انواع مدل کاشت ابرو جدید؛ بهترین تکنیک کاشت

انواع مدل کاشت ابرو جدید؛ بهترین تکنیک کاشت

افرادی که بنا به دلایل مختلف بخشی زیادی از حجم موهای ابرو خود را از دست داده اند همواره به دنبال مدل کاشت ابرو جدید هستند. اینکه بتوانند با این روش های درمانی ظاهر ابروی خود را اصلاح کنند و یک فرم زیبا و جذابی را بوجود آورند. آنچه که اهمیت دارد این است که یک عمل کاشت ابروی بی نقص، بسیار دقیق و ظریف و همچنین با نتیجه مطلوب را تجربه کنید.

اصولا ابروها نقش بسیار مهمی در تغییر ظاهر و زیباتر کردن آن دارند. پس انجام این عمل زیبایی در یک کلینیک مجهز می‌تواند سبک زندگی شما را کاملا تغییر دهد. در ادامه مقاله ضمن ذکر برخی جزئیات مهم چند مدل کاشت ابروی جدید و بسیار پرطرفدار را معرفی می‌کنیم.

مدل کاشت ابرو جدید مطابق با سلیقه زیبا چو

یکی از معیارهای بسیار مهمی که همواره در فرایند کاشت ابرو طبیعی جدید مدنظر قرار می‌گیرد انجام عمل مطابق با سلیقه زیباجو است. در واقع پزشک متخصص باید بداند که شما چه فرم و قاب اصلی را بیشتر می‌پسندید تا دقیقا همان روی ابرو اجرا شود. در کنار این‌ها متخصص با انجام ارزیابی‌ها و بررسی های دقیق تشخیص می‌دهد که چه مدل قاب ابرویی با فرم کلی صورت شما سازگاری دارد.

اجزای صورت همگی باید با یکدیگر همخوانی و هماهنگ باشند.

یک مدل کاشت ابرو جدید بعد از تکمیل فوق العاده نرمال است و کاملا با آناتومی کلی صورت شما سازگار می‌باشد. لذا تنها کاشت ابرو ملاک نیست. بلکه ما باید تمرکز خود را بر انتخاب فرم و قاب هایی معطوف کنیم که باعث برهم ریختن ترکیب صورت نشود.

مدل کاشت ابرو جدید مطابق با سلیقه زیبا چو

تیم تخصصی و مجهز بودن کلینیک کاشت ابرو

وجود یک تیم تخصصی و همچنین استفاده از ابزار دقیق های بروز دنیا می‌تواند نتیجه عمل را کاملا دگرگون کند. در گذشته معمولا معایب و نقایص بسیار زیادی بعد از اتمام عمل کاشت ابرو وجود داشت که از جمله آن می‌توان به حالت مسواکی و سیخ سیخ اشاره کرد. اما امروزه عمل کاشت ابرو کاملا تغییر کرده است و متخصصان با بهره گیری از ابزارها و تجهیزات جدید سعی می‌کنند دقیق ترین مراحل کاشت را روی ابروها پیاده سازی کنند.

بهترین تکنیک کاشت ابرو

بسیاری از زیباجویان همواره این سوال را در جلسه مشاوره مطرح می‌کند که تکنیک و متد کاشت ابرو به چه صورت است و چگونه میتوان به یک قاب ابرو مناسب دست پیدا کرد. در حال حاضر بهترین تکنیک برای مدل کاشت ابرو جدید روش FUT است. در کاشت ابرو به روش FUT نوار خطی از پشت سر برداشت می‌شود. سپس واحدهای فولیکولی جدا می‌شوند و در زیر میکروسکوب آماده سازی خواهند شد. مهمترین مزیتی که این تکنیک دارد این است که نیازی به تراشیدن موها نیست و می‌توان از همان موهای بلند برای ایجاد یک خواب مناسب استفاده کرد.

البته روش دیگری برای کاشت مو وجود دارد و آن تکنیک FUE است. در این متد معمولا موهای سر تراشیده می‌شوند تا بتوان از طریق ابزارهای خاص به استخراج فولیکول های مو پرداخت. از این تکنیک برای کاشت ابرو استفاده نمی شود. چرا که ایجاد خواب مناسب بسیار سخت و به نوعی غیر ممکن است. البته با پیشرفت تکنولوژی یکسری دستگاه های مخصوص وجود دارد که می‌تواند روش FUE را بدون آن که نیاز به تراشیدن مو باشد انجام دهد. اگر این دستگاه‌ها در اختیار کلینیک‌ها قرار داده شود دیگر نیازی به برداشت نوارهای خطی از پشت سر نیست و می‌توان به صورت تکی فولیکول های موی بلند را استخراج کرد.

جدید ترین مدل های کاشت ابرو

جدید ترین مدل های کاشت ابرو

قاب‌ها و مدل های مختلفی برای کاشت ابرو جدید وجود دارد. همانطور که گفته شد هر کدام برای یک صورت با فرم منحصر به فرد انتخاب می‌شود. طبیعتا کاشت ابرو با قاب غیر سازگار می‌تواند طبیعی بودن صورت شما را از بین ببرد. به همین دلیل این موضوع فوق العاده اهمیت دارد که یک قاب ابرو سازگار با کل صورت انتخاب شود. تنوع بالایی برای مدل کاشت ابرو جدید وجود دارد که برخی از آنها عبارتند از :

  • مدل ابروی صاف
  • ابروی با قوس کم و زیاد
  • مدل کاشت ابروی جدید به شکل S
  • ابروی گرد شده
  • ابرو با فرم شیبدار و به طرف بالا
  • ابروی پهن
  • مدل ابروی کمانی
  • قاب ابروی هشتی
  • ابروی نازک

البته برخی از مدل‌ها و قاب های ابرو دارای چندین نام مختلف هستند که همگی یک فرم یکسانی دارند. این نمونه های مذکور به راحتی قابل جستجو هستند.اگر کنجکاو هستید که بدانید دقیقا چه شکل و ظاهری دارند و اینکه آیا با نمای صورت شما هماهنگ هستند یا خیر؟ کافی است نام های ذکر شده را در صفحات اینترنت جستجو کنید.

مدل کاشت ابرو جدید کاملا ماندگار و همیشگی

انتخاب یک مدل کاشت ابرو جدید یکی از هیجان انگیزترین اقداماتی است که خانم‌ها علاقه بسیار زیادی به آن دارند. از طرفی آن‌ها می‌خواهند بدانند که آیا کاشت ابرو می‌تواند پایداری همیشگی داشته باشد؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که این بستگی به مراقبت های شما و انتخاب کلینیک مورد نظر دارد. بطوریکه هر چقدر بعد از عمل ابروها را در معرض تنش های محیطی قرار ندهید. از همه مهمتر پیش از آن به یک کلینیک معتبر با متخصصین با تجربه مراجعه کنید می‌توانید از قاب ابروی ایده آل خود برای همیشه لذت ببرید.

مدل کاشت ابرو جدید کاملا ماندگار و همیشگی

کاشت ابرو برای بانوان و حتی آقایان

ممکن است این تصور را داشته باشید که کاشت ابرو فقط برای بانوان انجام می‌شود و آقایان از این عمل بی بهره هستند. اما به هیچ عنوان اینگونه نیست آقایان نیز بنا به دلایل مختلف مانند بیماری های زمینه ای مختلف بخش زیادی از ابروهای خود را از دست می‌دهند. البته ژنتیک نیز در این موضوع دخیل است و می‌تواند باعث کاهش حجم و تراکم ابروها برای افرادی که استعداد ریزش مو دارند باشد. اما آقایان نباید نگران این موضوع باشند چرا که در کلینیک های تخصصی زیبایی، کاشت ابرو مردانه نیز دقیقا متناسب با سلیقه شما انجام می‌شود.

آی گل یکی از بهترین کلینیک های زیبایی در تهران

زیباجویانی که به دنبال مدل کاشت ابرو جدید و زیبا همراه با خواب طبیعی و قاب مناسب هستند می‌توانند برای تعیین وقت مشاوره با کارشناسان ما در تماس باشند. این کلینیک زیبایی علاوه بر کاشت ابرو و کاشت مو، خدمات دیگری همچون عمل زیبایی بلفاروپلاستی ، لیزر موهای زائد، تزریق فیلر، تزریق بوتاکس نیز انجام می‌دهد.