لیفت پلک بدون جراحی با استفاده از دستگاه پلاسماجت

لیفت پلک بدون جراحی در مجهزترین کلینیک تخصصی تهران

مشاوره رایگان بلفاروپلاستی

لطفا شماره همراه خود را ارسال نمایید. کارشناسان جهت ارائه مشاوره تخصصی در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

افتادگی پلک بالا به دلایلی همچون شل شدگی پوست، افزایش سن و کاهش سطح کلاژن ایجاد می‌شود. در واقع این ناهنجاری می‌تواند یک نمای نامناسبی را در ناحیه چشم‌ها و به طور کلی صورت ایجاد کند. به همین دلیل پزشکان تکنیک هایی همچون لیفت پلک بدون جراحی یا لیفت پلک با پلاسماجت را پیشنهاد می‌کنند. البته روش های تهاجمی دیگری نیز مانند لیفت پلک با جراحی وجود دارد که تکنیک‌ها و متدهای خاص خود را دارد.

معمولاً افراد ترجیح می‌دهند با کمترین هزینه، راحت ترین متد درمان این ناهنجاری در قسمت پلک بالا را برطرف کنند. اینکه شما از روشهای غیر جراحی استفاده کنید بستگی به تشخیص پزشک و میزان افتادگی پلک دارد. اما آنچه که اهمیت دارد این است که نتیجه هر دوی آنها کاملاً مطلوب و رضایت بخش خواهد بود. در این مقاله به طور اختصاصی قصد داریم در مورد لیفت پلک بدون جراحی و روش های مرتبط با آن صحبت کنیم. اگر قصد انجام این عمل را دارید جهت دریافت اطلاعات بیشتر این مقاله را تا انتها مطالعه فرمایید.

مزیتهای عمل لیفت پلک بدون جراحی

مزیت‌ها و امتیازات بسیار زیادی را می‌توان برای لیفت پلک بدون جراحی عنوان کرد. همانطور که اشاره شد این تکنیک کاملاً غیر تهاجمی می‌باشد. از طرفی دیگر لازم نیست استرس های مرتبط با جراحی های زیبایی را داشته باشید. فواید این عمل به شرح ذیل است:

  • با استفاده از لیفت پلک بدون جراحی دیگر خطرات مرتبط با خونریزی و آسیب شریان های اصلی وجود ندارد.
  • زمان عمل کوتاه تر خواهد بود. از طرفی پزشک متخصص دقت و تمرکز بیشتری در فرایند کار به منظور حصول نتیجه بهتر خواهد داشت.
  • از آنجایی که در بلفاروپلاستی پلک بالا نیاز به برش های بافت پوستی است در نتیجه احتمال بروز اسکار بعد از فرآیند عمل وجود دارد. اما در بلفاروپلاستی بدون جراحی این موضوع کاملاً حل شده است.
  • اصولا در عمل لیفت پلک بدون جراحی عوارض کمتری را تجربه خواهید کرد. در نتیجه بروز تورم، کبودی و دیگر ناراحتی‌ها بعد از عمل رخ نخواهد داد.
  • ریکاوری یا بهبودی کامل پلک بالا در مدت زمان کمتری رخ خواهد داد. حال آنکه در روش‌های تهاجمی جراحی لازم است هفته‌ها صبر کنیم تا محل بخیه ترمیم شود.

مزیتهای عمل لیفت پلک بدون جراحی

آیا زمان ماندگاری لیفت پلک بدون جراحی همیشگی است؟

هر فردی برای هر عمل زیبایی که قصد انجام آن را دارد یک مقدار هزینه را صرف میکند. توقع این است که مجددا این عمل را انجام ندهد و نتیجه همیشگی را ببیند. نه تنها در مورد جراحی های زیبایی بلکه در سایر اقدامات نیز که متقاضیان خدماتی در حوزه های مختلف می‌خواهند چنین انتظاری را دارند. طبیعتا انتظار چندان بالایی نیست و لازم است کیفیت خدماتی که دریافت می‌کنند نیز ایده آل باشد.

در مورد لیفت پلک بدون جراحی نیز این قاعده صدق میکند. البته ما تاکید می‌کنیم که بستگی به شرایط فرد دارد. اینکه از روش جراحی یا غیر جراحی استفاده کند. معمولا روش های تهاجمی اثربخشی بسیار بالاتری دارند و شاید مادام العمر نیز باعث بهبود و اصلاح فرم پلک های بالا و پایین شوند.

اما زمانی که شما از روش غیرتهاجمی یا همان پلاسماجت استفاده می‌کنید امکان دارد بنابر دلایل مختلف نتایج برگردد. اما حداقل زمانی که میتوان برای لیفت پلک بدون جراحی و ماندگاری آن ذکر کرد حداقل ۳ سال است. اما پیش از این زمان نیز براساس سبک زندگی که شما دارید می‌تواند ماندگاری داشته باشد. این زمان مذکور قطعی نیست و برای افراد مختلف تفاوت دارد.

چه موارد ایمنی در لیفت پلک بدون جراحی رعایت می‌شود؟

از دستگاه های رایج برای لیفت پلک بدون جراحی پلاسماجت است. سوختگی های نقطه ای که این دستگاه روی پوست انجام میدهد معمولا یک فاصله یکسانی را نسبت به یکدیگر دارند. در واقع پزشک متخصص به دلیل آموزش هایی که طی کرده است میداند با چه نظمی اثر این دستگاه را روی پوست اعمال کند و باعث نتیجه بخش شدن عمل شود.

تنظیم و راه اندازی دستگاه بسیار حائز اهمیت است. نقاط تماس آن و اینکه دقیقا در محل هایی که ناهنجاری وجود دارد از این دستگاه استفاده شود. همگی جزء موارد ایمنی بکارگیری از پلاسماجت می‌باشد. ارزیابی های بعد از درمان نیز بسیار اهمیت دارد. اینکه ببینیم چه واکنش پوستی در فرد ایجاد شده است و آیا اصلاح فرم اتفاق افتاده است یا اینکه با عوارض شدیدتر مانند عفونت و مواردی از این قبیل روبرو هستیم. در مجموع لازم است که زیبا جو در زمانی که پزشک تعیین می‌کند به کلینیک مراجعه کند تا واکنش های پوستی کنترل شود. از طرفی دیگر نگران جای بخیه بعد از عمل بلفاروپلاستی نیستیم چرا که هیچ برشی انجام نمی‌شود.

لیفت پلک بدون جراحی با استفاده از دستگاه پلاسماجت

آیا میتوان درمان پلاسماجت را برای نتیجه بهتر تکرار کرد؟

لیفت پلک بدون جراحی با استفاده از پلاسماجت امکان دارد بنا بر تشخیص پزشک در مراحل متعددی انجام شود. اما به دلیل سوختگی های نقطه ای لازم است پوست خود را ترمیم کند و دقیقا مانند حالت اول سالم و یکدست شود. بعد از آنکه دوران نقاهت تکمیل شد و شما دیدید که تورم و دیگر تنش های پوستی برطرف شده اند میتوان برای نتایج بهتر پلاسماجت را تکرار کرد. وسعت کاری این درمان به قدری بالا است که حتی برای کوچک کردن نوک بینی و پیرامون آن نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نشان می‌دهد که این دستگاه چقدر می‌تواند سبب کاهش حجم پوست و بافت های تقریبی زیر آن نیز شود.

لیفت پلک بدون جراحی به چه شکل انجام می‌شود؟

لیفت پلک بدون جراحی غالباً با استفاده از دستگاه های پلاسماجت مخصوص توسط پزشک متخصص زیبایی انجام می‌شود. این پلاسماجت با تحت تاثیر قرار دادن ناحیه پلک بالا می‌توانند به طور کامل باعث تراکم پوست های شل شده و کاهش حجم آن شوند. با توجه به حرارت جزئی که این پلاسماجت در ناحیه ایجاد می‌کنند غالبا قبل از عمل یک بی حسی موضعی تزریق می‌شود. مکانیزم عملکردی پلاسماجت به این صورت است که می‌توانند باعث حل کردن چربی‌ها و انقباض پوست های اضافی پلک شوند.

زمانی که پوست دچار افتادگی شدید می‌شود افزایش حجم و کشیدگی را دارد. این پلاسماجت می‌توانند باعث جمع شدن این پوست های اضافه شوند. از طرفی لیفت پلک بدون جراحی در کوتاهترین زمان انجام می‌شود و نیازی به بستری های طولانی مدت نیست.

مدت زمان ریکاوری عمل لیفت پلک بدون جراحی

همانطور که گفته شود مهمترین مزیت که عمل لیفت پلک بدون جراحی دارد دوران نقاهت کوتاه مدت و ریکاوری سریع می‌باشد. اما این سوال همواره توسط متقاضیان مطرح می‌شود که مدت زمان دقیق ریکاوری چقدر است؟ شما می‌توانید پس از حدود یک هفته به فعالیت‌های عادی خود باز گردید. اما در مجموع برای بهبودی کامل و حصول نتیجه نهایی بهتر است ۱۰ روز به ناحیه پلک فرصت دهیم تا ترمیم شود.

نحوه آماده سازی درلیفت پلک با پلاسماجت

معمولاً قبل از عمل لیفت پلک ارزیابی هایی توسط پزشک به منظور آماده سازی فرد انجام می‌شود. بررسی سلامت پوست جزو اولویت های کار است. افرادی که دچار بیماری های پوستی هستند در مواردی نتیجه مطلوبی را از این عمل دریافت نمی کنند. از طرفی خانم‌هایی که باردار یا شیرده هستند باید قبل از عمل با پزشک خود مشورت داشته باشند تا بررسی شود که آیا مناسب این عمل هستید یا خیر.

مدت زمان ریکاوری عمل لیفت پلک بدون جراحی

دردناک نبودن لیفت پلک با پلاسماجت

یکی دیگر از امتیازات لیفت پلک بدون جراحی یا بلفاروپلاستی با لیزر این است که فرد زیباجو هیچ گونه درد و سوزش ناراحت کننده ای را در حین عمل احساس نمی کند. حال آنکه در تکنیک های جراحی اگرچه فرآیند عمل با استفاده از بی حسی موضعی یا بیهوشی انجام می‌شود. اما بعد از اتمام عمل ممکن است عوارض و ناراحتی های به نسبت بیشتری را تجربه کنید. در عمل پلاسماجت شما با آرامش بیشتری می‌توانید پزشک را تا اتمام کار همراهی کنید. از طرفی شما عوارض بسیار خفیف و جزئی را خواهید داشت که پس از حدود سه روز کاملا از بین می‌روند.

در چه مواردی می‌توان از این تکنیک استفاده کرد؟

همانطور که گفته شد پزشک با بررسی های اولیه و ارزیابی های دقیق تشخیص می‌دهد که از روش‌های جراحی یا غیر جراحی برای اصلاح فرم پلک استفاده کند. به همین دلیل در همه موارد نمی توان لیفت پلک بدون جراحی را انجام داد. اگر افتادگی و شل شدگی پوست بسیار شدید باشد ممکن است لازم باشد با یک بلفاروپلاستی اساسی پوست های اضافه را جدا کنیم. اصولاً افرادی که شرایط زیر را دارند نمی توانند برای این عمل گزینه مناسبی باشند:

  • افرادی که دچار افتادگی نسبی پوست و یا پف خفیف چشمی هستند
  • وجود ناهمواریهای زیر چشمی
  • اصلاح چروک‌ها و خطوط های دور چشم
  • افتادگی پلک بالا در حدی که شدید نباشد
  • افرادی که به واسطه افتادگی پلک دارای یک چهره به ظاهر غمگین و خسته هستند

آی گل؛ بهترین کلینیک بلفاروپلاستی در تهران

مراقبت های بعد از عمل

همانطور که گفته شد دوران بهبودی پس از عمل لیفت پلک بدون جراحی ده روز طول می‌کشد. اما اگر به هر دلیل احساس درد داشتید می‌توانید از داروهای مخصوصی که پزشک تجویز کرده است استفاده کنید. از طرفی برای کاهش التهاب قرار دادن کمپرس سرد کمک کننده خواهد بود. حتماً از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب خودداری کنید و سعی کنید ناحیه را تا حد امکان مرطوب نگه دارید.

آی گل؛ بهترین کلینیک بلفاروپلاستی در تهران

افرادی که متقاضی این عمل هستند همواره به دنبال بهترین کلینیک بلفاروپلاستی در تهران می‌باشند. کلینیک آی گل علاوه بر اصلاح فرم پلک بالا می‌توانند از طریق بلفاروپلاستی پلک پایین نیز ناهنجاریهای قسمت زیر چشم را کاملاً برطرف کنند. پزشکان متخصص این کلینیک همواره به دنبال ارائه بهترین خدمات جهت زیباسازی صورت شما هستند. جهت دریافت اطلاعات تکمیلی با کارشناسان ما در تماس باشید.