل رشدی مختلف موهای بدن است. از طرفی باید ببینیم برای چه نقطه ای از بدن می‌خواهید لیزر انجام دهید. به عبارت دقیق تر نتیجه ای که برای لیزر موهای زائد صورت با لیزر موهای زائد بدن یا لیزر فول بادی انجام می‌شود با یکدیگر یکسان نیست و هر کدام نیازمند یک دوره زمانی خاص هستند.

تعداد جلسات لیزر موهای زائد بدن

از آنجایی که موهای بدن ضخامت بیشتری دارند و میزان تراکم و حجم آنها نیز بالاتر است. در قیاس با نقاط دیگر بدن که از موهای ظریف تر با رنگدانه کمتر هستند تعداد جلسات نیز میتواند تغییر پیدا کند. همانطور که تاکید شد، باید در کلینیک وضعیت پوستی و نوع موهای فرد زیباجو بررسی شود. در مورد موهای بدن نیز شما میتوانید بعد از ۴ تا ۶ جلسه نتایج قطعی را ببینید. اما اگر به هر دلیلی برخی از موها مراحل رشد خود را ادامه دادند لازم است یک مرحله شارژ نیز انجام شود که میتواند تعداد جلسات لیزر موهای زائد را به ۸ جلسه نیز برساند.

تعداد جلسات لازم برای لیزر موهای زائد

تعداد جلسات لیزر موهای زائد صورت

اصولا لیزر موهای زائد صورت بیشتر برای خانم‌ها رایج است اما آقایان نیز برای ایجاد خط ریش های صاف می‌توانند این عمل را در قسمت زیر فک و همچنین ناحیه گونه‌ها انجام دهند. این لیزر برای آقایان با هدف آنکارد کردن ریش‌ها انجام می‌شود و یک ظاهر زیبایی را بوجود می‌آورد. تعداد جلسات لیزر موهای زائد صورت نیز برای خانم‌ها با آقایان متفاوت است زیرا خانم‌ها موهای کرک مانند و بسیار ظریفی را در نقاط مختلف صورت دارند و در نتیجه تعداد جلسات آن نیز کمتر از مقدار معمول است. اما برای آقایان موهای صورت هم ضخامت بیشتری دارند و هم از رنگدانه بیشتر نیز تشکیل شدند پس ممکن است شما تا ۴ جلسه لیزر را تجربه کنید.

فاصله تعداد جلسات لیزر موهای زائد

فاصله زمانی که برای لیزر موهای زائد در نظر میگیرند باز هم متفاوت خواهد بود. در فاصله تعداد جلسات لیزر موهای زائد صورت فرد زیباجو باید هر ۴ هفته یکبار در کلینیک حاضر شود. حال آنکه اگر شما بخواهید موهای بدن را لیزر کنید این مدت به حدود ۱ الی ۱.۵ ماه افزایش می‌یابد. پس این زمان‌ها بر اساس تشخیص پزشک، نوع پوست شما و موهایی که دارید خواهد بود و می‌تواند تا چند روز نیز متغیر باشد. از آنجایی که موها در مرحله استراحت و سپس رشد قرار دارند میزان تاثیر لیزر نیازمند طی یک فاصله زمانی مشخص است.

مقاله پیشنهادی: کاشت مو به روش تکثیر؛ نحوه انجام آن

چگونه می‌توان یک درمان راحت و ایده آلی را تجربه کرد؟

اگر میخواهید که روند لیزر موهای زائد برای شما بسیار راحت و روان باشد بهتر است پیش از شروع عملیات لیزر پوستتان تراشیده شده باشد. این نکته مهم را بسیار درنظر داشته باشید که منظور ما فقط تراشیدن سطح پوست است نه اینکه شما بخواهید از طریق اپیلاسیون ریشه موها را بکنید و باعث صاف شدن پوست خود شوید.

اصولا عملیات لیزر نفوذ بیشتری بر روی پوست های تراشیده شده دارد و نتیجه را نیز بهبود میبخشد. از طرفی شما باید از برنزه کردن پوست خود نیز پرهیز کنید. از مواد آرایشی یا مرطوب کننده روی پوست خود استفاده نکنید و سعی کنید کاملا تمیز و با پوست تراشیده شده به کلینیک مراجعه داشته باشید. این اقدامات ساده قطعا روی تعداد جلسات لیزر موهای زائد نیز تأثیر دارد.

فاصله تعداد جلسات لیزر موهای زائد

نتایج نهایی تا چه مدت پس از لیزر نمایان می‌شود؟

افرادی که عمل لیزر موهای زائد را انجام میدهند بلافاصله پس از اتمام کار متوجه نازک شدن و تغییر رنگ موهای خود می‌شوند. اگرچه این موضوع برای همه افراد یکسان نیست, اما برای رویت نتیجه نهایی شما باید تعداد جلسات لیزر موهای زائد را تکمیل کنید. هرچقدر به جلسات پایانی نزدیک می‌شوید موهای شما ظریف تر، روشن تر و ریشه آن‌ها نیز کم کم از بین می‌رود. همان جایی که موها دچار ریزش می‌شوند شما برای پاکسازی پوست خود می‌توانید از یک حوله گرم استفاده کنید تا موهای سست شده را از سطح پوست خود پاک کنید.

در جلسه اول لیزر موهای زائد چه فرآیندی در پیش است؟

در جلسه اول لیزر موهای زائد چندین پالس لیزری با هدف آسیب به ریشه و فولیکول های مو اعمال می‌شوند. این اشعه های پرقدرت مستقیما توسط فولیکول‌ها جذب می‌شوند و به واسطه گرمایی که دارند باعث سست شدن و از بین رفتن چرخه رشد موها می‌شوند. هرچقدر این پالس های لیزر به دفعات و در جلسات مختلف اعمال شوند موها بدون هیچگونه درد و سوزش دچار ریزش می‌شوند.

چه اقداماتی پس از تکمیل تعداد جلسات لیزر موهای زائد باید انجام دهیم؟

زمانی که تعداد جلسات لیزر موهای زائد تکمیل شد باید یکسری اقدامات را در قالب مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد انجام دهیم. البته این کارها بعد از هر جلسه نیز مدنظر قرار می‌گیرد. سعی کنید در مقابل نور خورشید قرار نگیرید. از همه مهم تر شما نباید بعد از هر جلسه درمان پوست خود را اپیلاسیون کنید. هیچ نوع ماده معطر یا کرم پوستی را استفاده نکنید و سعی کنید بهداشت فردی را در بالاترین سطح خود رعایت کنید. با انجام این کارها تاثیر لیزر برای ریزش موها بیشتر خواهد شد، بطوریکه پوست شما درخشان تر می‌شود.

چه اقداماتی پس از تکمیل تعداد جلسات لیزر موهای زائد باید انجام دهیم؟

کلینیک آی گل دارای مدرن ترین دستگاه لیزر الکساندرایت کلاریتی

کلینیک آی گل به عنوان یک مرکز زیبایی از مدرن ترین دستگاه لیزر به نام الکساندرایت کلاریتی استفاده میکند. این دستگاهها تعداد جلسات لیزر موهای زائد را کاهش میدهند و شما در مدت زمان اندکی می‌توانید به پوست صاف و زیبا دست پیدا کنید. درمان کاملا بدون درد و سوزش است و نتیجه ایده آلی را شاهد خواهید بود. زیباجویانی که به دنبال لیزر موهای زائد بدن هستند می‌توانند با این کلینیک تماس حاصل فرمایند تا ضمن ارائه مشاوره یک برنامه ریزی نیز برای حضور در کلینیک تدارک دیده شود.