بهترین مرکز و کلینیک بلفاروپلاستی در تهران

ویژگی های بهترین کلینیک بلفاروپلاستی

مشاوره رایگان بلفاروپلاستی

لطفا شماره همراه خود را ارسال نمایید. کارشناسان جهت ارائه مشاوره تخصصی در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

در عصر حاضر به دلیل بروز برخی ناهنجاری‌ها در پلک بالا و همچنین پلک پایین افراد همواره به دنبال پزشکان متخصص و کلینیک هایی هستند که بتوانند این ناهنجاری را اصلاح کنند. عمل بلفاروپلاستی دقیقاً همان جراحی است که می‌تواند به اصلاح فرم پلک ها و زیباسازی آن بپردازد. اما دغدغه اصلی زیباجویان این است که چگونه می تواند بهترین کلینیک بلفاروپلاستی را به منظور کسب نتایج بهتر پیدا کنند. همانطور که می دانید مراکز درمانی و همچنین کلینیک های متعددی در شهر تهران و دیگر استانها خدمات جراحی را ارائه می دهند. لذا در این مقاله قصد داریم با بررسی ویژگی های بهترین کلینیک بلفاروپلاستی مطالبی را ارائه دهیم تا شما به راحتی بتوانید به تشخیص مراکز مناسب بپردازید.

عمل بلفاروپلاستی در کلینیک آی گل

هزینه عمل استثنایی در بهترین کلینیک بلفاروپلاستی

هزینه عمل بلفاروپلاستی برای اکثر زیبا جویان جزو اولویت های اول می باشد. در واقع آنها می خواهند با پرداخت هزینه متعارف و مناسب یک مدیریت بودجه ای را فراهم کنند. آنچه که اهمیت دارد این است که شما با مراجعه به بهترین کلینیک بلفاروپلاستی و همچنین پرداخت هزینه مناسب ایده آل ترین نتیجه را دریافت کنید. چرا که عمل های زیبایی به قدری اهمیت دارند که نباید آنها را با مسائل مالی مقایسه کنیم. به همین دلیل همواره باید تمرکز خود را به این موضوع معطوف کنید که چگونه می توانیم با مراجعه به کلینیک استاندارد عمل موفقی را داشته باشیم.

بهترین دکتر بلفاروپلاستی در تهران

همانطور که گفته شد در شهر تهران مراکز مختلفی وجود دارند که مشغول ارائه خدمات جراحی زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی می باشند. بهترین دکتر بلفاروپلاستی در تهران افرادی هستند که دانش و تخصص لازم برای انجام این عمل را دارند. از طرفی به صورت متمرکز در زمینه جراحی های زیبایی صورت و برخی عمل های رایج آموزش دیده باشند. تخصص پزشک جراح مورد نظر فوق العاده اهمیت دارد. هر چقدر سابقه عمل های جراح بیشتر باشد شما می توانید اطمینان پیدا کنید که نتیجه عمل دقیقاً همان چیزی خواهد شد که شما انتظار دارید. پزشکان با سابقه تشخیص می دهند که از چه روش هایی در عمل استفاده کنند تا بهترین نتایج را ایجاد کنند.

تجهیزات جدیدی که در بهترین کلینیک بلفاروپلاستی در تهران استفاده می‌شود

یکسری از وسایل و تجهیزات مرتبط با جراحی بلفاروپلاستی تعریف شده هستند که در اکثر کلینیک‌ها به کار گرفته می‌شوند. اما در کنار این‌ها ابزارهای جدیدی وجود دارند که با نمونه های ساده از لحاظ طراحی و ساختار کلی تفاوت بسیار زیادی دارند. شاید در گذشته از تیغ های جراحی یا اسکالپل‌ها استفاده میشد که امروزه نیز در برخی از کلینیک‌ها رواج دارد. اما ابزارهای دیگری همچون لیزرها و مدل های مشابه مانند کوترها وجود دارند که با حداقل آسیب به شریان‌ها و بافتهای عمقی پلک میتوانند یک عمل دقیق و ایده آلی را تکمیل کنند.

در واقع این لیزرها عملیات برش را بدون خونریزی انجام میدهند و در زمان ایجاد برش همزمان باعث بسته شدن شریانهای خون نیز می‌شوند. در کنار این‌ها تکنیک میکروسرجی نیز در بهترین مرکز بلفاروپلاستی در تهران استفاده می‌شود. ترکیب دستگاه های میکروسکوپی و عمل جراحی میتواند علاوه بر افزایش دقت جراحی عوارض را نیز کاملا از بین ببرد. بنابراین ما دو ابزار بسیار مهم را در تکمیل مراحل عمل بلفاروپلاستی نام بردیم که شامل استفاده از میکروسرجری و لیزر است که جزو استانداردهای بلفاروپلاستی پلک بالا هستند.

بهترین مرکز و کلینیک بلفاروپلاستی در تهران

آیا افتادگی پلک همیشه با جراحی بلفاروپلاستی اصلاح می‌شود؟

در برخی مواقع افتادگی پلک بنا ب دلایلی همچون شل شدگی پوست یا تجمع چربی در زیر بافت پلک نیست. بلکه دلایل ریشه ای دیگری دارد که بهترین کلینیک بلفاروپلاستی در تهران و سایر مراکز مشابه که در دیگر استان‌ها وجود دارند تشخیص میدهند. اصولا افتادگی پلک با شل شدگی پوست پلک تفاوت دارد. زیرا امکان دارد این افتادگی به دلیل درگیر بودن عضلات و وجود آسیب در تاندون‌ها و اعصاب باشد. این ناهنجاری‌ها را غالبا به عنوان پتوز پلک میشناسند که می‌تواند به صورت ژنتیکی یا مادرزادی و یا به دلیل حوادث مختلفی مانند ضربه و دیگر آسیب های فیزیکی در بافت پلک باشد.

زمانی که در بهترین مرکز بلفاروپلاستی در تهران جلسه مشاوره برگزار می‌شود پزشک اگر تشخیص دهد که این افتادگی به دلیل بیماری پتوز است در این صورت نمی توان با جراحی بلفاروپلاستی یا زیبایی آن را برطرف کرد.

به همین دلیل به پزشکان متخصص دیگری ارجاع داده می‌شوید تا عمل های مرتبط با عضلات بالا برنده پلک و ترمیم آنها انجام شود که کاملا تکنیک عمل با بلفاروپلاستی تفاوت دارد. به همین دلیل است که ما همواره تاکید می‌کنیم به جای مراجعه به مراکز متفرقه و غیر تخصصی که می‌توانند بر اساس تشخیص نادرست این عمل را انجام دهند، به کلینیک های معتبر مراجعه کنید. در غیر این صورت صورت ناهنجاری شما چندین برابر خواهد شد. پس از همان ابتدا مسیر درست را انتخاب کنید تا عوارض کمتری برای شما بوجود آید.

برای به دست آوردن اطلاعات مرتبط بیشتر می‌توانید مقاله کوچک شدن چشم بعد از عمل بلفاروپلاستی و همچنین بهترین سن برای عمل بلفاروپلاستی را مطالعه فرمائید.

چرا بهترین کلینیک بلفاروپلاستی برای هر زیباجو تکنیک عمل خاصی را در پیش می‌گیرد

اگرچه عمل بلفاروپلاستی طبق رفرنس های تعریف شده پزشکی براساس آموزش هایی که جراح گذرانده است انجام می‌شود. اما هر ناهنجاری برای هر زیباجو تفاوت دارد. اینکه چه مقدار افتادگی پلک وجود دارد؟ مقدار پوست اضافه چقدر است؟ آیا پوست اضافه همراه با تجمع بیش از حد چربی در زیر آن است یا اینکه بدون توده های انباشته تنها یک شل شدگی پوست وجود دارد؟ سن فرد چقدر است؟ آیا در گروه افراد مسن قرار دارد یا اینکه در سنین جوانی یا نوجوانی می‌باشد؟ آیا داروی خاصی مصرف میکند؟ همه اینها شرایطی را فراهم میکند تا جراح تکنیک عمل را تا حدودی تغییر دهد.

البته پایه اولیه مراحل عمل بلفاروپلاستی کاملا پابرجا است. اما یکسری تمهیدات ویژه نیز برای هر زیباجو انجام خواهد شد. به عبارت ساده تر افرادی که در سن کمتری قرار دارند به دلیل تغییرات پوستی نسبت به افرادی که در سن بالاتر هستند تکنیک عمل تفاوت دارد. تمامی این جزئیات و توجه دقیق به آنها همواره در بهترین مرکز بلفاروپلاستی در تهران رعایت می‌شود.

چرا بهترین کلینیک بلفاروپلاستی برای هر زیباجو تکنیک عمل خاصی را در پیش می‌گیرد

آیا میدانید تفاوت اکولوپلاستیک با جراحی پلاستیک چیست؟

معمولا در بهترین کلینیک بلفاروپلاستی در تهران از جراحان متخصص اکولوپلاستیک استفاده می‌شود. در واقع این جراحان آموزش های تخصصی در زمینه جراحی پلک بالا و پلک پایین را بطور کامل و به شکل متمرکز گذرانده اند. اگرچه در حیطه جراحی پلاستیک نیز این عمل را انجام میدهند اما لازم است یک دوره تکمیلی نیز مبنی بر جراحی پلاستیک صورت نیز گذرانده باشند. زیرا اندام های صورت به قدری ظریف هستند که هر نوع عمل جراحی ناموفق میتواند خسارات بسیار زیادی را بوجود آورد. جراحانی که در حیطه اکولوپلاستیک تخصص دارند با آناتومی پلک های بالا و پایین، تفاوت آنها و ساختار داخلی آشنایی کامل دارند.

پیشنهاد میکنیم به مقاله “عمل بلفاروپلاستی چقدر ماندگاری دارد؟” نیز سری بزنید.

اهمیت شناسایی بیماری های چشمی در بهترین مرکز بلفاروپلاستی در تهران

شاید تصور کنیم که وجود بیماری های داخل چشمی روی کیفیت عمل تاثیر نمی گذارد. اما پزشک جراح باید توانایی تشخیص بیماری هایی که مرتبط با حدقه چشم و ساختار درونی است را داشته باشد. در مواردی ممکن است عمل بلفاروپلاستی باعث تشدید ناهنجاری های داخل چشم شود. خصوصا اگر فرد با یک بیماری خاصی سر و کار داشته باشد. البته سوالات دقیقی مبنی بر وجود هر گونه بیماری در فرد مطرح می‌شود تا خود فرد اطلاعات دقیق تری را به پزشک ارائه دهد.

در غیر این صورت این پزشک است که با معاینه دقیق چشم می‌تواند ببیند که آیا اختلالی در داخل چشم وجود دارد یا خیر؟ زمانی که عمل بلفاروپلاستی تکمیل می‌شود یک تنش فیزیکی روی پلک‌ها ایجاد شده است که باعث بروز ورم، تورم جزئی، قرمزی می‌شود. این تنش‌ها تا حدودی در بافت داخلی طبیعی چشم نیز اثر میگذارند که به تدریج با بهبودی جای بخیه این تاثیر کمتر می‌شود.

اما اگر فرد دارای بیماری چشمی باشد. این اثرات چندین برابر شدیدتر و مخرب تر خواهد بود. درنتیجه باید عمل بلفاروپلاستی بر روی یک اندام سالم و بافت مناسب انجام شود. همه این اقدامات اولیه تنها با این هدف انجام می‌شود که زیباجویان هیچگونه ناراحتی آزار دهنده ای را پس از عمل تجربه نکنند و یک عمل موفقیت آمیزی را داشته باشند.

هزینه عمل استثنایی در بهترین کلینیک بلفاروپلاستی

مجهز بودن بهترین کلینیک بلفاروپلاستی

کلینیک هایی میتواند بهترین خدمات را به زیباجویان ارائه دهند که در وهله اول کاملا مجهز باشند. به همین دلیل تخصص بالای جراح تنها در این حوزه کافی نیست. چرا که فرد باید در یک محیط کاملا مجهز بدون استرس عمل را انجام دهد. خوشبختانه برخی از کلینیک های حوزه پوست، مو و زیبایی در پایتخت همگی از ابزارها و تجهیزات به روز دنیا استفاده می کنند. این موضوع شرایطی را فراهم می کند تا دقت عمل افزایش یابد و از طرفی عوارض ناراحت کننده ای برای فرد به وجود نیاید. بهترین کلینیک بلفاروپلاستی مرکزی است که علاوه بر پزشکان متخصص از ابزار دقیق های به روز دنیا استفاده می کند تا بتواند یک تقارن و زیبایی ایده آلی را بعد از عمل ایجاد کند.

در دسترس بودن بهترین کلینیک بلفاروپلاستی

همواره در دسترس بودن بهترین کلینیک بلفاروپلاستی باعث می شود تا اگر اتفاق خاصی بعد از عمل به وجود آید شمل بتوانید در سریع ترین زمان به مرکز مربوطه مراجعه کنید. جراحی زیبایی اگر در یک کلینیک مجهز و توسط پزشک با سابقه انجام شود بیش از ۹۰ درصد موفقیت آمیز خواهد بود و شما نباید نگرانی خاصی را در این حوزه داشته باشید. اما بنا به برخی موارد احتیاطی کلینیک مورد نظر باید برنامه ریزی های دقیق در جهت ارائه خدمات بعد از عمل به افراد داشته باشد. در نتیجه شما خیالتان از این بابت راحت خواهد بود که اگر مواردی مانند باز شدن بخیه ها و خونریزی اتفاق بیفتد می توانید به کلینیک مورد نظر مراجعه کنید تا سریع تر عارضه مورد نظر برطرف شود.

در دسترس بودن بهترین کلینیک بلفاروپلاستی

حداقل یا بدون عوارض بودن عمل

بهترین کلینیک بلفاروپلاستی در تهران مرکزی است که بتواند عمل بلفاروپلاستی پلک پایین و پلک بالا را با حداقل عوارض یا به عبارت ساده تر بدون هیچگونه عارضه شدید و ناراحت کننده انجام دهد. همه اینها بستگی به پزشک جراح، تجهیزات مورد استفاده، تیم درمانی و مجهز بودن کلینیک دارد. در نتیجه این عوامل در کنار یکدیگر می توانند شرایطی را فراهم کنند تا شما هیچ عارضه ای را بعد از عمل بلفاروپلاستی تجربه نکنید. شما می توانید با بررسی و ارزیابی هایی که نسبت به سابقه عمل های کلینیک دارید کاملاً متوجه شوید که چه تعداد از عمل ها موفقیت آمیز بوده است. با دریافت این اطلاعات می توانید بهترین جراح بلفاروپلاستی را تشخیص و با اطمینان کامل عمل خود را در کلینیک مورد نظر انجام دهید.

ارزیابی های دقیق و ارائه مشاوره تخصصی در کلینیک

بهترین کلینیک بلفاروپلاستی معمولاً ارزیابی های دقیق و مشاوره های تخصصی را به افراد دارد. هر فرد زیباجو قبل از عمل نیاز به دریافت مشاوره دارد. چرا که او می خواهد بداند که روند عمل به چه صورت است و مراقبت های بعد از عمل بلفاروپلاستی چیست. بهترین جراح بلفاروپلاستی روند مشاوره و اطلاعات مفید و کاربردی را نسبت به عمل به افراد ارائه می دهد. در نتیجه شما با یک دید باز و ذهنیت آماده می توانید عمل خود را تکمیل و با پزشک همراهی و همکاری داشته باشید.

 

آی گل؛ بهترین کلینیک بلفاروپلاستی در تهران

استفاده از به روزترین تکنیکهای جراحی بلفاروپلاستی

بهترین کلینیک بلفاروپلاستی همواره از تکنیک های جراحی و به روزترین متد ها آشنایی کامل دارد. با توجه به آنکه در حوزه جراحی زیبایی روند رو به رشدی در حال رخ دادن است. در نتیجه ممکن است تکنیک های جدیدی در این عمل کشف شود. لذا پزشک متخصص باید از این تکنیک ها مطلع باشد تا بتواند عمل بلفاروپلاستی را بدون عوارض برای فرد زیباجو انجام دهد. آنچه که در عمل بلفاروپلاستی جزو اولویت‌های اصلی جراحان تلقی می شود انجام عمل در کوتاه ترین زمان و با بهترین تکنیک و کاملا بدون عارضه می باشد.

آی گل؛ بهترین کلینیک بلفاروپلاستی در تهران

کلینیک آی گل به عنوان یکی از بهترین کلینیک های عمل بلفاروپلاستی همواره در نظر دارد تا بهترین خدمات را در این عمل پر تقاضا به زیباجویان ارائه دهد. البته عمل های دیگری نظیر کاشت مو، کاشت ابرو، تزریق فیلر لب، فیلر خط خنده، فیلر شقیقه نیز در این مرکز انجام می شود. شما میتوانید جهت دریافت اطلاعات جزئی تر و همچنین تعیین وقت به منظور حضور در کلینیک با کارشناسان ما در تماس باشید.