هزینه بلفاروپلاستی بدون جراحی کاهش یافت!؟

هزینه بلفاروپلاستی بدون جراحی

مشاوره رایگان بلفاروپلاستی

لطفا شماره همراه خود را ارسال نمایید. کارشناسان جهت ارائه مشاوره تخصصی در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

در حال حاضر عمل بلفاروپلاستی یکی از رایج ترین عمل های حوزه زیبایی پلک می باشد. این عمل شرایطی را فراهم می‌کند تا یک فرم زیبایی در چشم ها و پلک ها به وجود می آید. برخی از افراد به دلایل مختلفی ممکن است دچار افتادگی پلک بالا یا تجمع چربی و پف کردگی در پلک پایین شوند که نتیجه آن خارج کردن فرم طبیعی چشم ها و به دنبال آن کل صورت می باشد. همه اینها از دلایلی است که رغبت شما را برای انجام این عمل افزایش میدهد.

اما موضوع هزینه برای برخی زیبا جویان جزو اولویت ها می باشد. در واقع آنها این سوال را مطرح می‌کنند که آیا می توان از طریق بلفاروپلاستی بدون جراحی هزینه ها را کاهش داد و اینکه آیا عمل بلفاروپلاستی بدون جراحی امکان پذیر است؟ امروزه با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن دستگاه های جدید باید بگوییم که پاسخ مثبت است.

یعنی بدون هیچگونه برش و جراحی می توان این عمل را انجام داد. طبیعتاً هزینه بلفاروپلاستی بدون جراحی پایین تر از تکنیک های روتین جراحی بلفاروپلاستی می باشد. اما باید ببینیم که نتیجه این عمل ها چه خواهد بود؟ در این مقاله قصد داریم به سوالات مذکور و برخی المان های جزئی تر بپردازیم. پس تا ادامه مقاله با ما همراه باشید.

عمل بلفاروپلاستی در کلینیک آی گل

عواملی که روی هزینه بلفاروپلاستی تاثیر می‌گذارد؟

روش‌های مختلفی برای عمل پلک بالا و پایین وجود دارد که هر کدام از آنها مستقیم روی هزینه نهایی می‌گذارند. از لحاظ طبقه بندی این عمل به دو گروه جراحی بلفاروپلاستی و همچنین بلفاروپلاستی بدون جراحی یا با لیزر تقسیم می‌شوند. زمانی که شدت افتادگی پلک بسیار بالا است در این شرایط پزشک با ارزیابی های اولیه و همچنین استفاده از ابزار دقیق های مناسب تشخیص می‌دهد که تنها راه درمان و اصلاح فرم پلک روش جراحی است.

در مواردی ممکن است جراحی نیاز به بیهوشی داشته باشد که در عمل های ترکیبی زیبایی بیهوشی انجام می‌شود. قطعاً این گونه عمل‌ها هزینه به نسبت بالاتری را دارند. خصوصاً زمانی که یک تیم چند نفره شامل جراح و متخصص بیهوشی شروع به کار می‌کند.

البته این عمل به صورت سرپایی همراه با بی حسی موضعی نیز انجام می‌شود. همانطور که گفته شد تنها در عمل های زیبایی ترکیبی نیاز به چنین تمهیداتی است. در طرف مقابل اگر پزشک تشخیص دهد که این عمل بدون جراحی قابل انجام است قطعاً هزینه بلفاروپلاستی بدون جراحی بسیار کمتر خواهد شد.

در روش های غیر تهاجمی معمولاً از دستگاه لیزر برای از بین بردن پوست های اضافه و همچنین ایجاد فرم مناسب استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها به صورت نقطه ای باعث ایجاد سوختگی می‌شوند و فرد زیباجو مدت نقاهت و استراحت کمتری را تجربه خواهد کرد.

تا به اینجای کار نوع عمل و روش جراحی یا غیر جراحی از عواملی هستند که باعث نوسان هزینه می‌شوند. عمل جراحی افتادگی پلک هم در مراکز جراحی پلاستیک و هم در کلینیک های تخصصی پوست و مو انجام می‌شود. قطعاً جراحان پلاستیک صورت ممکن است هزینه به نسبت بالاتری را دریافت کنند. حال آنکه می‌توان این عمل سرپایی را در کلینیک های مذکور نیز انجام داد. بنابراین شما می‌توانید هم در هزینه خود صرفه جویی کنید و هم اینکه یک نتیجه مطلوب و قابل قبولی را داشته باشید.

طریقه عمل بلفاروپلاستی بدون جراحی

عمل بلفاروپلاستی بدون جراحی همانطور که از نام آن مشخص است پزشک رویکرد جراحی و برش  سطح پوست را پیش نمی گیرد. بلکه از دستگاه های خاصی با عنوان پلاسماجت و پلکسر استفاده می کند. این دستگاه ها عملا می‌تواند یک روند غیر جراحی را برای درمان پلک های افتاده پیش بگیرد. هزینه بلفاروپلاستی بدون جراحی با این دستگاه ها به مراتب پایین تر می باشد. لذا شما می توانید با یک مدیریت بودجه صحیح نسبت به این عمل اقدام کنید. روند کار به این صورت است که از طریق پلاسما پوست اضافه پلک تصعید و یا از حالت جامد به گاز تبدیل می شوند.

در واقع یک اصطلاح فیزیکی می باشد که در آن اجسامی که دارای مولکول های فشرده هستند مستقیماً بخار می شوند. عمل پلاسما تراپی بر روی پلک ها اجرا خواهد شد تا پوست های شل شده و اضافه قدری متراکم و یا جمع شوند  به دلیل گرمای زیادی که به شکل نقطه ای در دستگاه پلاسما جت به وجود می آید از طریق تحریکات بافتی به تدریج پوست های اضافه کاهش حجم پیدا میکنند.

تکنیک پلاسماتراپی که در این عمل دنبال می شود به صورت نقطه به نقطه می باشد. یعنی پزشک باید دستگاه را در فواصل نزدیک به هم به صورت نقطه ای بر روی پلک ها اعمال کند. نتیجه این عمل به سرعت مشخص میشود و اغلب زیباجویان رضایت کامل دارند. البته محدودیت هایی وجود دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

مقاله پیشنهادی: مراقبت‌های بعد از کاشت مو ( راهنمای قدم به قدم )

هزینه بلفاروپلاستی بدون جراحیمدت زمان بلفاروپلاستی بدون جراحی

عمل بلفاروپلاستی بدون جراحی که از طریق پلاسما تراپی انجام می شود یک تکنیک بسیار سریع می باشد. در واقع با توجه به حجم پوست اضافه ای که وجود دارد ممکن است یک مدت زمان نهایت ۲۰ دقیقه ای را تجربه کنید. البته قبل از آن لازم است یکسری مواد یا کرم های بی حسی روی پلک ها استفاده شود که برای رسیدن به بی حسی کامل قبل از عمل لازم است ۲۰ دقیقه صبر کنیم. بنابراین با انجام این عمل هم با آرامش بیشتری میتوانید تا تکمیل کار پزشک را همراهی کنید و هم اینکه موضوع اصلی و دغدغه مهم شما که هزینه بلفاروپلاستی بدون جراحی می باشد کاهش پیدا خواهد کرد.

بلفاروپلاستی بدون جراحی برای چه افرادی توصیه می شود؟

بلفاروپلاستی بدون جراحی برای چه افرادی توصیه می شود؟

اگرچه دغدغه اصلی بسیاری از افراد هزینه بلفاروپلاستی بدون جراحی می باشد. اما باید این نکته را در نظر بگیریم که عمل جراحی اصلی بلفاروپلاستی و همچنین درمان افتادگی پلک از طریق پلاسما تراپی هر دو مزیت های خاص خود را دارند و نمی توان هر یک را بر دیگری برتر دانست. اما بلفاروپلاستی بدون جراحی برای افراد ذیل قابلیت انجام دارد:

  • افرادی که به نوعی مشکلات خاصی با بیهوشی و یا بی حسی بالا در عمل دارند
  • وجود ناهمسانی یا غیر قرینگی در پلک ها که باعث شود پزشک فقط یک پلک را مورد عمل قرار دهد.
  • افرادی که به نوعی ترس از بروز عدم تقارن در پلک های خود دارند.
  • متقاضیانی که به دلیل مشکلات مرتبط با خونریزی به طور کلی عمل جراحی انجام نمی دهند
  • زیباجویانی که نمی خواهند بخیه را بر روی پلکای خود تجربه کنند و به دلیل نوع فعالیت خود می خواهند هر چه سریعتر نتیجه را ببیند.
  • هزینه بلفاروپلاستی بدون جراحی برای آنها جزو اولویت های اول می باشد و نمی خواهند هزینه ای به نسبت بالایی را پرداخت کنند.

در چه مواردی استفاده از دستگاه پلاسما را توصیه نمی کنیم

اگرچه هزینه بلفاروپلاستی بدون جراحی پایین است اما این بدان معنا نیست که همه افراد بتوانند نسبت به این عمل اقدام کنند. در واقع محدودیت های خاصی برای استفاده از روش پلاسما تراپی وجود دارد که باعث می شود همه افراد کاندید مناسب برای عمل نباشند. اگر شرایط زیر را دارید عملا نمی توانید برای این عمل اقدام کنید

  • اگر میزان افتادگی پوست در پلک بالا و حجم اضافه پوست بسیار زیاد باشد
  • پف بیش از حد پلک بالا که عملاً تنها با جراحی از بین میرود
  • وجود مشکل یا بیماری در غده اشکی که غالبا با عنوان پزشکی پرولاپس غده اشکی مطرح می شود
  • افتادگی پلک همراه با افتادگی شدید ابروها
  • افتادگی شدید پلک بالا همزمان با رتراکشن پلک پایین
  • متقاضیانی که پوست روشن ندارند

دیگر استفاده های درمانی با استفاده از دستگاه پلاسما جت و پلکسر

علاوه بر آنکه پلاسما جت و پلکسر می تواند برای بلفاروپلاستی غیر جراحی استفاده شود اما کاربردهای دیگری نیز دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به برطرف کردن مشکلات پوستی و ترکهای سطح پوست، از بین بردن انواع خال ها و زگیل های پوستی،  برطرف کردن کک و مک و لک، لیفت برخی از نقاط صورت، گردن و بدن اشاره کرد. در واقع اینها برخی از کاربردهای این دستگاه می باشد و در حال حاضر طیف گسترده ای از اقدامات درمانی توسط پزشکان با دستگاه پلاسماجت انجام میشود.

کاهش هزینه بلفاروپلاستی بدون جراحی در کلینیک آی گل

یکی از موضوعات مهمی که پرسنل و تیم پزشکی کلینیک آی گل همواره به آن توجه ویژه‌ای دارند موضوع هزینه ها میباشد. در واقع ما همواره سعی می کنیم مناسب ترین هزینه ها را برای عمل بلفاروپلاستی در نظر بگیریم. از طرفی این موضوع در ارتباط با سایر عمل های زیبایی مانند تزریق فیلر لب، کاشت مو و کاشت ابرو و دیگر عمل های رایج نیز صدق می کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با این کلینیک در تماس باشید.