بهترین روش از بین بردن موهای زائد چیست؟

بهترین روش از بین بردن موهای زائد چیست؟

مشاوره رایگان لیزر موهای زائد

لطفا شماره همراه خود را ارسال نمایید. کارشناسان جهت ارائه مشاوره تخصصی در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

یکی از دغدغه های مهم که هم بانوان و هم آقایان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند این است که چگونه می‌توانند موهای زائد خود را با یک روش استاندارد و تاثیرگذار از بین ببرند. یک سوال اساسی که همواره مطرح می‌کنند این است؛ بهترین روش از بین بردن موهای زائد چیست؟ آیا عمل خاصی را باید انجام دهند؟ و اینکه آیا دستگاه و ابزارهای جدید و مدرن وجود دارد که با استفاده از آنها بتوان بطور کامل به یک سطح پوست صاف دست پیدا کرد.

روش های خانگی چطور؟ می‌توان از ابزارهای پزشکی امروزی استفاده کرد یا اینکه باید به یک کلینیک مجهز و معتبر مراجعه کنیم تا با روش‌ها و تکنیک های روز دنیا و با کمترین ضرر و عوارض عمل حذف موهای زائد را انجام دهیم. در این مقاله ضمن پاسخ به سوالات مطرح شده سعی می‌کنیم بهترین روش از بین بردن موهای زائد را ذکر کنیم و با دیگر روش های موجود یک مقایسه ساده ای انجام دهیم. پس تا پایان مقاله ما را همراهی کنید.

هزینه بر بودن از بین بردن موهای زائد از طریق اصلاح

اصلاح مکرر و به دفعات بالا جزو ساده ترین اقداماتی است که می‌توان برای از بین بردن موهای زائد استفاده کرد. اما این کار معایب و به تبع آن مضرات زیادی را دارد. شما مجبور هستید از ابزارهای مختلف برای از بین بردن موهای زائد استفاده کنید. حال آنکه تاثیر آن‌ها همیشگی نیست و برای چند روز بعد باید این کار را تکرار کنید.

قطعا این برای همیشه وجود دارد و چرخه رشد موهای زائد تا زمانی که ریشه و فولیکول های مو سالم باقی بمانند پابرجا است. بنابراین نمی توان اصلاح را به عنوان بهترین روش از بین بردن موهای زائد تلقی کرد. چرا که هم انرژی شما را هدر می‌دهد و هم اینکه شما باید یک هزینه مشخص و به دفعات برای خرید ابزارهای مختلف صرف کنید. پس بهتر است به دنبال روش های پزشکی تعریف شده و کاملا استاندارد باشیم که در تمام دنیا انجام می‌شود.

هزینه بر بودن از بین بردن موهای زائد از طریق اصلاح

استفاده از لیزر بهترین روش از بین بردن موهای زائد

لیزرها ابزارها و تجهیزات کاملا جدید و تعریف شده ای هستند که در سازمان بین المللی و جهانی ثبت شده اند. مبنی بر اینکه این ابزارها اگر بطور صحیح استفاده شوند چندان ضرر قابل توجهی ندارند و به صورت کامل می‌توان تمام موهای زائد را در تمام نقاط مختلف بدن از بین برد. این لیزرها به واسطه اشعه ی پر انرژی که دارند مستقیما روی فولیکول های مو در تمام بدن تأثیر می‌گذارند. البته فولیکول هایی متاثر از این لیزر خواهند بود که در معرض اشعه قرار بگیرند.

مراکز زیبایی دقیقا نقطه ای که قرار است موهای زائد از بین بروند را لیزر می‌کنند. با دریافت این انرژی که غالبا به صورت حرارت می‌باشد فولیکول های مو ساختار سالم خود را از دست می‌دهند و به تدریج ضعیف و در آخر دچار ریزش خواهند شد. برای استفاده از لیزر موهای زائد ما باید به کلینیک های معتبر مراجعه کنیم که از آخرین سری دستگاه‌ها استفاده می‌کنند.

آیا خرید لیزرهای خانگی بهترین روش از بین بردن موهای زائد است؟

مجموعه ای از دستگاه های خانگی معرفی شدند که می‌توانند تا حدودی عملکرد لیزرهای موجود در کلینیک‌ها را داشته باشند اما همواره تاکید می‌کنیم که این لیزرها نمی توانند قدرت و تاثیر لیزرهای موجود در مراکز درمانی و زیبایی را داشته باشند. اما برخی از زیباجویان علاقه خاصی به خرید این لیزرها دارند.

تاثیر آنها را نمی توان به طور کامل منکر شد اما آن میزان کیفیتی که انتظار دارید شاید برآورده نشود. در مجموع لیزرهایی که تحت عنوان لیزر بدن آقایان و خانم‌ها به صورت خانگی در بازار وجود دارند طبق استانداردهای جهانی ساخته می‌شوند. حتی ممکن است برخی کلینیک‌ها نیز برای تکمیل درمان خود این دستگاه‌ها را پیشنهاد کنند.

اما ما همواره به زیباجویان این مشاوره‌ها را می‌دهیم که ابتدا به یک مرکز زیبایی که به عنوان بهترین مرکز لیزر موهای زائد شناخته شده اند مراجعه کنید تا ضمن ارائه مشاوره، مشخص شود که سطح پوست شما قابلیت دریافت لیزر را دارد یا خیر؟ این ارزیابی‌ها می‌تواند به سلامت شما کمک کند.

مقاله پیشنهادی: مزایا و معایب کاشت موی جلوی سر برای خانم ها

آیا خرید لیزرهای خانگی بهترین روش از بین بردن موهای زائد است؟

بهترین روش از بین بردن موهای زائد با دستگاه الکساندرایت

دستگاه الکساندرایت یا سری الکس ابزارهای کاملا هوشمند و ایده آلی هستند که در کلینیک های مجهز و تخصصی پوست و مو برای از بین بردن موهای زائد مورد استفاده قرار می‌گیرند. این ابزارها به قدری پیشرفته هستند که بهترین تاثیر را در یک مدت زمان و تعداد جلسات اندک خواهند داشت.

مهمترین مزیتی که دستگاه لیزر دائمی کلی بدن سری الکس دارد این است که حداقل میزان درد و سوزش را برای زیباجویان به همراه دارد. بنابراین فرد زیباجو اگر می‌خواهد یک لیزر فول بادی یا لیزر تمام بدن را انجام دهد با آرامش می‌تواند عمل خود را تکمیل کند.

استفاده از دستگاه الکساندرایت می‌تواند بهترین روش از بین بردن موهای زائد در کلینیک های تخصصی باشد. در کنار این‌ها شما نیازی نیست تعداد جلسات بسیار بالایی را برای تکرار عمل مراجعه کنید. انرژی تأثیرگذار و قدرتمندی که این لیزرها دارند می‌توانند بازه درمانی را کوتاه تر کند. این موضوع برای بسیاری از افراد فوق العاده اهمیت دارد و نمی خواهند طول درمان بلندمدت باشد. با این ابزارها نقاط مختلف بدن از قبیل زیر بغل، صورت، سینه دست‌ها و پاها قابل لیزر هستند.

قیمت لیزر موهای زائد

قیمت لیزر موهای زائد بر اساس محل لیزر و وسعت کار تعیین می‌شود. اگر می‌خواهید به صورت موضعی عمل لیزر را انجام دهید یک قیمت مشخص نسبت به لیزر کل بدن تعیین خواهد شد. در مجموع کلینیک های زیبایی سعی می‌کنند بنا به برخی المان های مرتبط با حفظ رقابت و همچنین افزایش پذیرش زیباجویان قیمت مقرون به صرفه ای را اعلام کنند. پس این یک فرصت استثنایی برای شما خواهد بود تا برای همیشه موهای زائد خود را بدون عوارض و کاملا ایمن بر اساس حفظ سلامت شما، حذف کنید.

قیمت لیزر موهای زائد

کلینیک آی گل بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

کلینیک آی گل یک مرکز مجهز زیبایی پوست و مو محسوب می‌شود. برای لیزر موهای زائد از آخرین و جدیدترین سری دستگاه های الکس استفاده می‌شود. این بهترین موقعیت برای زیباجویان است که با یک قیمت مناسب عمل لیزر فول بادی یا کل بدن را در این مرکز انجام دهند. تنها کافی است با ما در تماس باشید تا کارشناسان یک وقت برای حضور در کلینیک و مشاوره حضوری تعیین کنند.